همون طور که شما هم فرمودین ، این تاپیک اولش خیلی بهتر بود . یعنی کلا با پست های خوبی شروع شد . اولش با کیفیت بود ولی به تدریج و با ورود افرادی ، این تاپیک هم مثل خیلی از تاپیک های دیگه به سمت ارزشی بازی رفت .
حالا هم که میبینیم هر کس فقط به فکر اینه که بیاد و یکی از ساحره ها رو ، ورداره باهاش ازدواج کنه !
البته موضوع قبلا هم داشته به سمت های نافرمی می رفته که توسط ناظر قبلی ! درست شد . الان هم به این یه تاپیک توجه خاصی اعمال میشه تا در صورت هر گونه کج روی یا منحرف شدن تاپیک از بحث اصلی ، یه فکری براش کرده بشه !
البته کاملا درسته ، نباید اسم از کسی برده بشه . چون ممکنه پیامد های ناگوارتری به همراه داشته باشه !
توضیحاتی چند ، از ناظر انجمن ! متشکر !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند . برتول برشت
خب من بعد از مدتها در این تاپیک پست میزنم چراکه احساس میکنم که باید در اینباره صحبت کرد و به نتیجه قاطع رسید
موضوعی که میخوام صحبت کنم تاپیک((ماجراهای دامبل و خانواده!!)) هست
در این تاپیک چند نفری پست میزنن که به نظر من قبلا پستاشون خیلی بهتر از پستهایی بوده که در این تاپیک میزنن .
به نظر من اصلا صحیح نیست که پستا به سمتی پیش بره که جملاتی خارج از عرف زده بشه
البته خود من با گیلدی از این جور پستا میزدیم ولی پستا به این وقاحت نبود((یعنی اگر هم صحبتی میشد اسم ساحره میاوردیم نه اینکه نام یکی از شخصیتهای سایت رو ببریم!!))
هیچوقت دعوا بر سر همسر!!! به این شکل صورت نمیگرفت
به هر حال این نظر شخصی منه که اینجور پستا به هیچوجه درست نیست و شاید نظر شما جوری دیگر باشد
حداقل اسم شخصیت رو نیارید و نام کلی ساحره رو ببرید ---------------
ادامه از تاپیک ""مدیریت جلسات حضوری سایت"": http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=533&forum=29&type=
هرپو جان من فهمیدم چی گفتی!
اما درک کن که من خودم در سایت کاره ای نیستم و حتی تا امروز ناظر هم نبودم!!...من چی کار باید بکنم که سایت درست بشه؟ مگه به همین راحتیه که ما صحبت کنیم و سایت درست بشه؟...چه فرقی میکنه که پشت کامپیوتر با هم صحبت بکنیم یا حضوری؟...مطمئن باش هیچ فرقی نمیکنه!
در ضمن به قول سهیل یکی از هدف ها برطرف کردن مشکلات سایته و یکی از هدف ها و دور هم جمع شدنه.
مطمئن باش در سایت تاثیر فراوانی داره این جلسات....مگه مدیرای سایت کارایی میکنن ما اعضای معمولی میفهمیم؟....وقتی اونا پشت صحنه دارن سایت رو درست میکنن و کارایی درش انجام میدن برای ما توضیح میدن که بفهمیم؟ جلسات حضوری هم مثل همینه!
به هر حال مطمئن باش اگر اعضای سایت فقط منتظر جلسه حضوری بودن تویه سایت هیچ کاری صورت نمیگرفت و راکد میموند! و در ضمن چه اشکالی داره که اعضای سایت منتظر جلسه حضوری باشن که دوستاشون رو ببینن؟
من با کلی شوق و ذوق اومدم توی سایت. فکر می کردم می تونم سایت رو بترکونم. اما حالا می بینم که کل نتیجه ی 7 ماه عضو بودنم تنها 15 پسته. نقش کج پا توی کتاب خیلی کمه. شاید به همین دلیل چیز زیادی نمی تونم بنویسم.البته می دونم حرفم غیر منطقیه.چون مثلا کسی مثل سرژ که در کتاب نقشی نداره تونسته از بهترین های سایت باشه. به هر حال، شاید تونستم از این بهتر باشم
خیلی دیر دارم جواب میدم ولی بگم که خودت جواب خودت رو دادی!(دامبلدور-ناظر انجمن)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/1/26 15:36:04
كمي براي اولين بار روي حرفاي هري عزيز فكر كردم و ديدم تا حدودي راست ميگه البته با تمام حرفاش موافق نيستم ولي به نوعي درست ميگه.
در ضمن اين سايت اينقدر وسعت داره و اينقدر براش زحمت كشيده ميشه كه بعضي چيزاي كوچيك رو بايد ناديده گرفت در كل اگه گوشه اي از حرفام شما رو ناراحت كرد من معذرت ميخوام.
الان كه كمي دقت ميكنم ميبينم جدا اين بحثها وقت تلف كردنه چون فقط حرفش زده ميشه و دو نفرم تاييد ميكنن و بعدم اصلا به كلي فراموش ميشه ولي خب باز بهتر از هيچيه يه ذره آدمو اكتيو ميكنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
من از دیدن این نوشته ها لذت میبرم و استفاده میکنم به خصوص اینکه کاملا تفاوت بین افرادی مثل چو چانگ و فلور که بیشتر از دو سال در فروم بودن با کسانی که کمتر بودن مشخصه چون موارد زیادی رو تجربه کردن
ممکنه چو یا فلور به خوبی بعضی افراد دیگه مثل ولدمورت و سدریک دیگوری ( البته از نظر من) ننویسن که این به استعداد و خیلی چیزای دیگه مربوط میشه ولی درکشون از فروم خیلی کاملتر از افراد دیگس.
مثلا آنیتا یا افرادی از این دست سعی میکنن فروم رو به وبلاگ گروهی تبدیل کنن و نوشتن رو محدود کنن در حالیکه ذات فروم نوشتن به صورت آزاده
البته ما الان از فروم داریم برای داستان نویسی اشتراکی با برنامه استفاده میکنیم چون جای خاصی برای این در نظر گرفته نشده ولی باید توجه کرد که تاپیکی که در اون با اصول و قواعد و قانون پست زده میشه دیگه نمیشه بهش تاپیک رول پلینگ گفت بلکه در اینجا فروم به عنوان مکانی برای داستان نویسی مورد استفاده قرارگرفته
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
کوییرل جان مارم حساب کن دیگه...لطف کنی یه سرم به دیاگون بزنی میبینی منم غلط گرفتم! (ابراز وجود!)
در مورد اینکه غلط نویسی هم طنزه، خوب اره مثلا تو میای از زبون یه فرد بیسواد مثلا نورممد مینویسی! با غلط نویسی میگی که این هیچی بلد نیست! یا مثلا زز ! زز یعنی چی؟ یعنی زن زلیل که هممونم میدونیم زن ذلیل مینویسیم! یعنی با ذال!
ولی اینکه بیای مثل بعضیا 4-5 تا غلط تو پستت داشته باشی فاجعست! هم اون پستو نمیشه خوند هم شخصیت خودت یه خورده خورد میشه! دیگه مثلا بذار رو با ز بنویسی...!!!
_______________________________________
در مورد عضویت
من با فلور موافقم! مثلا برید محفل، یه لیست به چه گندگی گذاشتن تو رادبو محفل. خداییش چند نفر از اون لیست فعالن؟!
مثل همیشه خودمو مثال میزنم! من هرجا که عضو بشم دیگه نمیتونم اونجا فعالیت کنم! چون مهمولا هرچیزی اجباری باشه ادم هیچ تمایلی نداره انجامش بده! مثلا من رفتم حذب عضو شدم، غیر از پست عضویتم کسی چیزی از من دید!؟ ندید دیگه!
ولی خوب تو چیزهایی مثل هاگوارتز یا تیم کوییدیچ که دیگه باید عضو شد! مثلا تیم نمونه ما ریونکلاو!!! رو ببینین: ما تا وقتی اعلام نشد که مسابقه هست هیچ تیمی نداشتیم! به محض اینکه گفتن مسابقه رو ، کاپیتانم انتخاب کردیم...اعضارو هم مشخص کردیم...پستارو تعیین کردیم! خداییش این بهتر بود یا اینکه از چند ماه پیش عضو گیری کنیم و وقت مسابقات هیچکدوم فعال نباشن!؟
ویرایش:
در مورد پستهای بعد از اوتو در گریمولد باید بگم یه خرده توضیح اوتو کم بود، یعنی فقط کسی میتونست اونطور که اوتو میخواست ادامه بده که تخیلش واقعا خیلی قوی باشه. و کسی که این خصلتو نداشت مطمئنا میخواست یه جوری اون جریان فرمانده آتش و اینجور چیزارو بپیچونه!
من وقتی داشتم قلعه روشنایی رو مینوشتم انتظار داشتم همه اونطور که من میخوام ادامه بدن...که به هیچ وجه اونجوری نشد! خوب اونطور که خودم تو ذهنم داشتم که توضیح نداده بودم! در نتیجه اوردم با داستانی که بقیه درست کرده بودن داستان خودمو ربط دادم...اوتو هم اگه میخواد همه اونطور که اون دلش میخواد پیش برن باید همینکارو بکنه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
زبان دومبولیسم باید از ریشه نابود بشه! اصلا نمیشه که آدم یه پست بخونه، توش غلط املایی نبینه! ناظرا هم که هیچی نمیگن! به خدا آدم سرش درد میگیره اینقدر که غلط میبینه. کم مونده بنویسن قلت املایی!!
آنیتای عزیز در مورد این غلط هایه املایی بارها و بارها بنده تذکر دادم و حتی قرار بر این شد که هر ناظر هر پستی رو که تو انجمن تحت نظارتش زده میشه بخونه و اگه غلط املایی و اشتباه تایپی میببینه حتما اونو اصلاح کنه.والا جز خودم و دامبلدور کسی همچین کاری رو نکرد والبته اینم باید بگم که از اون موقع به بعد اشتباهات بسیار کمتر شد چون من خیلی کمتر به غلط املایی برخورد میکردم. در مورد زبان دومبلیسم با شما موافقم.بهتره به افرادی که از این نوع نوشتن استفاده میکنن حتما تذکر داده بشه. قبلا تصمیم داشتم تاپیکی با عنوان گزارش بی سوادی کاربران بزنم تا اعضا در صورتیکه پستی رو میبینن که اشتباه تایپی داره بیان و اونجا گزارش بدن تا تصحیح بشه ولی چون اشتباهات به مراتب کمتر شد خب لزومی هم برای زدن این تایپ ندیدم.ولی فکر میکنم زدنش واقعا لازمه من این تاپیک رو حتما میزنم شاید یه فرجی شد ملت یکم سواد یاد گرفتن. ممنون از تذکرت