جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 7 مرداد 1385 12:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من تو این ساعت خواستم تو تالار خصوصیم(ریون)پست بزنم.ولی نشد.چون قسمت پاسخ و عنوان های جدید تو تالارمون وجود نداشت.و من مثل یه مهمان،تنها اجازه ای که بهم داده شد این بود که فقط میتونستم پستا رو بخونم.اولش فکر کردم مشکل فقط از ریونه.ولی وقتی چت باکس رو مرور کردم دیدم مالسیبر هم که تو یه گروه دیگه ست نمیتونه تو تالار خصوصیش بپسته.
خواستم این مشکلو حل کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک زن چیزی ج
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 7 مرداد 1385 02:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

چو چانگ نوشته:
واقعا چقدر میکشه تا یه عکس یا پرسش همگانی تایید بشه!؟
حالا چندتایی پرسش همگانی فرستادم معلوم نیست ایشالا کی قراره رسیدگی کنید!


خب چون قسمت پرسشهای همگانی مربوط به من میشه من این قسمت رو جواب میدم تا چو عزیز از کف دربیاد!!!

باید بگم حدود نود و هشت درصد از پرسشهایی که فرستاده میشه تکراری هستن و دوستان با کمی تحقیق در خود قسمت پرسشهای همگانی میتوانن جواب رو پیدا کنند...
مثلا یه پرسش اومده
پاتروپدیا چیست؟چرا گروهی به این نام در سایت هست
و یکی دیگه اومده
فرهنگنامه چیست و چرا ما به آن دسترسی نداریم

خب این دوتا سئوال در واقع یک جواب داره ولی باید یکسان سازی بشه تا دوتا پرسش یکسان تایید نشه
بنده در حال حاضر سرگرم یکسان سازی اونا هستم
-----------
به هر حال
اکثر پرسشهای همگانی که میرسه تکراری هست و یا سئوالهای نامربوطی هس که باید خصوصی مطرح شوند و جایشان در پرسشهای همگانی نیست
------------
بنده به شما قول میدهم تا هفته آینده تمام پرسشهای همگانی سازمان یافته میشود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 7 مرداد 1385 01:04
نمایش جزئیات
آفلاین
چو چانگ عزیز:
مدیران سعی میکنن که به همه کار ها برسن ولی بعضی مواقع اینطوری میشه
الان ما نیرو رو روی مقاله ها و اخبار گذاشتیم
در مورد گالری متاسفانه مدیر اون قسمت فعلا دسترسی به نت نداره و کس دیگه ای باید به جاش تایید ها رو انجام بده
در مورد پرسش های همگانی تصور نمیکنم مشکلی پیش اومده باشه چون اونجا بررسی میشه به موقع خودش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 23:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من سوال خفنزی برام پیش اومده...واقعا چقدر میکشه تا یه عکس یا پرسش همگانی تایید بشه!؟ من 6 تا عکس فرستادم بعد از یه ماهمافلدا گفت یکیش تایید شده حالا چندتایی پرسش همگانی فرستادم معلوم نیست ایشالا کی قراره رسیدگی کنید!

منو از کف این سوال دربیارید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
آلبوس جان ممنون از فرمایشاتت اما من خوب میدونم که نباید طول و عرض شکلک از140 بیشتر باشه وگرنه سایت قبول نمیکنه
سایز شکلکم 140 هست مثله اینجاست که چرا قبول نمیکنه و باعث میشه از به صورت خودکار از سایت خارج بشم

اوتو جان!...پیغامی که میده چیه؟...دقیق بگو تا مشکلت رو بهت بگم...چون مشکلات شکلک محدودن!(دامبلدور)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اوتو بگمن در 1385/5/6 19:00:49
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/5/7 3:53:24
فعلا با این حال میکنیم...


شخصیت جدید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 17:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آرتور ويزلي نوشته:
مقاله مصاحبه با لونا لاوگود رو من اول فرستادم اما دو-سه روز بعد با یه نام دیگه به جای فرستنده (فکر کنم فرد ویزلی بود) روی سایت قرار گرفت اون وقت شما می گید امکان بلند کردن مقاله نیست؟؟؟؟


جناب آرتور ويزلي
توي اون ترجمه‌اي كه شما فرستاده بودي،‌ نصف سوال و جوابها ترجمه نشده بود و خيلي جاها هم ايراد معنايي جدي داشت. من همون روزي كه شما ترجمه رو ارسال كردي ترجمت رو خوندم و با منبعش مقايسه كردم و ديدم كه خيلي ايراد داره بنابراين تاييد نشد. بعد خودم نشستم و دوباره ترجمش كردم و همون روز فرستادمش. بعدم من نفهميدم اين شكلكهاي عصباني براي چي بود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین
به ارتور:

ببين سايت قانون داره. اينطوري نيست كه من بيام براي هر كاري كه ميكنم به شما گزارش تحويل بدم.
تا حالا چند بار تكرار شده كه شما مقاله فرستادي و اينجا اومدي گفتي مقاله منو تاييد كنيد يا مقاله من كجاست. فكر كردي ما خودمون عقلمون نميرسه كه مقاله رو تاييد كنيم؟ يا شايد فكر ميكني يادمون ميره؟
------------------
اين براي اخرين باره كه من اينجا ميگم چرا مقاله تاييد نميشه. ارتباط با من هم بهتره از طريق تماس با ما باشه. بقيه مديرا رو نميدونم ولي من فكر كنم اينجا بهتره براي پيشنهاد و انتقاد باشه تا جواب خصوصي به كاربران.
_________
پس اينطور؟ شما دو سه روز قبل از اينكه بيل مصاحبه لونا رو بزنه. مصاحبه رو فرستاده بودي ؟ چه جالب. وقتي اينو مينوشتي به تاريخ مصاحبه هم كاش يه نگاه مينداختي.
مصاحبه به زبان انگليسي در روز بيست جولاي در سايت بي بي سي قرار گرفته. اينجا و دقيقا در همون روز هم بيل اونو ترجمه كرده و در بخش مقالات قرار داده. يعني 30 ام تير مصادف با بيست جولاي. به تاريخ مصاحبه نگاه كن. ااينجا
_________
و موارد ديگه هم اينه كه ممكنه تاييد نشه.
كپي برداري از سايت هاي فارسي در خور بخش مقالات نيست. به جز در موارد خاص و موضوعات مهم.
نداشتن لينكه منبع: به هر دليل اگر من نتونم خودم منبع رو پيدا كنم هر چي هم مقاله شما مناسب باشه تاييد نميشه. در ضمن لينك منبع بايد مستقيم به مقاله مورد نظر باشه.
_________
اينم جواب ميدم كه چرا مقاله ديروزت تاييد نميشه. چون ميدونم بعد از اين پست دوباره ميپرسي.
چون كپي برداري از سايت هاي فارسي ديگه اس. ناقص هم هست. مورد مهمي هم نيست.
خودت اين كارو درست ميدوني كه يه شخص بياد يه مطلب بلند رو ترجمه كنه و بعد شما اونو با اسمه خودت بزاري تو سايت و مورد تشويق ديگران قرار بگيري؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط باک بیک در 1385/5/6 18:14:51
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

نقل قول:


آرتور ویزلی نوشته:
آقا تا این مقاله ما رو بلند نکردن تاییدش کنید.





شما اگر مقالتون رو برای سایت ارسال کردین فقط به مدیران سایت میرسه و به کس دیگه ای نمیرسه!!
این مدیرا هستن که اونو میبینن و بعد اگر در حد خوبی باشه تاییدش میکنن و کس دیگه ای نمیتونه مقالات در دست بررسی رو ببینه!

به خاطر همین بلند کردنی در کار نیست نگران نباشید!!!

مقاله شما هم اگر بشه روی سایت قرارش داد قرار داده میشه....فعلا دوتا مدیر مقالات داریم در سایت که ایشاالله به مقاله شما رسیدگی میکنن سریعتر...

اگر مقالتون طول کشید و رویه سایت قرار نگرفت حتما تایید نشده که خب دیگه از سایت حذف میشه!



جناب دامبلدور مقاله مصاحبه با لونا لاوگود رو من اول فرستادم اما دو-سه روز بعد با یه نام دیگه به جای فرستنده (فکر کنم فرد ویزلی بود) روی سایت قرار گرفت اون وقت شما می گید امکان بلند کردن مقاله نیست؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 11:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر تو ای مدیر آگاه و زحمت کش!ای وبمستر گل!

سوالی داشتم بس خفن!
چرا این مافلدا یه خورده تاخیر فاز داره و خبری که من حدودا سال هزار و سیصد و درشکه برای سایت فرستادم ، خبر تاییدش رو برام الان می فرسته!؟بعد از خبر من فکر کنم شیش هفت تا خبر رفته رو سایت!
پیام شخصی های مشکوکی از این مافلدا دارم!گویا می خواد ای اس ال بگیره!

هدویگ ، جغد وبمستر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 04:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ارنی مک میلان(شاهزاده خالص) نوشته:
ها! ای یعنی چه؟


خیلی ببخشید ولی من فکر میکنم خودش فارسی براتون نوشته و نوشتش هم کاملا قابل درکه!!!

«اتصال سایت به پایگاه داده قطع است.
این مشکل از طرف شما نیست و اتصال شما به اینترنت یا تنظیمات کامپیوتر شما مشکلی ندارد.
لطفا صبر کنید تا دوباره اتصال به پایگاه داده برقرار شود.»

به نظر من که کاملا معلومه چی نوشته!!!

اما به هر حال این مشکل از سرور به وجود میاد و خیلی مواقع هم ممکنه به وجود بیاد.اتصال سرور و سایت قطع میشه و بدین صورت سایت باز نمیشه....همین!
بیشتر مواقع هم یکی دو دقیقه بیشتر طول نمیکشه تا درست شه و به حالت معمولی در بیاد.(البته بیشتر مواقع!)

چارش فقط صبره(خودشم نوشته!) و مشکل خاصی نیست!

نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته:
آقا تا این مقاله ما رو بلند نکردن تاییدش کنید.


شما اگر مقالتون رو برای سایت ارسال کردین فقط به مدیران سایت میرسه و به کس دیگه ای نمیرسه!!
این مدیرا هستن که اونو میبینن و بعد اگر در حد خوبی باشه تاییدش میکنن و کس دیگه ای نمیتونه مقالات در دست بررسی رو ببینه!

به خاطر همین بلند کردنی در کار نیست نگران نباشید!!!

مقاله شما هم اگر بشه روی سایت قرارش داد قرار داده میشه....فعلا دوتا مدیر مقالات داریم در سایت که ایشاالله به مقاله شما رسیدگی میکنن سریعتر...

اگر مقالتون طول کشید و رویه سایت قرار نگرفت حتما تایید نشده که خب دیگه از سایت حذف میشه!

نقل قول:
اوتو بگمن نوشته:
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم

بنده وقتی میخوام یه شکلک دیگه بیرون از سایت انتخاب کنم قبول نمیکنه و خود به خود از سایت خارج میشم
البته وقتی یکی از شکلکهای خود سایت رو انتخاب میکنم مشکلی پیش نمیاد اما در گذاشتن شکلک بیرون از سایت این مشکل رو دارم


مهمترین قسمت شکلک گذاری سایز شکلک مربوطست!

سایز شکلک فقط میتونه تا 140 پیکسل باشه و بیشتر از اون رو سایت قبول نمیکنه!(چه عرض و چه طول شکلک!)

اگر شکلکی بزرگتر از این اندازه دارین قبلش با برنامه های مختلف گرافیکی(فوتوشاپ و غیره) اندازش رو به 140 پیکسل تغییر بدین تا بتونین بر روی سایت قرارش بدین!



همین!

-مدیر خیلی مردمی سایت!!! -

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور