جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

56 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
54
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 2 فروردین 1394 12:58
نمایش جزئیات
کار شبانه روزی بالاخره تموم شد!

به جای شب عید، دو روز بعد عید براتون عیدی داریم!
فصل پنج گردش سوم بالاخره از راه رسید!

بخونید و بدونید فصل شیش هم در راهه و کارگران همچنان مشغول کارن!

نظر، پیشنهاد و انتقاد شما، عیدی من و تدیه.. با ما باشید!

** ۴ فصل اول همچنان از این لینک قابل دانلوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: دوشنبه 25 اسفند 1393 22:33
نمایش جزئیات
مرسی از رودولف و پرسیوال عزیز.
به ویولت: Meeeh

پرسیوال:

1. نه قربان، خوب نیست! تهدیدت رو به گوش جان میشنوم، تهدیدهای مربوط به تدی رو هم دایورت کن اینور، مورد نداره. اون گرگه اعصاب نداره یهو دیدی هر چی تا حالا نوشتیم خورد.

2. لطفتو می رسونه باب بزرگ. اما من و تدی فعلا برا دل خودمون می نویسیم. ایشالا که شما راضی باشین. بذار ببینیم تا آخرش میتونیم همه رو راضی نگه داریم یا نه. :)

به همه:

فصل پنج آماده ست. همین امروز تموم شد و ایشالا توی همین هفته بعد از ویرایش نهایی و طراحی تصویرش، آپلود میشه براتون.
شیش هم تو راهه.

مرسی که صبوری می کنید و تنهامون نمی ذارید.

ارادتمند.
جیمزتدیا.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 20 اسفند 1393 18:30
نمایش جزئیات
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان دلم
دو مسأله رو لازم دونستم بگم

1- آهای جیمز ... خوبه وقتی میری یه اداره که یه کاریو عجله ای انجام بدی که خیلیم فوریه اونوخ کارمندا از قیافه ت خوششون بیاد هی سر بدوونندت؟؟؟ هی امروز و فردا کنن؟؟؟ هی معطلت کنن؟؟؟
یک بار دیگه بگی صبر کنید همچین این عصا رو میکنم تو حلقومت که سرش از بغل قوزک پات بزنه بیرون
البته این تهدید در مورد داااشت کارایی نداره و چون چیزی به عقلم نرسید واقعا نمیدونم به تدیه چی باید گف بش بربخوره زودتر تموم کنه

2- با نشر تندیس برو صوبت کن جیمز ... شاید خیلیای دیگه مث من دوس داشته باشن نوشته ی شما رو به صورت کتاب ببینن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 17 اسفند 1393 19:46
نمایش جزئیات
از مادر زاده نشده کسی رو جیمزتدیا جُلو چِش ِ حاجی‌ت قمه بکشه! واسّا زیرگذر بیام حساب کتابمونو ریدیف کنم اساسی!



شما دوتام بذارین ادامه‌شو دیه!
بوقیا!



نبندی فلنگو رودی! اومدماااا!


اونوخ می‌گین ویولت شعور اشتمایی نئاره!


اومــــــــــــــــــــــدم!!


تا من با این بچه گرد و خاک می‌کنم، جَلدی بذارین فصل بعدو! آباریکلا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 10 اسفند 1393 17:36
نمایش جزئیات
واقعيت اينه كه من اصلا فن فيكشن نخونده و نمیخونم زیاد...شاید بهتره بگم اصلا نخوندم تا حالا!

ولی بنا به توصیه دوستان اومدم این چهار فصل رو خوندم و...چرا بقیه اش رو نمیذارین!

این خیلی خوب و ماورای تصورات من بود...ادامه اش رو بذارین مرلین وکیلی!

مرسی و سریع ادامه اش رو بذارید تا با قمه نیومدم سراغتون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: شنبه 9 اسفند 1393 02:09
نمایش جزئیات
به جان خودم کارگران! شبانه روز! مشغول کارن!

تنهامون نذارین. داریم می نویسیم. شاید قبل از تموم شدن اسفند بتونیم فصل پنج و شیش رو آماده ی دانلود کنیم.

مرسی که حواستون هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 19 بهمن 1393 19:42
نمایش جزئیات
نقل قول:

sahv نوشته:
سلام من تازه عضو شدم میخوام کتابتونو دانلود کنم ولی نمیدونم از کجا؟


سلام دوست عزیز

۴ فصل اول رو از این لینک میتونین دانلود کنین.
اگه مشکلی برای دانلود داشتین، بگین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 19 بهمن 1393 16:16
نمایش جزئیات
سلام من تازه عضو شدم میخوام کتابتونو دانلود کنم ولی نمیدونم از کجا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 15 بهمن 1393 21:55
نمایش جزئیات
نقل قول:

ویولت بودلر نوشته:

من این تاپیکو به خاک و خون می‌کشــــــــــــــــــــــــــــــــم!!

پاشید بیاید فصل بعدی رو بذارید!

وگرنه دفعه بعد نه تنها مادرسیریوس، بلکه خوائر و عمه و آباء و اجداد سیریوسم میارم با خودم!

ملتفتین؟!




چه خبره؟
اون تابلوی ساک، مریض داریمو مگه نمی بینی؟

باو کارگران مشغول کارن.. عجبا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 15 بهمن 1393 04:40
نمایش جزئیات

من این تاپیکو به خاک و خون می‌کشــــــــــــــــــــــــــــــــم!!

پاشید بیاید فصل بعدی رو بذارید!

وگرنه دفعه بعد نه تنها مادرسیریوس، بلکه خوائر و عمه و آباء و اجداد سیریوسم میارم با خودم!

ملتفتین؟!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!