جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

46 کاربر(ها) آنلاین هستند (34 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
45
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  348 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 23 تیر 1385 01:11
نمایش جزئیات
آفلاین
اولا گری بک چون از نحوه برخوردت خوشم نمیاد برای همین کلا حال نمی کردم جوابت رو بدم و طرز فکر شما مهم نیست در جواب اون چیزی هم که راجب کریچر گفتی من عذرخواهی های خود را قبل از حرف های بی پایه و اساس شما به گوش جناب وبسمتر آقای لرد ولدمورت رسانده و ندامت خود را از این کار اعلام کرده و با دیدن کریچر فردا در اولین فرصت معذرت خواهی از ایشان هم به عمل خواهم اورد...و تقاضا دارم دیگر در مسائل نا مربوط به شما دخالت نکن(بحث کریچر)با بقیه ش هم مشکلی ندارم بشینین بزنین تو سرو کله هم که چرا ققی و سرژ بی ناموسی می نویسن بکنین این کارو ببینم به کجا می رسین...والله بنده هم نمی دونم بعد از رفتن حاجی از سایت اگه سرژ نبود کی می خواست نمایش نامه نویسی رو به طور درست که به نوشته های حاجی یا گیلدی نزدیک باشه رو ادامه بده...شمایی که دم از قدیمی بودن می زنی زمانی که یه نویسنده درست حسابی جز کرام و سرژ و کریچر نبودن چیکار می کردین کرام و سرژ که خوب پستاشون سر مشق من بود و کریچر هم که اغلبا تو تالار خودمون پستایی می نوشت که نمونه اش کم پیدا می شد و حالا نه کریچر فعالیتی به صورت قبل در ایفای نقش داره و نه ولدمورت چون هردوشون سرشون انقدر به کارای مدیریتی شلوغ شده که فرصتی برای فعالیت جدی در ایفای نقش ندارن و اونوقت من نمی دونم شما با اعلام اینکه قدیمی هستی و یا با زدن همچین پستایی (مثل پست جی تی وی) می خواستی نویسندگی بر پایه طنز درست رو تو سایت نگه دارین...من به کنار من به همه اشتباهاتم اقرار کرده و خوب هم بی ناموسی می نویسم هم بد می نویسم هم به مدیران توهین کردم...اما دلم به حال سرژ بیچاره می سوزه که انقدر تو این سایت فعالیت کرد تا عمرا تو کنکور قبول شه...و حالا مجبوره دوباره بخونه و اونوقت لذت می برم که سرژم دیگه نیاد و کرام و کریچ هم فعال نباشن...و جز یه عده مثل آنی مونی زاخار اسمیت و هدوگ و آنیتا که به طور نسبی نسبت به کاربرایی که تازه وارد ترن ایفای نقش رو خوب فهمیدن...کسی مثل سرژ ننویسه...اونوقت ببینم قراره ایفای نقش بر اساس سوژه های و طنز های درست بر پایه ی پست های بسیار قوی شما ادامه پیدا کنه؟!!...در هر صورت دلم واسه هرکی نسوزه واسه سرژ می سوزه که هر کاری کنه می گن چرا بی ناموسی می نویسی...و من منتظرم بی صبرانه شاهد سبک نوشته های شما هستم تا ببینم آیا می تونم اونا رو برای خودم الگو قرار بدم و ازشون استفاده کنم...در هر صورت فقط متاسفم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
حدها وحدودها!
ارسال شده در: پنجشنبه 22 تیر 1385 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب بچه ها اين پست زدم تا حد در بي ناموسي هاي زير رو حل كنيم
خوب بچه ها تا كجا رفتيم بيشتر از حدمون قدم ور نداشتيم. خوب منم يكي كسايي ام كه اعتقاد دارم بي ناموسي پست قشنگ ميكنه.اما الان ديگه از بي ناموسي گذشته ديگه اصلا مرزها رو شكستيم.لوسش كرديم.
ققي و سرژ عزيز كه تركوندن و طلايه دار بي ناموسي سايت شدن و پستاشون رو با الهام گرفتن از سايت سه كاف ميزنن ضربدر بازيو ازاين صحبت ها.... گيليدي جونم كه رهبر جنبش بي ناموسيه و سايت جادوگران رو با شل زرد اشتباه گرفته
بلرويچ نميدونم برادر حميد و چندي ديگر از بروبچ كه جنجگويان غيور اين جنبش در همه ي احوال دوستان عزيز رو همراهي ميكنند
واقعا اينها درخور سايت جادوگرانه؟ مثلا خير سرمون يا سايت تقريبا فرهنگي ها
حوصله گشتن نقل قل ندارم تو سايت بگيريد از اينا به وفور پيدا ميشه
نميدونم بردار حميد همه بچه ها رو لخت كرد
چميدونم ققي سرژيا براي تو
قهرمان نباشيد پهلوان باشيد چون پهلوانان در قزوين جايي ندارند
يا اين شكلك پيام پيام اسمايل ها نهايت سو استفاده رو ميكني

