جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 22:19
نمایش جزئیات
آفلاین
ارشاد نامه اي به ستاد گراپ
اي گراپ،اي مرد آسلام...اي که بوي جورابت را به هيچ نمي فروشم...فرزندم...به آغوش حاج کالين برگرد که همانا هيچ آغوشي به گرمي آغوش من نيست....و از زماني که گراپ بوده کالين بوده و بالعکس

بر توست که فريضه آسلامي خود بداني که آفتابه هايت را با آفتابه هاي من شريک شوي و هر دو دستمان را در يک کاسه کنيم و در کاسه هاي ديگران...برگرد فرزندم..ريش مرلين پشت و پناههت باشد

چون تو خود از همه بيشتر توسط خودم ارشاد گشته اي به اين چند جمله بسنده مي کنم و تفکر را به عهده خود تو مي گذارم باشد که مرا به دليلي روشن نمايي که من نگويم گراپ نامرد است و مرا در اين موقعيت خطير که دشمن به آسلام حمله مي کند و آسلام در خطر است تنها گذاشت....


با تشکر کالين...في الطرف الستاد تبليغاتي کالين بن الکريوي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 20:15
نمایش جزئیات
آفلاین
1- بیشین بینیم باو .

2- با اون مغز بوقی چه طوری میخوای وزیر شی ؟
3- ظاهرا شما از مادر غول و پدر انسان زاده شده اید، میشه توضیح بدید چگونه ؟

4- من چرا تو یاهو و گوگل هرچی اسم شما رو سرچ کردم عکس بوق اینا میاد ؟

5- شایعاتی مبنی بر پخش فیلم ها و آهنگ هایی مستهجن توسط شما وجود دارد ؟ آیا این شایعات را تکذیب میکنید ؟

6- شما با هرمیون گرنجر ، همسر شرعی و قانونی رون ویزلی نسبتی دارید ؟

نقل قول:
مسنجر من کاندیدای مردمی نیز بالا نمیاد پس به من رای دهید

7- آخه بوقی ! بذار اول وزیر شی بعد دورغ بار ملت کن ، دقیقا همون موقع که این پیامو زدی تو چت باکس که داشتی با من میچتیدی . هوم ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1386/7/11 20:29:40
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1386/7/11 21:19:21
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 16:01
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
" مجبورتان میکنیم که رای دهید!!" این یعنی چه؟ شفاف سازی کنید.


یعنی اینقدر خوب فعالیت می کنیم که دلتان نآید به کس دیگری رای دهید.

البته این در درجه اول است اگر خوب فعالیت کردیم و به ما رای ندادید مجبوریم به روش دیگری مجبورتان کنیم.



نقل قول:
برای گرفتن رای چقدر می خواهید پول خرج کنید؟


ما بودجه نداریم به همین منظور چند روز دیگر در همین انجمن تاپیکی با نام کمک های مردمی به گراوپ زده خواهد شد تا مردم پول واریز و ما رای بخریم.

نقل قول:
ایا شما طرحی برای جمع اوری اراذل و اوباش در جامعه جادوگری دارید؟


اراذل همیشه رغیب کوچک جواتان بودند بدین منظور تا وزیر شدم همه شان را جمع و با افتابه ای به گردن(که نماد جواتان است)به سیاهچال آزکابان خواهم برد.

نقل قول:
اگه شما وزیر شدید باید ساختمان جدا داشته باشید؟ نظر به اینکه قد شما حدوداد 6 متر است.


ما خودمان را در چهار چوبهای ساختمانی زندانی نمیکنیم بلکه در فضای آزاد به کار خواهیم پرداخت.

نقل قول:
هدف شما از وزیر شدن چیست؟


در ابتدا گسترش گاراژ بلر سک گش زیرا به ما گفته اند که فقط وزیر قدرت همچنین کاری دارد.

در رتبه دوم بهبود رول که هدف اصلی ماست ، و پس از پیروزی انشالله تمام سعی خود را بر ان خواهیم داشت که رول سایت بالا و بالاتر برود.(توضیح کامل در این باب در اهداف بنده که به زودی زده خواهد شد قابل مطالعه خواهد بود)

و بعد زدن مشت محکمی در دهان آستکبار از ناظر گرفته تا مدیرو کاربر اگر آستکبار به خرج دهند مشت محکمی به دهانشان میزنیم.

و در انتحا برگزاری مراسم بندری زدن در نحوه به اجرای ماندانگاس فلچر برای تامین روحیه اعضا.

نقل قول:
وقتی به عنوان وزیر انتخاب شدید چه راه کارهائی برای فعال شدن رول و سایت دارید؟


اول یه جلسه با ناظرین خواهیم گذاشت و آنها را ارشاد و راهنمایی خواهیم کرد ، راه درست را از راه غلط به آنها نشان خواهیم داد ، همانا همه میدانیم که ناظرین یک انجمن نقش به سزایی در فعالیت ان انجمن دارند.

و با همفکری و مشورت با سوژه های قوی تاپیکهای قدیمی را به روز خواهیم کرد ، با طرح های جدید انجمنها را فعال خواهیم کرد به طوری که برای رسیدگی به هر انجمن هفت ، هشت ناظر برگزیده شود.

نقل قول:
شما به آسلام چه قدر اعتقاد دادرید؟


گراوپ پسر کالین مرد آسلام است در نتیجه آسلام در وزارت من نقش اساسی خواهد داشت و پشت همین تیبریون به همه ی
ساحره اعلام میدارم که به آغوش آسلامی من بشتابند:

پ.ن:در همینجا به استن شانپایک که به اغوش گرم ما پیوست خوش امد میگوییم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گراپ در 1386/7/11 16:03:39
ویرایش شده توسط گراپ در 1386/7/11 16:08:02
آستكبار + رفيق بازي + قوانين مغيير ِ من درآوردي = كادر مديريت جادوگرن
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 15:00
نمایش جزئیات
آفلاین
اخ جوون بازم انتخابات
خوب اول از همه حمایت کاملمو از گراپ اعلام میکن
گراپ تو بهترین کاندیدی ! ببخشید کاندیدا هستی
خلاصه باید یکی از برو بکس خوابگاه کاندید می شد دیگه !
دمت گرم گراپ ... دارم رویه بیلبورد باحال برات کار می کنم
انتخابات مردمی = رای زوری
به گراپ راي دهيد، وگرنه به زور ميگيريم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به کاندیدای محترم.

همی چند سوال داریم.

" مجبورتان میکنیم که رای دهید!!" این یعنی چه؟ شفاف سازی کنید.

برای گرفتن رای چقدر می خواهید پول خرج کنید؟

ایا شما طرحی برای جمع اوری اراذل و اوباش در جامعه جادوگری دارید؟

اگه شما وزیر شدید باید ساختمان جدا داشته باشید؟ نظر به اینکه قد شما حدوداد 6 متر است.

هدف شما از وزیر شدن چیست؟

وقتی به عنوان وزیر انتخاب شدید چه راه کارهائی برای فعال شدن رول و سایت دارید؟

شما به آسلام چه قدر اعتقاد دادرید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر به یک انسان فرصت پیشرفت ندهید لیاقت چندان تاثیری در پیشرفت او نخواهد داشت. ناپلئون
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 13:33
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب خب.
ما اينجا پشتيباني خود را از اين كانديد مردمي اعلام ميداريم.
گراپ يكي از افراد زحمت‌كش و دلسوز جامعه است كه براي سربلندي جامعه غار نشينان خواهد كوشيد.
براي داشتن جامعه اي بدور از هر گونه عقل و منطق به گراپ راي دهيد.
از جمله كارهاي درخشان گراپ، مي‌توان به همكاري ايشان با استاد هري پاتر در جلد آخر كتاب اشاره كرد كه در نبرد مزبور نقش بسزايي را ايفا مينومود.

ايشان عضو افتخاري كمپاني روح جنمار مي‌باشد كه موفق به اخذ ليسانس افتخاري اين كمپاني شده است.
همچنين در راه‌پيمايي سال قبل بر عليه تبعيض نژادي مديران فعاليت چشمگيري داشته كه جا دارد همينجا از ايشان تقدير و تشكر نماييم.

از ديگر فعاليت‌هاي ايشان كه تا الان ناگفته مانده است ، كمك 50 ريالي به ايتام بوده كه خود شاهد بودم يك سكه 50 ريالي را جلوي پاي آرشام انداختند.

در جلسات خصوصي كه با ايشان داشتم، گفتند: ** كمك به ايتام ( اعضاي كمپاني روح جنمار ) راهيست به سوي بهشت.

به گراپ راي دهيد، وگرنه به زور ميگيريم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 12:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
- چه کسی برای شما ثبت نام کرده؟ آیا هاگرید پارتی بازی کرده؟


من رفتم ستاد اسم نویسی داوطلبان اون موقع ارتور ویزلی مامور اسم نویسی بود ، رفتم جلو گفتم که گراوپ میخواد وزیر شه .. گراوپ میخواد کاندید ...

اونم یه نگاهی کردو و گفت گراوپ خواست که خواست .. شما نمیشه وزیر شی ما رد صحلاحیتت میکنیم...

بعد از اونجایی که جواب منفی اصلا در فرهنگ لغت من نیست با تکیه بر زور بازوم به صورت افقی آرتور ویزلی رو پرتش کردم بیرون این قضیه برآن شد که دیگران عبرت بگیرند و ما را کاندید و سپس وزیر کنند.

جا داره از پدرم که رفت با یه غول ازدواج کرد تشکر کنم و همینجا بهش بگم که بیا بغلم...

نقل قول:
- شما که نمیتونی یه هرمیون تلفظ کنی برای چی میخوای جامعه جادوگری رو بد بخت کنی؟


کی گفته که من نمیتونم هرمیونو درست تلفظ کنم ؟! من فقط به خاطر صرفه جویی در وقت این طلای 24 عیار اسم هرمیون رو مخفف و به هرمی تبدیلش کردم.این نشون میده من اقتصاد دان ، فیلسوف ، دانشمند و ... هستم.

نقل قول:
- چرا شما به بهانه های مختلف به خونه مردم سرک میکشی؟ مگه خودت خوار مادر نداری؟


به دلیل اینکه من به همه به چشم خواهری نگاه میکنم به خودمم اجازه میدم که توی زندگیشون سرک بکشم.البته اونا متاسفانه نیت پاک منو درک نمیکنن و هر دفعه با افتابه و باقی چیزها بر سرم میکوبن.(همون طور که در اواتارمم میبیند من همیشه به خاطر این نیت پاک مورد ضرب و شتم قرار گرفتم)


نقل قول:
- آیا قد بلند بودن شما ارتباطی با هوش شما داره؟ خون تا کجای مغز شما میرسه؟


اگه هوش و ذکاوت ربطی به رسیدن خون و قد داشت الان این کریچر ما باید فیلسوف و دانشمند میبود ، اما از اونجایی که هوشش در حد هیولاست این فرضیه به کلی باطل میشه


نقل قول:
- هاگریدو تو کدوم جیبت قایم کردی؟


هاگریدو سری قبلی که اومدم انجمن مدیریت از جیبم در اوردم تا جیبمو با شکلاتو اینا پر کنم اما متاسفانه همونجا جا موند ، بی زحمت با پست پیشتاز بفرستیدش همینجا.

پ.ن:به زودی اهدافمو میزنم نگید این بدون هدف وزیر شده(چکش)

شعار ما:مجبورتان میکنیم که رای دهید!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گراپ در 1386/7/11 12:23:05
ویرایش شده توسط گراپ در 1386/7/11 12:26:01
آستكبار + رفيق بازي + قوانين مغيير ِ من درآوردي = كادر مديريت جادوگرن
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 11:32
نمایش جزئیات
آفلاین
- چه کسی برای شما ثبت نام کرده؟ آیا هاگرید پارتی بازی کرده؟
- شما که نمیتونی یه هرمیون تلفظ کنی برای چی میخوای جامعه جادوگری رو بد بخت کنی؟
- چرا شما به بهانه های مختلف به خونه مردم سرک میکشی؟ مگه خودت خوار مادر نداری؟
- آیا قد بلند بودن شما ارتباطی با هوش شما داره؟ خون تا کجای مغز شما میرسه؟
- هاگریدو تو کدوم جیبت قایم کردی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: چهارشنبه 11 مهر 1386 03:33
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزیز ستاد انتخاباتی شما فعال شد ، امیدوارم در یک رقابت درست و عادلانه در کنار دیگر رقبا به نتیجه مطلوب و پیروزی دست یابید . شما از امروز میتوانید فعالیتتان را آغاز کنید .

با تشکر مسئولان برگذاری انتخابات .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

جونم فدای عشقم ، نفسم فدای رفقا ، شناسه ام هم فدای سر آرشام

[color=99