از نظر من بهتره که یکم بهش رول اضافه کنیم.درست مثل اوایل این تاپیک. در ضمن بهتره دیگه شایعه ها درمورد شخص نباشه.مثلا پست استرجس در خانه های هاگزمید نمونه قشنگی از این کار هستش،طوفان در هاگزمید. یا از مصاحبه ها استفاده بشه مثل کار ققی در جادوگر تی وی که با ثیم دیفالت سایت مصاحبه کرده بود.
در کل من کاملا مخالف جلو رفتن همین روند در مجله هستم و از هر ایده ای برای خارج کردن از این چارچوب استقبال میکنم.
باتشکر جانسون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
نیک جان من پستت رو از تو تاپیک شایعه سازی پاک کردم یه کپی گذاشتم اینجا شما هر کاری داری باید تو تاپیک گفتگو با ناظر بگی
نقل قول:
توماس عزيز سلام. منم با شما موافقم كه اين تايپيك به تايپيكي براي كل كل و زياد كردن پستهاي بچهها تبديل شده. فقط من تو يه چيزي موندم.؟ آيا ميشه تو اين تايپيك يه سوژه داد و به صورت رول اونو ادامه بديم؟ من منتظر جوابتم؟ ارادتمند شما: نيك بي كله
ولی جواب اصلی رو میگذارم خود توماس جانسن بهت بده چون من هنوز کامل با روند کار آشنا نیستم
جواب خودم: نه اینجا یه مجله هستش در مواقع عادی فقط باید خبر بگید توش (البته شایعه) در مواقع خاص امکان رول زدن وجود داره مثلا زمان جنگ که بیاین اینجا رول بزنید و کسی ادامه بده در اون مواقع باید از قبل با ناظر هماهنگ کنید تا پست ها پاک نشه اون اخطار های توماس رو هم جدی بگیرید اخطار سوم مجله قفل میشه و حد اقل یه ماهی قفله
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آناکین مونتاگ در 1385/4/3 14:26:24
ما در دهکده سراسر آرام شما، تاپیکی داریم به نام" موسسه مالی و اعتباری گرینگوتز".
در اول پیشنهاد میشه نامش را به" بانک گرینگوتز" تغییر دهید.
سپس تقاضا دارم مسئولیتش را به من بسپرید و تاپیک را به فروم" کوچه دیاگون" انتقال دهید.
چون آنطور که یادمه گرینگوتز در دیاگون بوده نه در هاگزمید.
با تشکر
ممنون از تذکر و پیشنهاد شما.حتما رسیدگی می شود.
نقل قول:
سلام من میخوام یه تاپیک بزنم با عنوان اصطبل تسترال ها که در اون نمایشنامه هایی در مورد حیوانات هاگزمید و هم چنین ممجودات جادویی جنگل ممنوعه زده میشه امیدوارم که مجوز بدین.
متاسفانه ما چنین مکانی در داستانها نداشتیم و لزومی هم به وجود چنین تاپیکی نیست.
نقل قول:
سلام من ميخوام يه تايپيك بزنم با نام سخنان حكيمانه.در اون همه مي تونن يه حرف باحال يا حكيمانه از خودشون يا هر جايي بنويسن. فقط بايد يه طوري به هري پاتر ربط پيدا كنه.اجازه هست؟
جای چنین چیزی در ایفای نقش و یا کلا سایت جادوگران نیست.بسیاری از اعضا در امضاهای خود از چنین چیزهایی استفاده میکنند.در ضمن شما میتوانید به تاپیک جمله های جذاب مراجعه کنید.
نقل قول:
سلام ناظر جون خوف بیدی؟ آقا شایعه سازی چی شد پس
اگه حال نمکی باهاش بفرستش لندن دیگه
با ناظرش صحبت کردم قبول کرد
آناکین جان دیگه خودت صاحب اختیاری.حتما باز میشه اما به شرطی که پست های تکراری و خاله بازی درونش وجود نداشته باشه.
ارادتمند جانسون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
سلام من ميخوام يه تايپيك بزنم با نام سخنان حكيمانه.در اون همه مي تونن يه حرف باحال يا حكيمانه از خودشون يا هر جايي بنويسن. فقط بايد يه طوري به هري پاتر ربط پيدا كنه.اجازه هست؟
سلام من میخوام یه تاپیک بزنم با عنوان اصطبل تسترال ها که در اون نمایشنامه هایی در مورد حیوانات هاگزمید و هم چنین ممجودات جادویی جنگل ممنوعه زده میشه امیدوارم که مجوز بدین.
ناظرین عزیز در واقع من این کل کل رو همین جوری نوشتم تا بازدید بیشتر بشه مگه توی نامه نویسی هم میشه کل کل کرد اگه اینجوری باشه و نمایشنامه بر ضد هم رو اسمش رو بذاریم کل کل که به طور کلی نصف تاپیک های سایت میشه تاپیک کل کل چون توی هر تاپیکی میشه و طرق مختلف کل کل کرد ناظم محترم آقای جانسون هم باید گفت فکر خیلی خوبی دارن من هم آخرین نظرم همین صحبت آقای توماسه چون در حال حاضر بهترین نظر ممکنه
مشكلي نيست من اين تاپيكو باز كردم ولي اگه ببينم داره به اون سمتي ميره كه كلا بشه كل كل و اين حرفا سريع قفلش ميكنم پس موفق باشي(سدريك ديگوري)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدريك ديگوري! در 1385/3/17 20:22:34 ویرایش شده توسط سدريك ديگوري! در 1385/3/17 20:27:41
سلام خدمت ناظرین محترم من به تایپیک رستوران سه دسته جارو اعتراض دارم .چرا همه نمایشنامه هاشون رو ادامه ی هم می نویسند؟؟ چرا هر کس برای خودش داستان یا نمایشنامه ی جدایی نمی نویسه؟استعداد های مارو سرکوب می کنید!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط توماس جانسون در 1385/3/17 20:23:21 ویرایش شده توسط سدريك ديگوري! در 1385/3/17 20:24:28