جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ستاد انتخاباتی زاخاریاس اسمیت
ارسال شده در: یکشنبه 5 شهریور 1385 10:37
نمایش جزئیات
آفلاین
_بله دوستان با دوربین خبر ساز به ستاد زاخاریاس اسمیت اومدیم تا شاهد اسموت شدنشون باشیم...نه ببخشید به ستاد آقای اسمیت اومدیم تا گزارشی رو برای شما تهیه کنیم...البته اگه زنده بمونیم.
_دنبالم بیا...همینجا...ایول از همین سوراخه توی اتاقو بگیر...بله بینندگان عزیز ما اینجا از سوراخی که روی در تعبیه شده داریم داخل اتاق رو می گیریم.
گزارشگر آب دهنوش قورت می ده و ادامه می ده:
_این سوراخ برای جلوگیری از وسوسه شدن مرگخوارا و کشتن بازدید کننده ها تعبیه شده....البته بازدید کننده های غیر مرگخوار...چون مرگخوارا که همدیگه رو نمی کشن...پس نتیجه می گیریم که چی ؟
فیلمبردار : چی؟
گزارشگر : نتیجه می گیریم که E=MC2!

گزارشگر لبخندی به دوربین می زنه و با شیطنت به اون نگاه می کنه...
غودااااااااااااااااااااااا...اووووووووووووووو!(صدای خارج شده از رزمی کار در هنگام اجرای فنون کونگ فو!!!)

هدویگ یه پنجه جغد خشمگین میره تو صورت گزارشگر و میکروفونو از دستش می قاپه...بعد رو به دوربین می کنه و شروع می کنه به حرف زدن :
_سلام بینندگان بوقی...ببخشید که اینطوری شد...این یارو از مرگخوارا می ترسه نمی تونه گزارش بگیره...من در خدمتم.
هدویگ برمیگرده و محکم با لگد به در می زنه...در با صدای بلندی از جا کنده می شه و روی زمین میفته...ملت مرگخوار چوب دستیهاشونو می کشن و به سمت در نشونه می گیرن.
هدویگ نانچیکوشو می کشه و با یه دست نانچیککو و با دست دیگه میکروفون بی سیمی رو که ققی برای گزارشگر و فیلمبردار خریده نگه می داره.

آواداکداورا ها روانه هدویگ می شن ولی اون همه رو با نانچیکوش دفع می کنه...بعد یه سری حرکت نمایشی میاد و نانچیکوشو غلاف می کنه.
ملت مرگخوار که تو کف حرکات هدویگ بودن دست از طلسم فرستادن بر می دارن چون می دونن حریف هدی پنج انگشتی(!) نمی شن...هدویگ به فیلمبردار اشاره می کنه که دنبالش بره.
هر دو به سمت زاخی می رن که روی یه مبل نشسته و داره سنت قدیمی خاله بازی رو استاد می کنه.

هدویگ میکروفونو جلوی دهن زاخی می گیره و می گه:
_زود تند سریع اهدافتو بگو و حرف آخرتو بزن که زود می خوایم بریم...زود تند سریع!

زاخی : به نام ولدی کچل که ما را از گمراهی نجات داد ! اینجانب زاخاریاس اسمیت هستم...از جانب جبهه مرگخوارها کاندید شده ام و می خواهم که بترکانم...کیبوردها را باید شست...جور دیگر باید تایپ کرد!
من می خوام یه کاری کنم که فقط مرگخوارا بتونن رول بنویسن و می خوام دسترسی همه اعضا به جز مرگخوارا رو به رول پلیینگ ببندم...بعدشم می خوام اسم سایت رو از جادوگران به ولدی کچل دات او آر جی تغییر بدم...در آخر هم می خوام در کنار وزارت به خاله بازی ادامه بدم!

هدویگ میکروفونو از جلوی دهن زاخی میاره جلو دهن خودش و رو به دوربین شروع می کنه به حرف زدن :
_خوب بینندگان عزیز خودتون دیدین که چقدر اهداف خوبی داره این زاخی...پس وعده ما کنار صندوق های رای با برگه رای گیری که توش اسم زاخی رو نوشته باشید!...زت زیاد!
هدویگ میکروفونو می زاره رو میز و از پنجره ستاد می پره بیرون و پر می زنه و میره...فیلمبردارم می ره رفیقشو به هوش میاره و بند و بساطشونو جمع می کنن می رن...
زاخی هم گوشیشو در میاره یه زنگ به ساحره ای منعلوم الحال می زنه تا برای شب به شام دعوتش کنه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ستاد انتخاباتی زاخاریاس اسمیت
ارسال شده در: یکشنبه 5 شهریور 1385 00:33
نمایش جزئیات
آفلاین
میز گرد سیاسی

با شرکت ارباب لرد ولدمورت کبیر و آناکین استبنز و زاخی

تماشاچی ها: جمعی از مرگخواران و هافلپافی ها

مجری: با سلام خدمت بینندگان عزیز امروز از کاندیدای مردمی زاخار دعوت کردیم تا در جمع ما حاظر بشه

ملت مرگخوار و هافلی همه با هم شروع میکنن به بوق زدن و دست زدن و ...

مجری:خوب زاخی جان مهمترین برنامه ی تو چیه؟

زاخی: رواج دادن خاله بازی و بیناموسی نویسی در سایت

مجری : فکر میکنی کیا بهت رای بدن؟

همهی مرگخوار ها و هافلپافی ها

مجری رو به لد میکنه و میگه: کاندیدای مورد نظر شما کیه؟

لرد: من و تمام مرگخوار ها به زاخار رای میدیم

مرگخوار ها:

مجری از آناکین میپرسه: شما به کی رای میدی؟

آناکین: من و تمام بچه های هافل به زاخار رای میدیم

ملت هافلی

مجری از لرد میپرسه: اگه کسی به زاخی رای نده چه بلایی سرش میاد

لرد:

مجری:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ستاد انتخاباتی زاخاریاس اسمیت
ارسال شده در: شنبه 4 شهریور 1385 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجانب ارباب لرد ولدمورت کبیر حمایت گسترده خودمو از این کاندیدای مردمی((چون کسی به ایشون رای نده ...زنده نمیمونه که رای نده!!!...در نتیجه مردمی که میخوان زنده بمونن به او رای میدن!)) اعلام میکنم

هر کس که مرا دوست دارد باید زاخی هم دوست داشته باشد
هر کسی جونش را دوست دارد باید زاخی رو دوست داشته باشد
هر کس خانواده اش را دوست دارد باید زاخی رو دوست داشته باشد!

جوایز ویژه ارباب لرد ولدمورت جهت رای دادن به زاخی:
1-جونش رو بهش میبخشم!

2-جون خانواده اش را میبخشم!

3-یک عدد هورکراکس اکازیون....به همراه انتخاب اینکه هورکراکسش با کشتن چه کسی ساخته بشه!

4-زدن علامت شوم چاپ جدید بر دست چپ!

5-پارتی بازی جهت رفع مشکل در صورت وزیر شدن زاخی

6-دادن جواز بیناموسی نویسی بدون هیچ قید وشرط!

7-یک روز اجازه گشت زدن در خانه ریدل

8-جاروی مخصوص مرگخواران به نام "خفاش شوم" که سریعترین جاروی پرنده جهان است و قابلیت حمله به جاروی حریف

وبسیاری جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: ستاد انتخاباتی زاخاریاس اسمیت
ارسال شده در: شنبه 4 شهریور 1385 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام رونان جان
خوب میدونی که هدف اول وزیر فعال کردنه رول سایته
البته بخش ها ی مربوط به مرگخوار ها و محفلی ها نه
ولی خوب هدف اصلی من جدا از فعال کردن انجمن وزارت خونه هماهنگی با مرگخوار ها و محفلی ها برای کشوندن فعالیت هاشون به سایر انجمن هاست که میتونه تو فعال کردن رول کمک کنه

وزیر فقط نباید از یه طرف به سایت نگاه کنه. قوقی مثلا به خاطر حذب کاری رو میکنه که بر خلاف مدیر هاست .مدیره باید به مشکلات سایت برسه نه اینکه تازه چیزی به مشکلات سایت اضافه کنه

بحث دوم کمک گرفتن از چند تا از بچه های قدیمی و راهنمایی تنازه وارد ها برای فعالیت در رول سایت

فردا شب تمام برنامه هام رو به طور کامل اعلام میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تومی این رو گ
Re: ستاد انتخاباتی زاخاریاس اسمیت
ارسال شده در: شنبه 4 شهریور 1385 20:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام زاخار جان...!
من یه سوال داشتم و بس...! از آنجایی که من بین چند کاندیدا دو دل بودم، و با خوندن پست اخر کفی در مورد اهدافش، به سمت اون سوق داده شدم، می خوام بدونم اهداف تو چیه...؟!
یعنی پست شماره ی کفی رو خون، بعد لطفا مثه اون اهدافت رو بگو...و البته این که چطوری می تونی به این اهداف برسی...ممنون...!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
ستاد انتخاباتی زاخاریاس اسمیت
ارسال شده در: شنبه 4 شهریور 1385 15:29
نمایش جزئیات
آفلاین
زاخارا از این ور طرفداران لرد مرگخوارانی که مجبور به طرفداری از این زاخار هستید بشتابید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر