جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  24 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: دوشنبه 29 خرداد 1385 12:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلا من یه تاپیک می خواستم بزنم:
اگه یهو یه لولوخرخره جلوت ظاهر بشه چه شکلی میشه؟

میشه؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
... حالا که تنهاتر از هر وقت تنهاییم ...
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 18:17
نمایش جزئیات
آفلاین
بزن اگه ديدم خوب نيست، پاكش مي كنم !

( مسئوليتش بعهده ي خودته ! ) ..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
يكي از راه هاي پيشرفت در رول پلينگ ( ايفاي نقش ) :

ابتدا به لين
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 11:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .من پیرو تاپیک(اسم گذاری کتابهای هری پاتر)میخواستم یه تاپیک بزنم که در اون بعد از بررسی تمامی اسامی انتخاب شده 10 تا از بهترین اسامی رو انتخاب میکنم و در اون به رای میگذاریم.تا بهتری اسامی انتخاب شوند.البته مدت رای دادن یه هفته هست.و در پایان به بهترین انتخاب کننده اسم برای هر کتاب بصورت جداگانه ارم قهرمانی در این مسابقه رو میدیم.این تاپیک مدت فعالیتش 1 هفته است و بعد از دو ماه دوباره رای گیری میشه و بر طبق همین منوال پیش میره.این تاپیک جای کار داره.امیدوارم مجوز فعالیت رو بدین.با تقدیم احترام
ممنون رون عزیز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/3/28 20:22:22
فریا
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: دوشنبه 22 خرداد 1385 19:21
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشکر(تشکر از چی خودمم نمیدونم!)
من یک تاپیک میخوام بزنم با نام لطیفه های هر پاتری!
در این تاپیک لطیفه هایی از هری پاتر میگیم.
اگر جاش اینجا نیست یه ویرایش کنید و بگید جاش کجاست.
ممنون

والا ربطي به جادو و جادوگري نداره . دقيقا هم نميدونم كجا بايد باشه ... نميدونم گيج شدم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/26 18:09:13
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 20:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نام تاپيك: بهترين مقاله نويس سايت

توي ترين هاي هذ چند ماه يه بار يه همچين بخشي هست رامين .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/26 18:02:58
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 14:53
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپيك منو داشته باش: افتضاح ترين كتاب رولينگ

ربطي به جادو و جادوگري نداره شادمهر .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/26 17:59:49
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
خب يه تاپيك مي خوام بدم با عنوان بهترين مترجم كتاب هاي هري پاتر ....مجوز ميدي

برو انجمن ترجمه . با ناظرای اونجا صحبت کن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/9 21:44:12
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: دوشنبه 8 خرداد 1385 18:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اون كه نشد...... يه تاپيك مي خواستم بزنم با عنوان : زيباترين فصل تو سري كتاب هاي هري پاتر و يه نظر سنجي داشته باشيم
مجوز ميدي؟

آره ... برو حالشو ببر ! فقط یه چیزی از حالا بگم ؛ وقتی تاپیک توش 30 تا پست خورد پاک میشه و خلاصه شو میتونی توی تاپیک جمع بندی تاپیک های حذف شده توی همین انجمن ببینی .
در ضمن دیگه آلبوم نده بیرون که اصلا حالتو ندارم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/8 18:28:44
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 22:56
نمایش جزئیات
آفلاین
مي خواستم يه تاپيك بزنم با عنوان : محبوب ترين عضو سايت و
يه راي گيري هر يه ماه داشته باشيم و بين اعضا ي سايت محبوب ترينشو انتخاب كنيم

والا مدیرا دارن این پیشنهادو بررسی میکنن ببین اگه جواب میده واسه ترین های این ماه این تاپیکو اضافه کنن . باید منتظر بمونی ببینی مدیرا چی میگن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/8 17:58:32
ویرایش شده توسط شادمهر در 1385/3/8 18:01:01
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من یه تاپیک زدم ولی نمیدونستم که باید اینجا بگم اگه میشه بذارین به فعالیتم ادامه بدم ممنون میشم.تاپیک من هست:
مسابقات انتخاب بهترین هری پاتریست هفته
که در مطالب اشتراکی هستش.ممنون میشم اگه...
اخه یه بار دیگه هم زدم ولی پاک شد
خواهش میکنم

سلام پروفسور
اینجا دفتر انجمن جادو و جادوگریه . اگه میخوای با ناظرای مطالب اشتراکی صحبت کنی برو به
ارتباط با ناظرين مطالب اشتراکي .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/3/7 16:16:06
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/3/7 16:17:58
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/7 18:25:22
فریا