جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

102 کاربر(ها) آنلاین هستند (91 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
102
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 20:52
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

نقل قول:

دویل نوشته:
سلام ... یکی از دوستان من با شناسه آرموک ایتسو نمی تونه وارد کاربریش بشه تا حالا چندین بار هم پسورد عوض کرده ... گویا این مشکل رو با ارسال ایمیل با مدیرا ( یعنی شما ) مطرح کرده


یوزرنیم و پسورد جدید از طریق ایمیل شخصی من برایشان از طریق ایمیل فرستاده شد
اگه هنوز مشکل داشت منو اد کنه تا ببینم مشکلش چیه

نقل قول:

ببخشيد، اين چت باكس من يك روز كامل است كه اينجوري شده:

من هم دقیقا مشکل دنیس را دارم.نکنه از زبونی داره استفاده میشه که ما خبر نداریم ها؟



به قسمت view مرورگرتون رفته و وارد بخش encodingبشید و آنرا به utf8 تغییر بدید

با راست کلیک کردن بر روی چت باکس و وارد شدن به بخش encoding وتغییر آن به utf8 هم میشود آنرا درست کرد ولی موقتیست...بهترین راه همون روش اوله


نقل قول:

می خوام بدونم چطور می توانم ناظر انجمنی شوم ؟

با فعالیت مفید سعی کنید خودتان را نشان دهید تا مدیران شما را کشف کرده و به عنوان ناظر انتخاب نمایند!!
هیچ راه دیگری غیر از این ممکن نیست
مخصوصا اصرار از طرق مختلف!!!
نقل قول:

می خواستم فقط بدونم این ماژول کوئیز ، Myquiz ، چیه ؟

همون چیزی که گفتی
برای گرفتن امتحانات!!!
متاسفانه مدتی بود که خراب شده بود ولی بتازگی توانستیم ((یعنی هری توانست))مشکلشو رفع کنیم و الان نباید مشکلی داشته باشه!!
برای امتحانات اماده شوید!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/30 20:57:53
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض خسته نباشید خدمت مدیران عزیز

الان داشتم توی منوی درختی این بغل ، ماژول نقشه سایت رو نگاه می کردم ، یهوی اون وسطا چشمم به یه چیزی خورد .


می خواستم فقط بدونم این ماژول کوئیز ، Myquiz ، چیه ؟

نمیشه امتحانات هاگوارتز رو با اون ماژول گرفت ؟

یه توضیحی در مورد این ماژول بدین ، چون تا حالا جایی چیزی در موردش نشنیدم گفتم این جا بپرسم !

متشکر از رسیدگی به موقع شما !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 18:49
نمایش جزئیات
آفلاین
می خوام بدونم چطور می توانم ناظر انجمنی شوم ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم دقیقا مشکل دنیس را دارم.نکنه از زبونی داره استفاده میشه که ما خبر نداریم ها؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 18:32
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام.
ببخشيد، اين چت باكس من يك روز كامل است كه اينجوري شده:

ط¬ط±ط¬ ظˆغŒط²ظ„غŒ: ط³ظ„ط§ظ….ط§ع¯ط± ع©ط³غŒ ط¨ط§ ط¯ط§ط±ظ†ط¯ظ‡ ط´ظ†ط§ط³ظ‡:tire khlass ط§ط´ظ†ط§ط¦غŒ ط¯ط§ط±ظ‡ ط¯ط± ط­ط¯ 5 ط¯ظ‚غŒظ‚ظ‡ ط¨غŒط§ط¯ ظ…ط³ظ†ط¬ط± ظ…ظ…ظ†ظˆظ† ظ…غŒط´ظ….kind_1000
ط¢ظ†ط§ع©غŒظ† ظ…ظˆظ†طھط§ع¯: ط®ظˆط¨ ط§ط² ط¯ظˆظپطھظ‡ غŒ ط¯غŒع¯ظ‡ ظ…ظ† ط¢ط®ط± ظ‡ظپطھظ‡ ظ‡ط§ طھظ‡ط±ط§ظ† ظ†غŒط³طھظ… ط§ط² ع†ظ‡ط§ط± ط´ظ†ط¨ظ‡ ط´ط¨ طھط§ ط´ظ†ط¨ظ‡ ط´ط¨ ظ…غŒطھغŒظ†ع¯ ط±ظˆ ط¨ظ†ط¯ط§ط²غŒظ† ط³ظ‡ ط´ظ†ط¨ظ‡ ظ‡ط§ طھط§ ط¨ط¯ظ… ظ…ط§ظ†طھغŒ ط¨ط®ظˆط±ط¯طھ
ط±ظˆط¨غŒظˆط³ ظ‡ط§ع¯ط±غŒط¯: ط¢ظ†غŒ ظ…ظˆظ†غŒ ط¯ط§ط±ظ… ط¨ط±ط§طھ ظ…غŒطھغŒظ†ع¯غŒ ظ‡ظ… ظ‡ط³طھ (ظ…ظˆ ظ‡ط§ ظ‡ط§ ظ‡ط§ )


يعني هر كي هر چي مينويسه و يا حتي هر چي خودم مينوسم اينجوري مياد برام....فقط شكلكها درست ميان..

با تشكر *دنيس*

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدرت رولو ببين توي سبك من، تعظيم كرد توي دست من
پس تو هم بيا رول بزن با سبكم، ميخوام شاخ جوجه رولرا رو بشكنم


Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 16:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ... یکی از دوستان من با شناسه آرموک ایتسو نمی تونه وارد کاربریش بشه تا حالا چندین بار هم پسورد عوض کرده ... گویا این مشکل رو با ارسال ایمیل با مدیرا ( یعنی شما ) مطرح کردخ ولی بی جواب مونده ... در نتیجه من بر این شدم تا این کنم! ینی با شما مطرح کنم ... آقا بی چاره دو ماهه می خواد ادامه ی داستانش رو بفرسته ولی نمی تونه وارد بشه ... حالا می گین چه کار کنم ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 16:15
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به کاربران عزیز سایت

نقل قول:

گریگوری گویل نوشته:
اول اینکه این شناسه جدید چقدر دردسر داره
دوم اینکه توی این شناسه جدید من هر تاپیکی رو باز میکنم این بوقی جدیدترین پست رو صفحه یک نشون میده...توی اون شناسه قبلیم اول قدیمی ها بود ولی حالا هر چی زور بعد هم توی ویرایش ویژگیهای فردی هر چی فشار میارم بازم درست نمیشه.

اول اینکه اگه کامت درست عمل کنه هیچ دردسری نداره
دوم اینکه باید طرز دیدتو در تاپیک مربوطه و ویرایش ویژگیهای فردیت بکنی ((اول تازه ها))
سوم...اگه اینجوری درست نمیشه.....یک بار کوکیهای مرورگرتو پاک کن...کش دستگاهتم با کنترل و اف پنج پاک کن...اگر باز عمل نکرد باید بسوزی و بسازی!!!
اونقدر باید تاپیک باز کنیو بزنی رو ((اول تازه ها)) تا کامت خودشو وفق بده!!

نقل قول:

ببینید وقتی وارد سایت می شم بعد از این که رمز و شناسه کابردی را وارد می کنم به یک صفحه خوش آمد گویی میاد بعد وقتی صفحه ی اصلی باز می شه با یه اسم دیگه هستم . بعضی از صفحات که می رم خوب می شه اما وقتی می خوام پیام شخصیم را بخونم با اسم هرمیون_گرنجر یا هریپو گریف میاد
البته حالا باز هم بهتر شده

این نشون میده که دستگاه شما یا سرور کارت اینترنتی که میگیرید کش وحشتناکی داره
1-کارت اینترنتتو عوض کن
2-کوکیهای مرورگرتو پاک کن
3-با کنترل و اف پنج کش دستگاهتو خالی کن
مطمئن باش درست میشه
نقل قول:

توی گالری عنوان بلاک و ها صفحه و یه سری چیزا خارجکین یه سری هم مملکتین!!

در حال بررسی هستیم
در ضمن من در اینجا مخصوصا در این مکان با کسی شوخی ندارم
دوستان خواهشا اینجا رعایت کنند....مطمئن باشن بعضی از حرفا رو فوری میگیرم
در این سایت به هیچکس اجازه مسخره بازی رو نمیدم


نقل قول:

اين گالري بازم فكر كنم مشكل داره ايندفعه قسمت نظراتش!
آقا ما ميريم با كلي عشق و حال و اينا يه نظر ميديم! مينويسه با تشكر از پيام شما! اون پايين هم مينويسه يك نظر! ولي ميري توش هيچ نظري نيست! توي ويژگي هاي فردي هم اين نظره به جا ميمونه ... !

همانطور که خودتون نوشتین
نظرات پس از تایید در گالری قرار میگیرند و مطمئن باشید اگر نظرتون زده نشده به این معنیست که تایید نشده

شاد باشید و خرم
با احترام فراوان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
پستي بس ارزشي !!
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشيد و همچنين تبريك و تهنيت به مناسبت گشوده شدن درب مدارس! (وهمچنين كودكستانها !!)

اين گالري بازم فكر كنم مشكل داره ايندفعه قسمت نظراتش!
آقا ما ميريم با كلي عشق و حال و اينا يه نظر ميديم! مينويسه با تشكر از پيام شما! اون پايين هم مينويسه يك نظر! ولي ميري توش هيچ نظري نيست! توي ويژگي هاي فردي هم اين نظره به جا ميمونه ... !
نميدونم اگه قراره تاييد بشه پس چهار روزه تاييد نشده!

اين بود درد و دل يك نوجوون معتاد خيابوني

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم...بازم سلام به مدیران جیگر

تازگیا حس میکنم به این تاپیک دلبستگی پیدا کردم...هی میام...بیخیال!!

من اومدم بهتون یه چیزیو بگم که مطمئنا تاحالا باید فهمیده باشین یا کسی همینجا گفته باشه ولی من به نوبه خودم به عناون یه کاربر یه دسته گل گفتم بیام بهتون بگم!!(تیریپ پاچه خواری اونی که با گراوپی نسبت نزدیک داره )

من داشتم سه دقیقه پیش توی گالری ها میگشتم تا یه دوتا نظر ارزشی بدم(نظر به عکسهای زیبای پروفسور کوییرل)متوجه شدم ای دل غافل!!

توی گالری جنگ فرهنگی راه افتاده و زبون ملی و اجنبی با هم نشون داده میشن.
یعنی عنوان بلاک و ها صفحه و یه سری چیزا خارجکین یه سری هم مملکتین!!

یه رسیدگی بکنین چون من شدیدا دچار هیستریا شدم و حس میکنم که الان گالری بهش احساس دستمال کاغذی یه بار مصرف دست داده!!!!

همین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
Module Boogh System v. 2.0.3.401
[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 10:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
پرفسور کوییرول عزیز واقعا ضد حال زدی.چون یکی زودتر از من خودشو جیمز پاتر معرفی کرده من نباید جیمز باشم؟مگه بچه بازیه؟
که هر کی زودتر بگه اون جیمز میشه؟من میدونم که این قانونه اما قانونه اشتباهیه!!!!!!شما باید ببینید که اون فرد چه شباهتی با شخصیت انتخابی داره.زندگی من یک کپی ساده از زندگیه جیمزه.
(رجوع کنید به بدترین خاطره اسنیپ)از زحماتتون متشکرم اما من واقعا ناراحت شدم.راستی یک مسابقه داستان نویسی برای جیمز راه بندازید

اگه یه نگاه به پروفایلجیمز پاتر بندازی و تاریخ عضویت و گرفتن شخصیتش رو ببینی ،متوجه میشی که ایشون بالای یک سال هست که این شخصیت رو گرفتن.لطفا بدون اطلاع از چیزی قضاوت نکن.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/30 12:31:21