جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

73 کاربر(ها) آنلاین هستند (59 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
73
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 مهر 1385 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

می خواستم ناظر شم

می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه نمیشه!!...نظارت درخواستی نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/25 22:11:46
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت اعضای گل و مدیران گلتر جادوگران

خوب عزیزان همونطور که میدونید یا نمیدونید آیدی akh_pw بنده هک شد .
شاید دلیلش این بود که من از هک آیدی چیزی سرم نمیشه و تو کاره بوتش بودم .
در هر صورت بعدا با ایدی جدیدتر میام .

در ضمن به خاطر ناسزاهایی که توسط جوجه هکر انجام شد از همه عذر میخوام .

البته ببخشید پست زدم ولی لازم بود .
با تشکر
پرسی ویزلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 16:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اگه ميشه اين ليس آواتار ها رو يه آپ ديتي بكنيد.
تصاويرش خيلي قديميه.
___________________________
آلبوس هرجا من پستيدم نوشتي اخطار رسمي دادي بهم.
آبروم رو بردي
يرو درست كنش


لیست آواتورها بد نیست ولی خب نمیشه گفت عالیه...چشم!

زودتر باید پیام شخصیتو چک میکردی خب!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1385/7/24 16:35:23
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/24 22:19:09
عاقلان دانند...
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 12:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همه مدیران


من اصلا قصد هچ گونه ای توهینی به مدیران عزیز رو نداشتم. متاسفانه آخر کار رو ندیدم. اصلا فکر نمی کردم توهینی به شما عزیزان باشه. اصلا همچین قصدی نداشتم.
واقعا از ته دل رسما از همه مدیران عزیز عذرخواهی می کنم. زودتراز پروفسور کوییرل و ارباب لرد ولدمورت کبیر عذرخواهی کردم. اما سایر مدیران:
هری پاتر، بیل ویزلی، باک بیک، مونالیزا،کریچر،دامبلدور از همه و همه عذر خواهی می کنم.
امیدوارم منو عفو کنید.
من مجازات بلاک دائم برای اون شناسه رو قبول کردم.
حالا با این شناسه جدید، قول شرف میدم که هیچ گونه قدمی بر ضد قوانین سایت بر ندارم. هرگونه تخلف از من دیدید، اصلا بلاک نکنید، بن کنید. دسترسی دیدن سایت رو ازم بگیرید با بن کردنم...

باز هم رسما از همه شماها عذر خواهی می کنم.
در صورتی که شما مدیران عزیز منو نبخشید من هرگز خودمو نمی بخشم.
همچنین از ناظرین هاگزمید، به جهت اینکه موقعیتشون رو به خطر انداختم. من شرمنده شماها شدم.
حتماجبران می کنم.




با امید به بخشش من

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 16:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سورس اسنیپ نوشته:
سلام !
من دیروز تقاضا دادم که من شخصیت سورس اسنیپ را بگیرم.چون سورس اسنیپ شخصیتش رو دقیقا چند تا پیام پایین تر تقاضا داده بود عوض کنن.ولی اصلا به تقاضای من هیچ توجهی نشده و به تقاضاهای بعد از من رسیدگی شده.


نقل قول:
شاهزاده دورگه نوشته:
مديران و مرگخواران عزيز و جادوگران محترم و ساحره هاي محترمه سلام ...
من تقاضاي شاهزاده ي دو رگه بودن را داده ام اما هنوز رسيدگي نشده است ...
من خيلي مشتاقم كه تاييد بشوم ...
با تشكر از زحمات شما ...


دلیل این امر اینه که کسی که گروه اسلایترین و هافلپاف رو تایید میکنه با کسی که گروه گریفندور یا ریونکلاو رو تایید میکنه فرق داره!...برای همین در بعضی مواقع ممکنه چند نفری که دیرتر خودشون رو معرفی کردن ولی گروه گریفندور رو درخواست کردن زودتر تایید بشن!

به درخواست شما حتما خودم رسیدگی میکنم

نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته:
اين پستاي ما دارن روزي يه بار 0 ميشن.
يه فكري به حال اين db تون بكنيد كه اينجوري نزنه توي حاله ملت.


هر وقت این مشکل پیش اومد تویه همین جا بگید تا همون موقع درستش کنیم

در ضمن من برای شما یه پیام شخصی هم فرستادم به عنوان یه اخطار رسمی برای شکلکتون!


