جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: یکشنبه 2 شهریور 1393 12:30
نمایش جزئیات
آفلاین
كتاب هفت فضاي سنگين تري داشت مثلا كشته شدن اسنيپ و مرگ ولدرمورت و كشته شدن بقيه مثل فرد ويزلي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن
زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: شنبه 1 شهریور 1393 20:39
نمایش جزئیات
آفلاین
درکل خوب بود.ولی خوب بدیهایی هم داشت مثلا همین که یه عده میمیرن مثل لوپین وتونکس،خیلی ناراحت کننده بود.یامثلاوقتی که دنبال جان پیچابودن وگاهی به دربسته میخوردن ولی ازاون طرف درمواقع ناامیدی،یه کمک میرسید یاخودشون راه حلوپیدامیکردن....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: پنجشنبه 7 آبان 1388 19:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم رولینگ خیلی عاقلانه کتاب هفت رو به پا یان رسوند من وقتی کتا بهای قبلی رو می خوندم تقر یبا می تونستم حدس بزنم که ته کتاب هری یه مبارزه ناخواسته و اجباری به ولدمورت داره اما کتاب هفت پر از هیجان بود پر از اتفا قهای گو نا گون شاید دو جلد کتاب واسه این قصه تخیلی کم باشه اما به نظرم رولینگ خوب تونست کتاب آخرو جمع بندی کنه واقعا عالی بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b] به یاد شناسه ی قبلیم:«د�
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: پنجشنبه 7 آبان 1388 18:45
نمایش جزئیات
آفلاین
کتاب آخر و در واقع پایان ماجراهای هری پاتر خیلی عمیق و پر مفهوم بود و من به رولینگ تبریک میگم که تونست به این زیبایی کتاب رو تموم کنه و مثل بقیه کتاب های تخیلی با یک پایان احماقانه و دلخوشکنک به دنبال رضایت همه نباشه ، توی کتاب آخر با مرگ هری و جریانات بعد از اون مرزهای دنیای جادوییشو وسیع تر کرد و راجع به مفاهیمی حرف زد که دامنه ی افکار مخاطبانش بازتر شد و اون هارو به فکر وادار کرد ، و نشون داد جادو ، هری پاتر و کتاب هاش چیزی بیشتر از یک ماجرای تخیلی جذابن ! جادو رو در سطح هایی تعریف کرد که برای خیلی ها ناشناخته و تامل برانگیزه و این خیلی خوب و جالبه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رون ویزلی در 1388/8/7 18:48:53
[b][color=000066]نان و ستاره
نان در کنارم و ستاره ها دور،
آن دورها...
به ستاره ها نگاه می کنم و نان می خورم!
چنان غرق
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: پنجشنبه 7 آبان 1388 17:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هم بهتر بود و هم بدتر.
اين كتاب از تمامي فضا ها برخوردار بود. مثلا" هم گرم بود و هم سرد. در صورتي كه مثلا" كتاب 3 زياد فضاي گرمي نداشت و قالبش سرد بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: یکشنبه 19 آبان 1387 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
شایداین عمر به این دلیل باشه که رولینگ همه رو برای یه عمر جدید ازجادو منتظر نگه داشته اما وقتی کتابرو می خونی وتمومش می کنی می فهمی که برای هیچی کتابرو می خوندی،تمام طرفدارهای هری پاتر انتظار مرگ هری رو داشتند،در صورتی که بعدا رولینگ هری رو به عنوان آخرین جاودانه ساز معرفی می کند!
اگه کتابرو خونده باشید می فهمیدکه هری بعدازمرگ برمی گرده به این دنیا درحالی که این برای بعضی ها خوب تفهیم نشده اما
نقطه قوت این کتاب اینه که وقتی تعداد زیادی از مردم به این اعتراض کردند که چراوقتی طلسم به خود ولدومورت برمی گردد، او کشته نمی شود؟ البته این مطلب در کتاب ششم فاش می گردد وکتاب هفتم ادامه ی این مسئله است.

___________________

ویرایش ناظر (امتیاز دهی )پست خوبی بود.کیفیت پست خوب بود نسبتا..کمیت مهم نیست...امتیاز شما 4.5 از 5

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلاتريكس لسترنج در 1387/8/19 19:29:09
اشیاء مقدس مرگبار
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: یکشنبه 28 مهر 1387 14:33
نمایش جزئیات
آفلاین
می دونی من کتاب هفتو نخوندم ولی از طرف اونهایی که خوندنو توی سایت عضو نیستن می نویسم اکثرا منو از خوندن این کتاب منصرف کردن چون می گن انگار این کتاب رو خیلی با عجله و با سرعت نوشته خوب مسلما یه همچین کتابی هیچ وقت خوب از آب در نمیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

یادش آمد که در آن اوج سپهر
هست پیروزی و زیبایی مهر

فر و آزادی و فتح و ظفر است
نفس خرم باد سحر است

دیده بگشود و به هر سو نگریست
دید گردش اثری زاین ها نیست

بال برهم زد و برجست از جا
گفت کای دوست، ببخشای مرا

سال ها باش و بدین عیش بناز
تو ومردار، تو و عمر دراز

من نیم در خور این مهمانی
گند و مردار تو را ارزانی

گر در اوج فلکم باید مرد
عمردر گند به سر نتوان برد

شهپر شاه هوا، اوج گرفت
زاغ را دیده بر او مانده شگفت

سوی بالا شد و بالا تر شد
راست، با مهر فلک هم بر شد

لحظه ای چند بر این لوح کبود
نقطه ای بود دگر هیچ نبود
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: پنجشنبه 25 مهر 1387 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.


خب، اولا که یه چیزی بگم:

کتاب هفت رو نمیشه با بقیه ی کتاب ها مقایسه اش کرد. چون رولینگ اصلا نمی تونست قسمتی اش رو حذف کنه، قسمتی اضافه کنه! و البته؛ خیلی طنز توش به کار ببره .


به نظرم کتاب هفت به خاطر خیلی مسائل و اینکه از اول تا آخرش همش در حال فرار کردن بودن و نمیدونم داشتن می جنگیدن و دعو و ... ! زیاد جالب نبود و حوصله ی آدم رو سر میبرد. از نبرد هاگوارتز به بعدش خیلی باحال شد!

یک سری مسائل رو انگار که مجبور بود بگنجونه توی کتاب حلش میکرد، مثلا جان پیچ بودن هری رو خوب در نیاورده بود! میتونست کتاب رو یکم طولانی تر کنه.


در کل؛ نوشتن رولینگ توی این کتاب خیلی متفاوت بود. ولی میتونست بهتر باشه!

حالا انگار ما خودمون خدای نویسندگی هستیم همه میایم نظر میدیم! ترکوندیممممممممممممممم! :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دیگه ب
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: سه‌شنبه 23 مهر 1387 12:20
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان عزیزان !

خواهش می کنم نظراتتون رو در کمال احترام به یکدیگر بیان کنین.

نظر همه برای خودشون و دیگران و ما محترم هستش پس با احترام نظر خودتون رو بفرستید تا بشه از بین همه نظرات یک نتیجه گیری درست کرد!

ممنون از همه کسانی که این موضوع رو رعایت می کنن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl
Re: تفاوت فضاي كتاب هفتم با ديگر كتابها
ارسال شده در: سه‌شنبه 23 مهر 1387 08:23
نمایش جزئیات
آفلاین
اخطار ناظر:
سه پست پاک و یک پست ویرایش شد.بگو مگوهای دو نفره و بحثهای خارج موضوع تاپیک ممنوع!حتما باید ناظر دخالت کنه؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!