اون جومالی برمیدارم. ولی چرا باید دو تا بردارم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسام کوچیکه. زیادی که سرعتو پایین نمیاره. این جومالیو برمیدارم چون از عضویتش دراومدم.
در ضمن یه خواهشی داشتم
میخواستم بگم اگه میشه ناظر هم بگیرید. اینطوری اگه جایی بی ناظر بشه یکی از ناظرای قبلی رو جاش بزارید دیگه تا آخر ناظر احتیاج ندارید مگر یک انجمن بزنید که خیلی بعیده و اونم ناظراشو از همین قبلی میکنین.
در ضمن هر یه مدت یک بار یه آزمون بگیرید هر کی قبول شد بشه ناظر. آخه اینطوری دیگه کاربرای تازه وارد از جمله خودم ناظر نمیشن.
ریموس لوپین نوشته: من از اوایل ماه آذر در انتخابات ماهانه رتبه بهترین عضو تازه وارد رو گرفتم. ولی تا الان خبری از رنک من نیست مسئول اینکار کیه؟ اگه مسئول نداره سریعتر رنکمو قرار دهید هر کس میخواد
ریموس جان در حال حاضر این رنک در بالای آواتارتان قرار دارد
یک اخطار دوستانه:خواهشمندم دو تا از عکسای توی امضاتو بردار چنانچه تا فردا شب ساعت ده برداشته نشه خودمون اقدام به برداشته شدنش میکنیم
نقل قول:
ببخشید شما به یک نکته توی این صفحه ی گالری "بوسه ی هری و چو" توجه کردین؟ چرا اینقدر تیره و تاریک! یکی بیاد توی سایت بلانسبت میگه اینجا سایت جادوگران هری پاتر نیست و سایت جامع ته ریشه! یک عسک قشنگ و شارپ خودم درست کردم که هیشکی توش دز هاله ای از ابهام وجود نداره! بفرستم این عسکه رو؟
با اینکه میدونم این پست کمی سرکاریه ولی جواب میدم این عکسی که میبینی بهترین کیفیت عکسیه که توی نت منتشر شده،حالا اگر به لطف هنر دوستان در فتوشاپ کمی روشنتر شده بحث یه چیزی دیگست به هر حال ما از تایید عکسهای تکراری خودداری میکنیم
با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/9/9 21:56:41
سلام خدمت مدیران گرام! از سمندر اباد گرفته تا بند گردن خرام. ببخشید شما به یک نکته توی این صفحه ی گالری "بوسه ی هری و چو" توجه کردین؟ چرا اینقدر تیره و تاریک! یکی بیاد توی سایت بلانسبت میگه اینجا سایت جادوگران هری پاتر نیست و سایت جامع ته ریشه! یک عسک قشنگ و شارپ خودم درست کردم که هیشکی توش دز هاله ای از ابهام وجود نداره! بفرستم این عسکه رو؟
سوال: تاریخ میتینگ بعدی سایت کی هستش بعد یه سوال دیگه اینکه شما افرادی رو که سابقه ی شرارت دارن مثلخودم راه میدید یا نه؟؟
میتینگ رسمی و بعدی سایت جشن سه سالگی و تولد سه سالگی سایت جادوگران هست که حدود اوایل دیه و زمان دقیق و چگونگیش بعدا اعلام میشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/9/9 10:42:50
[At the temple there is a poem called "lost", carved into the stone. It has three words. but the poet has scratched them out. You can not read "lost" Only feel it. "Memoirs of a GEISHA"
سپهر نوشته: یه سوال ارزشی ثیم یعنی چی معادل انگلیسیش چیه چرا با ث مینویسن؟
نقل قول:
خ منم با دیدن پست پایینی عقده های جوونیم یادم اومد. اصولا شما چرا به Theme "ثیم" میگین توی سایت؟ به نظر شما استفاده از کلمه ی " تم " قشنگتر نیست؟ و همه بیشتر با "تم" یا "قالب" مانوس تر نیستن؟ خوب توی قسمت انتخاب تم سایت، نوشته ثیم(الگو). همه گمراه میشن به خدا! (راستی اینجا فرهنگستانه؟)
نمیدونم شما چقدر با تلفظ های کلمات انگلیسی آشنایی دارید themeاصل این کلمست که th در زبان انگلیسی طوری تلفظ میشه که زبان بین دو دندان جلویی قرار میگیرد و صدایی بین ((سین)) و ((ت)) میدهد....همین الگو برای حرف ((ث)) در زبان عربی نیز استفاده میشود..در نتیجه نزدیکترین حرفی که برای th وجود دارد((ث)) میباشد
در مور دآموزش هم مسئله اینه که انسان باید همواره در حال اموختن باشه وخیلی از آموزشها از محیط اطراف به دست میاید با اینکه روشون نوشته نشده کلاس درس
نقل قول:
یه انتقاد فنی ! شما تا حالا متوجه تاریخ عضویت مک بون نشدید؟ انگار نفر اول من بودم ! زذه سال 1348 اگه میشه منم بکنید 1367
بارها گفتیم که این تاریخ بیشتر جنبه تزئینی داره !! در نتیجه بهتره زیاد بهش توجه نکنید ولی ایکاش دوستانی که این تاریخ ر ووارد میکردن کمی بیشتر توجه میکردند با تشکر
آخ منم با دیدن پست پایینی عقده های جوونیم یادم اومد. اصولا شما چرا به Theme "ثیم" میگین توی سایت؟ به نظر شما استفاده از کلمه ی " تم " قشنگتر نیست؟ و همه بیشتر با "تم" یا "قالب" مانوس تر نیستن؟ خوب توی قسمت انتخاب تم سایت، نوشته ثیم(الگو). همه گمراه میشن به خدا! (راستی اینجا فرهنگستانه؟)
یه سوال ارزشی ثیم یعنی چی معادل انگلیسیش چیه چرا با ث مینویسن؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[At the temple there is a poem called "lost", carved into the stone. It has three words. but the poet has scratched them out. You can not read "lost" Only feel it. "Memoirs of a GEISHA"