لرد ولدمورت عزیز سلام. راستش من از صبح تا حالا کل زندگیم رو به حالت تعلیق در اورده ام. و در تایپیکه {نحوه برخورد}پست زده ام حتی جواب کسانی را دادم که اصلا از موضوع قفل شدن اون تایپیک بی اطلاع بوده اند و حرفه الکی زده اند. دلیل هم داشتم دوست داشتم و دارم که به نمایندگی از کسانی که از یه عده محدود از ناظرین ناراضیند جواب این دو سه تا ناظر را که با هم رفیق هم هستن بدم تا جو نگیرتشان و فکر نکنن که اره حالا مثلا مدیرن نه بابا جان یه ناظره ساده اند هزار جور هم استدلال گفتم ولی قانع نشدند. حتی طبق گفته شما نظرشون را به سخن شما جلب کردم ولی فایده ای نداشت.فقط خواستم بگویم که وقتی گفتم بعضی ناظرین معلوم الحال در هیچ صورتی از نظرشون کوتاه نمیایند حرف پر بیراهی نزدم. در هر صورت من تا موقعی که دروس سنگین پیش بهم اجازه بدن فعالیتم را در سایت تک ایران در زمینه هری پاتر یعنی جادوگران ادامه خواهم داد. والسلام دنیا به کام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/6/14 20:12:00 ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/6/15 12:35:26
سلام ممنون از پانسی مالفوی باید بگم ما پروفایل توسعه یافته داریم..درباره بهترین گروه هر کس معتقده بهترین گروه گروهیه که خودش فعالیت میکنه
سالی عزیز به بلید بگو ایدی یاهوشو به من بده و یک ساعتو تعیین کنه و آن لاین بشه تا مسنجری مشکلشو رفع کنیم!!!
آرتور عزیز قالبها توسط یکی از بچه های قدیمی سایت طراحی شدن و البته قالب جدیدمون فونیکس توسط باک بیک درست شدن برای قالب فارسی به سایتhttp://www.xoops.ir بروید بهتره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/14 18:55:41
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
سلام خسته نباشید وب مستران عزیز می خواستم ببینم این قالبهای قشنگ رو خودتون فارسی کردید یا خودتون ساختید؟ در زمن اگه میشه لینکی برای دانلود قالبهای فارسی زوپس بگویید ممنون.
سلام و عرض خسته نباشيد خدمت تمام مديران جادوكران با عرض معذرت و يوزش مشكلى دارم و خواهانه كمك از شما هستم نزديك به 1 هفته ميشود كه در ييام هاى شخصى من 1 نوشته شده است و من وقتى به درون ان ميروم مينويسد شما هيج ييامى نداريد از شما طلب كمك ميكنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روفوس اسكريم جيور در 1385/6/14 14:10:51
سلام خدمت مدیرا من دیروز با بلید تماس گرفتم و متوجه اشتباه خودم در انتقال پیغام شدم .درمورد باز شدن لینک حق باشماست مستر پاتر نقل قول از بلید:سلام من شناسه و رمز جدید رو توسط ایمیل دریافت می کنم ولی وقتی به لینک مراجعه می کنم (وبازمیشه) وصفحه ی جادوگران رو دراختیارم می زاره تا شناسه ام رو فعال کنم متاسفانه بعد از ارسال نیو پسوردی که توسط ایمیل برام فرستاده شده بعد از ارسال می نویسه که همچین شناسه ای وجود نداره حتی برای اطمینان کامل پسورد جدیدرو روی صفحه پیست میکنم ولی بازهم مینویسه رمز درست نیست مگه میشه رمزی که از خودتون گرفتم درسایت موجود نباشه حتی چندبار ایمیل فعال سازی رودرخواست کردم من باشناسه بلید ورمزی که کارنمی کنه عضو هستم ولی نمی دونم دیگه باید چی کار کنم لطفا"راهنماییم کنید
خدانگهدار وموفق باشید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
زندگی قمار است, ماجرا است,انسان یامیبرد یا می بازد,زندگی مثل معرکه ایست که پایان ندارد,و
I think that it would have been better if the site had had a developed profile!! so that the members can give their idea. and also i want to ask u that is it possible to make a program and ask member's idea about this question: Which group is the most effective and powerful group in the site???? REGARDS