جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

42 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  26 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  300 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 16 بهمن 1399 13:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون چطوری
من شخصیتی کاملا برونگرا و بسیار شوخ طبع ام
من عاشق دیدن فیلمای ترسناک بازی ها ترسناک و فانتزیم و خوره کتاب دارم و عاشق هیجان هم هستم پسرم ۱۶ سالمه و علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارم و عاشق پانداها اسب ها و سگ هام
و همینطور بسیار احساساتی هستم و مهربون و هوش بالایی هم دارم اولیت هام:
گریفندور
اسلیترین
هافلپاف
ریونکلاو
---
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/16 15:20:40
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 15 بهمن 1399 11:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه اسم من دیانا و عاشق ماجراجویی عاشق جادوگری شجاع خونگرم خل و چل و خیلی خیلی کنجکاوم و زود رنج برام فرق نداره کجا بزاریم ممنون
---
شما هنوز توی کارگاه داستان‌نویسی شرکت نکردین. لطفا اول تایید اونجا رو بگیرین و بعد به سراغ گروهبندی بیاین.
موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/11/16 15:18:09
دیانا
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 15 بهمن 1399 11:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ای کلاه عزیز و چروکیده!

مایلم من را که یک فرد شجاع و جسور و فداکار هستم در گروه گریفیندور بیندازی.
من فردی بسیار سخت کوش هستم و همیشه با تلاش سعی میکنم به هدفم برسم و اگر سرم برود قولم نمی‌رود.
و بدان خیلی زیاد فداکاری کرده ام.
اولویت اول گریفیندور
اولویت دوم ریونکلاو


---

ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط SaraAminirad در 1399/11/15 11:26:08
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/15 11:49:21
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 بهمن 1399 13:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز:)
من یه دختر کاملا درونگرا،مهربون،باهوش،نترس وخجالتی هستم.
معمولا توی کارهای گروهی نسبت به بقیه جدیت بیشتری دارم و کارا رو جمع و جور می کنم
همیشه سعی می کنم منطقی فکر کنم و تو هر شرایطی تصمیم های منطقی بگیرم
سرگرمی مورد علاقه م خوندن کتاب های فانتزی و دیدن فیلم هایی تو همین ژانر هست
آخر از همه هم اینکه من قبلا گروه بندی شدم و توی گروه گریفندور افتادم (فک کنم منو یادت باشه پستم هنوز اون پایین هست )ولی چون توی تاپیک داستان نویسی شرکت نکرده بودم باید دوباره گروه بندی بشم
اولویتم مثه قبل گریفندوره و امیدوارم منو دوباره توی این گروه بندازی چون برای تاپیک معرفی شخصیتم خیلی وقت گذاشتم

---
گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/15 3:47:15
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 13 بهمن 1399 16:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون
من شخصیتی برونگرا و بسیار شوخ دارم واز هوش خوبی بر خوردارم و همینطور عاشق بازی و فیلم های ترسناکم و عاشق کتاب های فانتزیم و تا الان خیلی زیاد فن فیکیشن خوندم و شخصیتی هستم که اگه عصبانی بشم زمین رو به زمان میدوزم ولی در عین حال بسیار مهربونم عاشق حیواناتم و خیلی سگها رو دوست دارم اولویتام:
گیرفندور
اسلیترین
هافلپاف
ریونکلاو
---
داستان شما هنوز توی کارگاه داستان‌نویسی تایید نشده. لطفا اول تاییدیه اونجا رو بگیرید و بعد سراغ کلاه بیاید تا گروهبندیتون رو انجام بده.
موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/11/14 6:21:23
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/11/14 6:21:23
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 9 بهمن 1399 23:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت کلاه گروهبندی عزیز
من شخصیتی تقریبا درونگرا و مهربونم یکم لجبازم هوشم هم تقریبا خوبه
و اینکه از کسی و چیزی نمی‌ترسم چون عقیده دارم ترس هامون رو خودمون می‌سازیم
و اینکه اولویت هامو بگم
گریفندور
ریونکلاو
هافلپاف
اسلیترین

اگه امکانش هست منو به گریفندور ببر امیدوارم اینکارو برام انجام بدی
ممنونم❤️

و اینکه ۱۵ سالمه
و پسرم

---
ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Yousef735 در 1399/11/9 23:59:50
ویرایش شده توسط Yousef735 در 1399/11/10 0:43:19
ویرایش شده توسط Yousef735 در 1399/11/10 0:43:19
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/10 20:13:30
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 3 بهمن 1399 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز:)
من یه دختر درونگرا ،خجالتی،باهوش ونترس هستم و بیشتر مواقع سعی میکنم تصمیم های منطقی بگیرم و معمولا توی کار های گروهی کسیم که بیشتر از بقیه با جدیت کار می کنم
هیچوقت نمیتونم عصبانیتم رو کنترل کنم و وقتی عصبانی میشم همه چیز رو به هم میریزم😅
فیلم ها و کتاب های ژانر فانتزی و ترسناک رو خیلی دوست دارم و از دیدن فیلم های ترسناک نمیترسم:)
آخر از همه هم اینکه دوست دارم توی گروه گریفندور یا اسلاترین بیفتم و از گروه ریونکلا خوشم نمیاد😅
---
گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/3 21:45:34
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 1 بهمن 1399 13:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من شخصیتی از درون مهربون و از بیرون عصبی هستم مغرور نیستم
هر کس هر جور باهام رفتار کنه دقیقا همون رفتار رو از من میبینه
به دوستام وفادار هستم و خیانت بدم میاد
کلا ادم زیراب زنی نیستم
در مقابل ظلم کوتاه نمیام
خیلی خیال پردازم
و اعتماد به نفس پایینی دارم


-----

لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کنین و به وقتش دوباره برای گروهبندی برگردین.

1. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
2. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
3. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/1 17:08:38
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/4 0:16:10
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 29 دی 1399 14:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز.


من یه دختر عاشق مطالعه و کتابم.
دختر باهوشی هستم.
دوست دارم همیشه عدالت همیشه همه جا برپا باشه.
برای انجام هر کار اول به عاقبتش فکر میکنم و سعی میکنم تصمیم درست و بگیرم.
شخصیت آروم و خون سردی دارم.
سعی میکنم کسی رو از خودم نرنجونم.
علاقه خیلی خیلی شدیدی به مطالعه و یادگیری چیز های جدید دارم.
هر هدفی تو ذهنم داشته باشم،فقط و فقط از طریق مطالعه بدست میاد.

تنها الویتم هم ریونکلاست.اگه ریونکلا رو برام صلاح ندونستی گریفیندور.

---

ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/29 15:02:09
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 29 دی 1399 11:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز

من ادم باهوشی هستم
در یادگیری مهارت بسیار زیادی دارم
مغرور هستم
از هیچ چیزی نمیترسم
من گروه های هافلپاف و گریفیندور خیلی دوست دارم
حالا شما کدومو...

---
گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Taha_pa در 1399/10/29 11:45:51
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/29 13:07:34
(Aleksander viliyam)