جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

36 کاربر(ها) آنلاین هستند (31 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 21 شهریور 1390 04:26
نمایش جزئیات
آفلاین
این چه طرز برخورد با آرشامه آخه؟ آرشام همون آرمان‌های نسل جوانیه که شام نداره بخوره. آرشام نقطه‌ی انتهایی سیاست ماست. آرشام آیینه‌ی تمام و کمال دیانت ماست. چرا باید کسی به خودش این اجاره رو بده که با آرشام این گونه برخورد کنه و نه تنها از کار خودش پشیمون نباشه، بلکه از خودش هم عذر نخواد؟
نسل جوان ما نسلیه که این شیوه‌ رو ستیزه‌جویانه می‌دونه. من دیگه صحبتی ندارم. من فقط خواستم این اخطار رو داده باشم تا فردا که بقیه صداشون در اومد نگین نگفته بودی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 شهریور 1390 13:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بعدش تو چی؟ داشتی با این امثال این هگرید اینا پیژامه پارتی شرکت می کردی! اون قدر شورش رو درآوردین که من رو مجبور کردین همچون یک پیامبر از طرف خداوندگار علی کبیر (گدازه اش پایدار) نازل بشم و هدایتتون کنم.


داداش پیژامه پارتی که بهتر از لباس زیر پارتیه !
در ضمن من خودم همه رو ارشاد میکردم تو چپ و راست شعر فیش فیشوی نازنین بدو بخواب رو زمین رو میخوندی خودم ارشادت میکردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست !
عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 شهریور 1390 02:06
نمایش جزئیات
آفلاین
وبا ایز کامینگ خیلی خوب بود :))))

ولی در هر صورت من مخالف باز شدن شناسه آرشام هستم :-/ گفته باشم! یعنی چه ایشون حالا نوجونه دلیل نمیشه این‌طوری برخورد کنه با مدیریت ارشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 شهریور 1390 00:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بارون...فقط اومدم بگم آرشام زندست
آرشام یک فرد نیست...آرشام تفکریست بر ضد آستکبار، بر ضد بچه آتشفشان های در سوز و گداز
اگر دیدی در جایی فردی چشم غره‌ای رفت بدان و آگاه باش که همانا او آرشام است در شناسه‌ای جدید.

آناکین می‌بینم که در منجلاب غرق شدی...دو دقیقه حواسمان پرتاب به سمت دافیان مافیایی شد، چه کردی با خودت؟ بیا شمشیر منو بگیر، خودتو رها کن از این لشی که ساخته ای که دست یاری من همواره به سوی تمامیتان دراز است.
با ارادت به هر لردی که کچل است...

اوووووه دارک لرد...آی ام هیر فور یو...
هی من...آیم یور جاست فرند وید بنفیت...یور آر مای هیرو آن دِ بلک بورد...
کیپ گویین دارک لرد...کیپ گویین تو کیل د ِ آل لایت...
وبا ایز کامینگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1390 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
پیرمرد من خوشتیپ‌تره! وفادار هم بوده به زنش! روشن‌فکر هم بوده اومده کافه راز با وجود این که می‌دونه چیپس و پنیرش گرونه و ۸ هزار تومنه اسپرسو سفارش داده بوده و داشته روزنامه کیهان می‌خونده.

بچه‌ها هم می‌تونن شهادت بدن که تو محل هم شناخته شدس و رو سر کسی تف نمی‌اندازه. اون خشونت هم صرفا اتفاقی بوده و به خاطر همسایه بدی بوده که مرد مشکوک ناشناس داشته و این نشون میده حتی اونم بی‌تقصیره

در پایان اگه تحقیقات محلی کنیم معلوم میشه مرد مشکوک ناشناس عصبانی بوده چون وقتی داشته رد می‌شده پیرمرد تو روش تف انداخته بوده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1390 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
پیرمرد من دچار بحران روحی شده خوب! بعدشم تو داستانت خشنه! برای روحیه مناسب نیست! ماله من بار دراماتیک داره!

تو هم اگه زن داشتی زنت می رفت تو کافه رازتو برملا میکرد نحوه ی برخوردت از این بهتر میشد! ( یا عکسش!:دی)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1390 22:43
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
یعنی جدی فکر میکنی در برابر قلم و نویسندگی من اصلا حرفی برای گفتن داری؟ میخای هزار تا داستان کوتاه برات بیارم ببینی کی بلده بنویسه و کی گدازه اتشفشانه؟ تو تنها هنری که داشتی همین بود که هی میومدی پلک میزدی می گفتی کل سوژه نابود، میومدی از مدیریتت سواستفاده می کردی پستای منو پاک می کردی الکی الکی دارک دارکی بهت گفتن، فکر کردی سایت واسه توه؟


برو بابا! تو پیرمردت حتی نمی‌تونه تو کاغذ تف کنه! مال من توی دید ۳۶۰ درجه پنجره رو خورد می‌کنه! خودت مقایسه کن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1390 22:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

داشتی با این امثال این هگرید اینا پیژامه‌پارتی شرکت می‌کردی! اون‌قدر شورش رو درآوردین که من رو مجبور کردین همچون یک پیامبر از طرف خداوندگار علی کبیر (گدازه‌اش پایدار) نازل بشم و هدایتتون کنم.

مشکی جان!
همین کارا میکنی که ازت کمی دلگیر میشم!
دیگه بهتون نزن! این هاگرید از همون اول هم بچه مثبت بود...اون گیلدی بود که راه به راه با ایشون پیژامه پارتی راه مینداخت

نقل قول:

ر حالی که من! من ِبزرگ! من‌ ِاستعداد بی‌پایان داشتم ایده‌های بی‌نظیری مثل دفتر تمجید از مدیریت کل سایت، انجمن حمایت ساحره‌های از شخصیت بزرگ مدیریت کل سایت و چگونه من موفق شدم نظر مثبت جناب مدیر را جلب کنیم رو پی می‌گرفتم.

لطفا نقش من رو فراموش نکن!
من همیشه نفر اول نزدیک به عله بزرگ بودم و یادت نره که در سرما و گرما در کنار عله بزرگ بودم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1390 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
یعنی جدی فکر میکنی در برابر قلم و نویسندگی من اصلا حرفی برای گفتن داری؟ میخای هزار تا داستان کوتاه برات بیارم ببینی کی بلده بنویسه و کی گدازه اتشفشانه؟

تو تنها هنری که داشتی همین بود که هی میومدی پلک میزدی می گفتی کل سوژه نابود، میومدی از مدیریتت سواستفاده می کردی پستای منو پاک می کردی

الکی الکی دارک دارکی بهت گفتن، فکر کردی سایت واسه توه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1390 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
در این مقال نظر لرد ( از نوع کچلش ) بر هر چیز مقدم تر است !!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!