جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

56 کاربر(ها) آنلاین هستند (44 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
55
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 تیر 1394 18:10
نمایش جزئیات
خوب بود

به کارتون ادامه بدین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 7 تیر 1394 14:35
نمایش جزئیات
من هم ممنونم جیمز .......ممنون که خبر دادید تامن هرروز نیام تو سایت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 4 تیر 1394 04:09
نمایش جزئیات
ممنونیم هوگوی عزیز از لطفت و مرسی که وقتتو دادی به فن فیکشن ما.
ایشالا مرداد ماه فصل جدید رو می نویسیم به امید خدا.

ممنون که تنهامون نمی ذارید.
همچنان سراپا گوش انتقاد و نظریم.

مخلصم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 3 تیر 1394 19:29
نمایش جزئیات
این فن فکیشن از بقیه خیلی عالی تره .....با اینکه دیر اشنا شدم ولی خیلی دوست داشتم و زود موضوع داستان رو فهمیدم ....زود ادامشو بزارید.....زود....زود باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 21:36
نمایش جزئیات
بازم بگم؟ گردش سوم دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!

فصل ششم آماده است. بازم یاآوری می‌کنم، من و جیمز از نظرات و انتقادهای شما استقبال می‌کنیم چون حتی نکته‌ی ریزی که به نظر مهم نمیاد، میتونه به ما کمک کنه داستان رو بهتر جلو ببریم.. پس تنهامون نذارین.

فقط اینکه فصل امتحاناته و همه‌مون گرفتار.. پس برای ادامه‌ی داستان باید یه ذره بیشتر از همیشه منتظر باشید. اما قول میدم تابستون پرکارتر باشیم.

فصل ۶ - فرمت WORD
فصل ۶ - فرمت PDF

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 27 فروردین 1394 22:45
نمایش جزئیات
هووم.. مروپ گانت ورژن قل مورفشون

خیلی انتقادات جالب و کوبنده‌ای بود و بسی منو به فکر فرو برد و البته برای بعضیاش توضیحاتی در جواب دارم که امیدوارم قانعت کنه.

نقل قول:
خوشرویی؟ شخصا فکر می کنم اینجا «بدخلقی» مناسب تر از «خوشرویی» باشه. شما اینطوری فکر نمی کنین؟


من اینطوری میبینم که جیمز داره لبخند (از اون تهدید آمیزاش که اگه حرفمو گوش ندی به حسابت میرسم) میزنه به آل. هوم؟

نقل قول:
چرا باید آرتور ویزلی یه ماشین درب و داغون رو از دل جنگل ممنوعه بیرون بکشه و همونطوری به عنوان کادو به هری اینا بده؟ خب فقیرن که فقیرن! به نظرم قضیه ی فورد آنجیلا زیاد جالب نبود.


البته درب و داغون از نظر بچه‌هاست که ماشین قدیمی رو نمی پسندن. ربطی به فقیر بودن یا نبودن نداره.. این برمیگرده به حس نوستالژیکی که یه سری اشیا دارن. درست مثل موتور سیکلت سیریوس که اونم با وجود خراب شدن، دوباره تعمیر شده.

نقل قول:
یکم «چندبار دوباره فشار داد» عجیب نیست؟ فکر کنم منظورتون یا «چندبار انگشتش را فشار داد» بوده یا «انگشتش را دوباره فشار داد».


درست میگی .. میتونستم بهتر بنویسمش. منظورم این بود که یک سری انگشتاش رو فشار میده و اتفاقی نمیفته، برای همین دوباره تلاش میکنه.

نقل قول:
یادم نمیاد تو کتابای هری پاتر وقتی که رون ارشد شد از تمرین کوییدیچ مونده باشه ها؟


درسته! ولی تدی ارشد نیست.. سرپرست ارشدهاست که مسئولیتهای خیلی بیشتری توی مدرسه دارن. و خب ما از کتاب نظر یکی مثل جرج رو در مورد این نقش خیلی خوب می‌دونیم!

نقل قول:
هرچی فکر می کنم نمی فهمم چرا راننده نمی تونه با جادو زغال به مخزن برسونه؟ چرا واقعا؟!


بار دراماتیک ماجرا! شما به من بگو میدونی قطار هاگوارتز چطور کار میکنه؟

نقل قول:
اول اینکه هاگوارتز پر شده از اسم های تکراری، الیور وود، گیلدروی لاکهارت، فینیگان، هاگرید، مک گونگال، لانگ باتم... عیبی نداره، ولی خب یکم اسم جدید هم بد نیستا؟

دوما اتفاقاتی که برای جیمز میوفته به طرز وحشتناکی مثل اتفاقات کتاب هری پاتره.
چوب دستی دوقلو، پرواز اول جیمز تو هاکوارتز و بعدش جستجوگر شدنش، اینکه رکسان جیمز رو می بره و افتخارات باباشو بهش نشون میده...

