جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

8 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
8
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  99 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  178 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  295 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  357 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
معرفی شخصیت استن شانپایک
ارسال شده در: پنجشنبه 23 شهریور 1385 04:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : استن

فامیلی : شانپایک

سن : 18

گروه : گریفندور

شغل : راننده اتوبوس شوالیه

خصوصیات اخلاقی : خالی بند ، خوش تیپ ، ماجراجو

توی اتوبوس شوالیه کار میکنه ، یه مدت زندان بود به خاطر مرگ خوار

بودن اما به اعتقاد بعضی ها (از جمله هری)به اندازه یک نارنگی هم

خطر ندارد.

علاقه: کتاب ، فیلم ، سایت ، ماجراجویی ، انواع افسونها و...


این شخصیت گرفته شده.لی جردن رو میخوای؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط hassanjoon در 1385/6/23 4:08:34
ویرایش شده توسط hassanjoon در 1385/6/23 4:36:22
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/23 12:23:11
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 23 شهریور 1385 02:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: آمایکیوس
فامیل: الزایمر گرفتم یادم رفته
شغل : مرگخوار
علاقه مندیها: بشم دست راست لرد سیاه، بزرگترین جادوگر زمان
سن: 40
توضیحات: یه خواهر به اسم آلاکتو دارم که اونم مرگخواره.
قیافه: چاق، قلنبه، با صدای خس خسی

تایید نکردن: آوادا کداورا


این شخصیت گرفته شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرگ خوار شماره 4 در 1385/6/23 2:43:44
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/23 12:18:15
I Was Runinig lose
aimar snape
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
ایمار اسنیپ پدراسنیپ بزرگ خاندان


خودتون رو کامل معرفی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/23 12:15:45
من پدر بزرگ اسنیپم
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 19:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: رباستين لسترانج
سن: 17
جنسيت: مذكر
رنگ چشم: قهوه اي
شغل: مرگخوار
چوبدستي: چوب درخت سامسي سامسالا و موي تك شاخ
جاروي پرنده: نيمبوس 2006
ارباب: لرد ولدمورت
گروه: اسلايترين
ساير: من يك مرگخوار هستم كه نشان عزيز شوم را بر دستم دارم. و تا آخرين لحظه در ركاب لرد ولدمورت مي مانم
توضيحات: من در خاندان قديمي و باشکوه بلک متولد شدم.
برادرم رودولفوس لسترانج هستم.
به همراه برادرم, زن برادرم و بارتی کروچ پسر به زندان افتادیم. به خاطر وفاداری به لرد سیاه.
اکنون که خوشحالم که مرگخوار هستم و در رکاب لردمم

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:39:58
[c
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
باشه باشه
من یه باره دیگه خودمو معرفی میکنم
نام : ریگلوس بلک
جنسیت: خیلی واضح به توچه
شغل : مرگ خوار
درحال حاظر در آن دنیا برای لرد سیاه کار میکنم
در این دنیا هم بصورت اینفریکار میکنم
این تن بمیره بگو تایید شدم ؟ اگه بگی نه نیست میشم اوت فرام زیست میشم دچار یک ایست میشم در کل بگم میسد میشم حالا بگو تاییدم؟

گروهتو ننوشتی...در ضمن معرفیت خیلی هم خوب نیست...سعی کن یه کم بیشترتش کنی...در مورد زندگی شخصیتت یه کم توضیح بده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:38:27
من که بلد نیستم امضا کنم
واسه همین انگشت میزنم!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شخصیت وگیرو وبر حالشو ببر!
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 15:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : هکتور
خانوادگی: داگورث گرنجر
چوب: 18 انعطاف پذیر از موی تک شاخ.
سن :58
گروه: ریونکلا
جنسیت: مرد
محل زندگی: هرجا خسته شم!
معرفی: چند صباحی معلم بودم در هاگوارتز معلمه معجون سازی بعد دوباره البوس دعوتم کرد وقتی به وفنا رفت من سر در گمم دیگه.



من یه شناسه دارم با نامه بارتیموس لطفا اونو ببندید. متشکر میشم .

علی یارت


شخصیت های ساختگی تائید نمیشن اگر منظورت پروفسور هکتوره باید دقیق بگی و ویژگی های اونو توضیح بدی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/6/22 15:59:21
پروفسور میرنوا مک گونگال
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 11:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من استاد درس تغیر شکل هستم. من رئیس گروه گریفندور هستم. عضو محفل ققنوس. معاون پروفسور دامبلدور. به دیدن جام گروهها وجام کوئیدیچ در دفتر کارم عادت کرده ام. من سختگیر هستم وتمام گریفندوری هارادوست دارم. پرواز کردن باجارو رازیاد دوست ندارم. تصویر تغییر اندازه داده شده برای گرفتن این شخصیت باید در مسابقه نمایشنامه نویسی شرکت کنید.به بالای صفحه یه نگاه بنداز.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور میرنوا مک گونگال در 1385/6/22 11:38:25
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/22 13:48:12
همیشه گریفندوووووووووووووور :
دامبلدوررادوست دارم.:banana
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 09:43
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:الیور


نام خوانوادگی:وود




سن:17




گروه:گریفیندور




جنسیت:مرد




محل زندگی:هاگوارتز




اطلاعات اضافی:من کاپیتان تیم کوییدیچ گریفیندور بودم



لطفا قبول کنید

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/22 13:44:14
NNIGHT

راستی ایمیل اینجا عوض نمیشه

ایمیل قبلی من پاک شده

ایمیل جدیدم اینه

hthgkiuit@yahoo.com
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 23:38
نمایش جزئیات
آفلاین
اي بابا جواب بدين ديگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من من ميخوا?
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : مادام مالكين
سن : 32
شغل : صاحب يه ردا فروشي تو كوچه دياگون هستم.
چوبدستي : طول 30.5 - جنس چوب درخت سرخدار - داراي موي تك شاخ
جارو : نيمبوس 2005
علاقه مندي ها : كوييديچ و رداي شبم كه پريروز دوختمش!
البته از اينكه در اين سايت عضو ايفاي نقش بشم هم , خيلي خوشم مياد!!
محل زندگي : طبقه بالاي فروشگاه
توضيحات : عينكي هستم,در مواقع بيكاري كتاب زياد مي خونم و به خاطر همين هر از گاهي چيزي هم مي نويسم و به دستور زبان هم اهميت زيادي ميدم.در ضمن از جادوي سياه هم زياد خوشم نمياد.
گروه : گريفيندور


تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط madam pins در 1385/6/21 19:20:50
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/22 13:38:12
سکوتم از هر فریاد گویاتر است...