جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

41 کاربر(ها) آنلاین هستند (33 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
40
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: جمعه 5 آبان 1385 15:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...
خب ما در این کارخانه به ساختن و بسته بندی کردن و فروختن نوشابه میپردازیم که به مرور زمان پیشرفت مبکنیم و نوشیدنی های بهتر و کاملتر میسازیم.
شاید شانسمون زد و آنقدر معروف شدیم که آب معدنی هم تولید کردیم.
خب من دیگه قوانین مغازه رو زدم. دیگه هم پست غیر رولی نخواهیم دید.موضوعش هم طنزه.حالا بازش میکنید؟
...............
Finish


پست پشت سر هم با فاصله زمانی که خلاف قانونه... من این بار رو ویرایش می کنم... !
ایده ی کارخانه توی دهکده ی هاگزمید اصلاً جالب نیست ! ... موضوع های درخواستیتون رو هم گسترش بدین فقط این جوری نمی شه !
این تاپیک تا الآن که روند درستی نداشته... دو سه باری زیر پست های ارزشی ویرایش کردم و در آخر یه اخطار جدی دادم اما هیچ کدومشون تاٌثیری نداشت... در ضمن استخدام کردن افراد و موظف بودن اون ها به پست زدن در این تاپیک از جمله اهدافش نبود در غیر این صورت شما باید همراه با اونا درخواست می دادین... قانون تعیین کردن و کلاً همه ی این ها توی پست درخواستی تون نبود... بنابراین فعلاً تاپیک برای مدتی شاید کوتاه بسته می مونه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/8/5 17:40:51
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
هووومممم نظر من درباره بانک اینه...یه آگهی استخدام میزنیم و یه عده مشخص رو استخدام میکنیم، اونوقت اونا مثل کارمندند و کارشون اینه که هر هفته یه نمایشنامه بزنن اگه نزدن مثلا معنیش اینه که سر کار نیمومدن یا غیبت داشتن و اگر مثلا نمایشنامه هاش بد بود یعنی کارشو خوب انجام نمی ده و اخراج میشه و یه نفر جاشو میگیره.هر هفته هم بهترین کارمند بانک انتخاب میشه...اینطوری هم اعضا از بیکاری در میان هم سطح نمایشنامه ها رو میشه برد بالا...من این پیشنهاد رو قبلا تو کوچه دیاگون هم دادم


بدون عضو گیری هم می شه شاهد نمایشنامه های عالی و سطح بالا بود. فعلاً سعی می کنیم تاپیک به صورت معمول خودش پیش بره و بعد از گذشت مدتی شاید به این صورت درش آوردیم... با این حال تاپیک باز می شه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/8/4 16:48:45
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...
زاخاریس جون پس نمایسنامت تو مغازه جاودانه ساز کو؟هنوز که نزدی با بقیه م برن بزنن مخصوصا کارکنان.
آهان راستی میخواتم یه تاپیک با عنوان: کارخانه نوشابه سازی گودریگ بزنم
.....................
Finish


این جور حرف ها که خطابتون اعضا هستن رو با پیام شخصی بزنین... در مورد این تاپیک هم باید بگم فقط با اسم مطرح کردن مجوز داده نمی شه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/8/4 16:45:54
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 13:38
نمایش جزئیات
آفلاین
توی این تاپیک یه مکان طنزیه و همین طور که خودتون می دونید
یه شیرینی فروشیه و من با استخدامه چند نفر شروع به کار می کنم و جادو گران می تونند این جا به تفریح بپردازند خلاصه خوراک خنده هستش.


موضوع جدیدی نیست... همچنین زننده ی تاپیک مدیر اون نیست که بخواد مثلاً استخدام کنه. یه تاپیک دیگه یی هم تو این فروم زده شد که اعضا رو استخدام می کرد. بعد هم با یه اخطار موضوع حالت عادی خودش رو پیدا کرد... منتظر ایده های جدیدتر شما هستیم... فعلاً مجوز داده نمی شه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/8/4 16:43:27
[i]
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام می خواستم اگه بشه تاپیک بانک گریگوتز شعبه ی هاگزمید رو باز کنین. می تونیم فعالیت هایی که بانک می کنه رو انجام بدیم دیگه!! به صورت رول هم باشه و هر وقت دیدیم موضوع ارزشی شد یا با استقبال روبه رو نشد موضوع رو عوض کنیم. بانک می تونه هیئت مدیره و مدیر و معاون و ... داشته باشه. اگه بازش کنین من ترتیب این کاراش رو می دم.
با تشکر چارلی ویزلی


باشه تاپیک رو باز می کنیم فقط باید از پستای ارزشی جلوگیری شه ! ... یه موضوع جدید رو هم شروع کنین !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/8/4 16:41:44
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: چهارشنبه 3 آبان 1385 21:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم مجوز تاپیک دوک های عسلی را بگیرم که می تواند مکانه جالبی برای تفریح جادو گران باشه و...



ارادتمند شما
زاخاریاس اسمیت


جناب ارادتمند عزيز:
در مورد تاپيكت بيشتر توضيح بده
چجور جاييه؟
چيكار ميكنه؟
چه اتفاقي قراره بيفته؟
فعلا همينا رو توضيح بده تا ببينم چي ميشه؟


خدايا تا الان كسي نيومد كه يك درخواست بدون عيب و نقص بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/8/3 22:14:37
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/8/3 22:20:00
[i]
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 30 مهر 1385 20:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام یه مجوز واسه مغازه آواتور سازی مالدبر و شرکا میخواستم
چون همون طور که میدونید مالدبر کم کم داره آواتورای کل سایتو میسازه و اگه موافقت کنید به پیشرفت سایت کمک کردید وگر نه


موضوع این تاپیک به دهکده هاگزمید ربطی نداره... به یه انجمن دیگه مراجعه کنین !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/30 22:04:10
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/30 22:07:48
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 14:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
اهم اهم
خب تصمیم بر این شد که اسم تاپیک عوض بشه:
مغازه جاودانه ساز
یه سوال:میتونه هم جدی باشه هم طنز؟
اگه نمیشه طنز بهتره
خب پس من این تاپیکو بزنم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس کی جناب نیک تشریف می آورند؟؟؟؟
نه باید یکی از این دو تا باشه؛ به خاطر این که تاپیک و پست ها زیبایی خودشون رو از دست می دن... در مورد این تاپیک هم باید بگم به طور موقت و امتحانی مجوز می گیره تا اگه خوب بود ادامه داده شه... البته نظر نیک هم شرطه... ! ... موفق باشین !

بله شما تاپیک رو بزنین البته بعد از موافقت نیک... ویرایش ناظرا رو هم دست کاری نکنین !


عزيز من يك كمي صبر كني و دندون رو جيگر بزاري اين نيك هم مياد.
اينم از نيك.
خب منم نظر وروني رو دارم. بزن ولي يادت باشه مسئولش تويي. نبايد اجازه بدي تاپيك به سمت ارزشي شدن ميل پيدا كنه.
فعلا بزن اين تاپيك رو


مجوز داده شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/24 16:05:15
ویرایش شده توسط گودریک گریفندور در 1385/7/24 17:29:58
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/24 19:50:27
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/24 19:56:56
ویرایش شده توسط گودریک گریفندور در 1385/7/24 20:05:20
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/7/24 23:06:32
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 23:31
نمایش جزئیات
آفلاین
به گودريك عزيز.
اون تغييراتي رو كه وروني گفت اعمال كن و بعدش اينجا خبر بده تا مجوز بگيري.
به اينگو ايماگو:
تو هم ميتوني تاپيك رو بزني. هر چند مشكوك ميزني. ولي تاپيك رو بزن تا ببينم چي ميشه. اگه به سمت ارزشي شدن پيش رفت قفل و پاك ميشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 20:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همگان

من مجوز یک تاپیکی با عنوان" پایین شهر" یا "پایین ده" را خواستارم.

توضیح در مورد تاپیک:

پایین شهر، در اینجا به منظور پایین شهر یا همون پایین دهکده که معروف به منطقه فقیر نشین و بیچاره است. در این تاپیک فقط از سبک جدی نویسی و غم جهت نمایش زندگی مصیبت بار و فقیرانه در جامعه جادوگرها است.
در این تاپیک کنار آمدن با فقر جادوگرهایی رو نشان می دهد که حتی یک چوبدستی هم ندارند یا اگر هم دارند هیچ طرز استفاده از آن را به خوبی بلد نیستند...،یعنی در واقع جادوگرهای ماگل به زبان جادوگران پولدار خطاب می شوند و مجبورند دست به دزدی،سرقت، و ... بزنند.
صرفا این نوع ایده ها به ندرت در سایت یافت می شود. اما هستند آنهایی که مثل من به جدی و غمگین نویسی علاقه دارند، آنها می توانند در این تاپیک استعداد خود را در این مورد به نمایش گذارند.


در ضمن ناظرین اگر بخوان گیر بدید که تازه واردم اینا، تجربه نداره، نه آقا، من ویلی ادواردم.


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بی ایمان است آن کس که وقتی جاده تاریک می شود سخن از وداع پیش بکشد.


بادا که در برابر سنگ ارخ

[b][color=000099]آنا?