جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

65 کاربر(ها) آنلاین هستند (50 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
62
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 21:06
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب..
سلام به مجمع مدیران انجمن.
خوبید بروبچز.
خب بگذریم.
من بدم نمیاد کنار همین پستام تو قسمت دسته بندی کاربران و گروه ها ضمن:
کاربران عضو
ایفای نقش

بین این دو کلمه خوشگل پشنگ یه کلمه دیگه هم بیاد. و من دوست دارم اون کلمه:
""" اسلیترین"""
باشه...
پس گرفتید منظورمو دیگه؟
یعنی منو بفرستید به گروه اسلیترین. چون می بینم که آماتورهای این گروه دارن رنک میگیرن ما موندیم بی کلاه.
( کلاه وزارت قشنگتره...)
در کل می خوام اسلیترین رو با رول های خودم منفجر کنم..

مایک عزیز فکر کنم لازم باشه دوباره قوانین ایفای نقش رو بخونی.فقط درصورتی میتونی گروهت رو عوض کنی که کمتر ازیک ماه از عضویتت گذشته باشه در غیر صورت امکان نداره مگر اینکه با یه شناسه جدید و یه شخصیت جدید خودتو معرفی کنی که فکر نکنم حاضر باشی از تعداد پستات بگزری.شما قبلا عضو گروه گریفیندور بودی و به درخواست خودت خارج شدی اگه بخوای میتونم ترو دوباره جزو این گروه قرار بدم.موفق باشی

گریفندور هم بدنیست، موافقم کوییرل جان. من رو به گریفیندور بفرست. ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/14 11:29:42
ویرایش شده توسط مایک لوری در 1385/2/14 11:42:19
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 03:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: تری بوت
گروه:ریونکلا
شخصیت: عشق کوییدیچ، کمی تا قسمتی بچه مثبت، تا حدودی درسخوان، عضو الف دال، حامی هری


معرفی کوتاهی در مورد این شخصیت به ما ندادی بهتره یک معرفی جامع تر ارائه بدی مقداری از خصوصیات و رفتار این شخصیت کی هست چه میکنه و اینا چون تو کتاب چیز خاصی نیست میتونی از خودت بسازی , باید توانایی پرورش شخصیت رو داشته باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/13 8:10:41
هفت سطر عشق
1- دلبستگی من به زندگی از دلبستگی شما به جادوگران کمتره
[size=x-large][color=00CC00]2- آینده ?
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 02:55
نمایش جزئیات
آفلاین
بالا خره كار خودتون رو كردين وباعث شدين اسمم رو عوض كنم.
------------------------------------------------------
نام"نجيني"
شهرت ملكه ي مارها
علاقه ها "لرد ولدمورت / جادوي سياه / كشتن ماگلها.
قدرتها"جادوي سياه / پارسل تان.
از:خاندان با اصل ونسب سالازار اسليترين.
گروه:اسليترين.
سن 19"
معرفي:هفت سال در هاگوارتس تحصيل كرده بعد از ان به استخدام وزارت سحر وجادو در امدم بست فرند لرد تاريكي شدم عضو افراد فعال مرگخواران 14 سال را در ازكابان گذراندم و بعد از ان دوباره به لردم پيوستم.



بازم کار خودت رو کردی اخه یک مار رو 14 سال میندازن تو آزکابان؟ مار تو هاگوارتز چی کار میکنه اون وقت؟ حالا چون نمیخوام اذیت کنم و گناه داری و اینا تائید میشی




شما تائید شدید



برای پرورش توانایی های نمایش نامه نویسیتون میتونید به اینجا برید
کارگاه نمایش نامه نویسی



مشکلات خودتون در مورد سایت رو میتونید در این تاپیک بگید
گفتگو با مدیران

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/13 8:04:21
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/13 12:09:57
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/13 20:54:45
براي دامبلدور نازنين..
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان خودتون رو مطابق فرم زیر معرفی کنید
____________________________________________
.نام کامل:

گروه:

معرفی کوتاه( شامل علاقه ها و توانمندیها و عادات و کارهایی که این شخصیت تو کتاب کرده و کلا هر چیزی در مورد این شخصیت به ذهنتون میرسه)

________________________________________________-



**قسمت سوم خیلی مهمه حتما باید اونجا در مورد شخصیتتون توضیح بدید

**در ضمن از این به بعد شخصیتهای غیر هری پاتری تائید نمیشن مثل شخصیتهای ارباب حلقه ها یا کتاب های دیگه

** شناسه ها حتما باد فارسی باشن ( یعنی هری نه harry )

**همچنین اگه شخصیت شما توی کتاب نیست نیاید اسم خودتون رو به اول یک شخصیت کتاب اضافه کنین اگه مثلا می خواید خواهر هرماینی باشید نگید مریم گرینجر یا مینو گرینجر بلکه مثلا بگید هلنا گرینجر یعنی یک اسم خارجی بگزارید

** پست افرادی که به رنگ سبز در می یاد تائید شده هستند و دلایل تائید نشدن بقیه ی افراد در پایان هر پست ناظر مربوطه نوشته میشه

** از تکرار پست خود خود داری کنید مگر این که از تاریخ اون بیش از 3 روز گذشته باشه در غیر این صورت ممکنه برای تنبیه تائید شخصیتتون به تاخیر بیفته

** در قسمت ویژگی های فردی هر کاربر تائید شده قسمتی هست به نام ایفای نقش هری پاتری که داخل اون شخصیت هری پاتری فرد مذکور نوشته میشه این قسمت اصلا مهم نیست و اگر برای کسی نوشته بود بدون شخصیت جای نگرانی نداره .

** تغییر گروه به هیچ وجه انجام نمیشه

** اگر مایلید شخصیت خودتون رو عوض کنید باید با شناسه ی جدید این کار رو بکنید و حتما در معرفی برای شخصیت جدید شناسه ی قبلی خود رو ذکر کنید . اگر چیزی مغاییر با این مشاهده بشه ( یعنی فردی دو شناسه ی برای ایفای نقش داشته باشه) با متخلف برخورد میشه

**برای تعویض شناسه خودتون لطفا شناسه ای را که میخواهید در قسمت ویژگی های فردی به جای نام واقعی وارد کنید و بعد برای من پی ام بزنید. به محض دریافت پی ام و دیدن شناسه، شناسه شما رو تغییر میدم.
هر وقت نتوانستید با شناسه قبلی وارد سایت شوید نشان دهنده این است که شناسه شما عوض شده است و در این حالت شناسه جدید را امتحان کنید.
اگر در هر حال نتوانستید وارد سایت شوید از طريق پست الكترونيكي ( ايميل ) ثبت نام خود وارد شويد يعني به جاي شناسه ايميل را وارد كنيد و سپس دوباره به من پي ام بزنيد.


اخطار::::::: هر کسی که با یک شناسه ی نمایشی دیگه تائید شده باشه و بعدا اسمش رو عوض کنه حذف شناسه میشه در کل کسی که شناسه ی نمایشیش با اونی که باهاش تائید شده فرق داشته باشه از ایفای نقش اخراج میشه:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 13:16
نمایش جزئیات
آفلاین
آنتونين دالاهوف
مرگ خوار
سن حدود 34
محل زندگي : دورو بر لرد سياه
علاقه كشتن و شكنجه
رنگ مو سياه
گروه اسلايترين


این شخصیت خالیه و قابل واگزاری به شما اما معرفیت کوتاه بود باید توضیح بیشتری بدی یک بیوگرافی کوتاه لازمه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط tom-riddle در 1385/2/12 16:11:31
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/13 8:08:12
شخصیت خودتون را معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 11:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:پروفسور اسپراوت
شغل:رئيس گروه هافلپاف و استاد گياهشناسي
محل زندگی:هاگوارتز
چوب دستی:پر ققنوس
اندام:معمولی و یه کم چاق.قد متوسط
رفتار:شاد ول جدی
جنسیت:زن
نفرت:ولد مورت
رنگ مو:قهوه ای
علاقه ها:کشت گیاهان جادویی و دامبلدور

تصویر تغییر اندازه داده شده

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/13 20:56:36
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 13:15
نمایش جزئیات
آفلاین
دقت کنین این اسم در کتاب ششم هست
در ضمن به من چه
خوب وقتی در کتاب جدید هست وارد لیستتون کنین

پس مجبوری تا اومدن کتاب هفت منتظر بمونی تا تایید بشی.اگه دوست داری فعلا از لیست شخصیتهای گرفته نشده یکی دیگه رو انتخاب کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/12 14:15:32
اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده
بدان عاشق شده است و گریه کرده
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 11:33
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا خدایی آخر ما نفهمیدیم که کی باید منو تایید کنه اگه پیچوندین مارو خوب بگید دیگه



جوابت رو دادم تو پست قبلیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/11 14:16:28
ساحران همانگونه که شا
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 10:35
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر لطف کنید و محبتی در حق بنده پشیمان و حقیر البته بنده که کاری نکرده ام اما اگر یک محبت بکنید و بنده را در گروه اسلایترین بیندازید بسیار ممنون میشوم واقعا خوشحال میشوم که ایم کار را بکنید
از طرف بنده پشیمان و نادم و ناراحت و ........(جرج ویزلی)
در یک زمینه ای که در باره این بود که من هم خوبی ناظر ها را می خواستم با یکی از دوستان در باره 2 حرفی شدن بحثی کردم که باعث یک سری از مشکلات شد و ما را به این روز انداخت به خدا قسم که من قصد توهین نداشتم فقط می خواستم که 2 حرفی نشه در کل بازم می گم محبت کنید و من رو تو اسلایترین بیندازید

شما به دلایلی که خودتون اطلاع دارید از تالار گریفیندور اخراج شدید.از تاریخ عضویت شما بیش از یک ماه میگذره پس نمیشه شما رو وارد گروه دیگه ای کرد.شما میتونید به ناظران گریفیندور پیام شخصی بزنید و از آنها بخواید تا شما رو به تالار بازگردونن و گرنه دوباره با یه شناسه دیگه و شخصیت دیگه خودتون رو معرفی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/11 12:00:52
هریپاتر را هنوز هم دوست میداریم
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 21:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:ریگلوس بلک
عضویت:عضو گروه مرگخوارانکه بعدا پشیمون شدم.
نکته:من برادر سیریوسم!
گروه:اسلایترین
درضمن من می خوام عضو کوییدیچ بشم،چی کار کنم؟

ر.ا.ب

این شخصیت قبلا گرفته شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/12 14:03:27
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/13 12:09:11
ر-ا-ب