جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

108 کاربر(ها) آنلاین هستند (99 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
107
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 5 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 7 مهر 1387 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: دراکو مالفوی.
گروه:اسلیترین.
رنگ چشم: خاکستری.
رنگ مو:بلوند.
تاریخ تولد: پنجم ژوئن 1980
نژاد: خون اصیل.
چوبدستی: چوب زالزالک، 10 اینچ ، موی تک شاخ.

توضیحات:
من فرزند لوسیوس مالفوی مرگخوار ونارسیسا بلک هستم. از همان دوران کودکی ام اهمیت زیاد خون اصیل بودن به من القا شده بود و کلاه گروهبندی بدون هیچ شکی مرا در گروه اسلیترین جای داد. من در سال پنجم در هاگوارتز عضو جوخه ی بازجویی شدم و در سن 16 سالگی از طرف لرد ولدمورت به مقام مرگخواری رسیدم تا بتوانم شکست پدر خود را در این راه جبران کنم. ولی من هم نتوانستم وظیفه ای که بر گردنم نهاده شده بود را انجام دهم. من مدتی دوست پسر پانسی پارکینسون بودم ولی در انتها با آستوریا گرین گرس خواهر دافنی که یکی از همکلاسیام بود ازدواج کردم. الانم یک پسر به نام اسکوربیوس دارم.سال 2017 پسرمو فرستادم به هاگوارتز و حدس میزنین که در ایستگاه کینگز کراس چه کسی رو دیدم؟ درسته هری و جینی ورون رو دیدم الان رابطه ی من و اون بهتر از قبل شده ولی بهتره اونارو دوستای من فرض نکنی.


تایید شد!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط راجر دیویس در 1387/7/9 2:25:10
من با فاشیسم مخالفم !

آدرس سایت توسط مدیر برداشته شد.
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: جمعه 5 مهر 1387 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : ریموس لوپین
گروه گریفندور
سن زیاد
پست ها : عضو محفل ققنوس _استاد درس دفاع در برابر جادوی سیاه در سال سوم تحصیل هری پاتر _ارشد در زمان نحصیل درهاگوارتز
در گذشته با جیمز پاتر (پدر هری) سیریوس بلک (پدر خوانده هری ) و پیتر پتی گرو در گروه گریفندور هم کلاس بودیم
دامبلدور من را ارشد کرد تا به تونم جلوی قانون شکنی جمیز وسیریوس بگیرم نیاز به گفتن نیست که من در این کار شدیدا شکست خوردم
من شوهر نیمفدورا تانکس هستم و پدر تدی لوپین
و هم چنین یک از سازندگان نقشه غارت گر هستم
و عضو محفل ققنوس
من در ماه یک بار تبدیل به گرگینه می شوم
در محفل ققنوس وظیفه من زندگی کردن در کنار بقیه گرگینه ها است تا بنوانم اطلاعاتی برای محفل بدست بیاورم(اکثر گرگینه ها طرفدار ولدمورت هستند)
من به هری اموزش دادم چگونه سپر مدافع درست کنه
من در سال پنجم (کتاب پنجم) با ارتش دامبلدور در وزارت خانه در کنار هری با ولدمورت جنگیدم
درکتاب هفتم یکی از نگهبان های هری بودم (برای انتقال هری به پناه گاه )
من خوش اخلاق لاغر و رنگ پریده و فقیر هستم


آخرش نگفتی مردی

تایید شد!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط راجر دیویس در 1387/7/6 10:03:50
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: جمعه 5 مهر 1387 12:24
نمایش جزئیات
آفلاین
پنسي پاركينسون
گروه:اسلیترین


شما حق ندارین پستی رو که ارسال کردین بعد از ویرایش پاک کنین!
اطلاعات داده شده ناقصه،‌ باید مشخصات کامل شخصیت رو بدین

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط راجر دیویس در 1387/7/6 10:12:04
من با فاشیسم مخالفم !

آدرس سایت توسط مدیر برداشته شد.
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 4 مهر 1387 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
مجددا سلام و علیکم به دوستان و آشنایان گرامی میبینم که همه جمتون جمعه و دایی مونتی تون کمه.

نام:مونتگومری
فامیل:مونتگومری
نام پدر:مونتگومری
فامیل پدر:مونتگومری
سن:بزرگتر از شما
گروه:گریفندور


توضیحات:من مونتگومری مونتگومری هستم.به تازگی معلوم شده که پدر من مونتگومری مونتگومری نیس و آرتور ویزلی پدر من میباشه یا بزبان دیگه،من برادر این یارو جینی و اون یارو رون هستم.
بنده بعد از گرفتن مدرکم از هاگوارتز،در یک دانشگاهی که ترجیح میده اسمش مخفی بمونه درس خوندنم و بعد در یک جایی که دوستنداره شناخته بشه مشغول به کار شدم.سنم بزرگتر از شماست و قصد ازدواج ندارم. کلم کمی تا نیمه کچل میباشه و فقط هم با ریشتراش میتراشمش.
من پرفسور هستم و یک عدد مدرک خزنده شناسی دارم.تو خونم هم کلی مار و جک و جونور نگهداری میکنم که دلیلش به شما مربوط نیست.کلا خیلی شخص با کلاسی هستم و فکر میکنم از دماغ فیل افتادم.

