خوب عزیزان همونطور که میدونید یا نمیدونید آیدی akh_pw بنده هک شد . شاید دلیلش این بود که من از هک آیدی چیزی سرم نمیشه و تو کاره بوتش بودم . در هر صورت بعدا با ایدی جدیدتر میام .
در ضمن به خاطر ناسزاهایی که توسط جوجه هکر انجام شد از همه عذر میخوام .
البته ببخشید پست زدم ولی لازم بود . با تشکر پرسی ویزلی
من اصلا قصد هچ گونه ای توهینی به مدیران عزیز رو نداشتم. متاسفانه آخر کار رو ندیدم. اصلا فکر نمی کردم توهینی به شما عزیزان باشه. اصلا همچین قصدی نداشتم. واقعا از ته دل رسما از همه مدیران عزیز عذرخواهی می کنم. زودتراز پروفسور کوییرل و ارباب لرد ولدمورت کبیر عذرخواهی کردم. اما سایر مدیران: هری پاتر، بیل ویزلی، باک بیک، مونالیزا،کریچر،دامبلدور از همه و همه عذر خواهی می کنم. امیدوارم منو عفو کنید. من مجازات بلاک دائم برای اون شناسه رو قبول کردم. حالا با این شناسه جدید، قول شرف میدم که هیچ گونه قدمی بر ضد قوانین سایت بر ندارم. هرگونه تخلف از من دیدید، اصلا بلاک نکنید، بن کنید. دسترسی دیدن سایت رو ازم بگیرید با بن کردنم...
باز هم رسما از همه شماها عذر خواهی می کنم. در صورتی که شما مدیران عزیز منو نبخشید من هرگز خودمو نمی بخشم. همچنین از ناظرین هاگزمید، به جهت اینکه موقعیتشون رو به خطر انداختم. من شرمنده شماها شدم. حتماجبران می کنم.
سورس اسنیپ نوشته: سلام ! من دیروز تقاضا دادم که من شخصیت سورس اسنیپ را بگیرم.چون سورس اسنیپ شخصیتش رو دقیقا چند تا پیام پایین تر تقاضا داده بود عوض کنن.ولی اصلا به تقاضای من هیچ توجهی نشده و به تقاضاهای بعد از من رسیدگی شده.
نقل قول:
شاهزاده دورگه نوشته: مديران و مرگخواران عزيز و جادوگران محترم و ساحره هاي محترمه سلام ... من تقاضاي شاهزاده ي دو رگه بودن را داده ام اما هنوز رسيدگي نشده است ... من خيلي مشتاقم كه تاييد بشوم ... با تشكر از زحمات شما ...
دلیل این امر اینه که کسی که گروه اسلایترین و هافلپاف رو تایید میکنه با کسی که گروه گریفندور یا ریونکلاو رو تایید میکنه فرق داره!...برای همین در بعضی مواقع ممکنه چند نفری که دیرتر خودشون رو معرفی کردن ولی گروه گریفندور رو درخواست کردن زودتر تایید بشن!
به درخواست شما حتما خودم رسیدگی میکنم
نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته: اين پستاي ما دارن روزي يه بار 0 ميشن. يه فكري به حال اين db تون بكنيد كه اينجوري نزنه توي حاله ملت.
هر وقت این مشکل پیش اومد تویه همین جا بگید تا همون موقع درستش کنیم
در ضمن من برای شما یه پیام شخصی هم فرستادم به عنوان یه اخطار رسمی برای شکلکتون!
نقل قول:
اینیگو ایماگو نوشته: سلام بر مدیران عزیز
من یه مشکلی دارم. که قبلا نبوده. من وقتی روی لینک "ارسال لینک" کلیک می کنم تا یک لینکی رو برای بخش لینک های وب سایت ارسال کنم، پیام: متاسفانه شما به این قسمت دسترسی ندارید، برام میاد. من فکر کنم دسترسی ها به همخورده باشه یا همچین چیزی. اگه کاربران عضو و اعضای ایفای نقش این دسترسی ارسال رو داشته باشند، مسلما نباید مشکلی باشه، شاید برای هافلپاف محدود شده. یک بررسی ای اگه بکنید ممنون میشم. چون چند تا لینک جدید دارم.
سطح دسترسی برای ارسال لینک در حال حاضر فقط برای وب مستر هاست!
نقل قول:
شاهزاده نیمه اصیل نوشته: یه مجله ای هست به نام شوکا که راجع به هری پاتره و پیشتر مطالبش بدون هیچ کم و کسری مال این سایته از جمله: شایعات هری پاتری و پاسخهای خانم رولینگ و تمام اخبارا و مطالب و پرسش و پاسخ و همه اینا دیگه
فکر کردم این مجله رو سایت جادوگران منتشر می کنه ولی مجله حتی سایت نداره و میل یاهو رو داره. گفتم شاید شما از مجله کپی می کنید ولی متوجه شدم 3 شماره بعد از اخبار سایت توی مجله منتشر میشه بهتره بهشون تذکر بدین تمام مطالبشون بدون منبعه! شماره تلفنشون:77202391 مدیران بگن قضیه چیه؟
بله این مورد رو خودمون دو سه هفته پیش فهمیدیم و روش هم بحث هایی شد.
8 تا مقاله از سایت جادوگران دزدیده شد!!
در کل در این مورد با بقیه ی مدیران صحبت کردیم و به نتایجی رسیدیم و تصمیم اتخاد شد!
به هر حال لازم نبود برای این موضوع تاپیک بزنین!
ممنون.تاپیکش رو ادغام کردم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/23 16:53:29 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/23 17:14:09 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/23 17:20:35
یه مجله ای هست به نام شوکا که راجع به هری پاتره و پیشتر مطالبش بدون هیچ کم و کسری مال این سایته از جمله: شایعات هری پاتری و پاسخهای خانم رولینگ و تمام اخبارا و مطالب و پرسش و پاسخ و همه اینا دیگه
فکر کردم این مجله رو سایت جادوگران منتشر می کنه ولی مجله حتی سایت نداره و میل یاهو رو داره. گفتم شاید شما از مجله کپی می کنید ولی متوجه شدم 3 شماره بعد از اخبار سایت توی مجله منتشر میشه بهتره بهشون تذکر بدین تمام مطالبشون بدون منبعه! شماره تلفنشون:77202391 مدیران بگن قضیه چیه؟
من یه مشکلی دارم. که قبلا نبوده. من وقتی روی لینک "ارسال لینک" کلیک می کنم تا یک لینکی رو برای بخش لینک های وب سایت ارسال کنم، پیام: متاسفانه شما به این قسمت دسترسی ندارید، برام میاد. من فکر کنم دسترسی ها به همخورده باشه یا همچین چیزی. اگه کاربران عضو و اعضای ایفای نقش این دسترسی ارسال رو داشته باشند، مسلما نباید مشکلی باشه، شاید برای هافلپاف محدود شده. یک بررسی ای اگه بکنید ممنون میشم. چون چند تا لینک جدید دارم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بی ایمان است آن کس که وقتی جاده تاریک می شود سخن از وداع پیش بکشد.
مديران و مرگخواران عزيز و جادوگران محترم و ساحره هاي محترمه سلام ... من تقاضاي شاهزاده ي دو رگه بودن را داده ام اما هنوز رسيدگي نشده است ... من خيلي مشتاقم كه تاييد بشوم ... با تشكر از زحمات شما ...
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فقط زندگی وجود دارد و کسانی که از درک آن عاجزند... فقط خدا وجود دارد و کس?
سلام ! من دیروز تقاضا دادم که من شخصیت سورس اسنیپ را بگیرم.چون سورس اسنیپ شخصیتش رو دقیقا چند تا پیام پایین تر تقاضا داده بود عوض کنن.ولی اصلا به تقاضای من هیچ توجهی نشده و به تقاضاهای بعد از من رسیدگی شده.