کوییرل عزیز شما پستی توی تاپیک نحوه برخورد زدید و من یه انتقاد از شما دارم.امیدوارم به دید دیگه ای نگاش نکنید.
قرار نیست هر کس پستی توی این تاپیک بزنه که بی ریط باشه و یا بحث رو به جاهای مسخره بکشونه شناسه ش بلاک بشه... این توی کدوم قانون سایت ذکر شده؟ شما توی مورد 5 گفتید عدالت! خب به نظر من شما در مورد این افراد عدالت رو رعایت نکردید. ابتدا باید تذکر داده بشه و بعد شناسه هاشون بسته بشه. همچنین امیدوارم این افراد رو به دلایل شخصی بلاک نکرده باشید. در مورد اینکه می گید فقط در مورد رول صحبت کنید.متاسفانه توی این سایت فقط به تعداد پست و اسم نگاه میشه و یه سری افراد به قول شما هستن که فکر می کنن بهترین نویسنده های سایت هستن. من به شخصه اگه بیام صد خط پست بنویسم کسی بهش نگاه نمی کنه و منو توی بحث شرکت نمی ده اما اگه یکی از این اعضا بیاد یه خط پست بزنه تا یه ماه سر همون یه خطش جدل و جداله.چون اعضا حرف اونو قبول دارن و به پست های اعضای تازه وارد نگاه هم نمی کنن.من نمی دونم با این وضعیت چطور انتظار دارید بحث ها عادلانه باشه. با تشکر کورن اسمیت
مطمئنی پستهایه اون انجمن رو کامل خوندی؟بنظرتون این حرفها توهین به مدیرت سایت و حتی خود شما نیست!؟ فکر میکنم دلایل من برای بستن این شناسه ها کافی بوده.لطف کنید قوانین سایت رو یه بار دیگه مطالعه کنید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/6 20:02:11
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
بابا به خدا من نمیتونم عکس بذارم، یعنی بعضی وقتا میتونم بعضی وقتها هم نمیتونم! حالا هی بیاین برای من عکس بذارین! اینکه شما میتونین دلیل نمیشه که منم بتونم! حالا من کیو باید ببینم!!
پ.ن. این امضای من در اصل شامل دو تا عکسه، هردو هم همزمان گذاشته شده، ولی فقط یکیش میاد!!!
عکس شما به این دلیل نمیاد چون اصلا همچین عکسی در این آدرس وجود نداره.
سلام پروفسور کوئیرل . اون آرمی که توش نوشته : من کتاب هفتم را افشا نمی کنم را چگونه می توانیم در امضایمان قرار دهیم ؟؟؟ شما می توانید این کار را بکنید ؟؟؟ اگر این کار را بکنید ممنون می شوم .
---- ویرایش مونالیزا: عکس را در امضات به همراه لینک تاپیک قرار دادم،
نوشته بودید برای جلوگیری از افشای کتاب 7 میخواید ناظرا رو بیشتر کنید. من به دلیل شرایت کاری (هاستینگ) توی تابستون مدت 16 ساعت در روز آنلاینم. اگه ناظر فعال خواستید هستم!!
___________________________________ در ضمن یه نگا به این امضا بندازید: http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=23131
این امضا از نظر من مشکلی نداره. برای نظارت وقت نسبت به مسئولیت اهمیت زیادی نداره برای یاد آوری اضاف میکنم که نظارت درخواستی نیست پس لطفا به هیچ عنوان درخواست ندید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1386/3/5 10:36:37 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/5 13:40:22
سلام میخواستم ببینم این شناسه دکتر حمید رو نمیخواهید باز کنید یا اصلا بگید چرا بستیدش؟ و در مورد طراحی پوستر میخواستم بدونم طراحی باید مفهوم داشته باشه بیشتر یا زیبایی فقط مهمه؟
شناسه وقتی بسته میشه دلیلی نداره بازم بشه. در مورد مسابقه طراحی، مهمترین موضوع فقط مفهومه و زیبایش خیلی اهمیتی نداره البته اگه بصورت دستی کار بشه امتیاز بیشتری داره تا مونتاز با کامپیوتر.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/4 22:47:42
سلام اون طوری که من مطلع شدم قراره برای حفظ اسرار اول دو هفته به همه وقت داده بشه تا اونائی که میخوان نسخه ی انگلیسیشو بخونن تموم کنن وهم ترجمه ها شروع بشه . یعنی کتاب دیجیتال فارسی فکر کنم یه ماهی طول بکشه . فعلا ... یا علی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد شادم این روزها که می گذرد شادم که می گذرد این روزها شادم که می گذرد...
کسی نمی آد ساعت سه و نیم بریم شهرکتاب؟ آفای نیلی شما که می خوای کتاب رو ترجمه کنی نمی آی سر ساعت بگیزری؟
هووم برای قضیه شهر کتاب که فعلا هیچ برنامه خاصی تعیید نشده! دوم اینکه کی گفته قراره کتاب هفتم توسط آقای نیلی و یا سایت ترجمه بشه؟؟
سوم اینکه فکر میکنم کتاب انگلیسی مجانیش بعد از انتشار بروی اینترنت به صورت دیجیتالی میاد و خرج کردن پول اضافیه
چهارم اینکه شهر کتاب داره کتاب رو 24 جولای در ساعت سه و نیم میده یعنی 3 روز بعد از انتشار که فکر کنم تا اون موقع کلی نسخه دیجیتالی کتاب روی اینترنت پر شدد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام