تئودور ناتر نوشته: سلام و عرض ادب خدمت مديران زحمت كش من يه داستان دارم كه هم طنز هست هم شخصيتهاي كتاب رو جاشون رو عوض كردم و كلا يه جورايي همون كتابها هست فقط طنزش كردم آيا بفرستم رو سايت قرار ميگيره
سلام دوست عزيز داستانت رو اصلاح و اديت نهايي كن و بفرستش تا ببينم چي هست و طنزش چي هست. البته بايد حوصله كني تا بخونمش و اين ممكنه چند روزي طول بكشه چون حسابي سرم شلوغه. اگر مناسب بود ميزارمش روي سايت.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
آرتور ویزلی نوشته: هري جان فكر نميكني اجازه ندادن براي گذاشتن تبليغ در امضا نقض حقوق كاربران باشد؟ مگه يه تبليغ توي امضا چه ضرري به شما مي زنه؟
ببین آرتور جان همونطور که میبینی این سایت فقط بر اساس علاقه بچه ها بنا شده سه سال هست که این سایت سر و پاست... هیچ اسپانسر و منبع درامد خاصی نداره و از جایی بودجه نمیگیره
به تازگی هم بر روی سرور اختصاصی رفتیم((در واقع مجبور شدیم)) و ماهیانه مقدار بسیار زیادی خرج این سرور اختصاصی میشه...در نتیجه مجبور شدیم تبلیغات رو بر روی سایت قرار بدیم......مانند گوگل ادز
اگر قرار باشه از این به بعد سایت منبع درامدی داشته باشه فقط تبلیغات راه اصولیشه....از اونجایی که این سایت روزانه بازدید کننده های بسیاری داره.... محل مناسبی هست برای تبلیغات
دور از انصافه که سایت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنه و عده ای به صورت رایگان توی این سایت تبلیغات کنند اونم تبلیغات سایتهای غیر هری پاتری....تبلیغات هری پاتری آزاد هست و مشکلی نداره
با تشکر
خوب سايت مي تواند از راههاي ديگري هم كسب درآمد كند مثل احداث فروشگاه و ... فكر هم نمي كنم هيچ درآمدي نداشته باشيد.مگه www.d.jadoogaran.org ماله مديراي اين سايت نيست؟
سلام و عرض ادب خدمت مديران زحمت كش من يه داستان دارم كه هم طنز هست هم شخصيتهاي كتاب رو جاشون رو عوض كردم و كلا يه جورايي همون كتابها هست فقط طنزش كردم آيا بفرستم رو سايت قرار ميگيره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم... جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
من از دیروز تا الان نمی تونم نه آواتورم رو عوض کنم نه می تونم ورود اتوماتیک داشته باشم ، ممنون میشم مشکلم رو رفع کنید
به احتمال زیاد مشکل از جانب خودتونه کوکیها رو پاک کنید...کش دستگاهتونو خالی کنید و اگر فایر والی دارید اونو خاموش کنید...مطمئنا جواب رو میگیرید
نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته: هري جان فكر نميكني اجازه ندادن براي گذاشتن تبليغ در امضا نقض حقوق كاربران باشد؟ مگه يه تبليغ توي امضا چه ضرري به شما مي زنه؟
ببین آرتور جان همونطور که میبینی این سایت فقط بر اساس علاقه بچه ها بنا شده سه سال هست که این سایت سر و پاست... هیچ اسپانسر و منبع درامد خاصی نداره و از جایی بودجه نمیگیره
به تازگی هم بر روی سرور اختصاصی رفتیم((در واقع مجبور شدیم)) و ماهیانه مقدار بسیار زیادی خرج این سرور اختصاصی میشه...در نتیجه مجبور شدیم تبلیغات رو بر روی سایت قرار بدیم......مانند گوگل ادز
اگر قرار باشه از این به بعد سایت منبع درامدی داشته باشه فقط تبلیغات راه اصولیشه....از اونجایی که این سایت روزانه بازدید کننده های بسیاری داره.... محل مناسبی هست برای تبلیغات
دور از انصافه که سایت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنه و عده ای به صورت رایگان توی این سایت تبلیغات کنند اونم تبلیغات سایتهای غیر هری پاتری....تبلیغات هری پاتری آزاد هست و مشکلی نداره
با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/9/25 14:09:25
اهم ، من از دیروز تا الان نمی تونم نه آواتورم رو عوض کنم نه می تونم ورود اتوماتیک داشته باشم ، ممنون میشم مشکلم رو رفع کنید .
در ادامه هم میخواستم بگم این سایت تبدیل به یک جامعه مجازی شده از تمام وب مستران و مدیران و ناظران که برای ارتقاء سطح کیفی این سایت فعالیت می کنن متشکرم و آرزوی سلامتی روز افزون برای تک تکشون می کنم .
به سیریوس:باید شرح نظر سنجی رو بنویسی تا نظر سنجی توی تاپیک قرار بگیره
بارون جان گفتم كه مشكل حل شدش
مشكل از قهرمان بازي زوپس بود كه ثابت كرد هنوز هم قهرمانه فكر كنم اون موقعي كه من سعي ميكردم يكم مشكل پيدا كرده بود چون چند ساعت بعد بدون مشكل قرار دادمش نظر سنجي رو
همون طوري كه گفتم اولش ميزد "ديتا بيس با موفقيت تغيير كرد " يا يك همچين چيزي ولي نظر سنجي در سايت قرار نميگرفت كه الان خوشبختانه درست شد
با تشكر
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
بيگانه نوشته: شرمنده كه گير دادم ولي اين چندمين باره كه با سيستم هاي مختلف وارد سايت مي شم و بدون لاگ اوت كردن خارج مي شم. و ناگهان با موجي از پاپ آپ ها مواجه مي شم. مي دونم نبايد بدون لاگ اوت خارج بشم ولي اتفاقي بود. اين مسئله رو شما ايجاد كرديد يا من بدشانس ام!؟
دوست عزيز اين مشكلي كه نوشتي ربطي به سايت نداره. به اين ميگن بوت شدن. يكي داره تو رو بوت ميكنه (هك ميكنه) و راهش نصب يك نرم افزار امنيتي قوي هست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy