آرتور ویزلی نوشته: سلام مي خوام بدونم PotteroPedia چي هست و چگونه مي شه توش عضو شد. ممنون
باسلام دوست عزیز به این سئوال در پرسشهای همگانیو چندین بار در همین تاپیک جواب داده شده،ای کاش قبل از پرسش کمی هم جستجو میکردید گروه پاتروپدیا گروهی هست که برای فرهنگنامه سایت فعالیت میکنند و ورود به این گروه منوط به دانستن زبان انگلیسی در حد مطلوب میباشد
تندیس مجوز داره: http://www.jkrowling.com/textonly/en/links_publishers.cfm در مور پیام های شخصی به لینک ذخیره شده هم سر بزن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
با سلام و خسته نباشید میخواستم از مدیرا بپرسم نمیشه شما توی سایتتون از کتابسرای نتدیس بخواید که برای ترجمه کتاب و منتشر کردنش مجوز بگیره که یکمی ایران هم از درپیت بودن بیرون بیاد؟
بعد من پیام شخصیم خالیه ولی عدد1 رو نشون میده باید چکارش ک نم؟ ممنون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سپهر در 1385/9/8 10:10:28
[At the temple there is a poem called "lost", carved into the stone. It has three words. but the poet has scratched them out. You can not read "lost" Only feel it. "Memoirs of a GEISHA"
همتون ایشالا خسته نباشید از هری جان یه سوال تخصصی داشتم می خواستم بدونم اگه من نتونم دیگه تو پاتر و پدیا فعالیت نداشته باشم منو اخراج می کنید آخه من امسا کنکور دارم و خیلی برام سخته که شما رو هم برنجونم در ضمن هر وقت هم که کتاب هفت اومد کاملا آماده هستم که کمک کنم مخلص همه وبمسترای عژیژ
پاترو پدیا زیر نظر بارون خون آلوده اما به هر حال شما اگه فعالیت نداشته باشی مسلما کمکی به گروه نمیکنی و کنار گذاشته میشی
در ویرایش ویژگی های فردی گزینه: "همیشه امضای من را در پیامم قرار بده" رو روی بله بزار.
در مورد ثیم ققنوس : البته من اون رو به هم ریختگی نمیدونم و یه ایراد کوچیکه و دلیلش هم به بررسی نیاز داره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران عزیز من یه سئوال فنی داشتم...هر وقت میخوایم پست بزنیم قبلش باید گزینه ی امضا رو فعال کنیم...نمیشه کاری کرد که همیشه فعال باشه؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
1- نمیشه ما هم تو سایت مسابقات سمجو به صورت فعال برگذار کنیم؟ یا یه همچین چیزی؟ و برای تشویق همه هم براش یه رنک بزاریمو ....؟ 2-در ضمن قضیه این شناسه های بسته شده چی میشه و چه جوریاس؟ 3-راستی ما نمیتونیم یه ار اس اس ریدر مثلا مثل سایت دمنتور مال خودمون طراحی کنیم ؟ کسی هست تو سایت که این قابلیتو داشته باشه؟
1-ما دقیقا همین امتحان رو قبلا داشتیم و احتمالا به فکرشم هستیم که باز هم همچین امتحانی داشته باشیم ....این کار به تصمیمات مدیران انجمن بر میگرده
2-قضیش اینه که اگر به مدت نا محدود بسته شده باشند...بسته میمونند!!!...اگر هم به مدت معینی بسته باشند....بعد از طی آن مدت باز میشوند!
3-تونستن که ما همه کاری میتونیم کنیم...مهم اینه که اینکار برای ما چه سودی باید داشته باشه...به هر حال این پشنهاد رو در هیئت مدیران مطرح میکنم
با تشکر
نقل قول:
1.آیا سایت بعد از پایان هری پاتر به کارش ادامه میده؟ 2.یک پیشنهاد برای شکست کد نقل قول یک ...... بزارید.
1-در این مورد بارها صحبت شده و بحث شده..چه در پرسشهای همگانی، چه در تاپیک انجمن و.....به نظر من لازم نیست انها رو تکرار کنیم ولی مطمئنا بعد از کتاب هم جادوگران به کار خودش ادامه میده
2-ممنون مطرح میشه با تشکر نقل قول:
ببخشید دلیل به هم ریختگی صفحه ی لودینگ سایت در تم ققنوس اتیشی چیه؟ اینم عکسش گاهی اوقات صفحه های معمولی هم همینجوری میشن.
والا دلیلشو باید باک بیک بگه نه من!! ممنون از اینکه اطلاع دادید