جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

36 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 6 خرداد 1386 18:48
نمایش جزئیات
آفلاین
کوییرل عزیز
شما پستی توی تاپیک نحوه برخورد زدید و من یه انتقاد از شما دارم.امیدوارم به دید دیگه ای نگاش نکنید.

قرار نیست هر کس پستی توی این تاپیک بزنه که بی ریط باشه و یا بحث رو به جاهای مسخره بکشونه شناسه ش بلاک بشه...
این توی کدوم قانون سایت ذکر شده؟
شما توی مورد 5 گفتید عدالت!
خب به نظر من شما در مورد این افراد عدالت رو رعایت نکردید.
ابتدا باید تذکر داده بشه و بعد شناسه هاشون بسته بشه.
همچنین امیدوارم این افراد رو به دلایل شخصی بلاک نکرده باشید.
در مورد اینکه می گید فقط در مورد رول صحبت کنید.متاسفانه توی این سایت فقط به تعداد پست و اسم نگاه میشه و یه سری افراد به قول شما هستن که فکر می کنن بهترین نویسنده های سایت هستن. من به شخصه اگه بیام صد خط پست بنویسم کسی بهش نگاه نمی کنه و منو توی بحث شرکت نمی ده اما اگه یکی از این اعضا بیاد یه خط پست بزنه تا یه ماه سر همون یه خطش جدل و جداله.چون اعضا حرف اونو قبول دارن و به پست های اعضای تازه وارد نگاه هم نمی کنن.من نمی دونم با این وضعیت چطور انتظار دارید بحث ها عادلانه باشه.
با تشکر
کورن اسمیت

مطمئنی پستهایه اون انجمن رو کامل خوندی؟بنظرتون این حرفها توهین به مدیرت سایت و حتی خود شما نیست!؟ فکر میکنم دلایل من برای بستن این شناسه ها کافی بوده.لطف کنید قوانین سایت رو یه بار دیگه مطالعه کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/6 20:02:11
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 6 خرداد 1386 12:40
نمایش جزئیات
آفلاین
برای صدمین بار!

بابا به خدا من نمیتونم عکس بذارم، یعنی بعضی وقتا میتونم بعضی وقتها هم نمیتونم! حالا هی بیاین برای من عکس بذارین! اینکه شما میتونین دلیل نمیشه که منم بتونم! حالا من کیو باید ببینم!!


پ.ن. این امضای من در اصل شامل دو تا عکسه، هردو هم همزمان گذاشته شده، ولی فقط یکیش میاد!!!

عکس شما به این دلیل نمیاد چون اصلا همچین عکسی در این آدرس وجود نداره.

http://godfathers2.persiangig.com/image/order%20new/Cho.jpg



ولی این عکس تا یه مدت پیش که من میذاشتمش میومد! دقیقا همین عکسو میذاشتم با همین آدرس!

حالا خوب این عکس مشکل نداره...من دایم تو کارگاه مشکل دارم عکسم کلا دیده نمیشه....!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/6 12:48:32
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/3/6 17:15:43
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 5 خرداد 1386 16:39
نمایش جزئیات
آفلاین
موناليزاي عزيز به خاطر يك اشتباه من اون عكس پاك شد و هر تلاشي كه كردم افاقه نكرد . لطفا يك بار ديگه اينكار را بكنيد . خيلي ممنون . ببخشيد كه پاك شد .

ویرایش مونالیزا
خواهش میکنم، بازم اضافه کردم قابلی نداشت، 5 تومن وشد
اشكالي نوداره جييييييگر . بيا اين 5 تومن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونالیزا در 1386/3/5 17:00:05
ویرایش شده توسط نيوت اسكمندر در 1386/3/5 22:35:56
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 5 خرداد 1386 12:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور کوئیرل . اون آرمی که توش نوشته :
من کتاب هفتم را افشا نمی کنم
را چگونه می توانیم در امضایمان قرار دهیم ؟؟؟ شما می توانید این کار را بکنید ؟؟؟ اگر این کار را بکنید ممنون می شوم .

----
ویرایش مونالیزا:
عکس را در امضات به همراه لینک تاپیک قرار دادم،

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونالیزا در 1386/3/5 13:05:53
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 5 خرداد 1386 10:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نوشته بودید برای جلوگیری از افشای کتاب 7 میخواید ناظرا رو بیشتر کنید.
من به دلیل شرایت کاری (هاستینگ) توی تابستون مدت 16 ساعت در روز آنلاینم.
اگه ناظر فعال خواستید هستم!!

___________________________________
در ضمن یه نگا به این امضا بندازید:
http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=23131

این امضا از نظر من مشکلی نداره.
برای نظارت وقت نسبت به مسئولیت اهمیت زیادی نداره برای یاد آوری اضاف میکنم که نظارت درخواستی نیست پس لطفا به هیچ عنوان درخواست ندید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1386/3/5 10:36:37
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/5 13:40:22
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 خرداد 1386 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
میخواستم ببینم این شناسه دکتر حمید رو نمیخواهید باز کنید یا اصلا بگید چرا بستیدش؟
و در مورد طراحی پوستر میخواستم بدونم طراحی باید مفهوم داشته باشه بیشتر یا زیبایی فقط مهمه؟

شناسه وقتی بسته میشه دلیلی نداره بازم بشه.
در مورد مسابقه طراحی، مهمترین موضوع فقط مفهومه و زیبایش خیلی اهمیتی نداره البته اگه بصورت دستی کار بشه امتیاز بیشتری داره تا مونتاز با کامپیوتر.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/4 22:47:42
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 خرداد 1386 18:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من یوزر بار ْبرای جلوگیری از افشا سازی کتاب هفتم به ما ملحق شویدْ رو در امضای خود قرار دادم.
ولی به شکا عکس نمیاد.
چه طور میشه درستش کرد؟

چون داخل کد قرار داده بودی.درست شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/4 18:09:44
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 خرداد 1386 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اون طوری که من مطلع شدم قراره برای حفظ اسرار اول دو هفته به همه وقت داده بشه تا اونائی که میخوان نسخه ی انگلیسیشو بخونن تموم کنن وهم ترجمه ها شروع بشه . یعنی کتاب دیجیتال فارسی فکر کنم یه ماهی طول بکشه .
فعلا ...
یا علی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«قیصر»
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 خرداد 1386 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
کسی نمی آد ساعت سه و نیم بریم شهرکتاب؟ آفای نیلی شما که می خوای کتاب رو ترجمه کنی نمی آی سر ساعت بگیزری؟


هووم برای قضیه شهر کتاب که فعلا هیچ برنامه خاصی تعیید نشده!
دوم اینکه کی گفته قراره کتاب هفتم توسط آقای نیلی و یا سایت ترجمه بشه؟؟

سوم اینکه فکر میکنم کتاب انگلیسی مجانیش بعد از انتشار بروی اینترنت به صورت دیجیتالی میاد و خرج کردن پول اضافیه

چهارم اینکه شهر کتاب داره کتاب رو 24 جولای در ساعت سه و نیم میده یعنی 3 روز بعد از انتشار که فکر کنم تا اون موقع کلی نسخه دیجیتالی کتاب روی اینترنت پر شدد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M

وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 خرداد 1386 14:07
نمایش جزئیات
آفلاین
کسی نمی آد ساعت سه و نیم بریم شهرکتاب؟ آفای نیلی شما که می خوای کتاب رو ترجمه کنی نمی آی سر ساعت بگیزری؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده