آقا، این تاپیک دفترچه خاطرات صفحه اش مشکل داره. من امضای کاربرا رو نگاه می کردم، عکس خاصی نبود که صفحه رو بهم بریزه، ولی با این حال صفحه اش بهم ریخته است.
کاربرای زیادی توی این سایت بودن تابحال و هیچکدوم به مشکلی برنخوردن، گرچه قبول داریم فضای سایت کمی شلوغ وگیج کننده س اما تفکیک شده و بخش بندی و مشخصه.. شما هم کمی که بگذره باهاش مانوس می شید و این چیزیه که تمام کاربرا از آغاز 11 ساله تا امروز تجربه ش کردن. یک سری امکانات اصلی هم، اعم از چت باکسی که گفتین مخصوص ِ اعضای ایفای نقشه.. پس توصیه می کنم تا تایید شدنتون در ایفای نقش صبر کنید.
در حال تغییرات هستیم این روزها.. اگر کم و کاستی دیدین به چشم کم توجهی نبینید، چرا که مطمئنم بعد از انجام این تغییرات سایت به اندازه کافی نیازهای کاربریتون رو رفع و به امید خدا قدم به قدم برای تجربه متفاوت از فانتزی هری پاتری.. در کنار شما خواهیم بود.
سلام نمیدونم دقت کردین یا نه اما وقتی یکی میاد توی انجمنتون برای اولین بار حسابی گیج میشه و نمیدونن قضیه چیه منم چند سال پیش همینطور بودم البته عضو نشدم فقط نگاه میکردم امسال عضو شدم حالا با وجود اینکه هر موضوعی یه تاپیک برای تازه واردین داره اما نتونسته کمک شایانی کنه اگه میشه یک تاپیک یا یه فایل pdf تهیه کنید از اول اول کوچیک و بزرگ مهم و بی ارزش همه چیو توش توضیح بدین واقعا ممنون| با توجه به اینکه چت روم درست کردن یه جور هزینه اضافیه لطفا حداقل یه چت باکس ساده برای انجمن طراحی کنید که اعضا بتونن با هم ارتباط داشته باشن ممنون