سلام کلاه جون من آدم درون گرا به شدت خیال پرداز باهوش یکم با مزه مهربون هستم. نسبت به بقیه جسارت بیشتری نشان میدم و میتونم به راحتی بسیاری از معما ها را حل کنم . خوره کتاب هستم و خودم هم نویسندگی میکنم . از چیز های عجیب و متفاوت هم خوشم میاد . شبیه هرماینی گرینجر و لونا لاو گود هستم . اولویت هام ریونکلاو اسلیتیرن هافلپاف گریفیندور
سلام فرزندم. ممنونم که با توضیحاتت به این کلاه پیر توی گروهبندیت کمک میکنی.
سلام کلاه نمیدونم مردی یا زنی پس نمیگم اقا یا خانوم من شخصیتی شوخ طبع دارم دوست دارم با دوستام وقت بگذرونم و زمان برام زود میگذره دوست ندارم تو دید زیاد باشم اولویت اسلیترین هافلپاف گریفیندور ریونکلاو خودت تصمیم بگیر
«سلام کلاه عزیز» من آدم درون گرا، خیال پرداز، باهوش ، کمی شوخ طبع، مهربان، رک ، شجاع و متفاوتی هستم. نسبت به بقیه جسارت و شجاعت بیشتری نشان میدهم و میتوانم به راحتی بسیاری از معما ها را حل کنم . خوره کتاب هستم و خودم هم نویسندگی میکنم . از چیز های عجیب و متفاوت هم خوشم میاد. اهل تفکر و نویسندگی هم هستم . تقریباً شبیه هرماینی گرینجر و لونا لاو گود هستم . اولویت ها : ۱= گریفیندور ۲= ریونکلاو
خب سلام؛ (از کجا باید شروع کنم؟=)) درکل آدم مهربونیام،اجتماعیم و دوستای زیادی دارم،به دوستام اهمیت میدم،سعی میکنم کارهارو به بهترین نحو انجام بدم و بقیه رو خوشحال کنم،گل وگیاه و حیوون و اینا دوست دارم،ناراحت کردنم غیرممکنه تقریبا،و تلاش میکنم صادق باشم با بقیه همین دیگه،مرسی :))
--- بهتر بود که اولویت هات رو هم به این کلاه پیر بدی تا بهتر بتونه تصمیم بگیره... اما فکر میکنم میدونم کجا مناسبته. برو به... هافلپاف!
سلام کلاه گروهبندی من ادم برونگراییم و تقریقبلا شاد و شنگولم. برای دوستای صمیمیم هرکاری میکنم و درباره ی احساساتم بگم که کلا خیلی کم پیش میاد که گریه کنم و عصبانیتم رو خیلی زود کنترل میکنم. در مورد کار های تازه هم آدم ریسک پذیری هستم و سعی میکنم کاری رو که شروع کردمو تا آخرش برم. از ترس و هیجان خوشم میاد و نوی این کار ها خیلی شجاعم. اولویتام برای گروهبندی: 1-گریفندور 2-اسلایترین 3-هافلپاف 4-ریونکلاو
سلام کلاه گروهبندی من درونگرا هستم و رازام رو به هیچکس نمیگم چون به کسی اعتماد ندارم بلند پروازم و کمی خودخواه تنهایی رو دوس دارم و ازش لذت میبرم بعضی اوقات هم دوس دارم با یکی باشم ولی نه با آدم های زیادی دوست های خیلی کمی هم دارم چون دوست ندارم دوستام زیاد باشن قبلا تست رو توی سایت خارجیش دادم اسلیترین بودم --- شما هنوز توی کارگاه داستاننویسی شرکت نکردین. لطفا اول تایید اونجا رو بگیرین و بعد به سراغ گروهبندی بیاین. موفق باشید.
کلاه عزیزم سلام^^ من آدم برونگرایی هستم، تقریبا همیشه پر انرژی و سرحالم. توی بروز دادن احساسات منفی خیلی خوب نیستم اما عصبانیتمو میتونم کنترل کنم. معمولا خیلی عصبانی نمیشم و از دست کسی ناراحت نمیمونم. عاشق موسیقی و نوشتن آهنگ، شعر و داستانم. بزرگترین ترسم تنهایی(از دست دادن کسایی که دوست دارم) هست. همه گروهارو دوست دارم ولی اگه قرار باشه انتخاب کنم... ۱.هافلپاف ۲.گریفیندور
کلاه عزیز, من آدم درونگرایی هستم و فقط یه دوست دارم. میشه گفت وفادارم.خیلی زود عصبی میشم.عاشق درس معجونا و گیاه شناسی و دفاع در برابر جادوی سیاهم. شخصیت ماجراجویی دارم.نوشتنو خیلی دوست دارم.از اینکه یکی تو کارم دخالت کنه خیلی بدم میاد.همیشه دوست داشتم چیزای زیادی یاد بگیرم.عاشق کتاب خوندنم.
سلام بر کلاه آگاه اصیلم شجاعت کافی هم دارم هوشمم بالاست هرچی خودت دیگه صلاح بدونی ما راضیم --- شما هنوز توی کارگاه داستاننویسی شرکت نکردین. لطفا اول تایید اونجا رو بگیرین و بعد به سراغ گروهبندی بیاین. موفق باشید.