جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 12 بهمن 1387 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: مورگانا لی فای

سابقه عضویت در مرگخواران : مورگانا هیچ جایی سابقه نداره.

سابقه عضویت در محفل : مورگانا جزو این آدمای بدِ بدِ سابقه دار نیست

هدف از عضویت : تنم واسه دعوا می خاره

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید ؟ Don't doubt about it

نظر شما در مورد محفل چیست ؟ هممم... ببخشید که یه خورده گیجم. این محفلی که میگین مهمونی مجازه یا پارتی غیرمجاز؟

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست ؟ پیشنهاد رقصشونو رد کنیم

لینک پست ها :

مورگانا تازه وارده آخه. لینکش کجا بود؟ یعنی باید بگردم لینکای 6 ماه پیشو بهتون قالب کنم؟

مورگانای عزیز
شما همین دیروز تایید شدین و همش 57 تا پست دارین که حدودا نصفشون مربوط به ایفای نقشه.با این سابقه چطور جرات کردین درخواست مرگخواری بدین؟اصلا چطور جرات کردین در مقابل ارباب حرف بزنین؟واقعا فکر کردین تایید میشین؟هوم؟؟؟؟خب...درست فکر کردین!


ارباب به مرگخوارایی مثل شما افتخار میکنه.البته سابقه که ندارین.ولی نمیدونم چرا حس میکنم قراره مرگخوار خوبی بشین!

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/11/13 1:54:42
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 12 دی 1387 10:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:بادراد ریشو

لقب:ریشو! کلاً به ریش علاقه وافری دارم!

سابقه عضویت: در خدمت به مرگ خواران بسیار با سابقه! ارباب خود دانید!

هدف از عضویت: به علت اینکه سیاهی خونم افتاده بود پایین

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ آخه جون یک جن مفلوک به چه درد میخوره؟

نظر شما در مورد محفل چیست؟ نظرم رو بعداً برات پیام شخصی میکنم!:دی

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ رجوع شود به گزینه قبلی

این هم لینک !

آقای محترم لباساتون کو؟رداتون کو؟

تشریف بیارین تو و برای ارباب توضیح بدین که شما بطور کلی چی هستین؟؟و چرا هر کی لباساشو گم میکنه میاد اینجا؟!

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/10/13 12:09:51
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 دی 1387 15:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:
گلگومات

لقب:
گلگو

سابقه عضویت:
تقریبا بی سابقه

هدف از عضویت:
خدمت به لرد سیاه

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟
بله

نظر شما در مورد محفل چیست؟
تا به حال محفل را ندیدم

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
سپردن او به گلگو

لینک!!!

به یه غول سبز رنگ احتیاج داشتیم.قبل از ورود لطفا از راجر یک دست ردای مرگخواری بگیرین.با این سرو وضع نمیشه.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/10/10 16:15:07
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 9 دی 1387 10:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:مادام رزمرتا

لقب:رز سیاه

سابقه عضویت:ندارم.

هدف از عضویت:خدمت به سرورم.

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ اگه سرورم از من بخوان،بله.

نظرم درباره محفل: گروه خیلی داغونی هستن.همشون پر مدعان ولی هیچی بارشون نیست.

بهترین راه از بین بردن 1 محفلی:خودشون که کلا نابودن ولی اگه رهبرشون رو بکشی از اینی که هستن هم وضعشون بدتر میشه.

لینک سیاه

همگروهی عزیز
با اینکه مدت زیادی از عضویتتون نگذشته فعالیت خوبی دارین.مخصوصا تلاشتون برای پیشرفت قابل توجهه.ولی هنوز کافی نیست.برای مرگخوار شدن احتیاج به کمی تجربه بیشتر دارین.
به فعالیتتون تو تالار خصوصی ادامه بدین.تالار میتونه کمک زیادی به پیشرفت شما بکنه.

تایید نشد.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مادام رزمرتا در 1387/10/9 11:00:57
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/10/9 20:59:20
سرور ما سالازار اسلیترین.
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 8 دی 1387 23:13
نمایش جزئیات
آفلاین
نام ونام خانوادگي:لوسیوس مالفوی
سابقه عضويت در مرگخوار ها :تمام عمرم از بدر ورود به سایت مرگخوار بودم همچنین دارای پست های لشکری و کشوری هم بودم از جمله معاون لرد سیاه فرمانده ارتش کبیر تاریکی و حتی دوره ای هم خود لردی جسور بودم.
سابقه عضويت در محفل ققنوس :برای تفریح یه پست عضویت دادم
هدف ازعضویت : حاجی هول نده ...

