سلام کلاه جون چطوری من شخصیتی کاملا برونگرا و بسیار شوخ طبع ام من عاشق دیدن فیلمای ترسناک بازی ها ترسناک و فانتزیم و خوره کتاب دارم و عاشق هیجان هم هستم پسرم ۱۶ سالمه و علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارم و عاشق پانداها اسب ها و سگ هام و همینطور بسیار احساساتی هستم و مهربون و هوش بالایی هم دارم اولیت هام: گریفندور اسلیترین هافلپاف ریونکلاو --- اسلیترین!
سلام کلاه اسم من دیانا و عاشق ماجراجویی عاشق جادوگری شجاع خونگرم خل و چل و خیلی خیلی کنجکاوم و زود رنج برام فرق نداره کجا بزاریم ممنون --- شما هنوز توی کارگاه داستاننویسی شرکت نکردین. لطفا اول تایید اونجا رو بگیرین و بعد به سراغ گروهبندی بیاین. موفق باشید.
مایلم من را که یک فرد شجاع و جسور و فداکار هستم در گروه گریفیندور بیندازی. من فردی بسیار سخت کوش هستم و همیشه با تلاش سعی میکنم به هدفم برسم و اگر سرم برود قولم نمیرود. و بدان خیلی زیاد فداکاری کرده ام. اولویت اول گریفیندور اولویت دوم ریونکلاو
سلام کلاه عزیز:) من یه دختر کاملا درونگرا،مهربون،باهوش،نترس وخجالتی هستم. معمولا توی کارهای گروهی نسبت به بقیه جدیت بیشتری دارم و کارا رو جمع و جور می کنم همیشه سعی می کنم منطقی فکر کنم و تو هر شرایطی تصمیم های منطقی بگیرم سرگرمی مورد علاقه م خوندن کتاب های فانتزی و دیدن فیلم هایی تو همین ژانر هست آخر از همه هم اینکه من قبلا گروه بندی شدم و توی گروه گریفندور افتادم (فک کنم منو یادت باشه پستم هنوز اون پایین هست )ولی چون توی تاپیک داستان نویسی شرکت نکرده بودم باید دوباره گروه بندی بشم اولویتم مثه قبل گریفندوره و امیدوارم منو دوباره توی این گروه بندازی چون برای تاپیک معرفی شخصیتم خیلی وقت گذاشتم
سلام کلاه جون من شخصیتی برونگرا و بسیار شوخ دارم واز هوش خوبی بر خوردارم و همینطور عاشق بازی و فیلم های ترسناکم و عاشق کتاب های فانتزیم و تا الان خیلی زیاد فن فیکیشن خوندم و شخصیتی هستم که اگه عصبانی بشم زمین رو به زمان میدوزم ولی در عین حال بسیار مهربونم عاشق حیواناتم و خیلی سگها رو دوست دارم اولویتام: گیرفندور اسلیترین هافلپاف ریونکلاو --- داستان شما هنوز توی کارگاه داستاننویسی تایید نشده. لطفا اول تاییدیه اونجا رو بگیرید و بعد سراغ کلاه بیاید تا گروهبندیتون رو انجام بده. موفق باشید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/11/14 6:21:23 ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/11/14 6:21:23
سلام خدمت کلاه گروهبندی عزیز من شخصیتی تقریبا درونگرا و مهربونم یکم لجبازم هوشم هم تقریبا خوبه و اینکه از کسی و چیزی نمیترسم چون عقیده دارم ترس هامون رو خودمون میسازیم و اینکه اولویت هامو بگم گریفندور ریونکلاو هافلپاف اسلیترین
اگه امکانش هست منو به گریفندور ببر امیدوارم اینکارو برام انجام بدی ممنونم❤️
ویرایش شده توسط Yousef735 در 1399/11/9 23:59:50 ویرایش شده توسط Yousef735 در 1399/11/10 0:43:19 ویرایش شده توسط Yousef735 در 1399/11/10 0:43:19 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/10 20:13:30
سلام کلاه عزیز:) من یه دختر درونگرا ،خجالتی،باهوش ونترس هستم و بیشتر مواقع سعی میکنم تصمیم های منطقی بگیرم و معمولا توی کار های گروهی کسیم که بیشتر از بقیه با جدیت کار می کنم هیچوقت نمیتونم عصبانیتم رو کنترل کنم و وقتی عصبانی میشم همه چیز رو به هم میریزم😅 فیلم ها و کتاب های ژانر فانتزی و ترسناک رو خیلی دوست دارم و از دیدن فیلم های ترسناک نمیترسم:) آخر از همه هم اینکه دوست دارم توی گروه گریفندور یا اسلاترین بیفتم و از گروه ریونکلا خوشم نمیاد😅 --- گریفیندور!
سلام کلاه عزیز من شخصیتی از درون مهربون و از بیرون عصبی هستم مغرور نیستم هر کس هر جور باهام رفتار کنه دقیقا همون رفتار رو از من میبینه به دوستام وفادار هستم و خیانت بدم میاد کلا ادم زیراب زنی نیستم در مقابل ظلم کوتاه نمیام خیلی خیال پردازم و اعتماد به نفس پایینی دارم
-----
لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کنین و به وقتش دوباره برای گروهبندی برگردین.
من یه دختر عاشق مطالعه و کتابم. دختر باهوشی هستم. دوست دارم همیشه عدالت همیشه همه جا برپا باشه. برای انجام هر کار اول به عاقبتش فکر میکنم و سعی میکنم تصمیم درست و بگیرم. شخصیت آروم و خون سردی دارم. سعی میکنم کسی رو از خودم نرنجونم. علاقه خیلی خیلی شدیدی به مطالعه و یادگیری چیز های جدید دارم. هر هدفی تو ذهنم داشته باشم،فقط و فقط از طریق مطالعه بدست میاد.
تنها الویتم هم ریونکلاست.اگه ریونکلا رو برام صلاح ندونستی گریفیندور.