نقل قول:
اینیگو ایماگو نوشته:
سلام بر مدیران عزیز

من یه مشکلی دارم. که قبلا نبوده. من وقتی روی لینک "ارسال لینک" کلیک می کنم تا یک لینکی رو برای بخش لینک های وب سایت ارسال کنم، پیام: متاسفانه شما به این قسمت دسترسی ندارید، برام میاد.
من فکر کنم دسترسی ها به همخورده باشه یا همچین چیزی.
اگه کاربران عضو و اعضای ایفای نقش این دسترسی ارسال رو داشته باشند، مسلما نباید مشکلی باشه، شاید برای هافلپاف محدود شده.
یک بررسی ای اگه بکنید ممنون میشم.
چون چند تا لینک جدید دارم.


سطح دسترسی برای ارسال لینک در حال حاضر فقط برای وب مستر هاست!

نقل قول:
شاهزاده نیمه اصیل نوشته:
یه مجله ای هست به نام شوکا که راجع به هری پاتره و پیشتر مطالبش بدون هیچ کم و کسری مال این سایته از جمله:
شایعات هری پاتری و پاسخهای خانم رولینگ
و تمام اخبارا و مطالب و پرسش و پاسخ و همه اینا دیگه

فکر کردم این مجله رو سایت جادوگران منتشر می کنه ولی مجله حتی سایت نداره و میل یاهو رو داره.
گفتم شاید شما از مجله کپی می کنید ولی متوجه شدم 3 شماره بعد از اخبار سایت توی مجله منتشر میشه
بهتره بهشون تذکر بدین تمام مطالبشون بدون منبعه!
شماره تلفنشون:77202391
مدیران بگن قضیه چیه؟


بله این مورد رو خودمون دو سه هفته پیش فهمیدیم و روش هم بحث هایی شد.

8 تا مقاله از سایت جادوگران دزدیده شد!!

در کل در این مورد با بقیه ی مدیران صحبت کردیم و به نتایجی رسیدیم و تصمیم اتخاد شد!

به هر حال لازم نبود برای این موضوع تاپیک بزنین!


ممنون.تاپیکش رو ادغام کردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/23 16:53:29
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/23 17:14:09
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/23 17:20:35
شناسه ی جدید: اسکاور
کپی مطلب از جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین
یه مجله ای هست به نام شوکا که راجع به هری پاتره و پیشتر مطالبش بدون هیچ کم و کسری مال این سایته از جمله:
شایعات هری پاتری و پاسخهای خانم رولینگ
و تمام اخبارا و مطالب و پرسش و پاسخ و همه اینا دیگه

فکر کردم این مجله رو سایت جادوگران منتشر می کنه ولی مجله حتی سایت نداره و میل یاهو رو داره.
گفتم شاید شما از مجله کپی می کنید ولی متوجه شدم 3 شماره بعد از اخبار سایت توی مجله منتشر میشه
بهتره بهشون تذکر بدین تمام مطالبشون بدون منبعه!
شماره تلفنشون:77202391
مدیران بگن قضیه چیه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 16:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر مدیران عزیز

من یه مشکلی دارم. که قبلا نبوده. من وقتی روی لینک "ارسال لینک" کلیک می کنم تا یک لینکی رو برای بخش لینک های وب سایت ارسال کنم، پیام: متاسفانه شما به این قسمت دسترسی ندارید، برام میاد.
من فکر کنم دسترسی ها به همخورده باشه یا همچین چیزی.
اگه کاربران عضو و اعضای ایفای نقش این دسترسی ارسال رو داشته باشند، مسلما نباید مشکلی باشه، شاید برای هافلپاف محدود شده.
یک بررسی ای اگه بکنید ممنون میشم.
چون چند تا لینک جدید دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بی ایمان است آن کس که وقتی جاده تاریک می شود سخن از وداع پیش بکشد.


بادا که در برابر سنگ ارخ

[b][color=000099]آنا?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 10:23
نمایش جزئیات
آفلاین
اين پستاي ما دارن روزي يه بار 0 ميشن.
يه فكري به حال اين db تون بكنيد كه اينجوري نزنه توي حاله ملت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1385/7/23 10:26:34
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 03:45
نمایش جزئیات
آفلاین
مديران و مرگخواران عزيز و جادوگران محترم و ساحره هاي محترمه سلام ...
من تقاضاي شاهزاده ي دو رگه بودن را داده ام اما هنوز رسيدگي نشده است ...
من خيلي مشتاقم كه تاييد بشوم ...
با تشكر از زحمات شما ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط زندگی وجود دارد و کسانی که از درک آن عاجزند...
فقط خدا وجود دارد و کس?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 22 مهر 1385 22:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام !
من دیروز تقاضا دادم که من شخصیت سورس اسنیپ را بگیرم.چون سورس اسنیپ شخصیتش رو دقیقا چند تا پیام پایین تر تقاضا داده بود عوض کنن.ولی اصلا به تقاضای من هیچ توجهی نشده و به تقاضاهای بعد از من رسیدگی شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سورس اسنیپ در 1385/7/22 23:00:52
جوما