ببخشيد كه مزاحم ميشم.. ارباب ولدرموت:: آلبوس عزیز منظوری نداشت چون دیده بود طرف گفته بود دو هفته منظر تایید شخصیتشه.... در حالی که یک روز قبل پست را زده بوده!!! تفاوت دو هفته تا یه روز میشه زیر آب زدن!! خب.. من قبول دارم كه اقراق كردم..خودم هم به شخصه از آلبوس معذرت خواستم.. ولي من پستي كه زده بودم هنوز كه هنوزه ويرايش نشده.. آلبوس عزيز پست 2 روز بعد منو ديده و گفته كه زيراب مي زنه.. مي تونيد به اين لينك بريد و مشاهده كنين.. http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&viewmode=flat&order=ASC&type=&mode=0&start=3370 خب..من هيچ گله اي ندارم.. اينم درك مي كنم كه مسائل زياده.. ولي انتظار ندارم كه بگين دارين زيراب ميزني.. خب.. فكر كنم تمام كارها حل شد.. -- فقط يه خواهش.. منو تاييد كنين ديگه.. جاي شما بودم هر چه زودتر اين كارو مي كردم.. چون من انصافا هم فعاليتم خوبه هم رولم.. همون فرانك هستم ديگه.. مي تونين پست هامو ببينين.. --ژ اميدوارم ديگه هيچ كدورتي پيش نيادد. با تشكر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فقط بای(از جادوگران) وجود داره و کسانی که از دادنش عاجزند هدی راست گفت..جادوگران مردنیست..
استابي بوردمن نوشته: من میگم اگه 1 مسابقه ی رسمیه نوشتن فن فیکشن بزاریم بد نمیشه ها
والا ما همیشه از اینجور مسابقات داشتیم و داریم چشم باز هم در آینده مسابقات فن فیکشن نویسی خواهیم داشت ولی زمانش معلوم نیست
نقل قول:
با سلام.. اگه ميشه يه سري به معرفي شخصيت واسه ايفاي نقش بزنين.. راستي ارباب من ميخوام بدونم براي انتخاب مرگخوارها تا كي مهلت دادين.. من به محض اينكه تاييد بشم جزو كانديداي مرگخوار ميشم
در مورد تایید ایفای نقش مطمئنا دوستان در روزهای اتی به ان سر خواهند زد! اینکه شما مشکلتون رو در اینجا مطرح میکنید زیر آب زنی نیست...ولی ای کاش در مطرح کردن خواسته خود حقیقت را بگویید..... آلبوس عزیز منظوری نداشت چون دیده بود طرف گفته بود دو هفته منظر تایید شخصیتشه.... در حالی که یک روز قبل پست را زده بوده!!! تفاوت دو هفته تا یه روز میشه زیر آب زدن!!
در مورد کاندیدای مرگخوار شدن خب من بشخصه خیلی در انتخاب مرگخوار وسواس دارم و در حال حاضر اکثرا بهترینهای سایت عضو مرگخواران!! ((سیفیدا ناراحت نشن!!به هر حال وظیفمه از مرگخوارام حمایت کنم!!))) در نتیجه احتمال قبول شدن افراد در گروه مرگخوارا کمی ضعیفه!!!!...و افراد باید مهارتشونو نشون بدند!
همگی خوش باشین ارباب ولدی کبیر!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
با سلام.. اگه ميشه يه سري به معرفي شخصيت واسه ايفاي نقش بزنين.. باز دوباره من ميام يه انتقاد ميكنم.. آلبوس مياد ميگه داري زيراب زني مي كني.. بابا اين مشكل همگاني هست.. خواهشا رسيدگي كنين --- --- راستي ارباب من ميخوام بدونم براي انتخاب مرگخوارها تا كي مهلت دادين.. من به محض اينكه تاييد بشم جزو كانديداي مرگخوار ميشم..
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فرانک لانگ باتم در 1385/7/1 10:26:20
پاتريشيا استيمپسن نوشته: آقا من امروز متوجه شدم كه يك پاتريشيا استيمپسن ديگه هم توي سايت هست كه زود تر از من عضو شده ولي من اين شخصيت و از ليست شخصيت هاي گرفته نشده گرفتم و بعد از تاييد با اين عنوان كاربري وارد سايت شدم حالا يكي به ما دوتا كمك كنه چيكار كنيم با توجه به اين كه ما هردو بي تقصيريم
تنها پاتريشيا استيمپسنی که عضو ایفای نقش هست شمایید غیر از شما کسی به این نام در ایفای نقش وود ندارد و فقط شما قادر به زدن پست در ایفای نقش هستید
حالا اگر پاتريشيا استيمپسن دیگری هم هست....اون قادر به زدن پست در ایفای نقش نیست وجود ایشون هیچ ضرری برای شما نداره
نقل قول:
پرفسور کوییرول عزیز منظور من دقیقا همینه که چرا ما باید زمانو دخالت بدیم؟حالا من چه شخصیتی انتخاب کنم در حالی که به غیر از جیمز به هیچ شخصیتی شبیه نیستم ؟راستی میتوانم پرانگز را انتخاب کنم یعنی نام مستعار جیمز؟
زمان دخالت پیدا میکنه...چون ایشون از شما با سابقه تره و مدت یکساله که داره فعالیت میکنه شما قادر به انتخاب پرانگز هم نیستید چون جیمز و پرانگز یکتفرند شما چاره ای جز انتخاب شخصیت دیگری ندارید نقل قول:
ارباب اون کاری که گفتیو اومدم انجام بدم!اما وقتی رفتم تیو پروفایلم دیدم ای بابا این نوع نمایش نظر ها هیچ گزینه ای واسه انتخاب کردن نداره که!
خواهشا برین این فیلد رو درستش کنین
چشم سعی بر این داریم که اون فیلم درست بشه
کالین عزیز ممنون از نظرت!! همگی خوش باشید فعلا بای
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
ياد استکبار بخير اون موقع ها تاپيک ها و پستهاي ارزشي پاک مي شد بعد مردم ميگفتن چرا پاک ميشه!!!اينم دليلش حداقل هيجکس نميومد يه تاپيک ارزشي بزنه که چرا به ميتينگ نيومدم....عله امضات رو يه ذره تغيير بده بکنش خدايا اگر من به راه اشتباه رفتم مديران سابق هر چند گناهکار اگر حرف درستي زدند که باعث آگاه شدنم شد آن را پذيرا باشم تا آن وزير بيايد...
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته! [b][color=996600] بينز نامه بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم بيا تا ريش ها ب
ارباب اون کاری که گفتیو اومدم انجام بدم!اما وقتی رفتم تیو پروفایلم دیدم ای بابا این نوع نمایش نظر ها هیچ گزینه ای واسه انتخاب کردن نداره که!
خواهشا برین این فیلد رو درستش کنین!! منم فعلا دارم میسوزمو میسازم!!
ای خدا
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512 Module Boogh System v. 2.0.3.401[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
يعني هر كي هر چي مينويسه و يا حتي هر چي خودم مينوسم اينجوري مياد برام....فقط شكلكها درست ميان..
با تشكر *دنيس*
ممنون از اینکه اطلاع دادید این مشکل در آی ای بود که حل شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
با سلام. پرفسور کوییرول عزیز منظور من دقیقا همینه که چرا ما باید زمانو دخالت بدیم؟حالا من چه شخصیتی انتخاب کنم در حالی که به غیر از جیمز به هیچ شخصیتی شبیه نیستم ؟راستی میتوانم پرانگز را انتخاب کنم یعنی نام مستعار جیمز؟
آقا من امروز متوجه شدم كه يك پاتريشيا استيمپسن ديگه هم توي سايت هست كه زود تر از من عضو شده ولي من اين شخصيت و از ليست شخصيت هاي گرفته نشده گرفتم و بعد از تاييد با اين عنوان كاربري وارد سايت شدم حالا يكي به ما دوتا كمك كنه چيكار كنيم با توجه به اين كه ما هردو بي تقصيريم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بودن يا نبودن مسئله اينست. آيا شرافتمندانه تر است كه ضمير انسان تير طالع شوم ر