جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 فروردین 1388 18:55
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه اون موقع علم هنوز اون قدر پیشرفت نکرده بود!
شاید هنوز نمی تونستن نقاشی متحرک بکشن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لی لی اسنیپ در 1388/1/11 18:57:54
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 فروردین 1388 08:20
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه اصلن دوربین نبود که بخوان از اون بنده خداها عکس بگیرند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگي بي عشق مرگ است. مرگ بر اين زندگي .زنده با?
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 10 فروردین 1388 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من با کینگزلی کاملا موافقم.اون زمان هیچ دوربینی نبوده.علاوه بر این شاید مدیری بعد از اونا تصمیم داشته که عکس در تابلو بگذارد.شاید اون موقع همچین چیزی به فکر کسی نرسیده باشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 10 فروردین 1388 12:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اون موقع هنوز جادوگرها توانايی گرفتن عكس رو نداشتن. اون موقع هنوز در جامعه ی جادوگران دوربين اختراع نشده بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 7 فروردین 1386 10:54
نمایش جزئیات
آفلاین
اين بحثي كه ما ميكنيم ماله چندين هزار سال پيشه شايد تكنولوژي كه چه عرض كنم شايد ورد مربوط يا دوربين مخصوص به اين كار ساخته نشده بوده

بلاخره جادوگران هم پيشرفت ميكنن در جا كه نميزنند شايد اون موقع همچيم چيزي وجود نداشته تقريبا اين سوال مثله اينه كه بگيم چرا كوروش كبير عكسي از خودش نگرفته

در كل به نظر من دليل منطقي اين موضوع همين بوده.

چون وقتي در مورد تاريخ تاسيس هاگوارتز صحبت ميشه حتي در كتاب اشاره به زمانهاي خيلي خيلي دور بوده ميتونيد به كتاب تالار اسرار جايي كه مك گونگال داره در مورد تاريخچه تالار حرف مينزه اين مسئله رو ببينيد.

اين تاپيك قفل و به زودي جمع بندي ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دادلي دورسلي در 1386/1/7 10:59:01
در دنيا تنها يك چيز از دست خز شدن رهايي يافت و ان نيز خوردن و اشاميدن است .
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 اسفند 1385 17:27
نمایش جزئیات
آفلاین
يعني اگه ميخواستن تابلوشون اونجا باشه نم يتونستن يه تابلو درست كنن ؟
تابلو نداشتن نمي شه نمي خواستن كه بزارن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پنهان شده ام

پشت ابر چشمهايم...

باران در اتاق من است...

خالي هاي اتاقم را

از تصوير زنده ي نامش پر مي كن
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 اسفند 1385 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم سوال جالبیه ولی به نظر من عاقلانه ترین جوابی که داده شد همونه که همه ی مدیران هاگوارتز که تابلو نداشتن که!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوشیزه اسنیپ اینجا .دوشیزه اسنیپ اونجا .دوشیزه اسنیپ همه جا.
پس پاتر حواست به خودت باشه!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 اسفند 1385 17:18
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي گم به خاطر اين بوده كه اون موقع ها اين رسم مرسوم نبوده . چهار بنيانگذار يادگاري هاي مخصوص خودشون رو گذاشتن بعد بقيه ي مدير ها موندن چي كار كنيم مام موندگار شيم عكساشون رو گذاشتن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پنهان شده ام

پشت ابر چشمهايم...

باران در اتاق من است...

خالي هاي اتاقم را

از تصوير زنده ي نامش پر مي كن
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 اسفند 1385 10:24
نمایش جزئیات
آفلاین
توجه شما را به یک نکته جلب می کنم:
هدف از گذاشتن تابلو در اتاق مدیر چیست؟
اگر فرض کنیم هدف زنده نگه داشتن یاد مدیران پیشین هاگوارتز بوده پس چهار مدیر اصلی با چهار نشانی که برای گروه خود دارند هیچ احتیاجی به تابلو ندارند.چرا که هر لحظه با دیدن این نشانها به یاد آنها می افتیم.پس چه یادبودی بهتر از این نشانها می توان یافت؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
DRACO DORMIENS NUNQUAM TITILANDUS
هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 اسفند 1385 05:16
نمایش جزئیات
آفلاین
منم با لارتن موافقم.
هیچ جا گفته نشده که تابلوی همه مدیران قبلی تو هاگوارتزه.
پس معلوم میشه که از یه زمانی این کار مرسوم شده.
دلیلش هم معلومه دیگه . مشورت مدیر جدید با مدیران قبلی که با تجربه بودن و یه سری مسائل خاص رو میدونستن که مدیر جدید باید در جریان قرار میگرفته.
تازه این همه سال از زمان چهار موسس میگذره.
قرار نیست که همه تابلوهای مدیرا توی دفتر باشه.
اصلا شاید تابلوهای اونا تو موزه جادوگران نگه داری میشه.
هری هم میره بازدید موزه و اونجا مثلا از گریفندور در مورد طلسم باستانی میپرسه که مادرش برای نجات هری استفاده کرده.
با اطلاعاتی که از تابلوی مثلا گریفندور میگیره ، در جنگ با ولدمورت با آگاهی بیشتری میجنگه و میتونه جلوی ولدمورت دووم بیاره و زنده بمونه.

چی شد. عجب شیر تو شیری شد ..........

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده