جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
30
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  24 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: چهارشنبه 26 بهمن 1384 18:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوستان
من می خواستم تاپیکی با این عنوان باز کنم : هری در کتاب هفتم از چه طریق هورکراکسس ها رو پیدا می کنه
می خواستم مجوز این تاپیک رو به من بدید
ممنون می شم
خدا حافظ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: چهارشنبه 26 بهمن 1384 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد ميخواستم در خواست زدن يه تاپيك رو بدم
من هنوز نفهميدم عكسهاي دنياي جادويي چه جوريه؟
يعني هر كس شخصيتش رو هم توي عكسها ميذاره(مثل سيريوس كه بعضي جاها به هري چشمك ميزدو بعضي جاهاي ديگه نه)
يا در حال انجام اون كارهنگام عكس انداختن(مثل گيلدروي لاكهارت در جلد دو)
يا اصلا چه جوريه كه مثل جلد يك دامبلدور يه مدت تو عكس ميموند بعد ميرفت
خلاصه عكسهاي دنياي جادوگري چه جوريه؟
با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 بهمن 1384 17:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
می خواستم تاپیکی با نام"مغازه ی فروش چوب دستی و انواع
چوب جارو واندرلند"باز کنم.اگه میشه مجوز بدید!

تصویر تغییر اندازه داده شده باید بری قسمت رول پلیینگ سایت ؛ انجمن مناسب برای تاپیکت رو در انجمن های رول پلیینگ رو پیدا کن و تاپیکت رو اونجا باز کن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/11/4 22:08:36
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 بهمن 1384 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه به قول خودتون نمی خورید و نمی خوابید زودتر کار ما
رو راه بندازید تا یک سال منتظر نمونیم .
می خوام یک تاپیک بسازم که هر هفته چند تا جدول و یک
نظر خواهی بعد هفته ی بعد جوابشون و امتیاز ثبت شدن نام برندگان در بسیاری از سایت های معتبر هری پاتر و پدرم
مدیر انتشارات سروش هست که اگه استقبال بشه اسم
برندگان و مدیران سایت رو تو مجله های سروش ( کودکان ، نوجوان ، جوان ، هفتگی و ... ) چاپ کنیم فقط هم برندگان هم مدیران باید پیام بزنن و نام و نام خانوادگی ، سن ، اسم مستعار و اگه خواستن عکسشون رو بفرستن تا چاپ کنیمشون امتیازات خیلی خوبیه و همینطور اسم سایت جادوگران رو هم در بیشترین سایت ها می نویسم که این سایت داره مسابقه این رو انجام می ده و این امتیاز ها رو هم داره .
لطف کن سریعتر اجازه بده تورو خدا خواهش می کنم .
تام مارولو ریدل (T )

من باید با سوالاتت آشنا باشم تا بتون خبر نهایی رو بهت بدم . یکی دوتا از سوالایی رو که میخوای بدی رو برای پی ام بده .
در مورد سروش نو جوان و اینا هم باید با مدیرا هماهنگ کنی . من که خیلی مشتاقم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/11/4 22:38:27
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 بهمن 1384 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه خیلی لطف می کنید و کار می کنید پس چرا ما هر چیزی می خوایم 1 ماه باید صبر کنیم ( ببخشید )
راستش من می خوام یک تاپیک باز کنم که فقط مسابقه ی هری پاتری برای ادعاهاش باشه و اسم برندگان رو هر هفته اعلام می کنم و اسمشون رو در سایت های معتبر فارسی هری پاتر جا می دم و پدرم هم مدیر انتشارات سروش هست ( کودکان، نوجوان ، جوان ، هفتگی و ... )
و کسانی که بیشتر برنده بشن اسمشون رو برای تابستان یا زودتر برای انتشارات می فرستم که برای هر رده ی سنی رو تو مجله ی خودش چاپ کنه و شرکت کننده ها باید نام و نام خانوادگی و اسم مستعار و سنشون رو بگن
و همینطور هر هفته هم یه نظر سنجی تو تاپیکم لطفا اگه خیلی کار میکنید زودتر مجوز رو بده همه چیزشم آماده است
با تشکر تام مارولو ریدل (T )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 بهمن 1384 09:36
نمایش جزئیات
آفلاین
من میخواستم یک تاپیک بزنم که در اون بجه ها نتونن فیلم ها و دی وی دی های رو که دارن به هم معرفی کنن و با هم تاق بزنن (نه خرید و فروش فیلم فقط عوض کردن)

تصویر تغییر اندازه داده شده نه مونتاگ جان، نه .
اینجا سایت هری پاتریه و سایت برای دی وی دی و فیلم تا دلت بخواد فراوونه . متاسفانه نمیتونم مجوز بدم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/11/4 21:44:28
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 18 دی 1384 08:57
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشي به ناظران اين بخش

تاپيكي در اين انجمن قرار داره با نام((نيروي خاص هري پاتر)) كه به نظر ميرسه جاي اون در تالار اسرار باشه

از شما خواهشمندم كه ترتيب انتقال آن را بدهيد
اينم لينكش
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=2925&forum=5&post_id=99961#forumpost99961
با تشكر كرام

تصویر تغییر اندازه داده شده انجام شد !
قابل توجه دوستانی که میگن مدیرا فقط میخورن و میخوابن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/18 13:39:31
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 14:58:25
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 9 دی 1384 14:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خب توضیح میدم:این تاپیک برای دختر و پسرای عشقولانه است در این تاپیک قراره انواع معجون عشق به فروش برسد. و درباره ی طرز ساختن معجون عشق صحبت شود .

توجه :هرکی طرز ساختن بهتری گفت یه پاتیل معجون بهش هدیه میدم

تصویر تغییر اندازه داده شده ساحره عزیز،
فکر کنم که بهتر باشه اول عضو ایفای نقش سایت بشی و بعد از اون تاپیکت رو در یکی از انجمن های ایفای نقش سایت باز کنی . فقط یادت باشه که در انتخاب انجمن برای تاپیکت خیلی دقت کنی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/9 16:36:55
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 14:59:33
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 15:01:59
dambeldor hamishe zendas
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 5 دی 1384 19:03
نمایش جزئیات
آفلاین
منم ميخوام يك تاپيك باز كنم با موضوع طرز تهيه معجون عشق




تو چي كار به معجون عشق داري؟تو خودت قند نباتي...!
يخورده بيشتر توضيح بده در مورد اين تاپيك حد اقل نخود سياهش بزرگ باشه
خدارو چه ديدي؟شايد مجوز دادم...
در ضمن..فارسي بنويس

سرژ...!ناظري كه استكبارش بعدا كشف خواهد شد...!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سرژ تانكيان در 1384/10/5 19:45:37
dambeldor hamishe zendas
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 4 دی 1384 16:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من باز مزاحم شدم ببخشید من می خواستم یه تاپیک بزنم با نام (( چرا مادرهای قبل از مادر هری پاتر به خاطره بچههاشون نمردن مگه اونا دل ندارن)) با تشکر

تصویر تغییر اندازه داده شده مارکوس جان،
جادوگران فقط انجمن جادو و جادوگری رو نداره ؛ جادوگران کلی انجمن داره : تالار اصلی و تالار اسرار سینمای جادویی و ... . هر انجمن هم به درد یه کار میخوره که زیر لینکش در صفحه اصلی انجمنها توضیح داده شده . پس طبیعتا تو هروقت میخوای تاپیک باز کنی نباید بیای اینجا ! چون هر انجمن برای کاره خاصیه . به هر حال توی این مورد باید به تالار اصلی مراجعه کنی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/4 18:54:14
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 15:01:00
عضو اتحاد اسلایترین