پانسی مالفوی نوشته: لرد عزیز چه مدت طول می کشه تا این ایفای نقشمون درست بشه؟خیلی وقته خودم رو معرفی کردم.گویا جناب آلبوس جوابم رو داده بود و خودش تایید کرد.
مطمئنی که آلبوس زیر پیامت رو ویرایش کرده و گفته تایید شد؟ عجیبه...بهتر خود آلبوس توضیح بده
نقل قول:
آقا من تصویری در امضا قرار دادم اما هم اکون گم شده خوب چرا برداشتین؟ این تصویر اگه حجمش زیاد بود که نسبت به فیلم های سینمایی که بعضی از دوستان میزنن حجمی نداشت اگر هم داشت و قصد برداشتن رو داشتید اول با خودم همانگ میکردید اگه من برنمیداشتم بعد خودتون طبق وظایف مدیریت خود اون رو برمیداشتید!
امضای شما برداشته نشده اگر دقت کنی میبینی سروری که عکس رو داخل آپ لود کردی دچار مشکل شده یا عکس شما آسیب دیده به هر حال مشکل از سایت نیست
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
آقا من تصویری در امضا قرار دادم اما هم اکون گم شده خوب چرا برداشتین؟ این تصویر اگه حجمش زیاد بود که نسبت به فیلم های سینمایی که بعضی از دوستان میزنن حجمی نداشت اگر هم داشت و قصد برداشتن رو داشتید اول با خودم همانگ میکردید اگه من برنمیداشتم بعد خودتون طبق وظایف مدیریت خود اون رو برمیداشتید!
من اینجوری تو سایت احساس امنیت نمیکنم این یک جور تجاوز به حریم شخصی است ... شما ابتدا اخطار میدادید اگه من نافرمانی کردم بعد اقدام میکردید!
با تشکر لوسیوس مالفوی!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لوسیوس مالفوی در 1385/7/6 20:36:08
من این پستو میزنم برای اینکه حمایت کامل خودم رو از کریچر، لرد ولدمورت و سایر مدیران و ناظران که در این سایت زحمت میکشن و اینجا رو سر پا نگه داشتن و باعث میشن این فروم همچنان زنده بمونه اعلام کنم. این مدیران فروم و ناظر ها مجبور به انجام کار های بی خود و کثیفی هستن. بله به نظر من بسیاری از این کار ها خیلی کثیف هستن. تمام شمایی که اینجا به این افراد اعتراض میکنید رو به مبارزه دعوت میکنم که بیاید و یک فروم مثل این فروم رو ساخته و اداره کنید تا ببینید که بازم میتونید از این صحبت ها بکنید: مدیریت و نظارت تاپیک ها در برابر افرادی که پست ها و تاپیک های الکی میزنن، چرت و پرت و بی ربط مینویسن ، پینگلیش تایپ میکنن، خارج از موضوع پست میزنن، تکراری مینویسن، کپ میزنن و غیره.
دیدن تمام ارسال ها به بخش اخبار، مقالات، دیدن همه عکس ها در گالری و مقایسه اونها برای اینکه تکراری نباشن منبعشون درست باشه تو کلی خط های اونها چیز نا مناسبی وجود نداشته باشه و بعضی وقت ها اصلاح اونها تا جایی که بعضی وقتا همه جاهاش به اصلاح نیاز داره رسیدگی به قسمت پرسش های همگانی و دانلود ها، آپلود فایل های با حجم زیاد که شما نمیتونید حتی دانلودش کنید. و برای تمام این کار ها وقت و انرژی پیدا میکنن و تازه باید با آقا منشی تمام و بدون ایجاد رنجش جواب همه افراد رو با مهربانی و خلق خوش بدن ایا کسی حاضر به این مبارزه هست؟
من از این وحشت میکنم و بعد متاسف میشم که افراد به بدترین شکل تمام کار ها رو تفسیر میکنن و بدترین تصمیم رو میگیرن. پی ام ارسالی از طرف یک عضو سایت که میتونه هر کسی باشه رو به مدیر مربوط میدونن و محکوم میکنن بر اساس احساس خودشون تصمیم میگیرن که مدیر چه دشمنی با اونها داره. سایت رو به خفقان و مدیران رو به بگیر و ببند متهم میکنن. شما چطور فکر میکنید و چه احساسی دارید؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
راجر جان این انجمن برای کسایی هست که فارسی بلد نیستند و سئوالی دارند!! البته تصمیم داریم کمی فعالش کنیم و برای اینکار به همه کاسیی که انگلیسیشون خوبه محتاجیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
اهم! يه سوال ميخواستم بپرسم اين انجمن انگليسي دقيقا كارش چيه؟ ما هم ميتونيم به صورت انگليسي پست بزنيم يا نه؟ يا چرا تا الان تاپيكي توش زده نشده! يا من نميبينم
