جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

33 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 1 بهمن 1396 11:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. بنده هم به احتمال زیاد بیام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: شنبه 30 دی 1396 22:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

روز قطعى ميتينگ، جمعه، ششم بهمن ماست.
به اميد سالازار اگه برف و بارون و سيل و آتشفشان اتفاق نيوفته، جمعه ميبينيمتون.

كسانى كه گفتن حتما ميان:

ادوارد بونز
الفياس دوج
ويلبرت.اسلينكرد
فلور دلاكور

كسانى كه گفتن شايد بيان:

رودولف لسترنج
رز ويزلى
لينى وارنر
فرد جرج ويزلى
ليندا چادسلى

لطفا اينكه به طور قطعى مياين يا نه (و تعداد همراهان در صورت وجود) رو اينجا، و يا از طريق پيام شخصى بهم اطلاع بدين كه بتونم جا رو رزرو كنم و محل برگزارى رو بهتون اطلاع بدم.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: چهارشنبه 27 دی 1396 11:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام علیک!

دوستان و عزیزان بنده قصد دارم با وجود دشواری های مسافتی، امتحانی، وسایل جمع کنی و تنبلی، به علت علاقه ی وافرم به شما، حضور به هم برسونم.
در واقع علاقمند بودم پارسال هم حضور به هم برسونم منتها افتاد وسط امتحانا و اینا و نشد.

به هر حال... این عکس رو من پارسال شب تولد بعد از اینکه لن به "چه خبر" جواب داد براش فرستادم در اون پیام رسان منحوس آبی رنگ :

تصویر تغییر اندازه داده شده

شلختگیشو در نظر نگیرین. قرار نبود عمومی شه. مال لن بود!



و حالا چون به خاطر ناکامی پارسال، امسال با ذوق وافر تر نسبت به پارسال میخوام حضور به هم برسونم، تاریخ پنجشنبه 12 بهمن رو از همین تریبون پیشنهاد جدی میدم.

جدی بگیرین!


پ.ن: د خب بقیه تونم بیاین بگید خب. دهه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 دی 1396 22:37
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگرانيان عزيز!

تاريخ برگزارى ميتينگ كمى عقب افتاده و فعلا معلوم نيس كى بشه.

اما لطفا تا روز شنبه، سي دى ماه تاريخ پيشنهاديتون رو تو همين تاپيك به اطلاع ما برسونيد.

پيشاپيش ممنون از همكاريتون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 دی 1396 03:38
نمایش جزئیات
آفلاین
والا با این اوصاف که افتاد پن شمبه، یه کمی شاید حضورم زیر سوال بره. ینی امتحانای من خب اول بهمن تمومن و میتینگ اومدن به معنای چهار روز ول معطلی و نرفتن به خونه اس که خب کیلومترها با دانشگاه فاصله داره :)) باید ببینم می صرفه در کل که چند روز الکی بمونم و بعد برم خونه یا نه. اینه که شما حضور من رو روی حداقل هفتاد و حداکثر هشتاد درصد در نظر بگیر :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!



He is Nostro dis Parter
Nostr' alma Mater...
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: جمعه 22 دی 1396 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگرانيان عزيز!

ميتينگ غير رسمى چهاردهمين سال تأسيس سايت همچنان پا برجاست.
مديران سايت، روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه رو براى برگزارى تولد در نظر دارن.

حالا لطفا كسانى كه تمايل به شركت دارن نظرشون رو حتما تا روز شنبه، سى دى ماه در مورد روز برگزارى، تو همين تاپيك با ما در ميون بذارن.
چون باید تعداد دقيق برای رزرو جا و تهيه کیک رو بدونیم و اگه همراهی هم دارین همراه با تعداد ذکر کنین. اگه هم حتما ميخواين بياين، ولى احیانا با این روز مشکل دارین تاریخ پیشنهادیتونو اعلام کنین.

ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 21 دی 1396 14:41
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجانب اگه هنوز خبری باشه میام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!



He is Nostro dis Parter
Nostr' alma Mater...
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 21 دی 1396 11:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

سال 1384 بود که عضو جادوگران شدم.. تا سال 90 تقریبا فعال بودم تو سایت... تو هاگوارتز تدریس کردم و کلی فعالیت دیگه... یکی از بهترین دوران های زندگیم قطعا مربوط به جادوگران بود.. بعد از سال 90 مشغله ها بیشتر شد و کمتر تونستم تو سایت بیام... هر از چند گاهی میومدم یه چرخی می زدم و خاطراتمو زنده می کردم و می رفتم. از اون سال تقریبا هر سال می دیدم که جشن تولد برگزار میشه و همیشه ناراحت بودم که نمی تونم بیام. از سال 90 به بعد هم که می تونستم بیام، یا به امتحاناتم بر می خورد یا دیر میرسیدم به سایتو می دیدم جشن برگزار شده.

اگر ممکنه امسال جشن رو برگزار کنین... هنوز جادوگران می تونه یه دلیل برای خوب بودن حال ما باشه... این جشن هم می تونه این حال خوب رو بیشتر کنه... این حال خوب رو نگیرین... حتما میایم... و البته لطفا بعد 2 بهمن باشه که امتحانات دانشگاه تموم شده باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: شنبه 2 دی 1396 23:46
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگرانيان عزيز!

به رسم هر ساله ى سايت، مديريت در نظر داره كه اگر تعداد قابل توجهى از اعضا امكان حضور داشته باشن، يه ميتينگ غير رسمى براى تولد چهارده سالگى سايت ترتيب بده.

ازتون ميخوام اگر امكان حضور رو دارين، همينجا اعلام كنيد.
فقط توجه داشته باشين كه ميتينگ تو تهرانه.
و البته براى تعيين تاريخ، حواسمون به تاريخ امتحانات مدارس و دانشگاه ها هم هست.

پيشاپيش ممنون از همكاريتون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him