اولا نمايش نامه و داستان هاي بي ناموسي دار داشتيم اما الان خوشبختانه بي ناموسي هاي داستان داريم يه اما هنوزم يه چيزايي كم داريم بيايم تو جادوگران چندتا فيلم پرنو گرافي نقد كنيم ديگر خواهيم تركاند
پي چي-13 ؟خوشبختانه زديم تو گوشه پي چي-18
بي احترمي به مديرا كه بداد ميكنه درسته ققي جان به كريچر بگي خر؟
....................................
خوب ولد جان من فكر ميكردم بحثي كه اهميت يه تاپيك جداگانه داشته باشه خوب باشه همين جا بحث رو ادامه مي ديم چه مشكلي داره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 12:45
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب آهان كريچ جان چرا جاي تبليغ نيست؟
مشكل همين جاست ديگه رول به حالت كليشه اي مسخره در مياد يكي بيادنميدونم دستور آشپزي بده بحث سياسي كنه خلاص همين.... اين به نظر شما جذابيتي داره؟ از اين برنامه ها كم جي تي كه الان دوباره بيام از اين پستا بزنيم چرا نبايد به چيزاي جانبي بپردازيم ؟ چرا بايد فك كنيم يه تبليغ بي ارزشه؟
چرا يه تبليغ بايد پاك بشه ؟ چه مشكلي داره؟
اصلا درست اين پست من بي محتوا و ارزشي بود(در كل من خيلي پست بدتر از اين ديدم)
اما يه پست رول پلينگي بايد به خاطر پايين بودن سطح پاك بشه اين به تازه وارد اثر نميزاره دلسرد نميكنه هركي قوي تر باشه حق زدن پست داره كسي كه رول پايين داشت بايد طرد كرد؟نبايد دستشو بگيريم بكشيم بالا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 10:10
نمایش جزئیات
آفلاین
این جای بحث نداره تبلیغ جاش توی جادوگر تی وی یا هالی ویزارد نیست هر پستی که فقط تبلیغ باشه پاک میشه اگر میخوای پست بزنین یک باره پستتون رو بزننین دیگه مقدمه چینی نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 03:43
نمایش جزئیات
آفلاین
مونتاگ:به نظر من تاریخ عضویت یا تعداد پست ها مهم نیست بلکه قدرت نویسندگی و سطح کیفی نوشته ها مهمه


به نظر من قدرت نويسندگي هم مهم نيست ، كلا فعلا هيچ چيز مهمي وجود نداره...