سوما جیمز شما چرا اینقدر بداخلاق و بدعنق تشریف دارن؟ با همه قهره، از همه بدش میاد.


اسم جدید که یک سری داریم و بازم تو راهه. اسم‌های تکراری به سه دلیله.. ۱. اونایی که میدونیم تو مدرسه هستن (مصاحبه‌های خانم رولینگ) ۲. کوچیک بودن جامعه‌ی جادوگری. ۳. همونطور که بچه‌های هری وقت مدرسه شونه، بچه‌های دوستاش هم که اون موقع مدرسه میرفتن، کم کم وقت هاگوارتزشونه.
البته بازی کردن و نقش دادن به اونایی که از قبل میشناسیم هم لذت بخشه و دلیلش کمبود اسم برای کاراکترها نیست.

در مورد شباهت ‌ها تا یه جایی حق داری. بهرحال اینها فصلای اوله و برای رفتن به سمت داستان اصلی تا حدی لازمه. بیشتر نمیتونم بگم چون اسپویل میشه.

جیمز هیچم بدعنق نیست! بهرحال کل کل با خواهر/برادر کوچیکتر که عادیه و غیر از اون با کسی بداخلاقی نکرد یا من یادم نمیاد؟

اما جواب یه سریش تو فصل ۶ هست و جواب خیلی چیزا تو فصلای آینده.. خوبه اینطوری با دیده‌ی منتقدانه میخونی. من و جیمز انتقادا رو خیلی جدی میگیریم و باعث میشه بهتر و با دقت بیشتری بنویسیم.

امیدوارم فصلای بعدم بازم بیای انتقاد کنی.. حالا به هر اسمی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 27 فروردین 1394 18:43
نمایش جزئیات
فن فیکشنتون عالیه، حرف نداره.
ولی لابد خسته شدین از بس این حرفا رو شنیدین نه؟

با یکم انتقاد چطورین؟ البته واضحه که اکثرشون وارد نیستن، ولی شاید بد نباشه اینارو بگم:

*****

نقل قول:
صدای جیمز در همهمه ی دانش‌ آموزان که نتیجه‌ی به صدا درآمدن زنگ دبستان بود گم شد.
صدای بغل دستی در همهمه ی دانش آموزان گم شد؟! معمولا که این اتفاق نمیفته.
اصلا این جولی چرا یهویی با این عجله پابه فرار گذاشت درحالی که بقیه دارن با جیمز خدافظی می کنن؟

نقل قول:
. کوله پشتی اش را روی زانوهای آلبوس انداخت و با خوشرویی گفت:
- هر چی من میگم همونه آل! وقتی برمی گردم صندلیم خالی باشه
خوشرویی؟ شخصا فکر می کنم اینجا «بدخلقی» مناسب تر از «خوشرویی» باشه. شما اینطوری فکر نمی کنین؟

نقل قول:
- نمی خواین عوضش کنین؟ زیادی درب و داغونه. وحشی هم هست! یه بار که دیرم شده بود، به محض رسیدن به مدرسه، قبل از اینکه بابا نگهش داره درش باز شد و با کوله پشتیم پرت شدم بیرون. گاهی یه جوری برخورد میکنه انگار از جنگل فرار کرده!
- جیمز سیریوس، در مورد هدیه ی بابابزرگ آرتور محترمانه صحبت کن!
این صدای هری پاتر بود که...
چرا باید آرتور ویزلی یه ماشین درب و داغون رو از دل جنگل ممنوعه بیرون بکشه و همونطوری به عنوان کادو به هری اینا بده؟ خب فقیرن که فقیرن! به نظرم قضیه ی فورد آنجیلا زیاد جالب نبود.

نقل قول:
- بازم اخبار؟ من میخوام ناروتو ببینم.
جیمز! جیمز! جیمز! تو هیچوقت عوض نمیشی، صدسالگیت جلوی چشممه!

نقل قول:
- ناروتو... نیم ساعت.. دیگه است... اخبار.. تموم میشه... تا... اون موقع... عینکم شکست... جیمز!
.
.
- خیلی خب، کنترل تسلیم شما.
این هری ِ فن ِ شما عجب پدر نمونه ایه! جیمز، من اگه وقتی یه چیزی از بابام می خوام عینکشو بشکونم تا سه ماه از اون چیز محرومم!

