جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 15 شهریور 1385 01:30
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت مدیران عزیز!
من یک مشکلی برام پیش اومده که پیغام های شخصی به دستم نمیرسه.برای مثال چند پیغام شخصی برای من فرستادند که من دریافت نکردم.

آیا مشکل از گزینه ای تو پروفایل من هست یا از سایت؟
اگر درستش کنید ممنون میشم

ممنون،ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد ولدمورت عزیز سلام.
راستش من از صبح تا حالا کل زندگیم رو به حالت تعلیق در اورده ام.
و در تایپیکه {نحوه برخورد}پست زده ام حتی جواب کسانی را دادم که اصلا از موضوع قفل شدن اون تایپیک بی اطلاع بوده اند و حرفه الکی زده اند.
دلیل هم داشتم دوست داشتم و دارم که به نمایندگی از کسانی که از یه عده محدود از ناظرین ناراضیند جواب این دو سه تا ناظر را که با هم رفیق هم هستن بدم تا جو نگیرتشان و فکر نکنن که اره حالا مثلا مدیرن نه بابا جان یه ناظره ساده اند هزار جور هم استدلال گفتم ولی قانع نشدند.
حتی طبق گفته شما نظرشون را به سخن شما جلب کردم ولی فایده ای نداشت.فقط خواستم بگویم که وقتی گفتم بعضی ناظرین معلوم الحال
در هیچ صورتی از نظرشون کوتاه نمیایند حرف پر بیراهی نزدم.
در هر صورت من تا موقعی که دروس سنگین پیش بهم اجازه بدن فعالیتم را در سایت تک ایران در زمینه هری پاتر یعنی جادوگران ادامه خواهم داد.
والسلام دنیا به کام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/6/14 20:12:00
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/6/15 12:35:26
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 18:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
ممنون از پانسی مالفوی
باید بگم ما پروفایل توسعه یافته داریم..درباره بهترین گروه هر کس معتقده بهترین گروه گروهیه که خودش فعالیت میکنه

سالی عزیز به بلید بگو
ایدی یاهوشو به من بده و یک ساعتو تعیین کنه و آن لاین بشه تا مسنجری مشکلشو رفع کنیم!!!

آرتور عزیز
قالبها توسط یکی از بچه های قدیمی سایت طراحی شدن و البته قالب جدیدمون فونیکس توسط باک بیک درست شدن
برای قالب فارسی به سایتhttp://www.xoops.ir بروید بهتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/14 18:55:41
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 15:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
خسته نباشید وب مستران عزیز
می خواستم ببینم این قالبهای قشنگ رو خودتون فارسی کردید یا خودتون ساختید؟
در زمن اگه میشه لینکی برای دانلود قالبهای فارسی زوپس بگویید ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 14:32
نمایش جزئیات
آفلاین
اطلاعیه !
قابل توجه همه دوستان در صورت مشکل پیام شخصی که عددی را نشان میدهد ولی هیچ پیامی ندارید به لینک زیر رفته تا پیام شخصی خود را ببیند!

http://www.jadoogaran.org/modules/pm/viewpmsg.php?op=save
ناظر انجمن هگر !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 14:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و عرض خسته نباشيد خدمت تمام مديران جادوكران با عرض معذرت و يوزش مشكلى دارم و خواهانه كمك از شما هستم
نزديك به 1 هفته ميشود كه در ييام هاى شخصى من 1 نوشته شده است و من وقتى به درون ان ميروم مينويسد شما هيج ييامى نداريد از شما طلب كمك ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روفوس اسكريم جيور در 1385/6/14 14:10:51
امضا توسط مدیر برداشته شد
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 13:11
نمایش جزئیات
آفلاین
این قسمت پیام شخصی خیلی طول میکشه باز بشه...وقتی هم میخوای بری قسمت ذخیره شده ها یا ارسال شده ها، کلا باز نمیشه! یه ربع طول میکشه اخرش ارور میده!

بعدش این اروری که بود، "ارتباط با پایگاه داده قطع است" گویا این دوباره داره میاد...البته خیلی کم ولی میاد دیگه..گفتم اطلاع بدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 11:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت مدیرا
من دیروز با بلید تماس گرفتم و متوجه اشتباه خودم در انتقال پیغام شدم .درمورد باز شدن لینک حق باشماست مستر پاتر
نقل قول از بلید:سلام
من شناسه و رمز جدید رو توسط ایمیل دریافت می کنم ولی وقتی به لینک مراجعه می کنم (وبازمیشه) وصفحه ی جادوگران رو دراختیارم می زاره تا شناسه ام رو فعال کنم متاسفانه بعد از ارسال نیو پسوردی که توسط ایمیل برام فرستاده شده بعد از ارسال می نویسه که همچین شناسه ای وجود نداره حتی برای اطمینان کامل پسورد جدیدرو روی صفحه پیست میکنم ولی بازهم مینویسه رمز درست نیست مگه میشه رمزی که از خودتون گرفتم درسایت موجود نباشه حتی چندبار ایمیل فعال سازی رودرخواست کردم من باشناسه بلید ورمزی که کارنمی کنه عضو هستم ولی نمی دونم دیگه باید چی کار کنم لطفا"راهنماییم کنید

خدانگهدار وموفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگی قمار است, ماجرا است,انسان یامیبرد یا می بازد,زندگی مثل معرکه ایست که پایان ندارد,و
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 20:31
نمایش جزئیات
آفلاین
کرام جان کارهایی رو که گفتی انجام دادم درست نشد که نشد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
Hi Dear Lord

I think that it would have been better if the site had had a developed profile!! so that the members can give their idea. and also i want to ask u that is it possible to make a program and ask member's idea about this question: Which group is the most effective and powerful group in the site???? REGARDS

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده