مرلين عزيز به نظرم يك مقداري جو گير شدي اينا رو نوشتي تازه چه خبر؟
جدا از شوخي فكر ميكني اگه هري پاتر نبود ديگه همه چي حل بود؟ نه عزيز اين نبود يكي ديگه بالاخره كسي كه دنبال چيزي باشه از راهي به اون مي رسه با بن بست درست كردن نميتوني جلوشو بگيري اگه هري پاتر رو ازش بگيري بازم كلي راه ديگه براش بازه اين حرفت دقيقا مثل اين ميمونه كه روزي در ايران ( شايدم همين امروز ) ميگفتن بايد جلوي ماهواره و اينا گرفته بشه همين فيلترينگ اينترنت رو در نظر بگير خداييش اوني كه بخواد مي تونه تو هر سايتي بره و كسي نميتونه جلوشو بگيره و اين كارا فقط وقت خودشون و كسايي رو كه از نت استفاده ميكنن تلف كرده
در مورد كتابا شما چقدر كتاب خوندي؟ و از چه موضوعاتي از نظر من كه اين كتاب يكي از بي مشكل ترين كتابايي هستش كه وجود داره ممكنه توش ديده بشه كه دختر و پسر سر يه كلاسن كه ديگه نميتوني انتظار ديگه اي داشته باشي ولي تو كلش واقعا كمتر از زندگي واقعي تريپ هاي لاو و اينا پيش مياد و نويسنده كلا در اين وادي مانور هاي كاملا تميز و بدون شيله پيله داده به نظر من يك سري از اين كتاباي ايران خودمون علاوه بر بي محتوا بودن بسيار جلف تر از اين كتابم هستن و خيلي سبك نوشته شدن
به مساله استفاده نادرست از هري پاتر يا در واقع انگيزه هاي افراد براي اومدن در اين گونه سايتها اشاره كردي كه بسيار هم مهمه بايد بگم شايد خيلي يا بيشتر از خيلي از افرادي كه ميان تو اين سايتا اهدافي رو كه اشاره كردي در نظر دارن كم يا زياد ولي مهم اينه كه ما ها كه مدير اين سايت هستيم با هر گونه سوء استفاده اي مقابله كنيم يا حد اقل سعي كنيم سايت در مسير خودش پيش بره به نظر تو اگه ما نتونيم از هري پاتر درست بهره ببريم و به جاي صحبت در مورد اون به مسايل ديگه بپردازيم ايراد از هري پاتر و رولينگه؟
در مورد مساله غرق شدن در پاتر باهات موافقم كلا نبايد فكر كرد كه يه كتاب روي زمين افتاده اونم هري پاتره و لا غير و زندگي و همه هم و غمت رو در اون خلاصه كني درسته كه مثلا از نظر من كتاب فصل جديد در داستان نويسي رو آورده و سوژه بكري رو رو كرده ولي ديگه اين دليل نميشه منم در همه حال و همه جا بي دليل يا با دليل تعصب بي خودي روش نشون بدم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
ميدونيد با اين که اين هری پاتر خيلی سرگرم کننده و تخيلی و در عين حال قابل لمسه اما ضرر زيادی داره. خيلی هم زياد مثلا افت تحصيلی که من دچارش شدم. بداموزيهايی که برای ما ايرانيها داره و احتمالا خارجيهای ديگه. مثلا کلمه رايج دوست دختر و دوست پسر که لب گرفتن و بوسه رو يک چيز عادی ميدونه. همين که در اون کتاب دخترها و پسرها در يک کلاسند و با هم ازادانه رفت و امد ميکنند و ما هم در اين محفل و اين سايتهامون دختر و پسرهای زيادی داريم که البته حرفهای ما کاملا در مورد هری پاتره هدفمون هری پاتره. اما بيشتر کسائی که ديدم از جمله خودم زير ۱۸ سال هستند و زير هيجده سال يعنی دوران حساس بلوغ. و از نظر من اين رفت و امدهای بين ما که البته منظور بدی هم نداريم شيطنت ضمير حساس ما را برمينگيزد و ما نا خوداگاه سعی ميکنيم از گپ با جنس مخالفمون لذت ببريم. البته من فط ضررهای هری پاتر رو ميگم چون در ايران دوران نوجوانی نسل جديد بشدت افراد رو به طرف جنس مخالف سوق ميده. البته اين شايد بيشتر ضرر اينترنت باشه اما بخشيش به هری پاتر مربوطه. من به شما ميگم از خودتون غافل نشين و خودتونو غرق نکنين. ديدين وقتی ميرين توی يه چت روم سلام نکرده يکی پی ام ميده. ميل اور فيميل؟ اينا اينقدر اين ضمير حساس خودشونو بالا بردن که ليست فرنداشون پر از دخترای گوناگون شده. ببخشيد بحث رفت به ناکجا اباد. حالا يکی ديگه از ضررای هری پاتر هوايی کردن افراد بخصوص نوجووناست و اونا رو اونقدر در رويای هری پاتر غرق ميکنه که همه چيز زندگی رو متصل به اون ميدونن. اما بدونيد که اين کاخ هری پاتر يه حباب بيشتر نيست و سعی کنيد اونو اصل قرار ندين.
تکبير- صل علی محمد روح خمينی امد. مرگ بر رولينگ مرگ بر هری پاتر مرگ بر اينترنت
من مشت اهنينی بر دهان رولينگ ميزنم
.......
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/12/4 14:27:26 ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/12/10 16:59:17
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!