جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

42 کاربر(ها) آنلاین هستند (31 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
41
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 10 آذر 1385 00:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من یه عکسی فرستادم و یک نفر دیگه همون عکس فرستاده در صورتی که برای من تایید شده بود حالا برای اون هم تایید شده چطور چنین چیزی ممکنه ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاشکی یه روز باهم سوار قایق می شدیم
دور از نگاه ادما هردوتا عاشق میشدیم
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1385 22:49
نمایش جزئیات
آفلاین
بارون عزیز(لرد ولدمورت سابق):

من 3 تا عکس دارم

2 تاش آرم محفل و الف داله

اون جومالی برمیدارم. ولی چرا باید دو تا بردارم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسام کوچیکه. زیادی که سرعتو پایین نمیاره. این جومالیو برمیدارم چون از عضویتش دراومدم.




در ضمن یه خواهشی داشتم

میخواستم بگم اگه میشه ناظر هم بگیرید. اینطوری اگه جایی بی ناظر بشه یکی از ناظرای قبلی رو جاش بزارید دیگه تا آخر ناظر احتیاج ندارید مگر یک انجمن بزنید که خیلی بعیده و اونم ناظراشو از همین قبلی میکنین.


در ضمن هر یه مدت یک بار یه آزمون بگیرید هر کی قبول شد بشه ناظر. آخه اینطوری دیگه کاربرای تازه وارد از جمله خودم ناظر نمیشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1385/9/9 23:12:29
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1385 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین
خب با سلام
همه خوبین؟امیدوارم سرما نخورده باشین!

نقل قول:

ریموس لوپین نوشته:
من از اوایل ماه آذر در انتخابات ماهانه رتبه بهترین عضو تازه وارد رو گرفتم. ولی تا الان خبری از رنک من نیست
مسئول اینکار کیه؟ اگه مسئول نداره سریعتر رنکمو قرار دهید هر کس میخواد


ریموس جان در حال حاضر این رنک در بالای آواتارتان قرار دارد

یک اخطار دوستانه:خواهشمندم دو تا از عکسای توی امضاتو بردار چنانچه تا فردا شب ساعت ده برداشته نشه خودمون اقدام به برداشته شدنش میکنیم


نقل قول:

ببخشید شما به یک نکته توی این صفحه ی گالری "بوسه ی هری و چو" توجه کردین؟
چرا اینقدر تیره و تاریک!
یکی بیاد توی سایت بلانسبت میگه اینجا سایت جادوگران هری پاتر نیست و سایت جامع ته ریشه!
یک عسک قشنگ و شارپ خودم درست کردم که هیشکی توش دز هاله ای از ابهام وجود نداره!
بفرستم این عسکه رو؟

با اینکه میدونم این پست کمی سرکاریه ولی جواب میدم
این عکسی که میبینی بهترین کیفیت عکسیه که توی نت منتشر شده،حالا اگر به لطف هنر دوستان در فتوشاپ کمی روشنتر شده بحث یه چیزی دیگست
به هر حال ما از تایید عکسهای تکراری خودداری میکنیم

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/9/9 21:56:41
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1385 19:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت مدیران گرام!
از سمندر اباد گرفته تا بند گردن خرام.
ببخشید شما به یک نکته توی این صفحه ی گالری "بوسه ی هری و چو" توجه کردین؟
چرا اینقدر تیره و تاریک!
یکی بیاد توی سایت بلانسبت میگه اینجا سایت جادوگران هری پاتر نیست و سایت جامع ته ریشه!
یک عسک قشنگ و شارپ خودم درست کردم که هیشکی توش دز هاله ای از ابهام وجود نداره!
بفرستم این عسکه رو؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک شب بر بارگاه غم خواب?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1385 17:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت مدیران

من از اوایل ماه آذر در انتخابات ماهانه رتبه بهترین عضو تازه وارد رو گرفتم. ولی تا الان خبری از رنک من نیست


مسئول اینکار کیه؟ اگه مسئول نداره سریعتر رنکمو قرار دهید هر کس میخواد


مردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 8 آذر 1385 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سوال: تاریخ میتینگ بعدی سایت کی هستش بعد یه سوال دیگه اینکه شما افرادی رو که سابقه ی شرارت دارن مثلخودم راه میدید یا نه؟؟


میتینگ رسمی و بعدی سایت جشن سه سالگی و تولد سه سالگی سایت جادوگران هست که حدود اوایل دیه و زمان دقیق و چگونگیش بعدا اعلام میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/9/9 10:42:50
[At the temple there is a poem called "lost", carved into the stone.
It has three words.
but the poet has scratched them out.
You can not read "lost" Only feel it. "Memoirs of a GEISHA"
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 8 آذر 1385 22:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

نقل قول:

سپهر نوشته:
یه سوال ارزشی ثیم یعنی چی معادل انگلیسیش چیه چرا با ث مینویسن؟


نقل قول:

خ منم با دیدن پست پایینی عقده های جوونیم یادم اومد.
اصولا شما چرا به Theme "ثیم" میگین توی سایت؟
به نظر شما استفاده از کلمه ی " تم " قشنگتر نیست؟
و همه بیشتر با "تم" یا "قالب" مانوس تر نیستن؟
خوب توی قسمت انتخاب تم سایت، نوشته ثیم(الگو).
همه گمراه میشن به خدا! (راستی اینجا فرهنگستانه؟)


نمیدونم شما چقدر با تلفظ های کلمات انگلیسی آشنایی دارید
themeاصل این کلمست که th در زبان انگلیسی طوری تلفظ میشه که زبان بین دو دندان جلویی قرار میگیرد و صدایی بین ((سین)) و ((ت)) میدهد....همین الگو برای حرف ((ث)) در زبان عربی نیز استفاده میشود..در نتیجه نزدیکترین حرفی که برای th وجود دارد((ث)) میباشد

در مور دآموزش هم مسئله اینه که انسان باید همواره در حال اموختن باشه وخیلی از آموزشها از محیط اطراف به دست میاید با اینکه روشون نوشته نشده کلاس درس

نقل قول:

یه انتقاد فنی !
شما تا حالا متوجه تاریخ عضویت مک بون نشدید؟
انگار نفر اول من بودم !
زذه سال 1348
اگه میشه منم بکنید 1367

بارها گفتیم که این تاریخ بیشتر جنبه تزئینی داره !!
در نتیجه بهتره زیاد بهش توجه نکنید ولی ایکاش دوستانی که این تاریخ ر ووارد میکردن کمی بیشتر توجه میکردند
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 8 آذر 1385 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
یه انتقاد فنی !
شما تا حالا متوجه تاریخ عضویت مک بون نشدید؟
انگار نفر اول من بودم !
زذه سال 1348
اگه میشه منم بکنید 1367

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 8 آذر 1385 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
آخ منم با دیدن پست پایینی عقده های جوونیم یادم اومد.
اصولا شما چرا به Theme "ثیم" میگین توی سایت؟
به نظر شما استفاده از کلمه ی " تم " قشنگتر نیست؟
و همه بیشتر با "تم" یا "قالب" مانوس تر نیستن؟
خوب توی قسمت انتخاب تم سایت، نوشته ثیم(الگو).
همه گمراه میشن به خدا! (راستی اینجا فرهنگستانه؟)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 8 آذر 1385 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
یه سوال ارزشی ثیم یعنی چی معادل انگلیسیش چیه چرا با ث مینویسن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[At the temple there is a poem called "lost", carved into the stone.
It has three words.
but the poet has scratched them out.
You can not read "lost" Only feel it. "Memoirs of a GEISHA"