سوالات اختصاصی:

1-آیا حاضرید در راه خدمت به لرد جان خود را فدا کنید؟چرا؟ بله. زیرا مثل آلبوس سانسور شد.
2-نظر شما درباره محفل عق چیست؟انجمن همجنس گرایان است اسمش رو اشتباه نوشتن
3-بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ سپردن اون به دست آلبوس در دفترش در تنهایی است.

خوش اومدین ارباب سابق.اعضای سابق ارتش جاشون همیشه محفوظه.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/10/9 20:47:24
جادوگران
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 4 دی 1387 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: لرد ولدمورت کبیر !

لقب:
سیاه ، سفید راه راه

سابقه عضویت:


سی سال خدمت صادقانه به ارباب خومووووو ، اینکه این قیافه ای شده من براش درست کردم قبلاً مو داشت

هدف از عضویت:

جنگ با تد ریموس لوپین و اینکه ببینم کی روی قولشه

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟

من که مردم دیگه جونی نیست که فدا بشه ، اصلاً لرد حاضر نیست یکی به خوبی و ورزیدگی من بمیره و خودش زنده باشه


نظر شما در مورد محفل چیست؟

خیلی خوبه باب خبر نداری ، حیف در دسترس نیستین وگرنه خیلی کیف میده ، همینطوری دور همی میریم جمع میشیم محفل و میتینگ راه میندازیم میخدیم ، عکس میگیریم برمیگردیم :دی

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟


چوب دستیا رو کنار بزاریم ،یه صحبت منطقی باهاش بکنیم ، با یدونه میخ و بیل و کلنگ و یک عدد فرق سر ...
میتونیم یکی از شعرای ویولت رو هم براش بخونیم



لینک یه پست خیلی سیاه:


این خیلی سیاهه جان خودم ، بپا سیاه نشی


دختر جان خجالت نمیکشی با اون موهای رنگارنگت؟

به دلیل سیاهیت بیش از حد لینک داده شده تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/10/4 18:00:04
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 30 آذر 1387 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
یا لرد !

مرا به غلامی بپذیرید! می تونم کله سیفیت و کچل تون رو برق بندازما! تازه کلاس آشپزی هم رفتم، غذاهای چرک آلودی هم براتون درست می کنم که آنی مونی خودش کلاه آشپزیشو تقدیم من کنه.

در ضمن، توانایی بالا در دوشیدن شیر موجوداتی نظیر نجینی شما رو دارم.

نام: بوق

لقب: ویـــــروس

سابقه عضویت: نچ ! مدتی محفلیان سیفیت میفیت دامبل رو شستشوی مغزی میدادیم، اقدام به خودکشی می کردند.

هدف از عضویت: برق انداختن کله ارباب !

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ نه، من زن و بچه دارم، نون آور خونواده ام.

نظر شما در مورد محفل چیست؟ جیــــگره !

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ خاموش کردن ته سیگار، وسط پیشانی اش ! سپس گشودن سولاخ و جای سیگار و تخلیه دو سه بشکه بنزین درون سولاخ، در مرحله بعدی اضافه کردن چند گرم weed، سپس فندک ! چـــــخ ! همگی به اتفاق مشاهده خواهیم کرد مغز مبارک آن محفلی، به مانند املت درون کف دست شما خودنمایی می کند. برای رهایی از دود حاصل، می توانید از سیستم تهویه استفاده نمایید! با تشکر

لینک یه پست خیلی سیاه:

The Dark Lord Vs. Webmasters

در این پست، ابهت و قدرت ارباب ، در برابر آستکبار مدیران کاملا مشخصه!

ویلی ادوارد؟من یه خرده حسابی با شما دارم.

