جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  184 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 28 دی 1399 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز...
من شخصیتی اروم دارم.
عاشق کتابم.
شب زنده دارم.
هوش معمولی ای دارم.
عاشق گل و گیاهم.

الویت هام:
۱_هافلپاف
۲_ریونکلا
۳_اسلیترین
۴_گریفیندور

---
هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/29 13:08:11
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 27 دی 1399 12:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز

من ادم باهوشی هستم در یادگیری مهارت بسیار زیادی دارم
ادم مغروری نیستم
از هیچ چیزی نمیترسم و شجاع هستم
من گروه های هافلپاف و گیریفیندور رو خیلی دوست دارم
حالا شما کدومو صلاح بدونین

---
داستان شما هنوز توی کارگاه داستان‌نویسی تایید نشده. لطفا اول تاییدیه اونجا رو بگیرید و بعد سراغ کلاه بیاید تا گروهبندیتون رو انجام بده.
موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/10/28 3:23:34
(Aleksander viliyam)
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 25 دی 1399 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز

من قبلاً گروهبندی شده بودم و توی ایفای نقش هم بودم ولی خیلی دوست دارم که دوباره من رو گروهبندی کنی. من ترجیح میدم توی یه گروه خلوت و صمیمی باشیم و بتونیم با کمک همدیگه برای رشد گروهمون تلاش کنیم.
انتخابی هم ندارم و میخوام تا با اون چیزی که از توی سر من میخونی یه گروه رو بهم پیشنهاد کنی.

----

سلام فرزندم.
وقتی با یه شناسه عضو ایفای نقش میشی، نمیشه با همون شناسه تغییر شخصیت بدی و گروهبندی مجدد بشی. اگر قصد تعویض شخصیتت از «نویل لانگ باتم» به چیز دیگه‌ای رو داری، به مدیرا یه بلیت ارسال کن تا راهنماییت کنن.
با این توضیحات، هنوز هم انتخاب این کلاه پیر مثل قبل برای تو هافلپاف هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/28 3:27:25
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 21 دی 1399 01:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی
من یه دختره نسبتا باهوش هستم از چیز های زیادی ترس ندارم ولی نمیتونم بگم از هیچ چیزی ترس ندارم نمیتونم احساساتم رو خوب نشون بدم سعی میکنم به صورت نامحسوس احساساتم رو بیان کنم تقریبا خجالتی هستم اطرایفانم بهم میگن خیلی آدم سرد و بی احساسی هستم گروه اسلیترین رو خیلی دوس دارم و خیلی آدم مغروری هستم.اینم بگم نمیدونم باید چجوری تو کارگاه داستان نویسی عضو شم



داستان شما تو کارگاه داستان‌نویسی هنوز تایید نشده. لطفا اول تاییدیه اونجا رو بگیر و بعد دوباره اینجا پست بزن تا گروهبندی بشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط asona در 1399/10/21 2:04:14
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1399/10/21 12:15:43
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 دی 1399 19:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من دوباره برگشتم
بریم سر اصل مطلب من یه ادم تخس لجباز ولی مهربونم گاهی شیطنت و خباثت هم به خرج میدم و با آزار و اذیتام رو مخ میرم گاهی هم ساکتم الویت های من اول ریونکلاوه بعد اسلیترین اما هرجور صلاح میدونی ولی شخصیت مورد نظر من گلرت گریندل والده که یه ریونکلاوی هست😁
---
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Grindelwald در 1399/10/16 19:30:43
ویرایش شده توسط Grindelwald در 1399/10/16 19:42:16
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/16 21:23:21
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 15 دی 1399 12:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من یه دختر اروم و درونگرام که تفکراتم با اخلاقم کاملا متفاوتن دوست دارم شرور باشم ولی نمیتونم من دوست دارم توی گروه ریونکلاو باشم و شخصیت مورد نظرم هم توی گروه ریونکلاو هست ممنونم از این که به الویت ها احترام میزاری☺

---

لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کنین و به وقتش دوباره برای گروهبندی برگردین.

1. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
2. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
3. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/15 21:37:53
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/11/4 0:14:52
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 10 دی 1399 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام اقا یا خانوم کلاه
راستشو بگم من ی دخی شوخ طبعی و باهوش هستم و حس ششم قوی دارم و شیطونی میکنم در عین حال جدی و مغرورم و خشن هم هستم. زیر باره حرف زور نمیرم و همه ی حرف هامو حتی اگه تاوان داشته باشه هم میزنم... راستی اینم بگم که من آدمیم که بدی و خوبی رو تلافی میکنم . به همون اندازه ای که بدی و خوبی مییینم تلافی میکنم. گاهی اوقات انتقام هم میگیرم.
اولویت اولم اسلیتیرین
اولویت دومم گریفیندور
ممنون

---
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Hilda_clark در 1399/10/11 0:23:57
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/11 0:39:16
:)
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 دی 1399 17:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز

من شخصیتی شوخ طبع و آروم و خونسرد دارم اصلا مغرور نیستم اما از لجبازی کردن خوشم میاد ولی نه جوری ک باعث ناراحت شدن کسی بشه فقط در حد شوخی .. با همه مهربونم ولی سعی میکنم که تعادل رو حفظ کنم و بیش از اندازه خوبی نکنم و اینکه سعی میکنم با منطق جلو برم .. به منطقم بیشتر از احساس عقیده دارم هرچند ک بعضی وقتا احساسم برنده میشه ..البته اینم بگم که فقط با عده ای خاص صمیمی میشم اما در عین حال با همه خوبم .
همیشه سعی میکنم که کسیو از خودم نرنجونم و کسی ازم ناراحت نشه ، تا جایی ک از دستم بر بیاد به همه کمک میکنم و اگر ببینم کسی داره به کسی ظلم میکنه ساکت نمیشینم و ازش دفاع میکنم حتی اگر بهم مربوط نباشه
سعی میکنم در اوج اعصاب خوردی خودمو آروم نگه دارم و علاوه بر خودم طرف مقابل هم آروم کنم و اوضاع رو دستم بگیرم
اما اگر کسی خط قرمزایی که دارم رد کنه یا ساده تر بگم پاشو توی حریم خصوصیم بزاره پوسشو میکنم
ادم شجاعی هم هستم

بین گریفیندور و ریونکلاو نمیتونم اولویتی مشخص کنم
هردو رو خیلی دوس دارم
هرچی خودت صلاح میدونی

---

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلین_کلاو در 1399/10/9 18:09:38
ویرایش شده توسط مرلین_کلاو در 1399/10/9 18:13:20
ویرایش شده توسط مرلین_کلاو در 1399/10/9 18:18:34
ویرایش شده توسط مرلین_کلاو در 1399/10/9 18:35:25
ویرایش شده توسط مرلین_کلاو در 1399/10/9 19:15:10
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/9 19:56:57
⁦⁦⁦⁦⁦❄️⁩💫méŕĺĭŋ_ķľªv
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1399 21:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
صادقانه بگم من یه ادم مغرور و از خود راضی و کمی حسودم اما هیچوقت نمیخوام مردمو اذیت کنم
همیشه برای هدفم میجنگم و اولین جیزی که برام مهمه خودمو اهدافمن ادم بلند پروازی هستم و اصلا صبور نیستم دلم میخواد سریع به خواسته هام برسم هیچوقت نمیخوام از بقیه پایین تر باشم
الویتام هم اسلیترین و گریفیندوره
خودم فکر میکنم اسلیترین بیشتر به اخلاقم سازگاره
لطفا اسلیترین باشه چون بیشتر بهم میاد

---
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلوریا_ادوارز% در 1399/10/8 23:38:05
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/9 0:33:29
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 3 دی 1399 00:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام روز بخیر خسته نباشید
من از بچگی خیال پرداز وماجراجو بودم
همیشه دردسر درست میکردم تک فرزند بودم وپدر ومادرم گریفیندور بودن خودشون گفتن هیچ مشکلی ندارن داخل هر گروهی بیفتم ناراضی نیستن
خودت علاقه زیادی به اسلایترین دارم الویتم اسلایترینه

---

سلام فرزندم، هنوز در کارگاه داستان نویسی شرکت نکردی. مرحله اول ورود به ایفای‌نقش اونجاست. بعد از شرکت در اون مرحله و تایید شدنت، به پیشم بیا تا برات تصمیم بگیرم که توی کدوم گروه بری.

موفق باشی فرزند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/3 21:26:24
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/10/3 21:27:14