***** پست آقای فنریر گری بک *****
دلنگ دلنگ دلنگ! پيام بازرگاني جي تي وي
فنرير گري بك از ناگفته ها سخن ميگويد!
برنامه ي بعدا ميزگردي با حزب
تصوير هاي مختلفلي از حزب هايي كه در حال حرف زدند سريع نشون داده ميشه
حزب هميشه زنده است....نبرد تا پيروزي....حقوق جادوگر هنگامي به خطر مي افته كه گروهي از مديران از قدرت خود براي منافع شخصي خود سو استفاده كنند.....مديران تمدن چند ساله سايت با تخريب تاپيك هاي ارزشي از بين ميبرن....
فوششششششششششش!(لوگوي ميزگردي با حزب مثل فرفره ميچرخه)بنگگگگگگگگگگگگگگ(لوگوي ميزگردي با حزب يهو ثابت ميشه)
***********************************************
نقل قولم خراب بود ! نمیشد نقل قول کرد !
خب ، من با توجه به پستهایی که در همون روزهای اخیر این پست زده شده ، منم این پست رو پاک کردم .
خب ، شما روند پست های جی تی وی رو ببینید . روز به روز بهتر شده . من کاری نکردم ! به وضوح میگم من کاریش نکردم ، نمیگم من برنامه ای براش داشتم ! ولی مواظبش بودم . این طوری شد ، بهتر شد ! اومد بالا !
بازم میگم من کار خاصی نکردم ، اون جا رو بچه ها درست کردن . من مواظب بودم . پس نمی خواستم بذارم دوباره کسی با پست بدون محتوا ، اون جا رو برگردونه به جای قبلیش !
من اگر مواظب اون جا بودم ، پست های خیلی ها رو دیدم . پس می تونم پست قوی و ضعیف رو تشخیص بدم .
اون پستی که در بالا میبینید ، از نظر من در کنار دیگر پست ها ارزش نداشت . چی کار کنم ؟ بذارم بمونه ؟
اون فقط تبلیغ داشت ! جذابیت خاصی نداره یک پستی که فقط تبلیغی باشه . مگر این که شما بشینین تبلیغات تی وی ببینید !
پس ، اگر نظر منم تو اون جا شرطه ، من میگم باید پاک میشد تا کنار اون پست های دیگه نباشه .
تا حالا من به کسی بی احترامی کردم ؟ جواب کسی رو بد دادم ؟ پست کسی رو
الکی پاک کردم ؟
همین ققنوس ! من چند تا پست ازت پاک کردم ؟ همه شون رو بهت نگفتم ؟ با دلیل نگفتم بد بوده و پاک شه بهتره ؟
چرا کس دیگه ای نیومد نحوه برخورد؟ چرا این همه پست پاک کردم ، کسی چیزی نگفته ؟
نمی خوام خیلی ادامه ش بدم و گفتم ادامه نمیدم . ولی دوستان اشاره می کنن ادامه بده
شما ها خودتون در مورد پست نظر بگیرید . من هیچی ، شما ناظر لندن ، ببینم چی میگین ؟