جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

51 کاربر(ها) آنلاین هستند (43 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
47
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: جمعه 30 فروردین 1387 16:46
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر منم عکس روی تی شرت هم قدیمی شده و هم کی میپوشه؟؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: جمعه 30 فروردین 1387 13:32
نمایش جزئیات
آفلاین
من با نظر هری پاتر موافقم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: جمعه 30 فروردین 1387 13:11
نمایش جزئیات
آفلاین
طرح جالبیه ، اگه عکس هری و کلا بازیگر ها رو تی شرت نباشه، مثلا آرم هاگوارتز یا یکی از گروه های چهارگانه و یا آرم جادوگران ، برای این کار خوبند.

میشه فکرش رو کرد که در حال قدم زدن در خیابون هستید و ناگهان با همچین تی شرتی مواجه میشید ، این باعث میشه که یک جادوگرانی رو از شونصد کیلومتری ببینید.

ولی تی شرت دخترونه چیز جالبی از آب در نمیاد چون ما در یک مملکت آسلامی هستیم بنابراین ملت آداسی جادوگرانی نمیتونند به جز در خانه و یا مکان های معدود دیگر این تی شرت رو بپوشند بنابراین پاراگراف بالا خز میشه!!!!

در کل با این ایده موافقم ولی بعید میدونم که به این زودی ، عملی بشه ، اگر مرلین بخواهد ، وقتی به سن و سال دومبل رسیدیم ، تی شرت های هری پاتری رو خواهیم پوشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: پنجشنبه 29 فروردین 1387 17:08
نمایش جزئیات
آفلاین
مثل اینکه نظر من بابقیه فرق میکنه چون من از این چیزا خیلی خوشم میاد بعدم هری پاتر اینقدر طرفدار داره که خدا میدونه من که کاملا با هرچی که درمورد هری پاتر باشه موافقم "البته عکسشم باید در نظر گرفتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تصویر تغییر اندازه داده شدهنه خطّي گوشه ي چشمم! نه رنگي بر لب و گونه ... اتاق خواب من خالي ... ز عطر وحشي پونه !... ... دوباره روي تخت من ... کتاب شعر و خودکارم! و تعدادي ورق پاره ... برو!...از عشق بيزارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرمیون گرنجر**نازنازي** در 1387/1/29 17:18:32
ویرایش شده توسط هرمیون گرنجر**نازنازي** در 1387/1/29 17:26:05
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: پنجشنبه 29 فروردین 1387 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
من موافق نیستم!
تیشرت هری پاتر که اگه الانم بخواین من 100 تاشو براتون جور میکنم!!!!
ولی کی میخره؟
شاید اگه در اوایل هری پاتر بود خریدارهای بیشتری پیدا میکرد.
چیزه جالبی میشه ولی به درد پوشیدن نمیخوره میتونیم بخریمش بزنیمش به دیوار اتاقمون که یه طرحی جدید از پوسترم بشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
im back... again!
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: پنجشنبه 29 فروردین 1387 14:00
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اگر همچین تیشرت هایی هم که بیاد من نمیپوشم اصلا از این جور تیشرت ها خوشم نمی اید ولی خوب جالبه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادو گران سفید بهترین افراد روی زمین هستند

_________________________________________

Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: چهارشنبه 8 اسفند 1386 21:18
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من ایده جالبی نیست.سرمایه گذاری هم براش اصلا به درد نمی خوره.اگر یه ایده جدیدتری باشه خیلی بهتره،عکس روی تیشرت خیلی قدیمی شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتمش دل ميخري؟پرسيد چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخ�
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: چهارشنبه 8 اسفند 1386 19:31
نمایش جزئیات
آفلاین
من خیلی خیلی موافقم فقط عکس فیلم نباشه. عکس تکی یا کتاب یا فقط آرم باشه اون طوری بهتره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

[b][size=medium][
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: چهارشنبه 8 اسفند 1386 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
موافقم 100 %

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=CC0000]اگر گروه های هاگوارتز به جز گریفیندور رو نشانه ی موس فرض کنیم و گریفیندور رو شکلک یاهو نتیجه می
Re: نظر سنجي:شما چقدر با ايده تي شرت هري پاتري موافق هستين؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 7 اسفند 1386 23:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من کاملا با طرح این تی‌شرتها موافقم.

البته به نظر من باید آرم سایت جادوگران رو هم داشته باشه. اگه تی‌شرتها رنگ تیره داشته باشن (مثل لباسهای هاگوارتز) و یه تصویر که نشوندهنده کتاب هری پاتر باشه (و نه فیلمها) خیلی بدیع و خوب میشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728