نقل قول:
چند بار انگشتش را دوباره فشار داد تا بالاخره عروسک آرام شد...
یکم «چندبار دوباره فشار داد» عجیب نیست؟ فکر کنم منظورتون یا «چندبار انگشتش را فشار داد» بوده یا «انگشتش را دوباره فشار داد».

نقل قول:
- مجبورم نا‌امیدت کنم جرج... این ننگ حقیقت داره.
- ولی اینطوری.. با این همه بیگاری ... به تمرینای کوییدیچ نمی‌رسی که!
یادم نمیاد تو کتابای هری پاتر وقتی که رون ارشد شد از تمرین کوییدیچ مونده باشه ها؟

نقل قول:
پاتریک لبخند زد:
- ۱۱ اینچ، چوب بید مجنون، موی گرگینه.


نقل قول:
بیلچه از کنترل خارج شد و با سرعت به سمت راننده قطار رفت. جیمز پیر به موقع سرش را دزدید و بیلچه از پنجره ی کنار راننده بیرون پرید.
- لعنت مرلین به لردولدمورت! مشکل ِ تو با من و قطارم چیه بچه؟!
.
.
- حالا چجوری زغال سنگو به مخزن برسونم؟! اگه این قطار تاخیر داشته باشه تو باید جواب مدیر هاگوارتزو بدی!
هرچی فکر می کنم نمی فهمم چرا راننده نمی تونه با جادو زغال به مخزن برسونه؟ چرا واقعا؟!

و چند تا چیز دیگه...

اول اینکه هاگوارتز پر شده از اسم های تکراری، الیور وود، گیلدروی لاکهارت، فینیگان، هاگرید، مک گونگال، لانگ باتم... عیبی نداره، ولی خب یکم اسم جدید هم بد نیستا؟

دوما اتفاقاتی که برای جیمز میوفته به طرز وحشتناکی مثل اتفاقات کتاب هری پاتره.
چوب دستی دوقلو، پرواز اول جیمز تو هاکوارتز و بعدش جستجوگر شدنش، اینکه رکسان جیمز رو می بره و افتخارات باباشو بهش نشون میده...

سوما جیمز شما چرا اینقدر بداخلاق و بدعنق تشریف دارن؟ با همه قهره، از همه بدش میاد.
اینم که دیگه اوج بی انصافیشه:
نقل قول:
مامان و بابای عزیز، آل احمق و لیلی کوتوله،
.
.
دوستون دارم.
تو رو نه آل.


چهارما فصل آخرتون رو سرسری گرفتین. حرفی برای گفتن نداشت. هاگوارتز برای جیمز می تونست خیلی هیجان انگیزتر باشه، ولی اصلا از ذوق جیمز و اکتشافاتش خبری نبود. همش از بی حوصلگی ها و بدخلقی های جیمز نوشتین، امیدوارم این هیجان هارو تو فصل ششم بیارین.

معذرت می خوام اگه وراجی کردم و بی خودی گیر دادم،
این فن در هرصورت بی نظیره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط mrope در 1394/1/27 18:51:42
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 فروردین 1394 15:07
نمایش جزئیات
به ریتا سوسکه:

قرچ!
آخ ببخشید. له که نشدی؟ ندیدمت شرمنده! :اسمایلی برداشتن ریتا از روی زمین و صاف و صوف کردن پاهای حشره ایش:
خانوم بسیار خوشحالیم که راضی هستی. مرسی از کامنتت. میاد ایشالا فصل شیش، تو راهه.

به بابا:
ممنون پدر!
من هر چی تو پرواز بلدم از تو و مامان یاد گرفتم.

مرسی دوستان.
همچنان منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.
روابط عمومی گردش سوم - جیمزتدیا!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 2 فروردین 1394 16:10
نمایش جزئیات
Wow!

خیلی خوب بود، صحنه های هیجان انگیز زیاد داشت که خیلی خوب توصیف کرده بودین که قشنگ هیجان به من منتقل میشد. فقط میتونم بگم منتظر فصل بعدیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 2 فروردین 1394 14:51
نمایش جزئیات
سلام بر جیغ اعظم و گرگ مو آبی!

اصن دم عیدی آدمو از این رو به اون رو میکنیدااا.. عیدی خوبی بود!
صحنه کوییدیچ رو خوب توصیف کردین و یه جوری جلو بردین که خود آدم میتونه تصور کنه که الآن چی به چیه!
در کل، من از همین الآن منتظر فصل شیشم ام! بدویید فصل شیش رو بنویسید..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!