فعالیت رولتون زیاد نیست.امیدوارم بیشتر بشه.ولی با توجه به شناختی که در تالار اسلیترین ازتون دارم فکر میکنم بتونین به ارتش سیاه کمک کنین.گرچه از "جیگر بودن محفل"اصلا خوشم نیومد.باید دربارش حرف بزنیم.لطفا قبل از ورود ویروساتونو در بیارین و بذارین دم در.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/10/2 15:47:59
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 23 آذر 1387 21:23
نمایش جزئیات
آفلاین
ببین لرد عزیزم که جیگرت شام امشب ما، اگه صد در صد عضو میشی بگو که ارتشمونو راه بندازیم. با شاید کار ما راه نمیفته.

اون شایدو برای این گفتم که ممکنه شما ما رو تو ارتشت راه ندی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/9/24 21:11:37
تصویر تغییر اندازه داده شده


[b][s
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 22 آذر 1387 23:23
نمایش جزئیات
آفلاین
به به... عجب لردی! عجب تن و بدنی! عجب کله ی براقی! عجب زیرشلواری شیکی... از کجا خریدین؟

نام: گیلدروی لاکهارت

لقب: گیلدی

سابقه عضویت: بعله، بارتی کرواچ سابق (آقا به جون بلاتریکس تقلب نکردیما...)

هدف از عضویت: عضو شدن

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ جان خود که هیچی، حتی جان بچه های محل رو هم فدا میکنیم!

نظر شما در مورد زیرشلواری لرد سیاه چیست؟ بسیار زیبا و برازنده است.

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ کف گرگی

لینک یه پست خیلی سیاه:
بفرما (فقط احتمالا به زودی پاک میشه لطفا برای دیدنش عجله کنید!)


پستتون به قدری فوق العاده بود که احساس کردم ارتش سیاه براتون کمه.
به نظر من شما بهتره یه ارتش اختصاصی برای خودتون تشکیل بدین.شاید ما هم عضو شدیم!

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/9/23 2:24:30
تصویر تغییر اندازه داده شده


[b][s
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 23 آبان 1387 16:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بابا ولدی


اسطوره ای کوچک و ارزشی از درون خاک بیرون می آید . بلند می شود و پس از آنکه خود را در گورستان ریدلها میابد و لرد ولدمورت را جلوی خود می بیند به زانو در می آید و از وی طلب مغفرت می کند . گویا مدتی تغییر شناسه داده بود ، اما باز جای شکرش باقی بود که هرگز به جرگه ی محفلیان قق نپیوسته بود .

ولدمورت نگاهی به اطرافش می اندازد . باد برگ درختان را به رقص وادار کرده است و موهای لرد - در صورتیکه بره مو بکاره و خودشو خز کنه - در باد با هم می جنگیدند و این طرف و آن طرف می رفتند .
به سمت بارتی کراوچ ، مرگخوار کوچش رفت و دستان سفیدش را زیر چانه اش گذشت و صورتش را بالا آورد .
لبخندی شیطانی زد و فریاد زد : خوش اومدی !!!

بارتی خود را پایین تر آورد و کفش های لرد را بوسید . به سرعت و به دستور لرد از جایش بلند شد و در برابر لرد ایستاد و لرد به آرامی به او نگاه کرد ...


گفتیم یه رولی هم بنویسیم و که نگین باز برو رول بنویس :دی

چند تا سوال به فرم شما اضافه میکنم:
من چند بار دیگه باید تو رو تایید کنم؟
من کی از دست تو راحت میشم؟
چند تا جون داری؟
مطمئنی هورکراکسای اربابتو کش نرفتی؟

در کمال خشم تایید شد.




من چند بار دیگه باید تو رو تایید کنم؟
به من چه ؟ مشکل از مدیرانه ... شما گفتین که هر کی تغییر شناسه داد دسترسی ندین ! من با شناسه ی بارتی دسترسی داشتم . پس باید می دادن :دی
من کی از دست تو راحت میشم؟
دیروز خوبه ؟ :دی
چند تا جون داری؟
بابا :( من اعتراف می کنم که 3 تا جون بیشتر ندارم و الان فقط یه جونم مونده !
مطمئنی هورکراکسای اربابتو کش نرفتی؟
بابا ولدی . من فقط 3 تا هورکراکستو کش رفتم ! راست کی گم :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/8/23 20:58:11
ویرایش شده توسط بارتي كراوچ در 1387/8/23 21:21:33