جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 22:28
نمایش جزئیات
آفلاین
بايد از همون اول حدس ميزدم اين سايت هم مثل همه سايت هاي بدرد نخور بايد گذاشتش كنار . اصلا سايتتون به طور كلي مشكل داره . حالا از همه نظر . مخصوصا مديراش كه تا كم ميارن بلاك كردنشون رو به رخ ام ميكشن . واسه يه يارويي پست ميزنيم به جاي اينكه خودش بياد جواب بده وكيل مدافع اش رو ميفرسته . يادمه روز اولي كه اومدم توي سايت به يكي كه اسمش رو نميارم پيام زدم و خواستم تو اين روزاي اول يه خورده كمكم كنه و بگه سايت چه جوريه . منو بگو دلم خوش بود الان ميگه باشه و يه ذره چيزاي ديگه . ولي وقتي پيام شخصيمو نگاه كردم ديدم نوشته به درك كه بلد نيستي چهار تا فحش هم روش . منم از همون موقع گفتم اگه همه توي سايت اينجورين خوب منم بلدم . من اولش درست بودم مثل همه اعضاي فعلي سايت . ولي وقتي اينجوري جواب آدمو ميدن نميشه انتظار رفت ما هم ساكت باشيم . حالا هم اگه دوست داريد شناسمو پاك كنيد منم از اين سايت ميرم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 20:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.با اجازه مدیرها من یه چیزائی میخوام خطاب به جناب اقا یا خانم دینگل بگم که نمیدونم جاش اینجا هست یا نه اگه مشکلی داره پاکش کنید:
ببین جناب دینگل من جوابم به افاضات متبرکه یتان را در تایپیک بحث در مورد کتاب پنج دادم فقط یه چیزی بگم ببینید:در اینجا اگر با یک شخص خاص مشکل داشته باشید و در مورد اون شخص صحبت یا اهانتی بکنی حالا به حق یا ناحق که به نظر من صحبتاتون در مورد کریچر با توجه به جواب ارباب
ناحق بوده است میتوانید به فعالیتتان در سایت ادامه بدهید چون معمولا به خصوص مدیران روحیه شکیبائی دارند اینو به خاطر این میگم که منم از این برخوردها با بعضی مدیران یا ناظران در نحوه برخورد یا همینجا داشته ام که البته سعی کردم منطقی باشه نه مثل صحبتهای شما..!و در یک مورد که اشتباه از جانب من بود علنا معذرت خواستم.پس یه جوری پیش نرید که مانند اون قضیه من مجبور به معذرت خواهی بشوید چون زود قضاوت کرده اید اصلا شما به رویه تان هم ادامه بدهید گفتم که تا اینجائی من میدونم و دیدم میتونید به فعالیتتان ادامه بدهید ولی شما اصلا پا را فراتر از این حرفها گذاشتید و با اون حرفاتون در تایپیک بحث در مورد کتاب 5 علنا رولینگ/هری/طرفداران/فیلمها را زیر سوال برده اید یعنی اصلا دارید صورت مساله را پاک میکنید!خوب اگر نظراتتان اینگونه است چرا کارتتان را حروم میکنید و میائید اینجا که در واقع زیر مجموعه ای از شاهکار رولینگ است
که وقتی شما با خود منبع اصلی یعنی هری و کتاباش مشکل دارید 100%
با اینجا هم کنار نخواهید امد!موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/7/5 20:35:52
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ... میگم مشکل آرموک که حل نشده ... شما رو هم ادد کرده ارباب جون ولی چشم بد ازتون دور هیچ وقت آن نیستین ... تا حالا شونصد تا آف هم براتون گذشته ... اون آی دیتون که *******رو ادد کرده حالا می گین چه کار کنم ؟!!!

دوست عزیز با اجازت قسمت مربوط به ایدیم رو ویرایش کردم...در مورد مشکل دوستت آف روش مطمئنی نیست اما ایمیلیش به دستم رسیده..من از یوزر نیم و پسوردی که دادم مطئنم اگر باز کار نکرده باید بدونه که مشکل از کام خودشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/6 10:10:08
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 16:43
نمایش جزئیات
آفلاین
خخخ
سلام و روز بخیر خدمت شما



آقا این یارو آمیکوس که شناسش با من یکیه چرا تایید شده آخه البته درستش آمایکیوسه


لطفا رسیدگی کنید



ارادتمند شما آمایکیوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 13:35
نمایش جزئیات
آفلاین
من مقاله اي رو با نام اسرار مرگ دامبلدور براي سايت فرستادم كه ثابت ميكرد كليه ي اتفاقات نقشه ي خود دامبلدور بوده اما هنوز بعد از چند وقت در سايت قرار نگرفته چرا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برايان دامبلدور جد بزرگ دامبلدور هستم.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 08:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نقل قول:

هارولد دينگل نوشته:
به كريچر :
. من تا اسمم نره توي ريونكلاو همينطوريم كه هستم .
حالا اگه فهميدي كه هيچي . اگه هم نفهميدي بگو تا بهت بفهمونم .


استاد عزیز!
اون کسی که باید مواظب حرف زدن خودش باشه شمایی نه کس دیگری.
وقتی به شما گفته میشه که اون فیلد اصلا مهم نیست...بدونید که اصلا مهم نیست!!!

اگر شما عضو ریونکلا نبودی و وارد لیست نشده باشی...اصلا نمیتونستی تالارشو ببینی....چه برسه به اینکه بری داخلش و با ناظرینش به بحث و جدل بپردازی!!!

من واقعا از بعضی از دوستان نا امید میشم
وقتی کسی تازه وارد سایت میشه و از چگونگی کار با سایت خبر نداره حق توهین به مدیران هم نداره

دوست عزیز
آقای کریچر چه توهینی به شما کردند که با این لحن با ایشون صحبت میکنید؟
ایشون دقیقا حقیقت رو گفتند
اون فیلد اصلا مهم نیست....چیزی که مهمه اسم گروه های شماست که در کنار پیامتون نوشته:((ایفای نقش و ریونکلاو))

باز هم میگم اگر شما عضو ریونکلاو نبودی اصلا قادر به دیدن تالارش هم نبودی

مطمئن باشید اسم شما جزو بچه های تالاره وگرنه قادر به پست زدن در اون قسمت نبودی

امیدوارم این آخرین بار باشد که از شما اینگونه رفتار را مشاهده میکنیم چون باید بدونید در این سایت اینگونه رفتارها قابل تحمل نیست و همچنین امیدواریم بدون هیچگونه پیشداوری به فعالیت در سایت پرداخته و از سایت لذت ببرید

در این سایت هیچکس دشمن شما نیست از این لحاظ مطمئن باشید

با تشکر
لرد ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/5 8:50:37
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مهر 1385 05:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به كريچر :
آقا حرف دهنتو بفهم . شما مثل اينكه حرف حساب سرتون نميشه . خيلي پر توقعي . نكنه انتظار داري با وجود اينكه هنوز اسمم توي ريونكلاو نيست برم براتون امتياز هم بيارم . زبون درازي از اين بيشتر . نه آقا جون خيال كردي . شما اونقدرها هم كه فكر ميكني خنگ نيستم . تا تكليف شخصيتم معلوم نشه هيچ كاري نميكنم . شما بيخود دلتو به اين چيزا خوش نكن . من تا اسمم نره توي ريونكلاو همينطوريم كه هستم .
حالا اگه فهميدي كه هيچي . اگه هم نفهميدي بگو تا بهت بفهمونم .
قابل توجه شما ، پست هاي من هيچ ربطي به شما نداره .
يه چيز ديگه ، هيچ از اينجور حرف زدن خوشم نمياد . مراقب حرف زدنت باش .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هارولد دينگل در 1385/7/5 5:15:49
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1385 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به لردولدی
این نکته را باید گوشزد کنم که من دارای ایفای نقش اموس دیگوری هستم و برای گرفتن ان پدر محترمم هم در اومده با معذرت از شما خواستار رسیدگی سریعتر هستم
thanks alot


در حال حاضر شما هیچ شخصیتی توی رول ندارین و عضو رول پلینگ نیستین در ضمن اینجا جای مطرح کردن این موضوع نیست ایفای نقش تاپیک داره اونجا پست بزن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/7/4 22:25:46
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1385 18:13
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران گرامی.امیدوارم طاعات و عباداتتان مقبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد(هرگونه شایعه پاچه خواری را به شدت تکذیب میکنم.
غرض از مزاحمت:من 3 فقره مطلب که 2 تاش در حد یک جمله هستند و یکیش یه مقاله مانند میباشد فرستاده ام.
خواهشن رسیدگی فرمائید.
پیشاپیش از بذل توجهتان ممنوم.(بازم تکذیب میشود )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/7/4 18:28:12
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1385 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
وااااااااااای
من با لغ بر 250 پست زده بودم ولی شده 1 رسیدگی کنید.
ماله همه همین جوریه
_________________________
بهتره این محدودیت 1 ماهه برای رول پلینگ رو بردارید.
چون مدارس باز شده و کاربرا ووقت کافی ندارن برای اومدن به سایت.
:proctor:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1385/7/4 15:53:51
عاقلان دانند...