با سلام. من می خواستم از سمت کاپیتانی تیم پوپیتر استعفا بدم...!!! دلیل های متفاوتی داره که اینجا جایز نیست گفتنش. من تئودور رو به عنوان کاپیتان فعلی تیم پوپیتر منصوب کردم.
با احترام.
پ.ن : راستی این فصل نقل و انتقالات کی هست؟بگین دیگه!
آراگوگ عزیز فقط استعفای شما فقط از سمت کاپیتانی است یا از عضویت در تیم پوپیتر؟؟؟فصل نقل و انتقالات نیز از امروز آغاز می شود.
می خوام کلاً از تیم پوپیتر برم دمبل جون
تایید شد ، آراگوگ جان ، از تئودور نات عزیز می خواهم که ضمن اعلام آمادگی برای کاپیتانی تیم پوپیتر ، برای جایگزینی آراگوگ نیز اقدام کند(مجازی یا یک بازیکن دیگر).با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 13:58:16 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 14:02:04 ویرایش شده توسط آراگوگ در 1386/5/24 16:55:42 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 17:33:18 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 17:36:17
آقا یه مشکل فنی پیش اومده!...این پست چهارم تیم ما تو ورزشگاه کلاسیک به دلیل اینکه سایت بسته شد نمیشه ویرایش بشه! میخواستم اگر میشه ویرایشش کنی به جای "پست چهارم" بنویسید "پست نهایی" چون به دلیل خنگ بازی نوشته شده پست چهارم!
ممنون! فعلا!
متاسفانه امکان تغییر در پستهای تیمها از سوی ناظرین کوییدیچ نیست.فکر نمیکنم شماره پست زیاد مهم باشد و بیشتر روند داستان مهم است، اگر داستان کامل باشد ، نیازی نیست نگران باشید.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 14:14:27 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 14:20:14
سلام . میخواستم بگم که کاپیتان تیم ما ( تیزپروازان ) مثل اینکه در مسافرت به سر میبرند . و چون اعلام کرده اید که تا امروز سه شنبه بیشتر فرصت برای زدن پست پایانی تیم نداریم , میخواستم اگه میشه من سومین پست خودمو بزنم تا بازی رو از طرف تیممون تموم کنم . با تشکر .
چون مشابه همچین مشکلی برای تیم جومالی یوناید پیش اومد و هشون مجوز داده شد ، بنابراین مشکلی نیست لاوندر عزیز.موفق باشی. با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/23 22:52:29
اسکاور عزیز نوشتن: مسئله اینه که قرار بود نیم فصل الانا باشه که ما بتونیم بازیکن بخریم!...حالا من نمیدونم میخواین چی کار کنین!
میخوای بازی دوم تموم بشه بعد یه هفته برای خرید نیم فصل فرصت بدین؟
من که این شکلی خیلی موافقم که بازی دوم تموم بشه بعد بریم برای خرید نیم فصل!(ما تیممون ممکنه یکی از بازیکن هاشم ازش جدا بشه اصن!...مشکل پیدا کردیم با یکی از بازیکنا!...اوکی؟)
و
نقل قول:
لودو عزیز نوشتن: آقا من الان نميدونم تا كي وقت داريم! اين برنامه مسابقات به هم ريخته من الان نميدونم تيم تا كي مهلت داره واسه مسابقه؟!!! لطفآ بگيد ما هم بدونيم! مرسي؛ بعد اين رو كه گفتيد لطفآ يكم وقت بيشتر بديد... چون نميدونم تا كي وقت داريم! نه حالا جدي.. بازيكنا نيومدن... من چيكار كنم مشخص نبود سايت كي باز ميشه! وقت بده آقا
خب با سلام و اظهار خوشحالی از باز شدن دوباره سایت...اول جواب این یار همیشگی گفتگو با ناظرین رو بدم ، که یه وقت دلخور نشه.اسکاور عزیز به زودی برای نظر سنجی در مورد نیم فصل نقل و انتقالات به کاپیتان هان تیم ها پیام شخصی میدم تا مشخص بشه ، اگر قرار باشه که نیم فصل باشه ، یا بعد از هفته سوم هست یا در پایان مرحله اول مسابقات.در مورد مهلت هفته دوم لیگ هم ، هم لودوی عزیز و هم اسکاور سوال کرده بودند که با کمی تخفیف به همان دلیل فوق یعنی عدم اطلاع بعضی بازیکنان از باز شدن دوباره سایت ، این مهلت تا ساعت بیست و چهار روز بیست و سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.پس لطفا تمامی بازیکنان تیمها دقت کنند آخرین مهلت هفته دوم لیگ ، ساعت 24 سه شنبه می باشد.بعد از آن چند روز استراحت داده خواهد شد و در همین حین تاریخ نیم فصل نیز مشخص خواهد شد و بعد هفته سوم لیگ آغاز خواهد شد.مشکلی بود در خدمتم.با احترام.
اين اسكاور گير داده به نقل و انتقالات من يه سوال واسم پيش اومد! يه سوال فني! اين بازيكنان مجازي تيم رو هم ميشه بازار نقل و انتقالات فروخت؟ ما چند تا بازيكن مجازي آماده داريم كه ميخواي وارد بازار نقل و انتقالات كنيم؛ بايد چيكار كنيم؟
--- اما اصل مطلب:
آقا من الان نميدونم تا كي وقت داريم! اين برنامه مسابقات به هم ريخته من الان نميدونم تيم تا كي مهلت داره واسه مسابقه؟!!! لطفآ بگيد ما هم بدونيم! مرسي؛ بعد اين رو كه گفتيد لطفآ يكم وقت بيشتر بديد... چون نميدونم تا كي وقت داريم! نه حالا جدي.. بازيكنا نيومدن... من چيكار كنم مشخص نبود سايت كي باز ميشه! وقت بده آقا!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ [size=small]
آقا من الان نميدونم تا كي وقت داريم! اين برنامه مسابقات به هم ريخته من الان نميدونم تيم تا كي مهلت داره واسه مسابقه؟!!! لطفآ بگيد ما هم بدونيم! مرسي؛ بعد اين رو كه گفتيد لطفآ يكم وقت بيشتر بديد... چون نميدونم تا كي وقت داريم! نه حالا جدي.. بازيكنا نيومدن... من چيكار كنم مشخص نبود سايت كي باز ميشه! وقت بده آقا!
--- يه سوال فني هم داشتم! اين بازيكنان مجازي تيم رو هم ميشه بازار نقل و انتقالات فروخت؟ ما چند تا بازيكن مجازي آماده داريم كه ميخواي وارد بازار نقل و انتقالات كنيم؛ بايد چيكار كنيم؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ [size=small]