جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  24 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 14 مرداد 1385 22:28
نمایش جزئیات
آفلاین
از نظر من جالبه و بقول تو جاش خالي ....
بزن
موفق باشي !!


با تشكر : مك بون !!






به همه :
سعي مي كنم با كمك هرپو تو چند روز آينده اين مسابقه اشعار جادويي رو به يه سر و ساموني برسونيم !!
اميدوارم !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 14 مرداد 1385 20:20
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه میشه مجوز یه تاپیک با عنوان "وسایل نقلیه جادویی" رو بدید تا توش درباره ی انواع وسایل نقلیه جادویی و ضرر و مزایای اونا و ... بحث بشه . جاش تو تاپیکا خالیه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
morsmordre ( هر مرگ خواری می دونه این چیه )

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
پس همون هرپو جان بگو تا شاید در مورد گالر تجدید نظر کنه ...
خوب یه نفر ر و میذاریم ناظر که اگه کسی چیز درستی نزد پاکش کنه و اگه موافقت بشه یه سری قوانین میذاریم که هر کسی نتونه هر عکسی بذاره
-.-.-.-.-.-.-
لطفاً روی این قضیه تجدید نظر کنین
مرسی

هرپو : والا در مورد یه همچین چیزه بدیهی دیگه لازم نیست که نظر منم بدونی عزیز جون . وقتی سایت گالری داره ما که نمیتونیم یه گالری دیگه توی فرومش بذاریم .
اگر شما میبینی عکس تایید نشده یعنی اینکه یه اشکالی داره که نمیشه روی سایت گذاشت . اونوقت عکسایی که تایید نشدن رو میخوای بذاری رو سایت !!؟
اگرم دیر تایید میشه به هر حال دیگه نمیشه کاریش کرد دیگه ! دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/5/6 8:19:48
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 21:50
نمایش جزئیات
آفلاین
یه کم در مورد این نظر سنجی توضیح می دین؟
مسابقه ی اشعار جادویی؟!... یعنی همونایی که تو تاپیکش هست یا دوباره باید نوشت؟!


فكر مي كنم هرپوي عزيز بياد توضيح بده خيلي بهتره ... باتشكر مك بون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مك بون پشمالو در 1385/5/4 22:23:49
اگر یک فرد انسان، واحد یک بود ، آیا یاز یک با یک برابر بود؟!
[b][s
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 20:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نه عزيزم .. گالري به اون بزرگي پس بوقه !!
مجوز داده نمي شود !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 19:31
نمایش جزئیات
آفلاین
میخواستم ببینم میشه یه تاپیک بزنیم که بچه های سایت بیان و عکس های هری پاتریشونو بذارن توش ؟
دلیل : گالری خیلی طول میکشه و مثل این که مشکل داره چون عکس ها رو نمیذاره و تنها وقتی میذاره که 3 یا 4 بار براش عکسو سند کرده باشی ، اینجوری عکس ها سریع تر فرستاده میشه و همه میبینن و لذت میبرن ... نظرتون چیه ؟ امیدوارم موافقت کنین.
نام تاپیک :
.:: گالری فوری ::.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 24 تیر 1385 22:40
نمایش جزئیات
آفلاین
لینک ضروریات رو میخوام با اجازه !میخوام تاپیک :
"جادوگران نماینده ی رولینگ در ایران " !
رو توش بزنم !

توی جادو و جادوگری یا ضروریات !!!؟ اگه اینجا میخوای بزنی که وقتتو حروم نکن بیخودی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/4/25 14:15:44
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 24 تیر 1385 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
لسترنج جان این تاپیکی که شما میگی توی فروم زیر دست من نیست، خب وقتی زیر دست من نباشه من نمی تونم بهش برسم . الان توی اتاق ضروریاته اگه شکایتی چیزی داری با ناظرای اونجا صحبت کن .
اگرم پیشنهادی چیزی درمورد ترینها داری با مدیرا صلاح مشورت کن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 24 تیر 1385 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
مشكل من اينه :
چرا هنوز تاپيك زيبا ترين فصل تو سري كتاباي هري پاتر در هيچ جا جمع بندي نشده؟

مجوز تاپيك :
بهترين مقاله نويس سايت
لطفا همين جا تائيد كنيد متشكرم.
شادمهر سابق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/4/24 17:44:34
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 20:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من دوباره درخواستمو براي تاپيك بد ترين كتاب رولينگ تكرار مي كنم آخه بابا مجوز زيباترين فصل تو سري كتاباي هري پاترو هم از اينجا گرفتم هرچند الآن تو ضرورياته راستي چرا هنوز جمع بندي نشده؟

عزیز من دعوا نداره که
قرار بود که یه سری از تاپیکا منتقل بشن به ضروریات . تاپیک تو هم جزوش بود واسه همین رفت ضروریات . بد ترین کتاب رولینگ هم ربطی به جادو و جادوگری نداره دیگه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شادمهر در 1385/4/20 20:54:00
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/4/21 16:36:28