در مورد ترين ها: احتمال اينكه رنك ترين ها به شخصي كه لايقشه برسه خيلي كمه ، چون هميشه شخص محبوب انتخاب ميشه نه شخص لايق ، حالا چه برسه به اينكه طرف با پيام شخصي و پي ام مسنجر راي بگيره

كلا هرچي دست غير حذبي باشه اخرش همين ميشه ، مگه هر بچه مدرسه دراكولاي ميتونه ترين برگذار كنه؟ ( از پستي كه من در ترين هاي دو دوره قبل نوشته بودم كپي گرفت بابا خلاق)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 01:42
نمایش جزئیات
آفلاین
***** پست آقای فنریر گری بک *****

دلنگ دلنگ دلنگ! پيام بازرگاني جي تي وي

فنرير گري بك از ناگفته ها سخن ميگويد!
برنامه ي بعدا ميزگردي با حزب
تصوير هاي مختلفلي از حزب هايي كه در حال حرف زدند سريع نشون داده ميشه
حزب هميشه زنده است....نبرد تا پيروزي....حقوق جادوگر هنگامي به خطر مي افته كه گروهي از مديران از قدرت خود براي منافع شخصي خود سو استفاده كنند.....مديران تمدن چند ساله سايت با تخريب تاپيك هاي ارزشي از بين ميبرن....
فوششششششششششش!(لوگوي ميزگردي با حزب مثل فرفره ميچرخه)بنگگگگگگگگگگگگگگ(لوگوي ميزگردي با حزب يهو ثابت ميشه)


***********************************************

نقل قولم خراب بود ! نمیشد نقل قول کرد !

خب ، من با توجه به پستهایی که در همون روزهای اخیر این پست زده شده ، منم این پست رو پاک کردم .

خب ، شما روند پست های جی تی وی رو ببینید . روز به روز بهتر شده . من کاری نکردم ! به وضوح میگم من کاریش نکردم ، نمیگم من برنامه ای براش داشتم ! ولی مواظبش بودم . این طوری شد ، بهتر شد ! اومد بالا !

بازم میگم من کار خاصی نکردم ، اون جا رو بچه ها درست کردن . من مواظب بودم . پس نمی خواستم بذارم دوباره کسی با پست بدون محتوا ، اون جا رو برگردونه به جای قبلیش !

من اگر مواظب اون جا بودم ، پست های خیلی ها رو دیدم . پس می تونم پست قوی و ضعیف رو تشخیص بدم .
اون پستی که در بالا میبینید ، از نظر من در کنار دیگر پست ها ارزش نداشت . چی کار کنم ؟ بذارم بمونه ؟
اون فقط تبلیغ داشت ! جذابیت خاصی نداره یک پستی که فقط تبلیغی باشه . مگر این که شما بشینین تبلیغات تی وی ببینید !

پس ، اگر نظر منم تو اون جا شرطه ، من میگم باید پاک میشد تا کنار اون پست های دیگه نباشه .
تا حالا من به کسی بی احترامی کردم ؟ جواب کسی رو بد دادم ؟ پست کسی رو الکی پاک کردم ؟

همین ققنوس ! من چند تا پست ازت پاک کردم ؟ همه شون رو بهت نگفتم ؟ با دلیل نگفتم بد بوده و پاک شه بهتره ؟
چرا کس دیگه ای نیومد نحوه برخورد؟ چرا این همه پست پاک کردم ، کسی چیزی نگفته ؟

نمی خوام خیلی ادامه ش بدم و گفتم ادامه نمیدم . ولی دوستان اشاره می کنن ادامه بده
شما ها خودتون در مورد پست نظر بگیرید . من هیچی ، شما ناظر لندن ، ببینم چی میگین ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 01:19
نمایش جزئیات
آفلاین
1. هر فوروم در اختیار ناظر است و اگر ناظر بخواد در تعارف با هر کسی کار خود را درست انجام نده انجمن ارزشی میشود

خوب اگه اينطور من ديگه مزاحم شما نمي شم
نميدونم اين چه معني ميده يه ناظر هر كاري كه بخواد بكنه اين سايت براي يه مدير يه ناظر و يا يه كاربر نيست اين سايت حق همه اعضا ست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 00:18
نمایش جزئیات
آفلاین
نچ نچ نچ
نیومدید که اینجا ببینین که زاخاریاس(پیتر)قشنگ تر پست می زنه یا گری بک قدیمی تره...اصلا از این جبهه گیریا خوشم نمیاد...بحث شما این بود که چرا پست گری بک پاک شد...
اولا که شخصا خودم بی ناموسی زیاد نوشته و پستای پاک شدم در لندن ناراحت نیستم...اما ناظرین لندن دچار جسوف(جو گرفتگی) شده و پست های کاربرا رو به طوری سختگیرانه پاک می کنن...خوب دقیقا این همون چیزی بود که گری بک بهش اشاره کرد...کسایی که می خوان پست بزنن زده می شن و این هم دلیل اینه که لندن داره یه کم خراب میشه قطعا اگه دو تا از برترین تاپیک های سایت یعنی هالی ویزارد و جی تی وی رو نداشت کسی توش پست نمی زد...بنده به شخصه از ناظرین لندن تقاضا می کنم از حالت جسوف خارج شده و به همه کاربران در انجمن لندن اجازه ی فعالیت بدهند...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 23:35
نمایش جزئیات
آفلاین
واه واه واه

چیز های جدید میشنوم

کوته فکری یا سطح فکر کوتاه

آقا این حرف ها درست نیست ها

خود من تقریبا زمان شما عضو شدم فنریر جان (البته با یه شناسه ی دیگه)

ولی تا 6 ماه پیش فعال نبودم ( به دلایل شخصی) تقریبا هم زمان با همین زاخی فعلی و ماروولو گانت سابق که شما میگی سطح فکر پایینی داره فعال شدم

ولی یه چیزی رو به شما باید بگم

به نظر من تاریخ عضویت یا تعداد پست ها مهم نیست بلکه قدرت نویسندگی و سطح کیفی نوشته ها مهمه

شما به پست های شناسه یماروولو انت نگاه بنداز

همه ی پست ها کیفیت بالای داره

یا به فرم لندن نگاه کن

تو 3 ماه اخیر فعال ترین فرم سایت بوده
خوب اینا نشون میده که ناظر کارش رو درست انجام داده

پس به نظر من شما نمیتونی به دلیل پاک شدن یکی از پست هات بگی که ناظر بد عمل میکنه
اینطور حرف ها به نظر من کاملا اشتباه هستش

ولی یه چیز رو در نظر داشته باش
این سایت بخش های زیادی داره و یکی از بخش ها بخش ایفای نقشه
که شما زیاد اونجا فعال نیستی (نمیدونم چرا) ولی باید بدونی که فعالیت توی ایفای نقش و یاد گرفتن اینکه چطور پست خوب و با کیفیت زده بشه یه مقدار سخته ( وزمان بر)

شما نباید با پاک شدن چند تا پست شاکی بشی

مثلا از خود من تا حالا حدود 200 تا پست پاک شده که اون ها رو اگه به جمع پست های فعلی من اضافه کنی میبینی تعدادش میره بالای 1100 پست

ولی نظر من اینه که همین ناظر کوته فکر که شما بهش اشاه کردی و توی سایت تاحالا در مجموع 200 تا پست هم نزده از من خیلی بهتر مینویسه و به نظر من چون خوب مینویسه این حق رو هم داره تا از نوشته یکسی ایراد بگیره
برای همین هم ناظر شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
فنریر گری بک عزیز : ما در این شک نداریم که شما یک عضوه خوب و قدیمی هستید ولی من دو عمل شما رو نهی میکنم 1. هر فوروم در اختیار ناظر است و اگر ناظر بخواد در تعارف با هر کسی کار خود را درست انجام نده انجمن ارزشی میشود ! 2. توهین شما به زاخی عزیز زاخاریاس عزیز یکی از بهترین ناظر های جادوگرانه و حرف شما در کوناهیه سطح فکری من و ایشون کمی کم لطفیه !
و اما راجع به ترین های سایت روز اول بنده خودم رو کشتم : به من رای بدید ! ولی به کمک راهنمایی دوسته عزیزم گیلدروی فهمیدم رنکی که عادلانه نباشه به درد نمیخوره! امید وارم رنک به حق دار برسه ! امیدوارم ناراحت نشده باشید با تشکر هگر کوچولو ناظر انجمن !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روبیوس هاگرید در 1385/4/19 22:43:16
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !