چیزی که منو ناراحت کرد همونه که در پسته قبلی توضیح دادم یعنی اینکه:پستائی که من در جواب بعضی دوستان گذاشته بودم پاک میکنند ولی پستای اونا رو میزارن باشه شما خودتو بزار جای من چه برداشت یا فکری میکنی؟ ویرایش:در مورده بحثه من با مدیر گرامی و فعال و زحمتکش پروفسور کوئیرل اگر اخرین پسته من در نحوه برخورد فکر...را بخونید میبینید که فکر کنم با معذرت خواهی من از ایشون بحث تموم شد.البته از نطره من این بحث تموم شده امیدوارم پروفسور کوئیرل هم اینجانب را عفو کنند و بحث از جانبه ایشون هم ختمه به خیر بشه.که الان جوابه ایشونو در نحوه برخورد دیدم که لطفشونو نشون داده و منو بخشیدن. ولی در مورده پاک شدن پستام چون کوئیرل جان هم به من گفتن که میشه پیگیری کرد از مدیران خواهش میکنم پی گیری کنند البته من از هیچ کسی حتی با فرضه غرض ورزی هم شکایتی ندارم فقط خواهش دارم که حد اقل اگه جوابه من به اون پستا را پاک کردند خوده اون پست ها را هم پاک کنند.بیشترین تاکیدم هم بر روی اون پسته بلند بالای من در مبل های راحتی است که از اسلای ها انتقاد شده بود و سو تفاهم پیش اورد بود. اونو خواهشن پاک کنید چون اگه یه اسلایترینی اونو بخونه و صحبت های بعدیه من در اون بحث را که پاک شد نخونه مثله اینکه گفتم:من دوست دارم با همه اسلایها و اصلا همه اعضای سایت دوست شم یا اینکه گفتم من اتفاقا از لرد ولدمورت از همه اسلای ها بیشتر خوشم میاد یا.... یاصلا من اعتراف میکنم به خاطره بی تجربگیم در سایت اون پست را اشتباه زدم و مطالبه اشتباهی در اونجا پست کردم یا اونو پاک کنید یا دوباره بزارید بر خلافه میلم که دیگه دوس ندارم در سایت زیاد با کسی بحث کنم بزارید اون بحثو ادامه بدم و رفع ابهام کنم.با تشکر
سلام به همه پاتريست ها.اول اينکه دست زحمتکشای اين سايت رو می بوسم.چون يک جاي گرمو نرمه.من تازه عضو شدم و یک درخواست داشتم:شما رو به خدا قسم مي دم به من بگين چجوری تو سايت بابقيه ارتباط برقرار کنم؟ چجوری مطلب بفرستم؟ چجوري دوست پيدا کنم؟چجوری جواب مطالبتونو بدم؟یک جوونمردی پیدا بشه وجواب سوالای منو به اين آدرس ايمیل کنه.هرکسي اینکارو بکنه قول میدم یک دوست خوب براش باشم.درضمن تالار گفتگوی سایت کجاست؟خواهش میکنم به من جواب بدین.al0ne_knight@yahoo.com البته حواستون به 0 که جایگزین حرفoشده توی آدرس باشین. یکدنیا ممنون.منتظر ایمیل میمونم.خدانگهدار
سلام من يه مشكلي دارم. هر وقت مي خوام شكلكم رو عوض كنم( به غير از شكلك هاي خود سايت) يا صفحه سفيد مي شه يا يه چيزهايي مي نويسه و شكلكم عوض نمي شه. حالا بايد چي كار كنم؟
يكي به من توضيح بده كه چطوري مي شه رنگي و درشت نوشت!؟!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
There is something that I see In the way you look at me There's smile There's truth In your eyes What an unexpected way On this unexpected day Could it be This is where I bel
بعضی از عوامل مستکبر رژیم یه حدس هایی در مورد این که احتمالا هنوز زنده ای میزدن ولی کسی امید نداشت! الان هم دست اندکاران برنامه از پشت صحنه دارن اشاره میکنن که احتمالا سامان هکت کرده و ما همه وسیله ایم! ولی به هرحال :اوکی: به همشون!
به جون خودم که نه، ولی به جون مرلین () تو خیابون بودم، همونجا وسط خیابون یهو رفتم توی یه خلسه عرفانی... آواتارتو دیدم که توسط یک هاله ی نورانی احاطه شده بود... حدس زدم یه خبراییه... سریع اومدم خونه دیدم پست زدی... گفتم منم پست بزنم کم نیارم!
خلاصه اینکه سلام! آی لاو یو تو... لتز گو تو ده بدروم بای باس!
یادته؟؟؟؟؟ (جو خاطرات)
اتفاق خاصی هم نیفتاده... فقط سه چهار تا از شوهرات غیابی طلاق گرفتن... چند نفر از اعضای خیلی خوب سایت رو در یک حادثه غم انگیز توی پارک لاله از دست دادیم! روحشون شاد... من هم آخرش ایدز گرفتم!
هدویگ جان عزیز من حرف شما درست قرار نیست اونجا سختگیری بشه ولی درعین حال کاربرا خودشون هم باید رعایت کنند و نوشته بالای چت باکسو بخونن!!!!که نوشته فقط پیامهای مهم!!
اما به شما قول میدم در این مورد بین مدیران هماهنگی برقرار بشه و شما از دوگانگی خارج بشید!!
جرج عزیز بنده از این اتفاقات بیخبرم ولی یک چیزی بگم الان مدت زیادیه که شما به جای فعالیت مفید در سایت فقط از ناظران و مدیران شکایت میکنید.....شما باید سعی کنید با آنها هماهنگ شوید...نه آنها با شما
------------------------ واقعا احساس میکنم خواب میبینم جفری!!...الهی ویکی فدات شه!!! معلومه کجا هستی؟ ایمیل بروبچ و حتی خودم رو که جواب نمیدادی...میدونی چقدر نگرانت بودیم؟ آخه با مرام... بی خبر رفتی و بی خداحافظی ولی حداقل از خودت خبر میدادی!!به هر حال رفیق بودیم یا نه؟
حالا وقت گله گذاری نیست....ایدی منو که داری((من ویکتور کرام سابقم )) در مورد اتفاقا این هشت ماهه اینقدر خبر هست که میشه براتش انجمن زد!!! به هر حال با من یه جوری تماس بگیر تا اخبار رو بهت بگم دل من و عله برات خیلی تنگ شده
به یاد روزای خوش گذشته اینجا جای خالیت هنوز پیدا است و نتونستیم کسی رو مثل تو بیاریم واقعا این اعضا به مدیری مثل تو نیاز دارن قربانت پویان
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/18 17:09:57
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
شما هر چی رو دلتون بخواد پاک میکنید هر چی را هم بخواهید میگذارید بماند. من درست نمیدونم ناظرای مبلای راحتی کیان ولی فکر میکنم به رومسا و کوئیرل مربوط بشه. شما در اونجا اون پسته اوله من که در مورده کوبیدنه اسلای هاست رو گذاشتید(اینو صریح گفتم تا شبهه ای پیش نیاد که من میخواستم در جائی اونو بزارم که اسلای ها نتونن بخونن) و جوابه ارشام را هم گذاشتید بماند ولی جوابه من به ارشام را نگذاشتید و از این جالب تر اون تایپیکو قفل کردید تا اگر کسی انجا را خواند این ذهنیت به ذهنش متبادر شود که حق با ارشام است.خیلی رو راست بگم واقعا این تبانیتان ناشیانه بوده است. و از طرفی کوئیرل منو بلاک کرد به نحوی که نتونم هیچ پستی در انجمن ها بزنم که این باعث شد باز هم این ذهنیت متبادر شود که جوابه دین توماس به پسته من جوابی منطقی نداشته! در صورتی که من تا از سایت امدم بیرون تا جوابه این شخصو بدم و دوباره وصل شدم به اینترنت تا جوابو بزارم بلاک شده بودم اونم به صورتی که پست نمیتونستم بزنم هیچی حتی نمیتونستم وارده انجمن ها هم بشم!!! مثله این میموند که به یه ادمی بگی میخوام بهت فحش بدم اگه جوابی داری بده. و اول دهانه اونو ببندید و بعد فحش بدید و بعد تحقیرش کنید که دیدی جوابی نداشتی!!!.در سلسله مصادقه حماقت به این میگن خوذ گول زنی!!!! این روی صحبتم توست کوئیرل!اولا امیدوارم که وقتی منو به خاطره این بلاک کردی که چت باکسو با مسنجر اشتباه گرفتم همه صحبتای منو در چت باکس خونده باشی و به خصوص اونجاشو که من گفتم تازه 24 ساعته که من در چت باکس شروع به فعالیت کرده ام پس اگر صحبتی خلافه موازین از جانبه من شده سعی میکنم تکرار نشه. ایا با توجه به این نوشته این منصفانه است که به خاطره این مساله و بدونه هیچ اخطاری منو بلاک کنید اونم به صورتی که نه بتونم پستی بزنم نه بتونم وارده انجمنها بشم و پستی را بخونم؟! در ثانی بر فرض هم که استدلاله تو در مورده فعالیت من در چت باکس درست بوده چرا مثلا منو از نوشتن در خوده چت باکس یا فعالیت در ایفای نقش محروم نکردید؟ این چه ربطی داشت به اینکه من کلا بلاک شم و نتونم هیچ پستی بزنم؟ البته هر کنشی یک واکنشی دارد که البته من تا حالا بعضی اقدامات را در اینباره انجام داده ام امیدوارم در روزهای اتی بتونم خبرهائی خوشی از واکنشم را برای شما بفرستم!!!!!همین.. من همین الان دیدم که همه پستای قبلیه من در نحوه برخورد را پاک کردید!!!ولی پستائی را که در اون روز در جواب به من نوشته شده بودن را گذاشتید! بزارید یه مثال بزنم مثلا همین الان که من داشتم صفحاته قبلو میخوندم دیدم که پسته نیکلاس استبنز را گذاشتید ولی جوابه من به اون پست را پاک کردید البته تا همین حالا که من داشتم صفحاته قبلو میدیدم این پست بود ولی ممکنه بعد از زدنه این پستم اونو پاک کنید!یه باره دیگه هم اولین جملاتم در اوله پست بهم ثابت شد.افتاب امد دلیله افتاب والسلام شرم بر این جادوگرانه بی مرام. راستی یه چزه دیگه دین توماس منو تهدید کرده بود که اگر اهله کل کل کردن هستی باید دید در مقابله سوسک هم دوام میاوری؟من با دیدنه یک چیز از سوسک همینجا اعتراف میکنم که نه من واقعا نمیتونم دوام بیارم جلوی ایشون چونمن در گفتگو با مدیران در اولین صفحات دیدم که:سوسک گفته بود من دیروز یه سری فحش اینجا دادم و.. واقعا متاسفم که شما اینجوری فکر کردید که من اهله این بچه بازیام و میام یه روز وقتمو حروم میکنم تا جوابه فحشای یه نفرو بدم که از نظره سنی هم به من نمیخوره و حرفای منو نمیفهمه!من اگر اون روز هم یه شبانه روز در تایپیکه نحوه برخورد..وقت گذاشتم به خاطره این بود که فکر میکردم میتونم با حرفای منطقی اون ناظرو راضی کنم که اون تایپیکو مجددا باز کنه وگرنه من حتی حاضر نیستم یک دقیقه از عمرم یا کارتم یا اعصابم را بزارم تا جوابه یه سری فحش یا تیکه بی منطقو بدم.هر چند معمولا در این موارد کم نمیارم ولی باید در این مورده خاص اعتراف کنم شاید از من با استعداد تر در این موارد در سایت به وفور پیدا شود. و مورده اخری هم که میخوام در موردش توضیح بدم اینه که برای بعضی ها این سو برداشت پیش امده که من ادمه خود خواهیم یا سعی دارم اطلاعاتم رو به رخ بکشم در اینجا برادرانه به همه اعضا میگم که من کوچیکه همه شمام و از من با اطلاعات تر و با استدلالتر در سایت به وفور یافت میشود.
جوابتون رو در تاپیک نحوه برخورد دادم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/18 17:38:09
پستمو ویرایش نکردم چون قطعا ویرایش رو نمی دیدین ... آقای ویزلی اون قسمت رو جواب دادی ، منم قبول دارم که ارزشی بازی در آوردم ، ولی من فکر کنم از همه کمتر پیام دادم اونجا ، چون یه سری بودن که واقعا چند برابر من پیام دادن ، باز پیامای من یه خرده محتوا داشتن() ، ولی یهو می دیدی طرف فقط علامت تعجب زده تو یه پیامش ! آقای ویزلی کاش سوال منو کامل جواب می دادین ... من پرسیدم وضعیت چت باکس بالاخره چیه ؟ من از اخطار گرفتن ناراحت نیستم ... از این ناراحتم که شما کنار بد و بدتر به بد گیزر میدید و بدتر رو به حال خودش ول می کنید ! بالاخره شما اگه می شه برای من روشن کن که چت باکس می خواد روش نظارت سختی اعمال بشه یا می خواد آزاد باشه ؟ ... سوال اصلی من اینه