جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: جمعه 29 آذر 1387 02:42
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده

به نظر میرسه عمر این تاپیک هم به پایان رسیده باشه.دلیلی نمیبینم که باز بمونه ! اگه از این به بعد هم پستی بخواد توش بخوره که خیلی وقته پستی نخورده ارزشی خواهد بود و تقریبا همه تنفر منو از پستای ارزشی می دونن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 12:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

shaghayegh potter نوشته:
بابا ما می خوایم بدونیم اونا چه طوری با هم می تونستن زندگی کنن ولی اکثرا در مورد چه طوری عاشق شدن جواب می دن.
ببینین اونا اولش حالا هر جوری با هم آشنا می شن و ازدواج می کنن و هر جور دیگری (!) هم هاگرید به دنیا می یاد ولی فورا می بینن که نمی تونن باهم زندگی کنن یعنی فوقش یه سال زندگی کردن. حالا جواب سوال هم می شه: همون مدت کم رو هم با بدبختی!!!

دقیقا و بنظر من دیگه بحث در این مورد به پایان رسیده و بیشتر از اون کاملا بیهوده ست .
تمام نکاتی که لازم بود دوستان اشاره کردن و من و سایر دوستان فکر نمی کنم حرف دیگه ای برای گفتن داشته باشند .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: یکشنبه 7 فروردین 1384 13:08
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا ما می خوایم بدونیم اونا چه طوری با هم می تونستن زندگی کنن ولی اکثرا در مورد چه طوری عاشق شدن جواب می دن.
ببینین اونا اولش حالا هر جوری با هم آشنا می شن و ازدواج می کنن و هر جور دیگری (!) هم هاگرید به دنیا می یاد ولی فورا می بینن که نمی تونن باهم زندگی کنن یعنی فوقش یه سال زندگی کردن. حالا جواب سوال هم می شه: همون مدت کم رو هم با بدبختی!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ردروغگو می میره......
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: یکشنبه 7 فروردین 1384 12:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به تمام جادوگران . اورگیهای های عزیز

سواله بی خودیه ولی به نظر من میشه بهش جواب داد!

جواب این سوال یه نکته است که تو زندگی خود آدم ها هم صادقه اونم اینه که داشتن علاقه از ته قلب شون :bigkiss: و حاضرن حتی با نداری و هر بدبختیه دیگه طرف بسازن! و این نکته هم در مورد این قضیه هم صدق می کنه! فقط این نکته مه بابای هایگرید یا مامانش لم اون یکی رو به دست اورده و تونسته اون یکی رو به طرف خودش جذب کنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نیما بلک با شخصیتی جدید!
آره من با شخصیتی جدید برگشتم!
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: یکشنبه 7 فروردین 1384 11:45
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا دوستان شما به زندگي ديگران چه كار داريد!! البنه اين واقعا يك سوال عجيب وغريب است كسي چه مي دانه شايد باهم يك جوري مي سازند اتمال ميره هم مادره كوچك بوده يعني6و7متري نبوده هم ممكنه باباهه يكم بزرگ بوده به هر حال عشق اين جيزا حاليش نيست نه كوچيك مي شناسه نه بزرگ!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اسفند 1383 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
هم میشه گفت که باباهه عقلش کم بوده...هم ممکنه که یه
اتفاقی افتاده که مجبور شده ازدواج کنه...شایدم غولها مادر
هاگرید رو مجبور به این کار کردن...همه جور میشه نظر داد...
ولی من خودم شخصا فکر میکنم که یه چیزی هست در این رابته که
رولینگ هنوز نگفته.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
i can not live this life
without u by my side
i need u to survive
so stay with me
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اسفند 1383 15:42
نمایش جزئیات
آفلاین
برايه منم سوال شده بود
واقعا جطور با يك غول مى شه زندكى كرد اصلا آدم بدش مى ياد نكاهش كنه بابايه هاكريد يكم قاطى داشته من فكر مىكنم رولينك زياد اينجارو جالب نكفته و همجنين اطلاعاتى كه به ما داده كمه بايد بيشتر مىكفت شايدم اشتباه كرده همجين جريانى برايه هاكريد ساخته فكر كنم بدر هاكريد يكم خل بوده رفته با يه غول زندكى كرده حتما عقلش كم بوده اين بهترين دليليه كه مى شه كفت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: پنجشنبه 13 اسفند 1383 22:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
احتمالا اون یکی غوله هم کوچک اندام بوده...چون گراوپ کوچیکه!


گراپ هنوز یه بچه است .

نقل قول:
اونا اصلا کجا و پیش کی زندگی میکردن ؟ پیش غولا یا جادوگرا ؟؟؟


گزینه ی سوم : هیچکدام
یعنی تنهایی زندگی میکردند مثلا توی کوهی جنگلی خونه داشتن

نقل قول:
خونشون چجوری بوده ؟ بزرگ یا کوچیک (منظور اسباب و وسایل هم هست)


به نظرم خونشون گنده بوده ( اندازه ی فریدولفا ) برای مرده هم لوازم کوچک مثل صندلی میز و ... بوده

اگه فیلم استوارت کوچک ( موشه) رو دیده باشین استوارته بالای تخت داداشش اتاق داره شاید اینم اینجوری باشه

نقل قول:
حالا اینکه پدر هاگرید چطوری هاگرید رو بزرگ کرده هم خودش جای بحث داره...مهد کودک که نمی تونسته بفرستتش!


خوب بالاخره این بابای هاگرید ننه بابا نداشته ؟؟!!! شاید پیش اونا گذاشته باشه درغیر این صورت افسونهای بچه داری رو یاد گرفته

نقل قول:
شاید بابا ی هاگرید از معجون عشق استفاده کرده


این رو موافقم

تازه یه چیز دیگه اینکه رولی تو کتاباش ( هری پاتر) خانوما از اقایون بزرگترن
هرمیون از ران
چو از هری
فلور از راجر ( بازی کریسمس )
و حالا
فریدولفا از بابای هاگرید

بابا این رولی هم ماهارو چیز گیر اورده میخواد با این کاراش چیزمون کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوب من هم برگشتم حرفي هست ؟

[IMG]http://i7.tinypic.com/2upefxf.gif[/IMG]

نقل قول:


I miss you ! jadoogaran

Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: یکشنبه 9 اسفند 1383 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید میشه لطفا دست از سر کچل ننه بابای این هاگرید ننه مرده بردارین! حالا اونا یک غلطی کردن بیچاره ها!
در ضمن حاضرم سره همه داروندارم که میشه 1000 گالیون شرط ببندم خود رولینگم جواب سوالاتتون رو نمی دونه واون موقع نوشتن داستان به این چیزا فکر نمی کرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: والدین هاگرید چگونه با هم زندگی می کردند ؟
ارسال شده در: یکشنبه 9 اسفند 1383 00:37
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید بابا ی هاگرید از معجون عشق استفاده کرده
یا اینکه مادر هاگرید با بقیه غولها فرق داشته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!