هارولد دیگل عزیز اگر به نظر شما این سایت از همون سایتاست...هیچ اجباری به فعالیت شما نداریم!!...میتونید تشریفتونو ببرید
گویا متوجه نیستید وارد چه سایتی شدید؟
شما کدوم سایتی فارسی رو سراغ دارید که تبلیغات گوگل ادز رو داشته باشه؟ اینکار مگر با تعداد بازدیدکنننده وحشتناک ممکن نیست
گوگل سایتی نیست که تبلیغاتشو دست هر سایتی بده
اینو هم باید بگم خیلی از سایتا آرزوشونه که حتی یک چهارم سایت ماتعداد ما بازدید کننده داشته باشند
خوشبختانه مهمترین و بزرگترین منبع هری پاتر به زبان فارسی هستیم تنها سایت دو زبانه در این زمینه -------------- همه بچه هایی که در این سایت زحمت میکشند وقت و سرمایه خودشونو تلف میکنند که چی؟که صحبتهای شما رو بشنوند؟ در این سایت ما نه نفر گرداننده داریم....چون اداره سایت به این حجیمی مستلزم نیرو و وقت زیاده ------------- شما اگر از این سایت لذت نمیبری مشکل ما نیست ما هر چه واقعیت بود بهت گفتیم دیگه تصمیم با خودته ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ نقل قول:
من مقاله اي رو با نام اسرار مرگ دامبلدور براي سايت فرستادم كه ثابت ميكرد كليه ي اتفاقات نقشه ي خود دامبلدور بوده اما هنوز بعد از چند وقت در سايت قرار نگرفته چرا؟
حتما هنوز تایید نشده...که هنوز زده نشده یا اصلا رد شده و در سایت قرار نخواهد گرفت
نقل قول:
آقا این یارو آمیکوس که شناسش با من یکیه چرا تایید شده آخه البته درستش آمایکیوسه
مدیران انجمن رسیدگی کنند لطفا!!! و جوابشونو بدند
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/6 10:28:27
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
من ديگه چيزي نگم بهتره . نمي خوام كار به جاهاي باريك بكشه . با اينكه ميدونم حرفم تا حدودي درست بوده ، ولي از همه معذرت ميخوام . ( به خصوص كريچر و جرج ويزلي ) . اگر هم ميشه و براتون امكان داره شناسه منو پاك كنيد . لطفا
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم . ناپلئون بناپارت
نمیدونم مشکلت چیه , خوشت می یاد الکی گیر بدی یا واقعا نمیدونی موضوع چیه ببین برادر من میگی عضو ریون نیستی من میگم هستی میگی اسمت جزو بچه های اونجا نیست میگم تو کجا لیستی از اعضای ریون دیی که اسمت توش نبوده میگی اون فیلد برای تو خالیه میگم مهم نیست واسه نصف اعضای ایفای نقش خالیه میگی دوست دارم پر باشه میگم برو دو تا پست رولم بزن من ببینم کسی هستی که فعالیت داشته باشی بعد برم وقت بزارم فیلدتو درست کنم وقتی حتی یک دونه پست رولم نزدی چه توقعی داری؟ طرف صحبتت هم من هستم( همون یارویی که میگی ) چون مسئول تالار ریون من هستم اگر یکی از گردانندگان دیگه اومده و جواب شما رو داده حق نداری بهش بی احترامی کنی چرا که ایشون هم حرف درست رو زدن
یه بار دیگه به مدیران وجناب اقا یا سرکار خانم هارولد سلام عرض میکنم. ببین عزیز جان من اگه وکالتی از جانب ارباب داشتم میمودم بنویسم که : اگه پیام قبلیم بی ربطه اونو پاک کنید؟در اون چیزی که به ذهن شما متبادر شده مبنی بر تبانی خوب 100%دیگه نیازی به این نوشته در اول پست قبلم نبود چون برنامه ریزی شده بوده این صحبتها!از طرفی من مواقعی که باید حرفی میزدم زدم که بر خلاف نظر شما شاید اکثرا هم با بعضی نظرات مدیران مخالف بوده است. و دلیل دیگر و از همه مهمتر اینکه اینجا تایپیک مدیران است و حداقل من یکی به خودم اجازه نمیدم در اینجا صحبتهای کشداری انجام بدهم چون مضمون تایپیک از نامش پیداست!!!حرف خیلی دارم برای نوشتن خطاب به شما......ولی به همین بسنده میکنم چون اولا معلوم نیست از نظر مدیران این حرفای من جایش اینجا باشد یا نه!که من تازه بخوام کشش هم بدهم ثانیا نمیخوام این ذهنیت به اذهان متبادر بشه که من دارم از طرف مدیران حرف میزنم ثالثا و از همه مهمتر اینکه اصلا معلوم نیست نظرات من با نظرات مدیران یکی باشد به هر حال از از قدیم گفتند که:صلاح کار یا مملکت خویش خسروان دانند.موفق باشید.