جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 آذر 1385 10:38
نمایش جزئیات
آفلاین
توي user menu براي من عدد 2 ي قرمز رنگ گذاشته ولي وقتي روش كليك مي كنم در صفحه ي Private Messages
نوشته كه هيچ نامه اي نداريد. و من مي دونم كه دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 آذر 1385 10:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

تئودور ناتر نوشته:
سلام و عرض ادب خدمت مديران زحمت كش
من يه داستان دارم كه هم طنز هست هم شخصيتهاي كتاب رو جاشون رو عوض كردم و كلا يه جورايي همون كتابها هست فقط طنزش كردم آيا بفرستم رو سايت قرار ميگيره


سلام دوست عزيز
داستانت رو اصلاح و اديت نهايي كن و بفرستش تا ببينم چي هست و طنزش چي هست. البته بايد حوصله كني تا بخونمش و اين ممكنه چند روزي طول بكشه چون حسابي سرم شلوغه. اگر مناسب بود مي‌زارمش روي سايت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 آذر 1385 10:10
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بارون خون آلود نوشته:
سلام
همه خوبین؟
نقل قول:

آرتور ویزلی نوشته:
هري جان فكر نميكني اجازه ندادن براي گذاشتن تبليغ در امضا نقض حقوق كاربران باشد؟
مگه يه تبليغ توي امضا چه ضرري به شما مي زنه؟

ببین آرتور جان
همونطور که میبینی این سایت فقط بر اساس علاقه بچه ها بنا شده
سه سال هست که این سایت سر و پاست... هیچ اسپانسر و منبع درامد خاصی نداره و از جایی بودجه نمیگیره

به تازگی هم بر روی سرور اختصاصی رفتیم((در واقع مجبور شدیم)) و ماهیانه مقدار بسیار زیادی خرج این سرور اختصاصی میشه...در نتیجه مجبور شدیم تبلیغات رو بر روی سایت قرار بدیم......مانند گوگل ادز

اگر قرار باشه از این به بعد سایت منبع درامدی داشته باشه فقط تبلیغات راه اصولیشه....از اونجایی که این سایت روزانه بازدید کننده های بسیاری داره.... محل مناسبی هست برای تبلیغات

دور از انصافه که سایت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنه و عده ای به صورت رایگان توی این سایت تبلیغات کنند اونم تبلیغات سایتهای غیر هری پاتری....تبلیغات هری پاتری آزاد هست و مشکلی نداره

با تشکر


خوب سايت مي تواند از راههاي ديگري هم كسب درآمد كند
مثل احداث فروشگاه و ...
فكر هم نمي كنم هيچ درآمدي نداشته باشيد.مگه www.d.jadoogaran.org ماله مديراي اين سايت نيست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 آذر 1385 01:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و عرض ادب خدمت مديران زحمت كش
من يه داستان دارم كه هم طنز هست هم شخصيتهاي كتاب رو جاشون رو عوض كردم و كلا يه جورايي همون كتابها هست فقط طنزش كردم آيا بفرستم رو سايت قرار ميگيره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 آذر 1385 13:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
همه خوبین؟

نقل قول:

من از دیروز تا الان نمی تونم نه آواتورم رو عوض کنم نه می تونم ورود اتوماتیک داشته باشم ، ممنون میشم مشکلم رو رفع کنید

به احتمال زیاد مشکل از جانب خودتونه
کوکیها رو پاک کنید...کش دستگاهتونو خالی کنید و اگر فایر والی دارید اونو خاموش کنید...مطمئنا جواب رو میگیرید

نقل قول:

آرتور ویزلی نوشته:
هري جان فكر نميكني اجازه ندادن براي گذاشتن تبليغ در امضا نقض حقوق كاربران باشد؟
مگه يه تبليغ توي امضا چه ضرري به شما مي زنه؟

ببین آرتور جان
همونطور که میبینی این سایت فقط بر اساس علاقه بچه ها بنا شده
سه سال هست که این سایت سر و پاست... هیچ اسپانسر و منبع درامد خاصی نداره و از جایی بودجه نمیگیره

به تازگی هم بر روی سرور اختصاصی رفتیم((در واقع مجبور شدیم)) و ماهیانه مقدار بسیار زیادی خرج این سرور اختصاصی میشه...در نتیجه مجبور شدیم تبلیغات رو بر روی سایت قرار بدیم......مانند گوگل ادز

اگر قرار باشه از این به بعد سایت منبع درامدی داشته باشه فقط تبلیغات راه اصولیشه....از اونجایی که این سایت روزانه بازدید کننده های بسیاری داره.... محل مناسبی هست برای تبلیغات

دور از انصافه که سایت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنه و عده ای به صورت رایگان توی این سایت تبلیغات کنند اونم تبلیغات سایتهای غیر هری پاتری....تبلیغات هری پاتری آزاد هست و مشکلی نداره

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/9/25 14:09:25
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 آذر 1385 10:56
نمایش جزئیات
آفلاین
هري جان فكر نميكني اجازه ندادن براي گذاشتن تبليغ در امضا نقض حقوق كاربران باشد؟
مگه يه تبليغ توي امضا چه ضرري به شما مي زنه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 آذر 1385 10:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به تک تک مدیران زحمتکش و عزیز

اهم ، من از دیروز تا الان نمی تونم نه آواتورم رو عوض کنم نه می تونم ورود اتوماتیک داشته باشم ، ممنون میشم مشکلم رو رفع کنید .

در ادامه هم میخواستم بگم این سایت تبدیل به یک جامعه مجازی شده از تمام وب مستران و مدیران و ناظران که برای ارتقاء سطح کیفی این سایت فعالیت می کنن متشکرم و آرزوی سلامتی روز افزون برای تک تکشون می کنم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/9/25 10:46:06
تصویر تغییر اندازه داده شده










[b][size=med
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 22 آذر 1385 19:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

میخواستم بدونم اگه کسی برای سایت عکس بفرسته به تعدادارسال هایش اضافه میشود؟(یا همون پیام ها)
ممنون


نخیر اضافه نمیشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/9/22 22:35:23
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 22 آذر 1385 00:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بارون عزيز نوشته :

به سیریوس:باید شرح نظر سنجی رو بنویسی تا نظر سنجی توی تاپیک قرار بگیره‌


بارون جان
گفتم كه مشكل حل شدش

مشكل از قهرمان بازي زوپس بود كه ثابت كرد هنوز هم قهرمانه
فكر كنم اون موقعي كه من سعي ميكردم يكم مشكل پيدا كرده بود
چون چند ساعت بعد بدون مشكل قرار دادمش نظر سنجي رو

همون طوري كه گفتم اولش ميزد "ديتا بيس با موفقيت تغيير كرد " يا يك همچين چيزي
ولي نظر سنجي در سايت قرار نميگرفت كه الان خوشبختانه درست شد


با تشكر

سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 20 آذر 1385 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بيگانه نوشته:
شرمنده كه گير دادم ولي اين چندمين باره كه با سيستم هاي مختلف وارد سايت مي شم و بدون لاگ اوت كردن خارج مي شم. و ناگهان با موجي از پاپ آپ ها مواجه مي شم.
مي دونم نبايد بدون لاگ اوت خارج بشم ولي اتفاقي بود. اين مسئله رو شما ايجاد كرديد يا من بدشانس ام!؟


دوست عزيز
اين مشكلي كه نوشتي ربطي به سايت نداره. به اين مي‌گن بوت شدن. يكي داره تو رو بوت مي‌كنه (هك مي‌كنه) و راهش نصب يك نرم افزار امنيتي قوي هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده