جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

45 کاربر(ها) آنلاین هستند (35 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
43
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا منظور من اینه که یکی میاد و فیلم سینما رو می بینه و فیلم روی اون اثر می گذاره و شخص کارهای عجیب غریبی می کنه .(مرتبت با فیلم سینما)
یعنی داستان از فیلم سینما شروع میشه و دنبالش اتفاقاتی است که باسه یه شخص که فیلم رو دیده اتفاق می افته.

در ضمن فیلمها از هالی ویزارد انتخاب میشه(چکش)


------------------------------------------------------------------

دو پست پشت سر هم ، وقتی فرصت برای ویرایش دارین ممنوع !
چون سرعت ست های هالی ویزارد بالاس ، نمیشه این تاپیک رو کنترل کرد ! و در ضمن ، نمی خوام یه تاپیک به تاپیک های ارزشی سایت اضافه کنم !
مجوز داده نمیشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بادراد ریشو در 1385/7/18 12:42:55
من یه شبح و�
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 13:40
نمایش جزئیات
آفلاین
جاگسن نوشته :
نقل قول:
پشمک جان ما می خواستیم یه تاپیک بزنیم با نام : سینما ویزارد لندن.همانطور از اسمش پیداست داستانهای رول پشت سر همه که ملت میان و فیلم رو نگاه می کنن و بعد داستان به دنبال فرد خاصی میره که اومده بود و فیلم رو دیده بود.



پشمک کیه !؟
از نظر من زیاد جای کار نداره ، مگر این که بتونی یک کمی توی فضاش تغییر ایجاد کنی .
زیاد نمیشه توی دور و بر سینما و این حرفا چرخید ولی پست های خوبی زد .
اگر علاقه مندی ، فضاش رو عوض کن ، مثلا مختص به سینما نباشه ، میشه سینما قسمتی از موضوع پستت باشه ، یعنی توی سینما اتفاق بیفته ، ولی کاملا سینمایی(!) من مخالفم .
موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 10:56
نمایش جزئیات
آفلاین
پشمک جان ما می خواستیم یه تاپیک بزنیم با نام : سینما ویزارد لندن.
همانطور از اسمش پیداست داستانهای رول پشت سر همه که ملت میان و فیلم رو نگاه می کنن و بعد داستان به دنبال فرد خاصی میره که اومده بود و فیلم رو دیده بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من یه شبح و�
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 12 مهر 1385 10:26
نمایش جزئیات
آفلاین
بادراد پست اول جديد رو برات پيام شخصي كردم ! تاپيكمو باز كن !


من گفتم با تاپیک ها می خوام جدی برخورد کنم !
اگر پست اولش بد باشه ، کلا تبدیل به جایی ارزشی میشه . چند تا پست اول چند تا تاپیک رو بخون ببین خودت متوجه میشی چه پستی برای شروع خوبه !
نه این که ، نمونه :

جوزف اومد ، دست زد ، تاپیک باز شد ! ملت خوشحال بودن !

اگر بخواد این پست باشه ، من تاپیک رو باز که نخواهم کرد هیچ ، حذف خواهم کرد !

ولی تاپیکت رو باز می کنم به شرطی که بقیه شون این طوری نباشه ! فراموش نکن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بادراد ریشو در 1385/7/12 14:15:31
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 10 مهر 1385 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به توبیاس اسنیپ :

اگر واقعا بخواد همچین پست هایی توش باشه ، از نظر من که این تاپیک زده نشه بسیار بسیار بهتره !

امیدوارم ناراحت نشده باشی ، ولی تاپیک جالبی از آب در نمیاد با این صحبت های داخل پستتون !

در ضمن فکر می کنم یه همچین تاپیکی قبلا بودش ، یه سرچ کن ببین پیداش می کنی !؟

موفق باشی !


به جوزف ورانسکی :

خب جوزف جیگر این تاپیکت رو بزن ، ولی به پست هایی که توش می خوره خیلی دقت کن ، پست اولش رو این نزن ، بشین روش فکر کن یه پست بهتر و درست تر بنویس و تاپیکت رو بزن .
در ضمن یه توصیه می کنم که بر اثر تجربه بهش رسیدم !
تاپیک هایی که توشون عضو گیری داره معمولا بعد از یه مدت می خوابه ! یعنی یه مدتی فعالیتش به اوج میرسه ، یهویی یه ماه توش پست نمی خوره !
می تونی بدون عضو گیری هم کاره تاپیک رو پیش ببری .

موفق باشی و ببخشید به خاطر تاخیر یکی دو روزه ! ( سرم شلوغ بود )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 18:59
نمایش جزئیات
آفلاین
پست اول در تاپيك جادوگرين zoo :
جوزف در حالي كه تابلويي را به عنوان : جادوگرين زو فردا افتتاح مي شود با حيوان هاي كمياب جادوگري كه در هيچ باغ وحش جادوگريي يافت نمي شود . جلوي در باغ وحش نسب مي كرد به خودش گفت : چه خوب شد كه ما هم كاري پيدا كرديم و از بيكاري و آويزوني و كوييديچ بازي كردن خلاص شديم . . بعد وارد باغ وحش شد . خيلي از كارش راضي بود ! اي بهترين باغ وحش جادويي جهان بود ! جوزف پس از نگاه كردن به يك موجود دم اشتعالي پرنده ! ( اين موجود مثل موجودات دم انفجاري است ولي فرقش اين است كه به جاي منفجر شدن مشتعل مي شود و بجاي جهيدن مي پرد ! ) به سوي دفترش حركت كرد و وارد اتاق شيكش شد و روي صندلي مجللش نشست . ناگهان فكري به ذهنش خطور كرد . او نياز به كارمند داشت تا فردا بايد باغ وحش را افتتاح مي كرد ولي هنوز هيچ كارمندي نداشت ! بايد فكري مي كرد . ناگهان فهميد چه كند ! به خانم منشي ! ( اين تنها كارمندش بود ! ) گفت كه با جادو يك اطلاعيه از جنس طلا درست كند و كنار در نسب كند در اين اطلاعيه نوشته شده بود : جادوگرين زو به يك عدد معاون مدير عامل ، يك عدد مشاور مدير عامل ، يك مدير فروش ، ده كارمند اداري ، ده نظافتچي ، ده كارگر جهت تميز كردن حيوانات و پنج عدد متخصص جهت تربيت حيوانات نياز مند است .
______________________
تمامي پست هاي بالا خالي مي باشد جهت علاقمندي به گرفتن پست ، نام پست را بزنيد و درخواست دهيد . ( در تاپيك تقاضا كنيد . ) راستي بادراد جان اين پست اول خشك در آمد بقيه طنزيه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من می خوام یک تاپیک بزنم به نام
دیسکو
100% رول پلینگی

پست اول من در این تاپیک:
در حالی که خواننده آواز راک می خوند توبیاس اسنیپ دونبال سوژه مورد نظرش می گشت ( ) که ناگهان چشمش به هرمیون گرنجر افتاد
موهای چربش رو که از برادرش ( سوروس اسنیپ) به ارث برده بود مرتب کرد و به سوی هرمیون رفت
دور و بر هرمیون 7 ، 8 تا پسر لات و لوت می چرخیدند و آب از دهنشون راه افتاده بود
توبیاس: افتخار آشنایی با شما دوشس رو دارم؟
هرمیون: یک جورایی !
توبیاس: با یک فنجان قهوه چطورین؟
هرمیون: نمی دونم
توبیاس: پس بیاین باهم برقصیم؟
هرمیون: نمی دونم؟
توبیاس:یعنی چی؟ شما چی می دونی پس؟
هرمیون:
توبیاس:
هرمیون : با منی؟
توبیاس:" غلط کردم... میای با هم برقصیم؟ فنجونی قهوه با هم بخوریم یا شاید هم یک فنجان خون اژدهای داغ شده؟
هرمیون: مگه نمی دونی اینجا پر مشنگه؟ بعدشم فنجان خون اژدهای داغ از کجا بیاریم؟ ولی بیا با هم برقصیم...
توبیاس: باشه
بعد از زیر کتش ( آخه تو دنیای مشنگ ها کت می پوشم) با چوبش به خواننده اشاره کرد و او هم تحت طلسم فرمان قرار گرفتولی بصورتی که هیچکس ندید بعد شروع کرد به خواندن آواز رمانتیک
توبیاس و هرمیون با هم شروع کردند به رقصیدن ولی حی آهنگ تند تر می شد آخه هی طلسم فرمان اثرش کم می شد در آخر سر دیگه توبیاس نمی فهمید خواننده داره چی می گه
هرمیون : منو ول کن چقدر تند می رقصی داره حالم بهم می خوره
اسنیپ:
و همچنان به رقص ادامه دادن :banana:
هرمیون : بی شرف ولم کن
توبیاس: :banana:
هرمیون سرش محکم کوبید تو شکم توبیاس اینجوری : ( )
هرمیون: عق
توبیاس: :banana:
هرمیون: قاااااارت عق ریختش
توبیاس: :banana:
هرمیون: دارم می میرم

و مشنگ ها که دور و برشون جمع شده بودند سعی داشتند هرمیون رو جدا کنند ولی توبیاس همچنان ادمه داد
:banana:
در سر آآخر صدای پالاق بلندی شنیده شد:
هرمیون ترکیده بود
حالا مجوز داده می شه؟
خواهش می کنم
توش فعالیت می کنم و واسه ی این پست زحمت زیاد کشیدم لطفا مجوز بدین...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 6 مهر 1385 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
خب حقیقتش وقتم اضافی اومده میخوام تاپیکی بزنم با عنوان جنگ جهانی جادوگران که در مورد جنگ بین جادوگران سیاره ی مریخ و زمینه



توضیح تاپیک + قسمتی از پست اول اون تاپیک رو برام همین جا بذار .
ممنون

نقل قول:
من می خواستم مجوز یه تاپیک رو بگیرم به عنوان : جادوگرین zoo در این تاپیک می خوام باغ وحش جادوگری رو با حیوونای جادویی مختلف ایجاد کنم . لطفا مجوز بدید .



توضیح تاپیک + قسمتی از پست اولش رو مثل تاپیک بالایی همین جا بذار تا ببینم اصلا موضوعش چیه !؟ چه قدر جای کار داره تا صحبت کنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 6 مهر 1385 12:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم مجوز یه تاپیک رو بگیرم به عنوان : جادوگرین zoo در این تاپیک می خوام باغ وحش جادوگری رو با حیوونای جادویی مختلف ایجاد کنم . لطفا مجوز بدید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خائن.میری تو وزارت زیراب بزنی کور خوندی خودم زودتر زیراب بچه ها رو میزنم

خب حقیقتش وقتم اضافی اومده میخوام تاپیکی بزنم با عنوان جنگ جهانی جادوگران که در مورد جنگ بین جادوگران سیاره ی مریخ و زمینه

اگه بگیره چی میشه فکرشو بکن

از وزارت درخواست نیرو میکنیم

محله محله میجنگیم و هر چی که به ذهنت برسه و نرسه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن