هدويگ نوشته: فقط می خوام بدونم تکلیف چیه ... من باید در جواب ده تا پیام یه کاربر ارزشی یه دونه پیام بزنم و بعدش اخطار بگیرم ؟ ... بعد طرف اخطار نگیره ؟ ... یا همه اخطار می گیرن ؟ ... یا هیچکس اخطار نمی گیره ؟!... تکلیف چیه بالاخره ؟!
فقط يه نگاهي به پيامهايي كه خودت از ديروز عصر تا امروز صبح توي چت باكس زدي، بنداز تا جواب حرفات رو ببيني. ايني كه تا حالا بلاك نشدي به احترام رنكت و فعاليتت توي سايت بوده. اگر كس ديگهاي بود تا حالا حتما بلاك شده بود.
هدویگ: پرفسور کوییرل ، آنی اسی ، توماس جانسون ، کنث تیلور و آرشام به مدت یه چند روزی می رن خوش گذرونی تو جزایر بالاک ! قاسم هلاک بپر بلاک زود نجنبی رفتن تو لاک اونوقت ملاک این پیاماشونه باید دلاک بیاریم تا بتونه درشون بیاره !
هدویگ: نیکی استبنز هم برای اینکه دیگه پیامای ارزشی و بی خودی تو چت باکس نده به یوزر 12601(اگه درست یادم باشه!) تبعید می شه و این شناسش برای مدتی نامعلوم بسته می شه !
هدویگ: کنث تیلور گویا آناکینو نمی بینه ... پس قاسم هلاک شوتش کن سلسله جزایر بالاک تا با آنی از نردیک آشنا بشه ... فقط یادت باشه موقع شوت کردنش کوییرلو هدف نگیری یه وقت ... وگرنه بیل با بیل می زنه تو کلت !
هدویگ: از قدیم گفتن جغد زدن نداره ملت هم جنبه نصیحت ندارن !
هدویگ: ای قاسم هلاک احمق ! گفتم نیکی اسی و آنی اسی رو شوت کن به جزیره بالاک ! نگفتم که شناسه هاشونو عوض کن !
هدویگ: بـــــــــــــــه ! سلام خرچال چطوری تو ؟! خرچاله خوبه ؟ بهش سلام برسون بگو فردا شب یه خورده دیرتر
هدویگ: قاسم هلاک مالسبیر بلاک می ره جزایر بالاک ، یک دو سه ... بدو بدو که کلی کار داریم !
هدویگ: هان ؟ چشم ! آخه فاطی پاتر منو ناظر اینجا کرده بود که ! به هر حال به روی چشم !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بیل ویزلی در 1385/6/18 11:32:16 ویرایش شده توسط بیل ویزلی در 1385/6/18 11:34:23
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
با سلام به شما مدیران زحمت کش ! آقا یه سوال داشتم که واقعا منو آزاد می ده ... مربوط به شخص خودم هم می شه ولی سوالم حالت کلی داره . این چت باکس بالاخره وضعیتش چیه ؟ ... یه روز می بینی روزی تو پنج ساعت چت باکس یه دور کامل پر می شه ، بعد یه روز صبح من میام دو تا پیام توش می زنم مدیر بهم اخطار می ده که اینجا مسنجر نیست ! ... اصلا نمی گم که متزلزله وضعیتش یا اداره درست نمی شه یا این چیزا ... فقط می خوام بدونم تکلیف چیه ... من باید در جواب ده تا پیام یه کاربر ارزشی یه دونه پیام بزنم و بعدش اخطار بگیرم ؟ ... بعد طرف اخطار نگیره ؟ ... یا همه اخطار می گیرن ؟ ... یا هیچکس اخطار نمی گیره ؟!... تکلیف چیه بالاخره ؟!
سلام من یه چیزی رو میخواستم در مورد ارسال عکس بگم من حدود دو ماه شناسه ای به نام آناکین استبنز داشتم که شمارش حدود 19700 بود توی این دو ماه حتی یه عکس هم نتونستم ارسال کنم برای گالری همش مینوشت ناتوانی در ساخت پوشه ی فلان از دیشب شناسه یمونتاگ برای من دوباره باز شده و برای امتحان یه عکس رو که دیروز صبح هم نتونستم بفرستم باز ارسال کردم و به راحتی قبول کرد فقط گفتم اینو اطلاع بدم (چکش)
ultima idea group: به زودی حداکثر تا یک شنبه یعنی فردا قیمت ها و نحوه تبلیغات در سایت جادوگران اعلام میشه
سالی یر بلک: من با شناسه بلید لاگین کردم و مشکلی نداشت من شناسه و پس رو به ایمیل بلید که آخرش mber2@yahoo.com هست ارسال کردم
در مورد مشکل شما در گالری ممکنه دوباره امتحان کنی؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سلام خدمت مدیرای زحمت کش سایت من نمی دونم چرا هرچی سنگه مال پای منه من هرچی برای گالری عکس ارسال می کنم می نویسه که ناتوانی در ساخت پوشه ؛من نمی دونم این یعنی چی لطفا" راهنماییم کنید
در ضمن مشکل بیلد هنوزم سرجاشه حتی با رمز جدید هم نتونست وارد سایت بشه و واقعا" ناراحته
خداحافظ و موفق باشید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
زندگی قمار است, ماجرا است,انسان یامیبرد یا می بازد,زندگی مثل معرکه ایست که پایان ندارد,و
با سلام خدمت مدیر محترم من می خواهم در سایت شما آگهی بزنم لطفا من رو راهنمایی کنید.من پارسال خیلی تلاش کردم. ولی به جایی نرسیدم.متاسفانه کسی پاسخگو در این زمینه نیست.حالا لطفا یک کاری بکنین که مثل پارسال نشه.شرایطتون و قیمت ها تون رو بگید.اگه هم می خواید از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنم لطفا یک ایمیلی بدین که یکی میل هاش رو چک کنه. از این که اینا رو توی انجمن گذاشتم متاسفم ولی راه های دیگه امتحان شده بود. لطفا سریعتر جواب بدین که عجله دارم.با تشکر
یه سوال داشتم. خب من شخصیت کاترین بل یا همون کتی بل رو گرفتم. بعد درست توی تاپیک های ایفای نقش یه تاپیک هست با نام فروشگاه لوازم جادویی با مديريت كتي بل در حالی که اصلا به من ربطی نداره. مسخره نیست؟
نه مسخره نیست...چون اون تاپیک رو کسی زده که قبل از شما نقش کتی بیل رو داشته و البته ایشون دیگر عضو ایفای نقش نیست و تنها کتی بل عضو ایفای نقش شما هستید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/16 20:35:23
راجر عزیز اینی که شما میگی مربوط به رول میشه و ترین ها رول پلینگ نبوده تا الان ولی میشه ترین ها رو به صورت رول پلینگ و در مورد سه گروه و یا گروه های دیگه مثل حذب و اداس و غیره برگزار کرد
به بلید: من پسورد رو عوض کردم و خودم برات ایمیل کردم در ضمن من خودم لاگین شناسه رو تست نکردم اگه مشکلی در لاگین داشتی یه بلیت بزن تا لاگین رو تست کنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
راجر ديويس نوشته: هووم اين يه پيشنهاده در مورد اين ترينها! ميشه هر گروه يه ترين مخصوص به خودش رو داشته باشه گريف شجاع ترين اسلي موذي ترين (يا هرچي!) ريون باهوش ترين هافل پركار ترين
از اونجايي كه يه دفه بحث مشكلات سايت شد! فكر كردم كسي اين نوشتهي منو نديده چون بعد دو روز و نيم جوابي نگرفتم تو پستا! اگه خوشتون نيومد بگين! اگه هم اومد بازم بگين! لطفا