جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
34
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 شهریور 1390 21:33
نمایش جزئیات
آفلاین
با پست شماره 2448 فنگ موافقم!و پسندیدم!:D
یک بذارید واسه این جادوگران درخواست دارم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه چیز همینه...
Only Raven
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 شهریور 1390 21:06
نمایش جزئیات
آفلاین
اصلا از ارزش ها راضی نیستم ها !!1

ملت آسلام همین بود که بیاییم 2 روز تو سایت ارزشی بازی در بیاریم بریم بعدش ؟


کی جواب این ملت رو میده آخه میگن اینها هم آره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 شهریور 1390 11:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
دلم برای عمو پورنگ بیشتر میسوزه ولی !


ولی من دلم بیشتر برای عمو ضرغام میسوزه !

نقل قول:
یعنی هاگریدجان شما .... خودت میشوری؟!.......اگه آره که مشکلی نیست ....شناستو به "هاگرید راستگو" عوض کن! اگه نه دکمه ماشین لباسشویی رو بزن!


ای ول ای ول ! مگه شما خودت نمیشوری؟

نقل قول:
یک رزمنده در جنگ نرم دیده شد!....برادران همیشه در تو صحنه! بندازینش تو گونی!


برادر گونی در تخصص ماست ! صد بار گفت وارد حوزه هایی که تخصص ندارین نشین !

در آخر اعلام میکنم که ندای آسلامیوس را در تمام تاپیک ها طنین انداز خواهیم کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هگرید در 1390/6/24 11:02:31
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست !
عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 شهریور 1390 10:38
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
باید مثل اسرائیل از زمین محوتون میکردیم که قدرت کفاف نداد!....اگه هنوز بودم گشت ارشاد راه مینداختم!مینداختمت توی ون!!! کمی ارشادت میکردیم!


جمعیت زیاده ! بنده پیشنهاد مینی بوس سبز و سیفید دارم به جای یک ون تنگ !

نقل قول:
بعد از اون میتوانیم ماشین لباسشویی رو خودمون روشن کنیم و خاله نرگس را بر سر جاش بشونیم.


دلم برای عمو پورنگ بیشتر میسوزه ولی !

نقل قول:
یعنی هاگریدجان شما .... خودت میشوری؟!.......اگه آره که مشکلی نیست ....شناستو به "هاگرید راستگو" عوض کن! اگه نه دکمه ماشین لباسشویی رو بزن!


بازم تاکید میکنم، عمو پورنگ مظلوم تر بود !

نقل قول:
بیایید برای یک بار همه که شده با هم متحد بشیم و فتنه و جریان انحرافی رو از صفحه روزگار محو کنیم


انشا الله !

نقل قول:
از ما ملت ستم دیده حمایت کنید


حتما ! صدالبته به حول و قوهی الهی اینکارو می کنیم !

نقل قول:
آیا این بود آن آسلامی که شما آنجایش رو نورانی کردید؟


نچ ! در عصر جدید، گره زدن لامپ کم مصرف، جهت تابیدن نور +هاله ای رنگین از آنجایش کافی است ! وضع اقتصادی جادوگران خوب نیست ! بهتر است فکر پروژکتور را از سرتان خارج کنید !

نقل قول:
در همین جا لازم میدانم از حصر خانگی سرژ انتقاد و آرزوی رفع حصر این مجاهد فی سبیل آسلام را بکنم !!!!


انشا الله که به زودی با سرژیا و اهل خانه ، تحت نظر داروغه ها ملاقات خواهد نمود !

نقل قول:

به خداوندی خدا اگر وزارت سحرو جادو را در دست راست و مدیریت جادوگران را در دست چپم قرار دهند
هرگز رول نخواهم زد


به خداواندی اهورامزدا اگر یک پر کفتری ققی نام را در دستش چپم گذارند و پیکر سپید یک یار را در دست راستم، بر روی بدن یار با پر کفتر مشق شب می نویسم تا فردا روزی معلم دعوایم نکند و به پدرم زنگ نزند تا پدرم جهت تنبیه، مرا در زیر پیانویش حبس کند !

نقل قول:
مارو وادار به انجام حرکات بی ناموسی و استفاده از میله تخت و دخول به خوابگاه مدیران نکنید!


البته دسته گیتار هم چیز خوبیست و نظرم به آن نزدیک تر است! آن هم گیتار آوریل ! البته بنده پیشنهاد گیبسون لس پال 5 پیکاپه را دارم که بسیار بدنه پهنی دارند و در لحظه موعود، خود را به طور گسترده وارد ماجرا می کنند !

نقل قول:
به همین علت بنده در همینجا اعلام ظهور دوباره کرده و به تمام یاران گمنام خودم که در سرتاسر این فروم به انتظار چنین روزی جمعه هایی خون گریه کردند و چه ها و چه ها ! که بگذریم ! اعلام وجود میکنم و دعوت میکنم که شرف یاب حضور شوند و آنجایشان را نورانی تر از همیشه که بودند بسازند!


شاید این جمعه بیایی ! شاید !

نقل قول:

و بنده در خصوص فتنه ی نوپا و هرچند بی اساس و خُردی که بتازگی پا گرفته و به نام آرشام در حال دست درازی به شعور و فهم و حریم های قابل احترام کاربران سایت هستش باید عرض کنم این خودفروختگی ها از سالیان پیش و در گذر تاریخی سپری شده ی ما همواره بوده و با وجود دشمنی های پس پرده و از عوامل بیگانه ای که چشم دیدن سعادت و سروری کاربران این سایت را ندارند همواره در مسیر تجلی و ترقی شما خواهد بود و بنده لزومی به آگاه کردن شما عزیزانم ندیدم لاکن جنانچه احساس کنم این عامل دست نشانده ی بی ارزش و خار بخواهد خللی در این چشم انداز ایجاد کند دست اورا از اینجا یا شایدم از اینجا قطع کنم و یا بیشتر حتی!
من همینجا حجت بر شما مسئولین تمام کردم و انتظار من از شما اینست که برخوردی هوشمندانه ، صحیح و درخور آنچه باید باشد بکنید و آنطور نباشد که ما طور دیگری بشویم و شما طوری دیگر!


آورین ! آورین ! مزداکبر !

-----------------------------------------------------------
بلیز. بسی جایت خالی است برادر !
نمیدونم چه رسمیه که آنتونین معتقده حواسش هست و اینا. اما ندیدیم چیزی ! وقتی کار به یک عضو برسه، سریع اخطار و بلاک این حرفاست. اما طرف بره و بعد از مدتی با دوستان تاریخی بیاد، نمیدونم چرا مدیریت فعلی سکوت میکنه !

کلا هدف از این پست، این بود که مدیران فعلی سایت، سعی نکنید خیلی ادای حفاظت سایت رو در بیارین برای نسل تازه. ما که هفت ساله اینجا چادر زدیم میدونیم داستان رو ! یادمه چند وقت پیش حرفی گفته شد به من که سایت نباید در خطر قرار بگیره به خاطر خودخواهی یه نفر که میخواد به فلان سبک مثلا مفهومی و هنری ، فلان مضمون رو به عنوان سوژه استفاده کنه و پستشو نگارش کنه. خب این حرف چرته !
به پستای خودمم گیر میدادین قبلا که به اندازه یک پنجم موارد نقل قول شده هم شاید تابلو نبودند !

اگه الان اینطوری حساب کنیم که سایت به قول شما چند روزه در خطر صید برادران سایبر مرامه !

در مجموع، بنده که از مهر 83 در این سایت به گالری می رفتم و دوران نوجوانی ام را با نگاه زهر آلود به تصاویر خندان اما واتسون به دوران بلوغ تبدیل نمودم(جسی جان ! شما نخون لطفا ! ) ، توانستم در عید 84 استعدادم را شکوفا کنم و به همراه کوییرل به فاصله دو دقیقه وارد ایفای نقش شدم ! لذا بنده نه به حرمت همگامی با اون هرمافرودیت عمامه صفت، و نه به حرمت دو روزی که روزه خوردم در ملاءعام، که به حرمت مادری کردن برای فیبرهای نوری و کابل های کلفت اعلام می کنم که هرگز دست از سخنان گهربار در اینجا نکشید، در اینصورت منم قول میدم که دست از حمایتتون نکشم !

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل مزدا 323 امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1390/6/24 10:41:49
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1390/6/24 10:44:44
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1390/6/24 11:55:00
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1390 22:59
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا منو و قدرت با آدما چه نمی کنه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1390 22:43
نمایش جزئیات
آفلاین
این رو زیر پستت یزن :

بابای سر سیریوس بلک لایک کرد


این رو هم کامنت میذارم زیر پستت :

خیلی قشنگ بود با اجازه شیر میکنم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1390 22:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من خفنترین گرداننده تاریخ جادوگران اومدم اعضای قدیمی رو آبیاری کنم!!! شلنگم کو؟!!!!

اول!
ناظر محترم بیاد این دوتا پست سرژ رو پاک کن!هنوزم بلد نیست پست بزنه! من اعصاب ندارم!!!


شروع میکنیم!
نقل قول:

تشکر من صحبت های آوریل رو هم تایید می کنم


منم صحبت های دسامبر رو تایید میکنم!

نقل قول:

اقا یعنی چی اینجا نمیشه کامنت گذاشت یا لایک کرد !!!
ای مدیریت پس چه میکنی اینجا

پس اینی که گذاشتی چیه؟کامنته دیگه!
لایک هم میخواستی بزنی به من پیام شخصی بزن و بگو.... ویرایش میکنم ...زیر پستش میزنم "سیریوس لایک کرد!"
خداروشکر پست افراد مثل اتوبان تهران کرج بازه میشه ویرایش کرد!

نقل قول:

ما با نی ساندیس به چشم آستکبار حمله میکنیم و در هر کوی و برزن ندای آسلامیوس را طنین انداز خواهیم کرد

یک رزمنده در جنگ نرم دیده شد!....برادران همیشه در تو صحنه! بندازینش تو گونی!

نقل قول:

هدویگی که یه زمانی سیریوس بلک بودی و در هر دو زمانی که هم هدویگ بودی هم سیریوس با من تو چترباکس تیک و تاک می زدی و من تحویلت نمی گرفتم، به اون دو روز روزه ای که گرفتم قسم من کمی دلگیر شدم!

خانوم جان اینکه آمار نمیدادی تو چت! یعنی اینکه مفسد فی التابیک نبودی؟!تابلو!!! در ضمن کپی رایت این جمله "دلگیر شدن" با منه!؟ بعدا پیام شخصی بزن برات key بفرستم!

نقل قول:

میبینم که آوریل خانم هم تشریف فرما شدند قدم شوما روی چشم

شوما قدیمی شده!...الان تاژ رو بورسه!در ضمن اون چشاتم درویش کن!...چثدر مردم هیز شدن!


نقل قول:

اینو البته به مدیرای اونموقع میگم! تبعیض تا کجا؟ شما ا اول با ریون و حذب و اینا مشکل داشتین! واقعا که! من اونموقع کمتر از یه سال بود که فعالیت نمیکردم! اونم بخاطر کنکورم! چطور دلتون اومد؟

تمام بی ناموسی های رول های افراد از شخص شخیص شما بود!!! شما توی هر رول گوشه ای از نقش بودید!باید مثل اسرائیل از زمین محوتون میکردیم که قدرت کفاف نداد!....اگه هنوز بودم گشت ارشاد راه مینداختم!مینداختمت توی ون!!! کمی ارشادت میکردیم!

نقل قول:

بعد از اون میتوانیم ماشین لباسشویی رو خودمون روشن کنیم و خاله نرگس را بر سر جاش بشونیم.

یعنی هاگریدجان شما .... خودت میشوری؟!.......اگه آره که مشکلی نیست ....شناستو به "هاگرید راستگو" عوض کن! اگه نه دکمه ماشین لباسشویی رو بزن!

نقل قول:

در 8 سال گذشته مدیریت دچار انحراف شده و آسلام در حاشیه قرار گرفته...

کفی جان!کلا حساب کردم سایت هشت سال نیست درست شده! شما هنوز هم.......؟درست نشدی؟!

نقل قول:

بعد در سرکوب روز چند شنبه ی خونین دستور بلاک چندین تن از معترضین و منتقدین ارزشمند سایت رو به مقامات دست نشوندتون دادین و لابی ها که نکردید !

عزیز من! تشریف بیارید آزکابان!ناهار در خدمت باشیم!نوشابه هم میگیریم!....راستی تردستی بلدید دیگه؟!!!!!...این حرف من چه ربطی داشت نه؟!

من هنوز تو جو مدیریت سابقم!میفهمید؟مجبورم؟!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سر بارون خون آلود در 1390/6/23 22:29:33
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1390 22:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سرژ ، من نفهمیدم این تانکیان یعنی چی؟ یعنی تانکی؟ با تانکر در ارتباطی؟
نکنه تو کار قاچاق تانکرهای سوختی؟ سوخت از کشور خارج میکنی؟ قاچاقچی ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست !
عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1390 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
پست!

پُست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1390 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
این چه وضعشه؟ این آخرین پست منه! دیگه اینجا پستی نمینویسم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!