دامبلدور جان جواب من رو دادن هریه عزیز ولی اگر بر طبق قوانین ایفای نقش بخوایم بگیم من تو ماه اول 2 بار در خواست داده بودم ولی الان آلبوس گفتش که قوانین عوض شده .
باسلام! ببخشید من زمانی که ناظر بودم برای اینکه از پستهای جدید باخبر بشم در تاپیک مخصوص ناظرین گزینه ی " وقتی پیام جدیدی در هر یک از عنوان های انجمن ها زده شد مرا با خبر کن" رو فعال کردم! اما با توجه به اینکه من دیگه ناظر نیستم هر بار که توی این انجمن پست میخوره واسه ی من پیام شخصی میاد ولی باز نمیشه و میره تو انجمن اصلی! ممنون میشم رسیدگی کنین تا دیگه این پیام شخصی ها نیاد!
به قسمت آگاهی ها در یوزر خودت برو و اون آگهی رسانی رو دیلیت کن
نقل قول:
سلام مجدد به کرام عزیز
پس لطف کنید و یک توضیحی برای گروههای هاگوارتز بنویسید که ما اینطوری توی یک گروه ارزشی نیفتیم ! مثلا اون پسته که برای راه اندازی شناسه میاد خیلی خوبه که تو اونجا توضیحی در مورد گروها و ایفای نقش بدید یا هر جا که صلاح میدونید .
در قوانین ایفای نقش نوشته شده که تغییر گروه بعد از گذشت یک ماه امکان پذیر نیست. مطمانا هر کسی عضو ایفای نقش میشه باید اون قوانین رو بخونه و کمتر از 10 درصد افراد عضو ایفای نقش میشن و لزومی به ارسال متن کامل برای اعضا در موقع ثبت نام نیست.
وانگهی لینک قوانین ایفای نقش برای افرادی که جدیدا عضو میشن در ایمیل و پی ام خوش آمد گویی قرار داره و میتونه کلیک کنه و بخونه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
باسلام! ببخشید من زمانی که ناظر بودم برای اینکه از پستهای جدید باخبر بشم در تاپیک مخصوص ناظرین گزینه ی " وقتی پیام جدیدی در هر یک از عنوان های انجمن ها زده شد مرا با خبر کن" رو فعال کردم! اما با توجه به اینکه من دیگه ناظر نیستم هر بار که توی این انجمن پست میخوره واسه ی من پیام شخصی میاد ولی باز نمیشه و میره تو انجمن اصلی! ممنون میشم رسیدگی کنین تا دیگه این پیام شخصی ها نیاد!
خب همون طور که کرام عزیز گفت در این مورد باید بیای تا دسترسی بهت بدم، آگهی رسانیت رو تغییر بدی و بعد دوباره دسترسیتو بگیرم!
در این مورد به من پیام شخصی بده و یه موقعی رو مشخص کن که همون موقع آن بشیم اونو برات درست کنم(سعی کن این باشه: شنبه تا چهارشنبه 16 تا 20)
نقل قول:
الستور مودی نوشته: سلام مجدد به کرام عزیز
پس لطف کنید و یک توضیحی برای گروههای هاگوارتز بنویسید که ما اینطوری توی یک گروه ارزشی نیفتیم ! مثلا اون پسته که برای راه اندازی شناسه میاد خیلی خوبه که تو اونجا توضیحی در مورد گروها و ایفای نقش بدید یا هر جا که صلاح میدونید
این تغییرات در قوانین و نوشته های مهم سایت یه کم وقت گیره...چون باید دقیق بررسی بشن و مشکلاتش کاملا برطرف بشن و وقتی هم که میخوان مشکلات برطرف بشن باید دقت بشه که یک موقع بعدا مشکلی رو ایجاد نکنه این تغییرات...
به هر حال در مورد این تغییر گروه تویه این یکی دو روز صحبت شد و تصمیم نهایی رو اگر خواستید بیاید بپرسید تا بهتون گفته بشه.
به هر حال در صدد هستیم که یک سر و سامونی به قوانین سایت، قوانین انجمن ها و قوانین ایفای نقش بدیم!
پی نوشت: در ضمن جواب بلیتی که داده بودی رو یه نگاه بنداز من یه پاسخ بهش اضافه کردم
پس لطف کنید و یک توضیحی برای گروههای هاگوارتز بنویسید که ما اینطوری توی یک گروه ارزشی نیفتیم ! مثلا اون پسته که برای راه اندازی شناسه میاد خیلی خوبه که تو اونجا توضیحی در مورد گروها و ایفای نقش بدید یا هر جا که صلاح میدونید .
الستور جان با عرض معذرت گویا مدیران انجمن با هم توافق کردن که به هیچ درخواست تغییر گروهی جواب مثبت ندهند و من از این موضوع خبر نداشتم به هر حال فعلا تصمیم اونا اینه
نقل قول:
باسلام! ببخشید من زمانی که ناظر بودم برای اینکه از پستهای جدید باخبر بشم در تاپیک مخصوص ناظرین گزینه ی " وقتی پیام جدیدی در هر یک از عنوان های انجمن ها زده شد مرا با خبر کن" رو فعال کردم!
با یه مدیر انجمن هماهنگ کن ...که هر وقتی که کاری نداشت همزمان با تو آن لاین بشه....بهت دسترسی بده تا آگهی رسانیتو عوض کنی...بعد دسترسیتو بگیره...اگهی رسانی انجمن هم امیدوارم بلد باشی عوض کنی!
نقل قول:
میخواستم ببینم چه طوری می تونم بک عکس توی امضام قرار بدم مثل پست بالایی
روی دکمه کلیک کن..آدرس رو وارد کن سپس دوبار اوکی بزن!!
نقل قول:
اگه کسی اینجا هست الآن جواب منو بده که از کجا می تونم تیزر هری پاتر پنج رو دانلود کنم؟
کیفیت پرده ای که لینکش در اخبار موجوده کیفیت خوبش هم دوشنبه در اینترنت قرار میگیره و ما مطئنم در سایت لینکشو در اختیار شما قرار خواهیم داد
سلام اگه کسی اینجا هست الآن جواب منو بده که از کجا می تونم تیزر هری پاتر پنج رو دانلود کنم؟ اگه با پیام شخصی یا مسنجر باشه ممنون می شم هر چه سریعتر آیدیم: merry_r_potter Thanx Merry
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
می دونی اینا رو من چند وقت پیش نوشتم؟؟؟؟؟اما چون عتیقه شدن قیمتین عوضشون نمی کنم!!
با سلام یک سوال دیگر داشتم میخواستم ببینم چه طوری می تونم بک عکس توی امضام قرار بدم مثل پست بالایی (وقتی که دارم امضام را تنظیم میکنم یک قسمت هست که میگه ادرس عکسی را که میخواهید به نوشته خود اضافه کنید داده وقتی ادرس ان را مید هم در امضام هم فقط ادرس ان عکس دیده میشه نه خود عکس ) اگر راه دیگری هم هست ان را به طور واضح و مفصل برای من شرح دهید
باسلام! ببخشید من زمانی که ناظر بودم برای اینکه از پستهای جدید باخبر بشم در تاپیک مخصوص ناظرین گزینه ی " وقتی پیام جدیدی در هر یک از عنوان های انجمن ها زده شد مرا با خبر کن" رو فعال کردم! اما با توجه به اینکه من دیگه ناظر نیستم هر بار که توی این انجمن پست میخوره واسه ی من پیام شخصی میاد ولی باز نمیشه و میره تو انجمن اصلی! ممنون میشم رسیدگی کنین تا دیگه این پیام شخصی ها نیاد!
اول از همه باید تشکر کنم که زحمت کشیدید و خیلی زود شخصیت منو تایید کردید فقط میخواستم بگم من الان ناظر دو تا انجمن هستم ولی هنوز به انجمن ناظر ها دسترسی ندارم . اگه ممکنه لطف کنید ترتیب اینو بدین ممنون میشم