با عرض سلام به ناظران عزیز با عرض پوزش : من حواسم نبود الان یه تاپیک با نام دفتر ازدواج و طلاق حاج استابی زدم ولی مجوز نگرفتم ولی اگه مقدور باشه الان میگم چون دیگه وضع بدتر نشه نام : دفتر ازدواج و طلاق حاج استابی موضوع : در این تاپیک میتونید در مورد همسر دلخواه خود ثبت نام کنید! اگه میشه قفلش نکن چون اصلا حواسم به مجوز نبود اگر جواب بدی ممنون میشم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
این تاپیک ، تاپیک خوبی می تونه باشه . ولی جاش توی لندن نیست . می تونی توی خانه ی ریدل ها این تاپیک رو درخواست بدی . اون طرف خودم رسیدگی می کنم !!
به گودریک :
این تاپیک مجوز داده نمیشه . فعالان هالی ویزارد خودشون به فکر این کار هستند .
به جاگسن :
با دوستت حرف نمیزنی که ! پشمک کیه !؟ یه نفر حق داره به من بگه پشمک ، اونم هدویگه .
بعد از اون ده تا پستی که زدی و محوز ندادم ، فکر می کردم با برخورد من با مجوز ها آشنا شدی و متوحه شدی چه تاپیک هایی مجوز میگیرن . این تاپیک ، دوئل یه دونه ازش فکر می کنم توی خانه ی ریدل ها داریم و نیازی به تاپیک جداگانه نیست . چه برسه به این که سه تا تاپیک هم بخوای بزنی .
اگر واقعا می خوای تاپیک بزنی ، روش فکر کن . چون دیگه این درخواستت به راهی جز زیاد کردن پستات شبیه نیست .
پشمک جون من می خواستم مسابقات دوئل راه بندازم که تشکیل شده از دو نوع دوئل : 1 - دوئل تک نفره: دوئلی هست که بین دو نفر هست . هر کدوم یه پست درباره مسابقه دوئل می زنند و در همون یه پست دوئل رو تمام می کنند . پست هر کی که بهتر بود برنده مسابقه میشه. 2-دوئل گروهی : فکر کنم گروههای سه نفره مناسب باشه . سه نفر یه تیم ادامه پستهای همدیگه رو در مورد همون مسابقه دوئل میدن و هر کی هم 2 تا پست بیشتر نمی تونه بزنه. تیمی برندست که سرجمع داستان زیباتری رو نوشته باشه. ___________________________________ اگه بشه برای این مسابقات به سه تا تاپیک نیاز دارم. 1-عضویت در مسابقات دوئل 2-مسابقات دوئل گروهی 3-مسابقات دوئل تک نفره. ________________________________ اگه قبول نکردی بگو نکردم . اگه کردی از پیشنهاداتت استقبال می کنم.
خب من میگم یه تاپیکی با عنوان ویزاردز باز کنیم(حالا اسنش تغییر میکنه) و در اون کارخانه های فیلم سازی فعال هالی ویزاردز جمع شن و برای خوشون بازیگر و تهیه کننده و نویسنده و غیره تهیه کنند که در اونجا بتوانند به مسابقه بپردازند.خوبه...
به نام خدا سلام از راهمنماییتون ممنون من وقتی میخواستم این پستو بزنم اصلاً حوصله نداشتم وگرنه یه پست بسیار زیبا می زدم، ولی باز هم ممنون نام تاپیک : هتل اهریمنی موضوع : تقریباً جدی شرح : بریا نمونه هوای بسار گرمی بود و اون هتل پر از خاک. فورتسکیو مانند همیشه مشغول تمیز کردن پیشخوان بود و در اون روز گرم آفتابی که زود از خواب بیدار شده بود اصلاً دل برای کار کردن نداشت انگار که تموم انرژی بدنشو کشیده بودن. وقتی در افکارش فرو رفته بود یکی وارد شد و ناگهان از جا پرید فورتسکیو : شما ؟ بفرمایید . خوش اومدید طرف با صدای مرموزی گفت : معلومه که خوش اومدم و دهنتو ببند، صدات رو هم بیار پایین فورتسکیو : میتونم صورتتون رو ببینم طرف : فضولی بیجا موقوف ! و مستقیم به طرف فورتسکیو رفت طرف : فقط اسممو بهت میگم دالاهوف هستم، آنتونیون دالاهوف فورتسکیو می خواست فریاد بزنه که یهو دالاهوف با چوبدستیش ساکتش کرد دالاهوف : نزار توی دردسر بیفتی .... و به طرف طبقه ی دوم رفت فورتسکیو تازه متوجه چیزی شد که در دستان دالاهوف بود فورتسکیو : کجا میری ؟ چیکار ممیخوای بکنی ؟ دالاهوف : مربوط به امورات لرد سیاهه .... جیک نزن تا من بیا م...
به نام خدا سلام آقای بادراد در همه ی انجمن ها توی دفتر ناظرش کامل توضیح میدن که علت چیست ولی شما چون ناظری و از من خوشت نیومده مجوز ندادی ؟ نام : فورتسکیو نام تاپیک مورد نظر : هتل یه دسته هالو موضوع : مسخره بازی و طنز مثال : مثلا هری پاتر میاد تو هتل و میگه : من یه اتاق میخوام سر کاگر : بله حتما جیگر هری :من با آقای فورتسکیو کار دارم سر کارگر : فورتسکیو میخواست جادو کنه جادوش بر عکس عمل کرد هری زد زیر خنده سر کارگر : چی شده ؟ چرا می خندی ؟ هری : هیچی، طرف خیلی هالو هست
با تشکر
------------------------------------------------------------------------ با تشکر ویژه از ولدمورت سایت که نظر همه رو طوری تغییر داده که من با همه مشکل شخصی دارم !
خب دوست عزیز ، خودت بگو ، سطح تاپیک هایی که الان موجوده و داری میبینیش ، با این سطح پستی که خودت واسه ی نمونه زدی قابل مقایسه س !؟
اصلا این طور نیست که من از شما خوشم نیومده . همه می تونن تاپیک بزنن . به شرطی که درست سوژه به ذهنشون برسه . این تاپیکه مثلا چی میشه !؟ تهش به کجا ختم میشه !؟ چه قدر جای کار داره !؟ اصلا که چی !؟ چه ربطی به جادو و هری پاتر داره !؟ چون یه اسم هری پاتر اومده توش که انتظار نباید داشته باشی بهت سریع سر سه سوت مجوز بدن .
به هر حال ، این تاپیک ، توی هر جایی از این سایت بخوای بزنی ، مجوز نمی گره . بهتره به فکر تاپیکی بهتر باشی
به نام خدا سلام من مجوز میخوام برای هعتل یه دسته هالو این هتل یه تاپیکه و طنزه، هر کی میاد توش میخواد کاری رو درست و حسابی انجام بده مثل هالو ها انجام میده خلاصه مطمئنم فعال میشه با تشکر
بله بله ، حتما فعال خواهد بود ، موفق باشین . ولی من مجوز نمیدم . همچنان بدون شرح
ببخشید من که نگفتم همه فیلمهای هالی ویزارد رو تو سینما به نمایش در میاریم . گفتم یکی از بهترین فیلمهایش رو.(یعنی از توی بیست تا فیلم اون فیلمی رو انتخاب می کنیم که در داستان بهتر جلوه کنه و بتونه بیشتر رو بیننده اثر بگذاره و اتفاقات عجیبتری توسط شخص روی بده . (این تاپیک تاپیک ارزشی نیست . فقط طنزه)
مجوز داده نمیشه . تمام ( دیگه پستی واسه ی این تاپیکه نزن )
ببخشید مجوز یه تاپیک میخواستم به نام:
"ماجراهای مکس پین و جادوگران"
که ملت میتونن درون ماجراهایی رو بنویسن که توش دنیای جادوگرا با جاسوسا و قاتلا و ...... گره خورده باشه.
اجازه هست؟
مجوز داده نمیشه !
بدون شرح !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مالدبر در 1385/7/19 17:55:12 ویرایش شده توسط مالدبر در 1385/7/19 18:00:41 ویرایش شده توسط بادراد ریشو در 1385/7/19 18:21:12