بعد از خرید یک خونه بزرگ در کناره شهر و جایی که روتون بدیوار بوی خیلی بدی میده،در همون جا ساکن شدم و زندگی خوب و خوشی رو برای خودم شروع کردم.معمولا به سفرهای بسیار زیادی میرم و در اون سفرها کلی مارو خزنده و جونده میارم که در خونم نگهداری کنم.و در کل،آدم ساکت و آرومی هستم.


*شرح شناسه در بلیت 61899 :
http://www.jadoogaran.org/modules/xhelp/ticket.php?id=61899 ]باب آگدن.


معرفی قبلی‌ت بهتر بود همونو گذاشتم!

تایید شدی!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونتگومری در 1387/7/4 18:29:01
ویرایش شده توسط راجر دیویس در 1387/7/4 20:56:22
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!


[i][b][color=669933]"از این به بعد قبل از
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 4 مهر 1387 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بی معرفت ها ما رو هم انداختین بیرون ٰ من اگر بخوام دوباره به ایفای نقش با همین شناسه برگردم باید چیکار کنم؟

سلام با معرفت خب یکم فعالیت میکردی که اینطوری نشه
این شخصیت متاسفانه گرفته شده و نمیتونی با همین شناسه دوباره برگردی... شما میتونی با یه شناسه دیگه دوباره یه شخصیت دیگه انتخاب کنی یا صبر کنید این شخصیت آزاد بشه یا فعالیتی نکنه تا به شما داده بشه. موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1387/7/4 18:03:59
جادوگران
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 4 مهر 1387 12:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : ریموس لوپین
گروه گریفندور
سن : زیاد
مشخصات : من هر یک ماه در شبی که قوس ما کامله تبدیل به گرگینه می شم

در گذشته با جیمز پاتر (پدر هری) سیریوس بلک (پدر خوانده هری ) و پیتر پتی گرو در گروه گریفندور هم کلاس بودیم
دامبلدور من را ارشد کرد تا به تونم جلوی قانون شکنی جمیز وسیریوس بگیرم نیاز به گفتن نیست که من در این کار شدیدن شکست خوردم
من شوهر نیمفدورا تانکس هستم و پدر تدی لوپین
و هم چنین یک از ساز ندگان نقشه غارت گر هستم
و عضو محفل ققنوس
خوش اخلاق فقیر ژنده پوش از خوصوصیات من است


خیلی خلاصه‌س در صورتی که ریموس لوپین یکی از شخصیت‌های نیمه‌اصلیه و خیلی بیشتر بهش پرداخته شده توی کتاب

مثل مسائل کتاب 5 تا 7 که اینجا اثری ازش نیست! کامل‌ترش کن

فعلا تایید نمیکنم!!!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط *مك گونگال* در 1387/7/4 12:36:43
ویرایش شده توسط راجر دیویس در 1387/7/4 21:01:19
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 3 مهر 1387 10:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : ارني مك ميليان (Ernie McMillan )

گروه : هافلپاف

درباره ي شخصيتم : من پسري هستم اصيل، تپل و مو بور، و بسيار مغرور؛ البته به موقع خودش مهربان و دلسوز. هانا آبوت و من از ارشدهاي هافلپاف بوديم و در كلاسهاي گياهشناسي و دفاع در برابر جادوي سياه با هري پاتر همكلاسي بوديم.
در سال ششم در كلاس معجون سازي اسلاگهورن تنها هافلپافي اي بودم كه اون درس رو ميخوندم و با هري هم همكلاس بودم. جز دانش آموزان زرنگ هستم و دوست دارم در آينده كارآگاه بشم. من و خونواده ام هميشه جزو طرفداراي پر و پا قرص دامبلدور بوديم.
در كلاساي ارتش الف دال هم شركت ميكردم و همراه الف دالي هاي ديگه در سال هفتم در برابر اسنيپ و كاروها ميجنگيدم.


تاييد شديد. بعدا معرفي شخصيتتون رو كامل تر كنيد( ميتونيد از تخيلات هم استفاده كنيد.)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنیتا دامبلدور در 1387/7/4 8:07:18
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مهر 1387 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
کوییرل لطفا قبل از اینکه درخواست سیریوس رو بررسی کنی اینجا رو بخون.

به بلیت‌ت جواب دادم، جواب بده اونجا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط راجر دیویس در 1387/7/3 0:19:42
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مهر 1387 19:31
نمایش جزئیات
آفلاین

هوووومک
خب بله خود شخص شخیص خودم هستم که برگشتم اگر میشه همون سیریش بمونم اگر هم نمیشه ببوقید که یه کاریش کنم :D



_________________
ویرایشیسیوس
__________________

راستی برای برگشتن هم لازمه دوباره ایفای نقش پر کنم یا نه ؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلک در 1387/7/2 19:34:22
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مهر 1387 14:08
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به صحبت هایی که در بلیت فرستاده شده توسط من و مدیران صورت گرفت،لطفا دسترسی ایفای نقش و گروه اسلیترین رو از من بگیرید.

ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین