جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: شنبه 21 فروردین 1400 10:28
نمایش جزئیات
آفلاین
اول: چون نمایشنامه بود
دوم: درمورد هری نبود
سوم: نویسنده خانم رولینگ نبود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم به قدم تا روشنایی از شمعی در تاریکی تا نوری پر ابهت و فراگیر!!
می جنگیم تا اخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!
برای عشق!!
برای گریفندور!!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 بهمن 1399 12:31
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم به خاطر اینکه فرزندنفرین شده درباره پسر هری بود وخود هری تو داستان نقش اصلی رونداشت و ما خیلیامون اینو دوست نداشتیم:/
دومم اینکه فرزند نفرین شده یه نمایشنامه بود ینی حتی متن اصلیش هم مثل کتابای دیگه این مجموعه نبود وبدتر از اون اینکه از روی این کتاب فیلم نساختن💔ینی یه نمایش بود و تمامممم و خب این برای خیلیامون حرص درار بود
البته من خودم به شخصه از متن خود نمایشنامه خوشم اومد با اینکه با کتابای خود هری پاتر از زمین تا آسمون فرق داشت و تو خوندنش خیلی تردید داشتم ولی واقن قلم جی کی رولینگ حرف نداره❤😊

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1399 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
از نظر من هری پاتر و فرزند نفرینشده پایان جالبی برای هری پاتر نبود مثلا یه سری ها انتطار داشتن که هری با هرماینی ازدواج کنه که ریشه ی این فکر هم به قسمت یادگاران مرگ برمیگرده که رون هلکراکس گردنبندی رو به گردنش میاندازه بعد هرماینی از دستش عصبانی میشه و یا اینکه هیچ کس دوست نداشت اتفاقات از یادگاران مرگ به این سرعت به بزرگتر شدن هری پاتر سر انجامه و اینکه هری پاتر روحیه قهرمانی رئ ازدست بده و د گیر کاغذ بازی هایاداری بشه اینا و خیلی مو ضوعات دیگه باعث تنفر شدید من نسبت هری پاتر و فرزند نفرین شده شده اما داستان درام جالبی داشت و یه جور ضدقهرمانی خاضی داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: چهارشنبه 7 آبان 1399 12:59
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا متاسف شدم براشون شاید قلم رولینگ قشنگ باشه ولی این افتضاحه!

اخه هرمیون سیاه پوست دیگه چیه؟
اصلا شبیه هیچ کدومشون نیست بنظر من افتضاحه! (توهین نباشه)
ولی از داستانش خوشم اومد پنهان نباشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارباب من Lord

گر کسی مرا ببیند نتواند که ببیند چون که او قارقارو نیست!

قاقاروی بدون مو!


شناسه بعدی
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 آبان 1395 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید چون رابطه ی علت و معلولی توش درست رعایت نشده بود اتفاق ها بدون هیچ مقدمه ای می افتاد و این یک ضعفه ذهن خواننده هم مدام دچار سردر گمی می شد که نتها محبوبیت کتاب را بالا نم برد بلکه باعث می شد از این نمایش نامه دل زذه بشیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 13 آبان 1395 19:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به این علت که یک نمایشنامه نمیتونه به راحتی احساسات درون داستان رو منتقل کنه ولی باز هم جالب بود😅😅😅😅😅😅

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نقل قول:
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 شهریور 1395 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
من بسیار بسیار لذت بردم از این کتاب.
خیلی شیرین بود. خیلی کیف کردم. خیلی خندیدم.

اول یه سلام میکنیم به ویدا اسلامیه عزیز که به ما نشون داد میشه یه ده سالی رو تقریبا صبر کرد و بعد به لطف شبکه های اجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام که جو جامعه رو تلطیف کردند و مفاهیم رو به نوجوانان ما اُور!آموزش دادن، بی واهمه، بدون صمیمی شدن، بوسید و بی راز و نیار کردن، محکمتر بوسید!
سلام، کافرشُدیه!

سپس سلام می کنیم به ویراستار تندیس برای این شاهکار پر از جمله های بی نقطه و دیالوگ های بی صاحاب.
سلام، روشن دل!

بعدش سلام میکنیم به اون نمایشنامه نویس خارق العاده که شوخ طبعی و طنزش، من رو به زانو درآورد و بهم نشون داد دست توی دست بسیاره و بسیار بغل باید ، تا پخته شود خامی!
سلام، توحید ظفرپور!

و سلام بر مینروا مک گونگال پیرپاتال! بزرگی که مدیر مدرسه ست و به دستور هری پاتر، صبح تا شب میشینه خیره به نقشه غارتگر، دنبال میکنه دوتا اسم رو که مبادا اینا سر یه تقاطع به هم برسن، که در اون صورت خودش به عنوان حراست دانشگاه، به سرعت میرسه و جداشون میکنه.
سلام، فیلچ!

سلام میکنیم به جیمز سیریوس پاتر، که بی دغدغه و دردسر و بغل و بوس و کولی بازی و غرغر و سفر در زمان و نابود کردن دنیا، سال اول و دوم تحصیلیش رو توی هاگوارتز گذروند و به هیچ جاشم نبود و کلی هم کیف کرد و پسر باباش نبود انگار و کسی اینو پاتر ندید توی سال اول حضورش.
سلام، ویزلی!

و در نهایت سلام داریم خدمت شخص ملکه، الهه ی دنیای جادوگری، بانو رولینگ، به خاطر دست بر قلم شدنش و مهر تایید ارزشمندش و نقشه های بی پایان توی سرش و کیفیتی که فدای کمیت کرد.
سلام، تاجر!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1395/6/16 15:06:12
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1395/6/16 15:08:44
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 شهریور 1395 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
من که خیلی هیجان زده شدم درسته در حد هفت گانه هری پاتر نیست ولی از هیچی بهتره امید وارم با وجود اینکه بازیگر سوروس اسنیپ مرده وارنر برادرز فیلم این کتاب رو هم بسازه
تازه خیلی داستانش قوی نیست سریع از سال اول میپره به سال چهارم ولی با این حال کتاب خوبی بود من که خوشم اومد
به کسایی که نخوندنش پیشنهاد می کنم بخوننش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: دوشنبه 1 شهریور 1395 13:55
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب اخه واقعا وحشتناک نوشته شده.تو سری کتاب های هری پاتر خواننده انگیزه داشت واسه خواندن بقیه قسمت ها ولی هری پاتر وفرزند نفرین شده بااینکه یه جور نمایشنامه است ولی اصلا قشنگ نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا عشق و امید است چه باک از بوسه ی دیوانه ساز
پاسخ به: چرا از انتشار "هری پاتر و فرزند نفرین شده" هیجان زده نشدیم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 21 مرداد 1395 19:22
نمایش جزئیات
آفلاین

اقا خطر اسپویلر
:( اخا منم موخوام سوال هام بپرسم )

منم توقسمت اون بازه زمانی که سدریک مرگخوار می شه سوال دارم

1- درسته سدریک نویل می کشه و در نتیجه نجینی زنده می مونه ولی اخه این چه ارتباطی به مرگ هری پاتر دار اخه؟ چون در هر صورت ولدمورت خون هری وقتی میخواست برگرد استفاده کرده و طبق خود کتاب تا وقتی لرد زندس هری رو زنده نگه می دار حالا مردن یا نمردن نجینی چه دخالتی به این موضوع داره؟

بعدم در هر صورت در نبرد اخر ولدمورت چوب دستی ارشدی رو داره که صاحبش هری پاتر و وقتی اوادا می زنه و هری پاتر اکسپیارموس چوب دستی به صاحبش خیانت نمی کنه برمی گردونه طلسم طرف ولدمورت بازم بودن یا نبودن نجینی چه ربطی به این قضیه دار ؟

چه نجینی زنده باشه چه نباشه طلسم ولدمورت توسط چوب دستی برگردونده می شه فقط فرقش اینه که چون ولدمورت هوراکس دار مثل 13 سال قبل روحش زنده میمونه نمی بره که؟



2- اقا تو باز زمانی که ولدمورت پیروز نبرد شده همه انتها مکالمه می گن برای ولدموت و والور این والور کیست و چیست دقیقا ؟

3-می خوام بدونم مگه رول مرگ خوار نبود پس بعد نبرد به ازکابان برده شدن چطوری پس دلفی رو بزرگ کرد چون دلفی خودش گفت رول از من خوشش نمیومد خو ایشون که تو ازکابان بودن هری هم که شخصا می دونست روول مرگخوار کسی نبود که نا مشخص باشه که بگیم نمی دونستن مرگخوار فرار کرده ؟ و حتی اگه نبود چون قبلا مرگخوار بوده باید تحت نظر باشن لاقل نگفتن این دختر از کوجا امد ؟

4- وقتی اسکورپین و البوس هی تاریخ عوض می کردن همه تاریخ عوض می شد ولی اسکورپین والبوس همه وقایای قبل از عوض شدن تاریخ رو به یاد داشتن مثلا تو اون باز زمانی که البوس اصلا دنیا نیومده چطور اسکورپ یادش البوس رو ؟ چطور می شه کسی رو که هر گز به دنیا نیومد به یاد داشت تاریخ برای همه عوض می شه انتخابی که نیست :؟




افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گبریل دلاکور در 1395/5/21 19:31:33
ویرایش شده توسط گبریل دلاکور در 1395/5/21 19:36:42
ویرایش شده توسط گبریل دلاکور در 1395/5/21 20:02:45
[Steve Jobs]
Ooh, everybody knows Windows bit off apple

[Bill Gates]
I tripled the profits on a PC

[Steve Jobs]
All the people with the power to create use an apple!

[Bill Gates]
And people with jobs use a PC

[Steve Jobs]
You know I bet they made this beat on an apple

[Bill Gates]
Nope, Fruity Loops, PC

[Steve Jobs]
You will never, ever catch a virus on an apple

[Bill Gates]
Well you could still afford a doctor if you bought a PC