جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

76 کاربر(ها) آنلاین هستند (63 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
76
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 22 مهر 1385 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام علیکم
آقا این رسمشه
من واسه چی از ایفای نقش حذف شدم؟

دلیلش چیه مدیران گرامی
رسیدگی کنید لطفا


ارادتمند شما آمایکیوس

بدلیل اینکه دو تا آمیکوس در ایفای نقش داشتیم.با توجه به عدم فعالیت شما مجبور شدیم، شما رو خارج کنیم.امااما چون ایشون شخصیتشون رو عوض کردن این شخصیت رو به شما برمیگردونیم اما سعی کن این شخصیت رو فعال کنی وگرنه ممکنه اگه درخواست کنن، این شخصیت رو به شخص دیگه ای بدیم.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/22 16:50:20
seems it never ends... the magic of the wizards :)
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 21 مهر 1385 12:28
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا دوباره پست های همه از صفر شروع شد؟؟؟!!!


از صفر شروع نشدن...شاید چون خیلی وقته سر نزدین و یک سری تاپیک پاک شدن پست های شما هم کمتر شدن ولی از صفر شروع نشدن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/21 21:43:13
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 20 مهر 1385 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

خیلی ممنون از شما کوییرل
آخه عزیز اگه میخواست بیاد نت که کاره منو درست میکرد میگه نمیتونه .
در کل نمیخواد مدیران محترم زحمت بکشن.
بالاخره خودم حلش میکنم .

زحمتی نبود.حالا باز هر جور خودت راحتی.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/20 17:02:29
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .

خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده .
خدا را دوست دا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 20 مهر 1385 06:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...شرمنده که مزاحم شدم
این چند روز که میام توی سایت نمی تونم پیام های شخصی خودم رو بخونم...و هرموقعی که صفحه ی پیام های شخصیه خودم رو باز می کنم پیام های قبلی میاد و نمی تونم پیام های جدیدمو بخونم...با تشکر

برطرف شد....مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط negin.harry در 1385/7/20 15:29:11
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 20 مهر 1385 01:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته:
سلام
این جام حذفی کی شروع میشه؟
ممنون


اینجا جای اینجور سوالها نیست و برای پرسیدن سوالهایی که در مورد انجمن کوییدیچه باید به این تاپیک سر بزنی:

دفتر نظارت انجمن کوییدیچ


نقل قول:
مالدبر نوشته:
شما احیانا قصد ندارین تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید رو پاکسازی کنین؟


این کار کمی وقت گیره و تقریبا هم میشه گفت که بیهودست چون این تاپیک به درد هیچ کسی نمیخوره و فقط برای وارد کردن اعضا به ایفای نقش سایته...

به هر حال اگر هم لازم بشه این تاپیک پاکسازی بشه به ناظر انجمن گفته میشه تا این تاپیک رو پاکسازی کنه....ولی لازم نیست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 19 مهر 1385 20:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

مدیران عزیز
همونطوری که کوییرل گفت من با این صاحب شناسه هه صحبت کردم اونم یه چیزایی در مورده رمز گفت و گفت من یادم نیست .
بهش گفتم خوب بیا ایمیلیت رو بده گفت نمیتونم و نمیام.
من حالا چیکار کنم .
؟

آی دی منو که داره.بهش بگو خودش بیاد باهام صحبت کنه.من 12 تا یک ظهر و پنج تا شش عصر هستم.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/19 21:24:09
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .

خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده .
خدا را دوست دا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 19 مهر 1385 14:42
نمایش جزئیات
آفلاین
شما احیانا قصد ندارین تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید رو پاکسازی کنین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 19 مهر 1385 11:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
این جام حذفی کی شروع میشه؟
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 19 مهر 1385 01:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
مک بون پشمالو نوشته:
سلام مدير عزيز .. بعد از اينكه من رنك بهترين نويسنده ايفاي نقش رو گرفتم رنك قبليم رفت تو امضا !!
قديما ورش ميداشتين قبليرو جديدرو ميذاشتين جاش!!
مي خواستم خواهش كنم رنك بهترين نويسنده ريونكلا رو بدين به دومين نويسنده برتر ريون تو راي گيري (‌فكر كنم ادي ماكاي بود !! )

پويان جان يه چك كن اين پيام شخصي منو بعضيا مي تونن بهم پيام بزنن بعضيا نمي تونن ... جل الخالق زوپس !

با تشكر !


درسته...قبلا این شکلی بود ولی به هر حال الان یه کوچولو فرق کرده!

ولی چون خودت میخوای مشکلی نداره

نقل قول:
مایلز بلچلی نوشته:
سلام

ای خدا گیره چه ملتی افتادیما .
کوییرل یه چیز میگه هری هم یه چیزی هری و کوییرل گل من گفتم اون شخصی که شناسم رو گرفته الان نیست منم هر کاری میکنم پیداش نمیتونم بکنم بعد چطوری باهاش صحبت کنم ؟
یه ذره حرف منطقی بزنید .


همون طور که پروفسور کوییرل هم زیر پستتون ویرایش کردن باید بگم که این کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست و اگر هم بخواد امکان پذیر بشه باید با اجازه ی فردی که این شناسه رو داره باشه (حالا چه شناسه ی شما بوده قبلا چه نبوده!)

لطفا دیگه در این مورد چیزی نگو چون هرچقدر هم بگی باز جواب ما همینه...مسئله ایه که کاملا مشخصه و کاری هم از دست ما برنمیاد. باید با درخواست خود اون فرد باشه و کاری هم از ما ساخته نیست...پس تا موقعی که اون شخص رو پیدا نکردی چیزی نگو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مهر 1385 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

ای خدا گیره چه ملتی افتادیما .
کوییرل یه چیز میگه هری هم یه چیزی هری و کوییرل گل من گفتم اون شخصی که شناسم رو گرفته الان نیست منم هر کاری میکنم پیداش نمیتونم بکنم بعد چطوری باهاش صحبت کنم ؟
یه ذره حرف منطقی بزنید .

وقتی شناسه ای رو به کسی دادی توقع نداشته باش دوباره صاحبش بشی.از خیر این شناسه بگذر.اگه اون شخصیت رو میخوای میتونی درخواست بدی تا بهت بدیم ولی دادن شناسه بدون اجازه طرف محاله.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/18 21:42:39
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .

خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده .
خدا را دوست دا