جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  24 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: دوشنبه 10 مهر 1385 21:13
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنون اون مقاله رو گذاشتم برای جمع بندی مطالب تاپیک متشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: یکشنبه 9 مهر 1385 02:29
نمایش جزئیات
آفلاین
باب بهخدا سبیل گرو میزارم اگه جواب نداد آتیشش بزن.دو ماهه با خودم کلنجار میرم بزنمش یا نه حالا شما یه شبه هرچی رشتم پنبه میکنی.

باشه. من بهت مجوز میدم. مجوز میدم تا فکر نکنی که یه وقت دعوا دارم باهات و نمیدونم ازت خوشم نمیاد و....
من بخاطر خودت میگم که با مقاله به نتیجه بهتری میرسی. با اینحال تاپیکو باز کن. بازکن تا ببینی که با همچین موضوعی یه تاپیک زیاد دوام نمیاره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/7/9 15:28:39
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 8 مهر 1385 01:22
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی من فقط اونو برای یک ماه میخوام بعد میبندمش لطف کن اذیتم نکن جبران میکنم


iهوم من خیال اذیت ندارم واقعا مقاله بزنی خیلی خیلی بهتره!!! تاپیک با این موضوع اصلا فعالیت نمیکنه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/7/8 13:57:16
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: موجودات جادویی ایران
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 16:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

داولیش نوشته:
همونطور که کتاب موجودات جادویی و جایگاه اونها از نیوت اسکمنر(همون رولینگ خودمون) رو خوندید میدونید اشتباهات و کاستی هایی در اون و جود داره مثلا هیپوگریف اصالتا موجودی ایرانی است که از سرستون های تخت جمشید به این موضوع پی برده ایم
تصویر تغییر اندازه داده شده
یا آنکه در این کتاب اسمی از دیو یا سیمرغ و.... برده نشده که موجودات جادویی ایران هستند و من میخواهم تمام موجودات جادویی ایران را شناسایی کنم و از طرف یکی از اعضای سایت جادوگران(خودم)برای انتشارات بلومزمری بفرستم تا در ویرایش بعدی اصلاح شود . با تشکر



هوووم!!
خوب این موارد زیاد نیستن، خوب چقدره یه هیپوگریف یه ققنوس!!! تاپیک زیاد پرطرفداری نمیشه...پیشنهاد میکنم مقاله بنویسی در این مورد!!! اون بهتره!! ملت هم میان پای مقاله ات نظر میدن میتونی استفاده کنی!!

درنتیجه مجوز داده نمیشه!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: موجودات جادویی ایران
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 10:27
نمایش جزئیات
آفلاین
همونطور که کتاب موجودات جادویی و جایگاه اونها از نیوت اسکمنر(همون رولینگ خودمون) رو خوندید میدونید اشتباهات و کاستی هایی در اون و جود داره مثلا هیپوگریف اصالتا موجودی ایرانی است که از سرستون های تخت جمشید به این موضوع پی برده ایم
تصویر تغییر اندازه داده شده
یا آنکه در این کتاب اسمی از دیو یا سیمرغ و.... برده نشده که موجودات جادویی ایران هستند و من میخواهم تمام موجودات جادویی ایران را شناسایی کنم و از طرف یکی از اعضای سایت جادوگران(خودم)برای انتشارات بلومزمری بفرستم تا در ویرایش بعدی اصلاح شود . با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط داولیش در 1385/7/1 10:30:27
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 12:00
نمایش جزئیات
آفلاین
یا اخوانی النظار انا خواستارً بالباز الجدید التاپیکییه تحت العنوان موجدات جادویی ساکن الایران زمین.
دوستان ناظرا من میخواستم تاپیکی تحت عنوان موجودات جادویی ایران زمین بزنم لطف کنید یه دونه اجازه مرحمت کنین.

قبلا و قلبا ممنون میشم

سلام!!
خوب مشخص کنید چیکارا میخواید تو این تاپیک انجام بدین! فلسفه وجودی تاپیکه چیه!؟


خب خب خب
من قبلا يه همچين تايپيكي ديدم.
مال آرتيكوس عزيز.
همونجور كه چو گفت، بيشتر در موردش توضيح بده. بوگو كه ميخواي با اين تاپيك چيكار كني؟
يا اصلا هدفت از زدن اين تاپيك چيه؟
تا اونجايي كه من يادمه هيچ موجود ايراني تو كتاب نبود
اسنيپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/6/30 13:34:51
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/6/30 14:00:44
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 10:55
نمایش جزئیات
آفلاین
چو چانگ عزیز:

همه ی صحبت هاتونم قبول دارم.
فقط یه مسئله هست من نظرم اینه اگه به معجون ها زودتر رسیدگی بشه تاپیک طرفداراش میره بالا

لطفا نظرتونو اعلام کنین


درسته این تاپیک خیلی شلوغ بوده چطوره بکنید یه هفته؟ مثلا هر هفته جمعه امتیازرو بدین و الخ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/6/26 11:45:52
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 09:52
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد تاپیک معجون سازان قرن:


باسیلیسک عزیز، شما از این به بعد مسئول این تاپیکی. میتونی جاگسن رو هم به معاونت خودت انتخاب کنی، میتونی هم نکنی انتخاب با خودته!


ما میخوایم این تاپیک تاپیک جالبی دربیاد. برای جالبتر شدنش میتونین یه خورده طنز هم بهش اضافه کنین و فقط یه مواد خاص مثل موی تک شاخ پر ققنوس و اینا نباشه.
بعد اینکه، یخورده اون فاصله ای که به معجونها امتیاز داده میشه رو اضافه کنین. یعنی هر5 روز که امتیاز میدادین، بکنین دو هفته یا یک ماه

این تاپیک میتونه تاپیک رول جالبی هم باشه. من خودم قصد داشتم یه پست رول توش بزنم که متاسفانه قفل شد و..!!! منظورم از پست رول نمایشنامه و اینا نیست! میشه بصورت طنز توش کار کرد مثلا یه معجون عشق درست کرد از پشم مک بون به همراه یک تیکه از کلاه وزارت ققی چه میدونم از این چیزا! نتایج آخرش هم چیزای جالبی میشن!

از طرفی کسایی که تو تاپیک پست زدن معمولا فعالیت زیادی تو رول نداشتن! واسه همین ممکنه این تاپیک طرفداراشو از دست بده،| و یا ممکنه طرفداراشو به طرف رول بکشونه! انتخاب با خودتونه!

الان تاپیک رو باز میکنم حمله کنین توش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر اسنیپ منو به خاطر اون تاپیک تخیل انی مونی پاس کرد اینجا. باید شما اجازشو بدی.
ایلیا
ايليا جان. صبر كن تا با آني صحبت كنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/6/25 22:29:53
من به ان?
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
لازم به ذکر است من هم تقاضا دارم که مسئولیت سازمان معجون سازان قرن به من داده بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من یه شبح و